رواية زواج بالغصب الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة الصغيرة نور
رواية زواج بالغصب البارت السابع
رواية زواج بالغصب الجزء السابع
رواية زواج بالغصب الحلقة السابعة
نور ل محمد: هي سهيلة دي بتبصلك كدا ليه
محمد: احم بصراحه سهيلة دي بتحبني من سنه اولى وانا مش معبرها وهي زي ما انتي شايفة كدا
نور بغيرة: بس يعني انا شايفه ان فيها كل المواصفات اللي تثير اي راجل يعني حلوة ويعتبر مش لابسه حاجه
محمد: أنا مش شايفها ادامي عشان بحب واحده اجمل بكتير واحدة صاينه نفسها مش دي اللي عارضه نفسها للجميع صدقيني مش كل الرجاله زي بعض
نور: انا كل يوم بكتشف فيك حاجه جديده حلوه وحضنته ونامت ع كتفه 🫂❤
محمد وهو يطبطب عليها: بحبك ❤
نور سمعت بس عملت نفسها نايمة ومحمد نام وهو حاضنها
بعد ساعه وصلوا
عمر: اصحا يا عم وصلنا
محمد: يبني انت علطول طالعلي ف البخت كدا طب روح وانا جاي وراك
محمد: نور حبيبتي اصحي يلا وصلنا
نور بنوم: سيبني شويه
محمد بضحك: احنا ف الباص قومي يلا
نور فاقت: صباح الخير
محمد بحب: صباح الورد والياسمين ❤😍يلا ننزل بقا لا الواد عمر يجي تاني
نور بضحك: والله عمر دا عسل 😂
محمد بغيرة: هو مين دا اللي عسل يختي
نور: انت بتغير يا كوكو 😂
محمد: انتي عارفه يا نور لو لقيتك بتتكلمي مع اي حد جوا من الشباب انتي حره ع اللي هيجرالك
نور وحاوطت رقبته بيدها : وانت عارف لو شوفتك بتكلم سهيلة الملزقه دي ولا حد غيرها هعمل فيك ايه
محمد بضحك: انتي بتغيري يا كوكو
نور: محمد بقا متهزرش البت الملزقه دي انا مش طايقاها أصلاً
محمد بخبث: حاضر بس انا كنت عاوز وشاور ع شفايفه
نور بحرج: انت بقيت قليل الادب اوي اليومين دول
محمد وحاوط رقبتها: مش هننزل غير لما اخد اللي انا عاوزة
عمر وايمان وهم عند الباب بضحك: ايوة وايه اللي انت عاوزه 😂
نور اتكسفت وبعدت عنه
محمد: انا نفسي اعرف انت بتطلعلي منين
عمر بضحك: انا مالي آنسه ايمان قلقت ع نور وسألتني عليكم جبتها 😂
محمد: طب غور يلا
عمر ل ايمان: طب يلا احنا يا آنسه ايمان الظاهر اننا جينا ف وقت غير مناسب😂ومشيو
نور بتوتر: عجبك كدا يلا ننزل بقا
محمد: يلا يختي فرحانه انتي دلوقتي
نور بضحك: ايوة😂ونزلوا
محمد: خليكي جمبي متروحيش بعيد
نور: هو انت واخد بنت أختك معاك
محمد: طب روحي عند صحابك بس متبعديش
نور: حاضر ومشيت
عمر: ايوة يا عم يبختك
محمد وقد مسكه من قفاه: هو انت سايبني لحظه واحده يبني
عمر بضحك: وانا مالي يخويا آنسه ايمان هي اللي كانت عاوزة تشوفها
محمد بغمزة: آنسه ايمان ماشي يبتاع آنسه ايمان
المشرف ف الميك: السلام عليكم يا شباب ان شاء الله تنبسطوا معانا طبعاً عددكم كبير جداً عشان كدا هنقسمكم ما بينا هيكون معايا كلية طب وكلية علوم ومع دكتور عزت كلية صيدلة وطب أسنان ع الشاطئ اللي جمبنا ياريت يشباب اي حد من صيدلة واسنان يروح الشاطئ التاني عشان نعمل الخيم
عمر ل محمد: احفظ الجمايل دي انا اللي قولتله يجيب علوم معانا عشان خاطرك
محمد: اه طبعاً وعشان آنسه ايمان
عمر: والنبي اتوكس انا عارف اكلمها كلمتين ع بعض
محمد بضحك: أحسن عشان تبقا تنطلي كل شويه اللي بيجي عليا مبيكسبش يلا عشان نروح نعمل الخيم
عند نور
ايمان: ايوة يا ست نور انتي هتقوليله امتا انك بتحبيه
نور: خايفه يا ايمان اوي خايفه يطلع زيهم😭
ايمان: نور متبقيش عبيطة بقا كل المواقف اللي مرت عليكم أكدتلك انو مش زيهم مستنية ايه ولا انتى محبتهوش ولا ايه
نور: انا بحبه اوي يا ايمي بس خوفي دا اللي عاملي المشكلة
سارة بخبث: خليكي بقا خايفه لحد ما هيفتكر انك مبتحبيهوش ويسيبك
نور: ايه هو ممكن يسيبني
ايمان وغمزت ل سارة: أيوة الراجل حتي لو بيعشق اللي ادامه وحس انها مش عاوزاه هيسيبها وكمان انا شايفه البنات عليه ايه ألا اي رأيك ف اللي اسمها سهيلة دي
نور: دا انا كنت اقتله لو عملها
سارة: متقتليهوش ولا حاجه شيلي الأفكار اللي ف مخك دي وروحي قوليله محمد انا بحبك وعاوزة نكمل جوازنا
نور: بس انا حاسه انو مش وقته
ايمان ل سارة: خلاص يا سارة احنا عملنا اللي علينا خلي سهيلة بقا تاخدو منها وهي شوفتيها عاملة ازاي وفي طب شكله يعني توافق من كله
سارة: اه وخلي نور بقا تتدور ع الوقت المناسب عما يكونوا اتجوزوا دا انا حتى لسه شايفهم مع بعض
نور طلعت تجري و..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج بالغصب)