روايات

رواية سمراء احتلت قلبي الفصل السابع 7 بقلم ديانا التونسي

رواية سمراء احتلت قلبي الفصل السابع 7 بقلم ديانا التونسي

رواية سمراء احتلت قلبي الجزء السابع

رواية سمراء احتلت قلبي البارت السابع

رواية سمراء احتلت قلبي
رواية سمراء احتلت قلبي

رواية سمراء احتلت قلبي الحلقة السابعة

فجأه لقيته بيقول يلا يا عروسه علي جحيمك

بصيت بتحدي وقولت : مش انا اللي تاخد منها حاجه ولا انا طيقاك ولا طايقه قربك ولو عاوز تاخدني بالقوه يبقا هتلاقي مني رد فعل مش هيعجبك

رد عليا علشان ينتقم لكرامته:هنشوف يا قطه وانتي مفكيش حاجه مميزه

قمر :ولما انا مفييش حاجه مميزه اتجوزتني بالقوه ليه يا جاسر بيه

ضحك بخبث وقالي :بعدين ااقولك ويلا يا عروسه علي سجنك

عديت واحد اتنين تلاته وانا بجاهد نفسي علشان دموعي ما تنزلشي

جاسر في نفسه:انا ليه بتوتر في قربها كده اشمعنا دي بحس اني عاوز ااقرب منها وبص علي صدره وحط أيده وقال ودا بيدق جامد ليه هو انا بعاقبها ولا بعاقب نفسي بس لاء كلهم صنف واحد كلهم بيجروا ورا الفلوس مكنشي ابوها باعها قالها بخبث

في الشركه

جاسر اتصل بسها

جاسر :ايوه يا سها

سها :جاسر بيه هو حضرتك مش هتاجي الشركه

جاسر :لاء واتصلي علي استاذ عمر قوليله ياجي

سها :بس حضرتك استاذ عمر مجاش الشركه النهارده من ساعه يعني !

جاسر :مخلاص يا سها رني عليه قوليله أني مش جاي الشركه النهارده وخليه يحضر ضروري

_عند عمر

عمر :خلاص يا مي

مي:يا حبيبي انا عاوزه مصلحتك انا عاوزه تفض الشراكه مع اللي اسمه جاسر دا وتدي فلوسك لبابي هيشغلهالك

عمر :لاء هو جاسر عصبي شويه بس هو في مقام اخويا ما تنسيش أنه ابن عمي يا مي

مي بتريقه:اه ماشي يا عمر لما تبقا تفض شراكتك مع اللي اسمه جاسر دا وتدي الفلوس لبابي هبقا اكلمك وسابته ومشيت

عمر في نفسه :يارب انتي اللي ما تخبيش ظني فيكي يا مي انا مش عارف انتي ليه كل تفكيرك في الفلوس

ثواني وفونه رن

سها :عمر بيه

عمر :ايوه يا سها

سها :جاسر بيه بيبلغك أن حضرتك تاجي الشركه ضروري لانه مش هيعرف ياجي

عمر :تمام يا سها انا جاي

سها :تمام يا عمر بيه

ثواني وقفل

سها في نفسها :أهل الحب صحيح مظاليم هو ليه مش شايفني انا وشايف البومه التانيه

انا فيا ايه غلط

يارب أنا قلبي ليه بيتوجع كده دا حتي صوته بحبه اووي يارب

_عند جاسر :يارب نكون خلصنا

قولت بتريقه :ما تصبر متعلمتش حاجه اسمها الصبر

قال بغمزه وكأنه قاصد يخوفني :علموني يا جميل

نديت بتوتر علي ماما

يا ماما

ردت قالت :ايوه يا حبيبتي

قولتلها بضحك :والنبي تناوليني العرايس والدباديب بتاعتي هاخدهم معايا

ردت ماما :خلاص يا قمر دول بقوا قدام وبعدين انتي كبرتي يا بنتي احنا هنشحتهم للعيال الصغيره

قولتلها بروح طفله:بس انا لسه بحبهم يا ماما

جاسر واقف وباصصلي وبيقول في نفسه :دي مش كانت بتعيط دلوقت في ثانيه بتضحك كده ازاي هي بريئه فعلا ولا بتمثل هما كلهم بيبقوا كده وبعدين يبانوا

رد جاسر وقال :هاتيهم ليها

ماما فعلا جابتهم وانا حطيتهم وسط هدومي القديمه

رد جاسر وقال :مش يلا بقا

قولت بدموع :طيب ممكن احضن ماما قبل ما امشي

قالي :بسرعه

جريت ساعتها علي ماما وحضنتها جامد وقعدت اعيط

قالتلي :بكرا يابنتي ربنا يعوضك بس ما تنسنيش بالدعاء لو مت

رديت بسرعه وقولتلها ما تقوليش كده وانا دايما هطمن عليكي

جاسر مسك ايدي بجمود وسحبني وراه ومشينا

وصلنا قصر كبير اووي

واول ما دخلنا

قال!!!!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سمراء احتلت قلبي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى