روايات

رواية رياح الحب الفصل الحادي عشر 11 بقلم فرح القصاص

رواية رياح الحب الفصل الحادي عشر 11 بقلم فرح القصاص

رواية رياح الحب الجزء الحادي عشر

رواية رياح الحب البارت الحادي عشر

رواية رياح الحب
رواية رياح الحب

رواية رياح الحب الحلقة الحادية عشر

بصتله من غير متكلم
امير: يعني متكلمتيش ولا تصدمتي
نورا بقر”ف: لان رهف حكتلي علي كل حاجه عملتها وطلعت زبا*له وحيو*ان يعني عادي متوقعه منك اي حاجه هتعملها.. ايوا دلوقتي فهمت انت خطفت”ني ليه عشان توصل لرهف من طريقي
امير: الله ينور عليكي شطور والله.. قوليلي بصحيح مين الشب ال كان معاكي ده و قلها بغمزه
نورا بعصبيه: احترم نفسك مش عشان انت زبا*له و وس*خ مفكر الناس كلها كدا
قلم نزل علي وش*ها
ومسك*ها من شعر*ها جامد
نورا بصو*يت و وجع: ااااااه سبني ي حيو*ان
امير بشر: لسانك ده لو متقصش انا ال هقصهولك و اتوقعي مني اي حاجه من دلوقتي اظن انك فهمتي قصدي اي و زق*ها ومشي
Flash back
مالك: عجبك الايس كريم
نورا: ايوا.. شكرا
مالك مدلها ايدو وبإبتسامه: اي رايك نبقا اصحاب
نورا ضحكت ومدتت ايدها: موافقه
مالك: طب يله اطلعي علي بيتك زمان اهلك قلقانين عليكي
نورا: تمام.. باي
مالك: باي
نورا وهي طلعه علي السلم امير ضر*بها علي دمغ*ها وخطف*ها
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

رهف: جهزت اسعدك ف حاجه
ادم: لا جهزت اومال فين مالك
رهف: تحت ف العربيه مستنينا
ادم: تمام يله
مالك: كنت قربت اعجز ونا مستنيكو هنا
رهف: يعم بطل انت هتسوق فيها مخدناش خمس دقايق
مالك: لا حصل بجد
رهف: هي نورا روحت
مالك: ايوا روحتها البيت
ادم: طب هنتكلم كتير ولا هنروح
مالك: ما بارحه يعم ف اي خلاص هنمشي
ادم: طب يله عايز اريح
رهف: بس سوق براحه ي مالك
مالك: شفت حد بيخاف عليك بشكل ده قبل كدا
ادم:والله شكلنا مش مروحين
مالك: انا اللي غلطان اني بفكك
ادم: شكرا مش عايز ويله امشي
مالك: ماشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ف الفيلا
ادم: انا اسف ي بابا بس كان لزم اعرف مين اللي بيعمل كل ده وف الاخر طلع زياد
خالد: ايوا عرفت من فارس انا كنت قلقان عليك اوي لحد ما فارس جي وطمني عليك حمدالله على السلامة ي غالي
ادم: الله يسلمك ي بابا.. هو فارس مشي
خالد: ايوا مشي من شويه اخو اتصل بي.. هي رهف اختفت فين
ادم: ف المطبخ قالت هي الهتحضر الاكل
خالد: والله يبني انت محظوظ انك عندك واحده زي رهف دي كانت هتموت من القلق والخوف عليك و اول ماسمعت مكلمه مالك جريت عليك منغير متفكر في نفسها او هتكون ف خطر مفكرتش غير فيك وبس اوعي ي ادم تخسرها عشان هتندم
ادم: متخفش ي بابا انا عارف بعمل اي
رهف: يله الاكل جهز
خالد: تعبتي نفسك ليه يبنتي شكلك تعبان كان المفروض ترتاحي
رهف: ولا تعب ولا حاجه بس كان لزم اعمل حاجه تقوي ادم عشان الد*م النز*فه
ادم: رهف تسلم ايدك بجد الاكل طعمه حلوه اوي
رهف فرحت جدا من كلامه اول مره يقولها كدا: بالف هنا
مالك: انا برن علي نورا مش بترد لي
رهف: ممكن تكون نامت عشان تعبت معانا وكدا
مالك: ايوا ممكن… بس ريحت الاكل جميله اومال الطعم اي
رهف بضحك: يبقا كل واقول الطعم اي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

امير: خدي كلي
نورا: شيلو مش عايزه اكل حاجه
امير: متعصبنيش وكلي وانتي ساكته
نورا: وانا قولت مش وكله
امير: مسك*ها من خدها بعصبيه وحاول ياكلها بالعافيه
نورا زق*ته: انت اي بقولك مش عايزه يعني مش عايزه انت مبتفهمش
امير بعصبيه: عنك ما كلتي انا كدا كدا مش عايزك انتي عايز رهف وبس ولمه احصل عليها هتكون ملكي ليه انا وبس ومحدش هيقدر يخدها مني
نورا: يبقا بتحلم ادم ممكن ينفيك من علي وش الارض لو قر*بت منها او لمست شعر*ه واحده منها لان رهف لي ادم وادم لي رهف وهيفضلو ديما مع بعض
امير بعصبيه شديد: ضر*بها انا قولتلك اي ها قولتلك مسمعش صوتك تاني فاهمه و رهف هتكون ملكي انا ملكي انا
نورا بعياط وبز*عيق: انت انسان مريض انت لزم تتعالج
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
رهف: كدا مرتاح ولا احطلك مخده تانيه
ادم: لا كدا حلو اوي
رهف: طيب يله عشان تاخد العلاج واحطلك المرهم
ادم: سيبك من كل ده عايز اقولك حاجه اهم
رهف: هو في حاجه اهم من صحتك
ادم: ايوا اهم ممكن تسمعيني بقا
رهف: ماشي قول بس بسرعه

 

 

ادم بتوتر: انا.. احمم انا.
التلفون رن
رهف: ثانيه وجايه تاني
ادم ف سره: ياربي لزم حد يفصلنا يعني
ادم: مين ي رهف
رهف بعياط: ااادم
ادم بقلق: ف اي مالك ي رهف
رهف………………

يبتع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رياح الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى