روايات

رواية رياح الحب الفصل الخامس عشر 15 بقلم فرح القصاص

رواية رياح الحب الفصل الخامس عشر 15 بقلم فرح القصاص

رواية رياح الحب الجزء الخامس عشر

رواية رياح الحب البارت الخامس عشر

رواية رياح الحب
رواية رياح الحب

رواية رياح الحب الحلقة الخامسة عشر

رهف بدموع و راحه توقع شخص مس*ك ايد*ها
ادم: انتي نسيتي انك متجوزه
رهف: ادم..قامت حضتنو جامد انا كنت عارفه هتجي ومش هتسبني
ادم بعد*ها براحه و راح لي امير بغض*ب شديد وعنيه بتطلع شر ومس*كه نزل ف ضر*ب: بقا انت عايز تتجوز مراتي يا حيوااان ويضر*ب فيه ده اخر يوم ف عمرك يز*باله و رحم*ت امي محد هيعرف خد*ك مش ايد*ي
مالك بخوف : فين نورا
رهف: تعالي عشان نفك*ها
نورا: رهف هو اي اللي بيحصل بره.. اي ده مالك انت جيت ازاي
مالك: ششش اهدي شويه
احمد: ااادم خلاص هيموت منك كدا
ادم بعصبيه و زع*يق: ابعد يا احمد محدش هيخدو من ايد*ي المرادي
احمد: طب انا جبت الرجاله وهمو هيقمو بالواجب
ادم سا*بو: تمام هما فين
احمد: اهم تعالو
ادم: خدو علي المخزن واعملو الواجب معاه وزياده بعدين هشوف هعمل اي معاه
_تمام
ادم: بجد مش عارف اشكرك ازاي
احمد: عيب عليك احنا واحد يا ادم اهم حاجه سلمتكو
رهف بخوف: امير هرب
ادم حضنها:لا اهدي متخافيش انا معاكي
رهف: يعني هرب صح

 

 

ادم: لا والله مهرب
نورا بوجع: كويس انكو جيتو لحقتو رهف علي اخر لحظه
مالك : هو عمل فيكي اي ابن الكل*ب ده
نورا: انا عايزه اروح مش قادره اتكلم و زمان ماما وبابا خيفين عليا اوي
مالك: هنروح المستشفى الاول
نورا: لا ملوش داعي
رهف: لا لي انتي مش شايفه شكلك
نورا: هو انا محتاجه ارتاح بس
مالك شل*ها: الكلام معاكي مش هيجيب نتيجه
نورا بخجل: انت.. انت بتعمل اي نزلني
مالك:…..
نورا: يا مالك نزلني بقولك مينفعش
مالك: ممكن تسكتي لان مش هنزلك برضو
رهف بضحك: ليقين علي بعض اوي صح
ادم شل*ها: صح
رهف ضحكت جامد: قلود
ادم: امم انا بحب اقلد اوي
رهف: طب يله
______________________________ف المستشفى
مالك: يعني هي كدا كويسه ي دكتور
الدكتور: اه بس لزم ترتاح تماما وتاخد الادويه ف معادها وهتبقي كويسه جدا
مالك: شكرا ي دكتور
نورا: شفت قولتلك كويسه.. وبعدين انت قلقان عليا اوي كدا ليه
مالك: عشان بحبك
نورا بتوتر وخجل: اي بتحبني بسرعه دي
مالك: انا عارف انك مش بتحبيني بس انا حبيتك ازاي مش عارف ف الوقت الصغير ده بس حبيتك اوي انا بحبك يا نورا.
نورا بتوتر اكتر : بس..
مالك: مش طالب منك تحبيني بس عايزاكي تبقي معايا حتي لو أصدقاء بس
نورا بتسرع: لا انا كمان بحبك
مالك بفرحه: بتحبيني
نورا بخجل و فرحه : ايوااا بحبك نفس حبك ليه ويمكن اكتر
مالك حضنها: نورا تقبلي تتجوزيني
نورا: ايه
مالك: تتجوزيني
نورا بفرحه: ايوا
______________________________

 

 

رهف: بس ده اللي حصل.
ادم بعصبيه: ومتقوليش كل ده
رهف ببرئه: انا اسفه
ادم: مش زعلان منك بس اي حاجه تحصل تاني متتصرفيش من مخك تاني وتجي تقوليلي علي طول
رهف: حاضر
ادم قر*ب منها: انا اتعصبت عشان بخاف عليكي وانتي كل حياتي مقدرش اعيش من غيرك انتي فاهمه
رهف: عارفه عشان كدا متضايقتش
ادم حضنها وقر*ب منها و قب*لها بعمق و
(نسبهم لوحديهم بقا 😂)
____________________________بعد مرور شهر
رهف بفرحه: الف مبروك يروحي بقيتي مش بس صحبتي واختي بقيتي سلفتي انتي مش متخيله انا فرحانه قد اي
نورا حضنتها: وانا مش مصدقه بجد
ادم: الف مبروك يحبيب اخوك
مالك: الله يبارك فيك عقبال ماتبقي بابا
ادم بضحك: روح شوف مراتك يا مالك
مالك: هو انا مش اخوك ولا اي نفسي تعاملني زي ما باقي الاخوات بيعملو بعض
ادم : لا مين قالك انك اخويا اساسا
نورا: ااادم
ادم بقلق: في ا…. رهف.. رهف
مالك: اغمي عليها ازاي
نورا: كنا بنتكلم عادي وفجأه وقعت
ادم شل*ها بعصبيه : انتو هترغو اتصلو ب دكتوره بسرعه
___________________________

 

 

ادم: مالها يا دكتوره نوديها المستشفى احسن
الدكتوره: المدام جوه عايزاك
ادم: طب هي تعبانه اوي
رهف بتعب: اادم
ادم جري عليها
ادم بخوف: رهف انتي كويسه
رهف بأبتسامه مسكت ايدو وقر*بتها: انا حامل
ادم بصدمه : حامل
رهف هزت راسها: اممم
ادم بفرحه حضنها جامد: يعني انا هكون اب
رهف بضحك و فرحه: ايوا وانا هكون ماما
مالك: يعني هكون عم

 

 

نورا: انت نستني وانا هكون خالتو مش كدا يا رهوووف
رهف بضحك: اكيد هتبقي احلي خالتو ف دنيا
خالد بضحك : وانا اخير هكون جدو
ادم: خلاص عجزت اويي بقيت جدو
خالد: مين قالك انا لسه ف عز شبابي حتي شوف
الكل ضحك
ادم حضن رهف وبا*سها من جبهتها
ادم: بحبك
رهف بإبتسامة: انا اكتر

تمت..

لقراءة الرواية كاملة اضغط على :  (رواية رياح الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى