روايات

رواية ذكريات مغتصبة الفصل الثالث 3 بقلم مريم حسني

رواية ذكريات مغتصبة الفصل الثالث 3 بقلم مريم حسني

رواية ذكريات مغتصبة البارت الثالث

رواية ذكريات مغتصبة الجزء الثالث

رواية ذكريات مغتصبة
رواية ذكريات مغتصبة

رواية ذكريات مغتصبة الحلقة الثالثة

حبيبه لا طبعا ازاي اجي اعيش مع حضرتك مينفعش طبعا
ادهم بحده لا مهو انا نسيت اقولك اني مبخدش رايك اعتبريه امر ومش عاوز كلام كتير
حبيبه ايه هو اللي امر لا مش هاجي انا اعيش معك
ادهم بزعيق وعصبية بقولك ايه انا مش عاوز رغي اللي قولته هيتنفذ هتروحي فين يعني بحالتك دي انتي لا فاكرة حاجة ولا عارفة حاجة هتخرجي تهبيبي ايه برة انا مش فاهم هو وبص لحبيبه لقها بتعيط
ادهم بضيق اووووووف بتعيطي ليه
حبيبه بعياط انت بتزعقلي
ادهم مانتي مبتسمعيش الكلام
حبيبه بعياط هو انت بتقول كلام غريب انا هاجي اعيش معك ازاي لوحدنا هو انا اعرفك او انت تعرفني اصلا وبعدين عرفت ان بابا وماما ميتين ومعرفتش انا ساكنة فين ازاي دي
ادهم قعد جنبها بصي يا حبيبه مبدايا انا وانتي مش هنعيش لوحدنا انتي هتعيشي معايا انا وامي واختي تمام تاني حاجة انتي اه متعرفنيش انتي اصلا مش فاكره ولا عارفه حد فده عادي انا بقي اعتبريني اعرف عملت خير وحابب اكمله و انا معرفش انتي ساكنه فين لان بختصار انتي بابكي ومامتك لسه ميتين وبيتكوا وقع وبتهيقلي انك معرفتيش تروحي فين وعشان كده احم حصلتلك حادثة الإغتص،اب (يخربيت كدبك ده انت هتولع من كتر الكدب ياخي 😂😂)
حبيبه بدموع بس انا مش عاوزه ابقي بتقل علي حضرتك
ادهم بجدية لا مفيش تتقيل ولا حاجه ان شاء الله بكرة ابقي اعدي اخدك تمام
حبيبه ماشي انا متشكره لحضرتك جدا
ادهم العفو عن اذنك وخرج وراح لحسام
حسام طيب يا معلم انت قولت لطنط سوسن واختك
ادهم ها هقولهم النهاردة
حسام ها لا طب يا معلم اعمل حسابك في البيات عندي من ولا ايه
ادهم ليه ياعم عادي يعني
حسام اه عادي طب هتقولهم ايه بقي
ادهم هبقي اقولهم انها واخده انا خبطها بالعربية وجالها فقدان في الذاكرة وانها صعبت عليا اي حوار يعني
حسام طب يا معلم ربنا يسهلك
ادهم طب انا همشي بقي
حسام سلام
تاني يوم ادهم راح لحبيبه المستشفي
ادهم عامله ايه النهاردة
حبيبه الحمد لله احسن
ادهم طيب انا جيبتلك هدوم اهي غيري ويلا عشان نمشي انا هستنكي برة
حبييه حاضر حبيبه غيرت هدموها وخرجت لادهم
حبيبه انا جاهزه
ادهم بصلها ثواني كده وتنح كانت لابسه فستان كحلي سادة فوق الركبه بحاجة بسيطة وكت وفارده شعرها برغم العلامات اللي في جسمها ووشها بس شكلها كان جميل اوي
ادهم بدون وعي انتي جميله اوي ياحبيبه
حبيبه بخجل ها
ادهم احم قصدي يلا عشان نمشي
حبيبه اه يلا وخروجوا من المستشفى وراحوا البيت
بتاع ادهم
ادهم بصي يا حبيبه في كام حاجة كده عاوز انبهك هليها قبل ماندخل
حبيبه اتفضل
ادهم بجديه وتهديد في نفس الوقت البيت ده له نظام ونظام صعب كمان ووالدتي صعبة في التعامل وايا كان اللي ممكن تقولهولك مترديش عليها باسلوب وحش والدتي واختي خط احمر محدش يتخطه تمام متحولش تزعليهم لاكن لو زعلتيهم هتبقي بتزعليني انا وانا بقي زعلي وحش اوي خلاص
حبيبه بخوف حاضر
ادهم انزلي نزلوا ودخلوا البيت
حبيبه دخلت لقت ست في اوئل الخمسينات بس باين عليها الجمود والشدة في ملامحها وبنت جنبها تقريبا عندها 18 سنة بملامح هادية وجميلة بعيون سودة وشعر ميال للاحمر وطولها متوسط بس باين عليها الغضب و الغيرة
ادهم ازيك يا امي وباس اديها
سوسن بجدية ازيك يا حبيبي
ادهم دي حبيبه يا امي اللي كلمتك عليها حبيبه دي امي سوسن هانم النقراشي
حبيبه ابتسم بود ومدت ايدها تسلم اهلا ازاي حضرتك
سوسن اكتفت بانها تشاور برسها وممدت ايدهاوردت باقتضاب اهلا
ادهم احم دي لميس اختي يا حبيبه
حبيبه برقه ازيك يا لميس
لميس اتنهدت ازيك
سوسن ندهت علي الخدامه ودي الانسه اوضتها
حبيبه بصت لادهم واكنها بتاخد الاذن منه
ادهم روحي وتلقي لبس فوق وكل حاجة هتحتجيها وسيبي دراعي اللي انتي قافشه فيه ده حبيبه اخدت بالها انها متعلقه في دراعها سحبت ايدها بسرعه وبخجل وطلعت مع الخدامة
ادهم امي حسام جي كمان شوية وهيتغدي معايا
سوسن ماشي ياحبيبي ينور وانا هوصيهم يعملوا الاكل اللي بيحبه
ادهم طب انا في مكتبي اما يجي خليه يدخلي
سوسن حاضر ياحبيبي
حسام جيه ودخل لقي لميس قاعدة في الجنينة وبتتكلم في التليفون
لميس بتضحك لا خلاص يا احمد هموت من الضحك يخرب عقلك انت فظيع
حسام بحده انتي بتكلمي من يالميس
لميس اتخضت والفون وقع منها ها لا يابيه مبكلمش حد حسام رفع حاجبه بستنكار واخد الفون من علي الارض
حسام بزعيق و حده الو رد رد ياجبان طب وحيات امك لو اتصلت برقم ده تاني لاكون م،علقك من رجلك يا رو،ح امك وقفل السكة ومسك لميس من دراعها اقسم بالله اعرف انك بتكلمي حد تاني يالميس هيكون وقعتك سود،ة فاهمة اللي هعمله فيكي مش هيخطر علي بالك لا تقوليلي صحبي ولازميلي سامعة
لميس بدموع اه سامعه سامعه
حسام بحده يلا عل اوضتك لميس جريت علي اوضتها
حبيبه خبطت فيها وهي بتجري انتي كويسه مالك
لميس بحده ودموع انتي مالك متدخليش في اللي ملكيش فيه
حبيبه انا اسفه بس بصي دراعك عمل ازاي مزر ،ق انتي وقعتي عليه ولا ايه
لميس بزعيق انتي غبية ولا ايه ملكيش دعوه اوعي و،زقتها ودخلت اوضتها
حسام ادهم ثواني بس ارد علي المكالمة دي واجي
ادهم طب بسرعة عشان الاكل
عند ادهم تحت نده للخدامة تنده لمامته للميس وحبيبه عشان الاكل
بعد شويه جيت الخدامة الهانم الكبيره نازله حالا لميس هانم بتعيط ومش عاوزه تنزل يا ادهم بيه وانسه حبيبه بتغير هدموها ونازله
ادهم بقلق لميس بعيط ليه
الخدامة معرفش يا باشا بس انا سمعتها هي وانسه حبيبه بيزعقوا
ادهم بغضب وزعيق حبيببببه وطلع الاوضه بتعتها بسرعة ودخل من غير ميخبط كانت حبيبه لسه بتغير هدموها حبيه اول مدخل شهقت وحولت تداري نفسها
ادهم بغضب ومس،كها من دراعها مش هامه انها مكملتش لبس انتي قولتي ايه للميس خلها تعيط

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ذكريات مغتصبة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى