روايات

رواية روح الباران (الزين) الفصل الرابع عشر 14 بقلم زوزو

موقع كتابك في سطور

رواية روح الباران (الزين) الفصل الرابع عشر 14 بقلم زوزو

رواية روح الباران (الزين) الجزء الرابع عشر

رواية روح الباران (الزين) البارت الرابع عشر

روح الباران (الزين)
روح الباران (الزين)

رواية روح الباران (الزين) الحلقة الرابعة عشر

بيخلص اليوم وديلان بعد ما بتخلص محاضرات بترجع البيت تعبانه وعايزه تنام بتدخل اوضتها وبتترمي علي السرير بتدخل عليها صبيحة ☺️
صبيحة : ديلان اصحي عيزاكي😌
ديلان : خير يا ماما عايزه اية🤔
صبيحة : مالك يابنت تعبانه وزعلانه كدا 😊
ديلان : مافيش يا حببتي كنتي عايزه ايه 🙂
صبيحة : اه تعالي المفروض ننزل دلوقتي علشان نشتري فستان جديد 😇
ديلان بعدم فهم : ليه يا ماما ما أنا الفساتين عندي كتير في مناسبة ولا ايه 🙄
صبيحة : ايوه
ديلان : ايه هي بقا
صبيحة : بالليل هتعرفي
ديلان : لا عايزه اعرف دلوقتي في ايه بالليل
صبيحة : ابوكي كلمني وطلب مني اجهزك علشان في ضيوف جايه بالليل
ديلان : ايوا وانا مالي بالموضوع دا برضو
صبيحة : بت شغلي مخك بقولك ضيوف وابوكي طلب انك تجهزي في أكيد عريس😚
ديلان : تاني يا ماما تاني انتو مبتزهقوش 🥹🙄
صبيحة : يا بنتي افهمي المره دي ابوكي هو اللي طلب مني تجهزي أنا كنت قبل كدا بوافق وابوكي مكنش بيتدخل كنت عايزه افرح بيكي لكن لما لقيتك دايماً بترفضي سكت المره دي ابوكي اللي طلب 😌
ديلان بدموع : بس أنا مش موافقة 🙂
صبيحة : يا بنتي متوجعيش قلبي هو أنتي لسه شفتيه
ديلان : برضو مش موافقة
صبيحة : طيب يلا ننزل نجيب الفستان وارفضي لما يجي بس قدري طلب ابوكي
ديلان : بصي روحي أنتي هاتيلي اللي أنتي عيزاه وانا هقعد هنا أنا مش نازلة
صبيحة : بقولك يلا بلاش دلع 🙄
ديلان : لاء مش هنزل عايزاني أقابل الزفت اللي جاي دا انزلي لوحدك 🤨
صبيحة بنفاذ صبر : لا حول ولا قوة إلا بالله امري لله هنزل أنا
ديلان : خدي بالك من نفسك وخدي عمو محمد السواق معاكي
صبيحة : ماشي سلام
ديلان شافت أمها وهي خارجة واتصلت بـ باران
باران : ايه وحشتك
ديلان : وحش لما يلهفك يا باران 🙄
باران : للدرجادي بتموتي فيه
ديلان : باران
باران : عيون باران
ديلان : أنا جايلي عريس النهاردة 🥹
باران : مممم طب ما تقابليه 😌
ديلان بصدمة : والله يعني دا رائيك أقابله 💔
باران : مش بتقولي عريس عادي وان معجبكيش ارفضي
ديلان : باران مش وقت هزارك دا 😇
باران : لحظة يا جعفر مين قالك ان بهزر انا بتكلم جد علي فكرة 😊
ديلان بدموع : انت مش عايزني صح 🥹
باران : لا طبعاً عايزك بس ايه دخل ان عايزك او مش عايزك بموضوع العريس 🤔
ديلان باستغراب : انت إنسان مريض بقولك عريس متقدملي وبابا اللي طلب ان أقابله كمان يعني مينفعش ارفض😭
باران : وأنتي ترفضي ليه اسمعي كلام بباكي وقابليه مش يمكن يعجبك ☺️
ديلان : انت شارب حاجة يا بني ولا مجنون ولا حد غير باران بيكلمني ‼️
باران : الله يا بنتي هو أنا اتكلمت بقولك ان دا الصح قابلي العريس ودلوقتي الساعة 4 و ورايا شغل وعندي مشوار مهم بالليل لازم احضره أبقا أكلمك لما اخلص سلام 🤨
ديلان بصدمة : من كلامة دا أنا لو بكلم في حيطه كانت هتحس بيا 🥹
باران : بس أنا باران مش حيطة 😂
ديلان : غوووور بكرهك وحاجة كمان أنا موافقة علي العريس من قبل ما اشوفة 🥹
باران : طب الف مليون مبروك وعقبال عيالكم يلا سلام بقا
☺️
ديلان قفلت مع باران و اترمت علي السرير وفضلت تبكي بحرقة …..😭😭

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية روح الباران (الزين))

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى