روايات

رواية دنجوان الداخليه الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

رواية دنجوان الداخليه الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

رواية دنجوان الداخليه الجزء السابع

رواية دنجوان الداخليه البارت السابع

رواية دنجوان الداخليه الحلقة السابعة

في تركيا ..
في شقه كادر وتمارا .
تمارا دخلت نامت في اوضتها من التعب كادر كان عقله مش راضي يقف عن التفكير الغل الي جواه ورغبته في الانتقام من ذياد كانت كفيله تشغل دماغه بشكل مش طبيعي طلعه من شرودوه رنه التليفون كان ادم .
/حبيبي عامل ايه.
ادم بلهفه وخوف /الحمد لله ي كادر بخير متقلقش طمني عليك انت كويس .
كادر بسخريه /انا كويس ي اخويا مش عايز تتطمن علي حد تاني .
ادم بارتباك ولخبطه /قصدك ايه مش فاهم .
كادر بسخريه /لا ي شيخ بقا مش فاهم مرائتك ولا مش عايزها .

 

ادم بابتسامه/انت عرفت .
كادر بغيظ شديد/ايوه ي اخويا عرفت بس لما اشوفك بس هيبقا لينا كلام تاني قولي ساره جاتلك .
ادم بابتسامه ومرح /اه جاتلي ي اخويا بصراحه البت صاروخ.
كادر شاف تمارا جايه فتح الاسيبكر واتكلم بمكر /ي عم انت بتبالغ عاديه ي عني.
ادم بابتسامه /عاديه ايه ي ابني ده صاروخ ارض جو .
تمارا بغيظ شديد/هي مين دي الي صاروخ ي سي ادم بس لما ارجع هطين عيشتك .
ادم بفيظ شديد /عملتها ي كادر .
كادر بضحك /هههه اللبس ي معلم علشان تبقا تخبئ عليا حاجه تاني ألمهم احنا هتنزل دلوقتي انا وتمارا في المكان الي بيقعد فيه الزفت الي اسمه أندروا ده .
ادم بخوف حقيقي /المهم خالوا بالكم من نفسكم فاهمين .
كادر بابتسامه /متقلقش ي علينا احنا قدها وقدود .
تمارا بابتسامه وحب /خالي بالك من نفسك ي حبيبي مع السلامه .
كادر بجديه /خلاص جاهزه .

 

تمارا بثقه /جاهزه ي كادر أن شاء الله هنقبض عليهم ونرجع وترجع لحياتك وشغلك في المانيا .
كادر بشرود/عندك حق يالا بينا .
*****************.
في أحدا الملاهي الليلية.
كان داخل كادر في ايده تمارا وعينيهم بتدور في المكان لتقع عينهم عليه ديفيد أندروا ذلك الرجل الخمسيني الذي يتاجر في المخدرات لكن لما يستطيع أحد القبض عليه .
تمارا بلهفه وهمس /هو ده ي كادر هو ده .
كادر بجديه /تمام وقع في شر أعماله واخيرا تعالي نقعد جنبه اكيد هنلاقه سكه .
فعلا قعده قصاده علطول في لحظه وقعت عين أندروا علي تمارا عجبته جدا فقرر ياخدها مهما كان التمن فأرسل للنادل أن يضع لهم مشروب هديه منه وأرسل ورقه مطويه تحت كاس تمارا فقرائتها وهمست ل كادر بابتسامه .
/الزفت عايز يقابلني بليل في الفيلا بتاعته .

 

كادر بابتسامه علشان محدش يلاحظ حاجه/تفتكري يكون شاك في حاجه.
تمارا بابتسامه /لا طبعا شكلي عجبته ومن أهم صفاته الزباله الانانيه وحب الأمتلاك وعايزني باي تمن دي فرصه عمرها مهتتكرر ي كادر .
كادر بحده /قصدك ايه انا ليمكن اعرضك للخطر ده باي تمن .
تمارا بابتسامه/متخافش عليا ي كادر انا اعرف افوت في الحديد بس دي فرصتنا علشان نمسك عليه أي حاجه انا متاكده أننا هنوصل للي احنا عايزينه .
وفعلا اتفقوا كادر وتمارا وارسلت تمارا رساله بموافقتها في رساله بنفس الطريقه .
*********************.
في شقه كادر وتمارا …
كانت تمارا بتجهز للمقابله دي كادر كان قلقان عليها وعلي الي في بطنها عايزه يرجع بيهم سالمين ل ادم .
كادر بقلق بالغ/تمارا خالي بالك من نفسك لو حسيتي باي خطر اللغي كل حاجه وارجعي انتي هتكوني تحت عنيا مش هسيبك لحظه واحده .
تمارا بابتسامه/متقلقش عليا ي كادر انا ظابط شرطه يلا بينا النهايه قربت صدقني يلا بينا .

 

*******************.
في فيلا ديفيد أندروا …
كان قاعد وهو بيشرب كاس من الخمره دخلت تمارا وهي في قمه شياكتها واتكلمت بدلع ودلال.
/مساء الخير ي باشا.
ديفيد وهو بيبص لها بحقاره /يلهوووي علي العود الملبن ده بصراحه لما رديتي عليا وقولتي انك موافقه تشاركيني الليله دي .
تمارا بنظره خبيثه /اصلي بصراحه بدور علي مصلحتي الشاب الي شوفتني معاه ده ماشيه معاه بقالي 2 سنتين والفقر مش عايز يسبنا في حالنا زهقت قولت بقا ربنا بعتلي الباشا يطلعني من الهم الي انا فيه .
ديفيد بنظره خبيثه/كده لعبتيها صح ده انا هعيشك في عز مش يالا بقا انا مش قادر استنا اكتر من كده .
تمارا بدلع ودلال/الله فيه ايه ي باشا انت هتخوفني منك ليه مش نشرب حاجه الاول انا عايزه كاس .

 

ديفيد بابتسامه/يا سلام اتفضلي كاس واتنين وتلاته .
تمارا بدلع وخبث /لا انا هعملك احلا كاس بمهاره فائقه أضافت المنوم داخل كاسه ببراعه كل ذلك كان يحدث تحت أنظار كادر الذي يجلس أمام تلك الشاشه ليرا كل شي .
تمارا بدلع ودلال مصتنع /اتفضل احلا كاس ي باشا .
وبالفعل نام ديفيد في لحظات اسرعت تمارا لعلها تعثر علي اي دليل يدينه وبالفعل قد عثرت تمارا علي الكثير من المستندات والصفقات التي تدينه وقد علمت ميعاد تلك السخنه الكبيره التي ستأتي الي البلد لترسل كل شي ل كادر ليطلب منها الرحيل سريعا لكن ماتتوقع من يقف وهو يرا كل شي ليصقف ذياد بغضب جحيمي.
/لا بجد عجبتيني بصراحه اتصدمت كنت حاسس ان ادم عجبك من اول لحظه بس انتي هدفعك تمن خيانتك ليا غالي اوي.
تمارا بحده وهي تشهر مسدسها أمامه /مش هتقدر تعمل حاجه اللعبه خلاص انتهت ي ذياد وانت وابوك انتيهتوا .
ذياد بضحكه عاليه/هههههههه لا بجد ضحكتيني والله حشره زيك انتي وادم الجوهري هتسكشفونا .
كادر وهو يشهر المسدس بغضب جحيمي/انت وقعت خلاص ي ذياد مفيش داعي لاي مقاومه .
ذياد بنظره خبيثه/مقاومه بس انا مقاومتي هتفاجكم .
وبالفعل قد ضغط ذياد علي خاتمه لينتشر دخان يملأ المكان بأكمله ليغمي عليهم أثر تلك الماده ليبتسم ذياد بحده.
ليحملهم ويذهب بهم لذالك المخزن .
*********************.

 

بعد يومين .
في ذلك المخزن .
كان ينزف كادر من وجهه بشده ليقف أمامها ذياد بابتسامه خبيثه.
/اتمنا تكون الاقامه عندنا عجبتك ي كادر باشا انا عرفت كل حاجه بس بصراحه معلم فين ادم .
كادر بتعب وكره /ملكش دعوه ب ادم وخليك معايا انا كفايه اوي الي عملته فيه وفي سلمي اختي لحد دلوقتي فين تمارا .
ذياد بنظره خبيثه/اطمن تمارا تحت في المخزن مرميه من غير اكل ولا شرب اصلي بصراحه مبعرفش استمتع بتعذيب الستات أما بالنسبه ل سلمي فكانت حبي الوحيد لو كان ادم وافق الي جوازنا كانت حاجات كتير اتغيرت .
كادر بغضب جحيمي/انت الي زيك عمره ميهيتغير انتي كلب متسواش واوعا تفتكر أن انت وابوك هربتوا قسما بالله مهسيبكم ابدا .
ذياد بضحكه استفزازية/بصراحه سلمي وحشتني نفسي اوي اروحلها .
ادم وهو يسير بهيبه وثقه /وانا ميرضنيش انك تشتاقلها اكتر من كده ونهايتك علي ايدي انا .
ذياد بنظره ساخره /اهلا بالدنجوان .
ادم وهو يصوب ناحيته بغل وكره /بس قبل ماقتلك حبيت اقولك أن الباشا اتقبض عليه وهو بيسلم شحنه المخدرات وتمارا معايا وبخير كلنا هنخلص من شرك ي ذياد وبالفعل أطلق ادم رصاصته ليسقط ذياد غارقا في دمائه ليسرع الي كادر الذي ينظر إليه بصدمه كيف يسير ادم علي رجليه .

 

ادم بقلق شديد/كادر حبيبي انت بخير .
كادر بصفعه قويه وصراخ /لا مش بخير ي ادم مش بخير ممكن اعرف انت ازي بتمشي ها ازي استغفلتني بالطريقه دي ازي قدرت تكدب عليا وتعيشني في الوهم ده اتكلم قول.
ادم بدموع وانهيار /ايوه عملت كده ي كادر كان لازم اعمل كده علشان ترجعلي انت خلاص نستني من ساعه مسافرت نسيت أن ليك تؤام اسمه ادم لما حصلتلي الحادثه وكل الي حصل كنت خلاص مبقتش قادر افضل لوحدي اكتر من كده ي كادر كان لازم اعمل الي عملته علشان تجيلي وتكون جنبي تحميني وتخاف عليا أنت بقالك سنين مسافر وسيابنا مع انك عارف كويس اني مقدرش اعمل حاجه من غيرك ايوه قولتلك اني مشلول وكدبت علشان ترجع من السفر وتفضل معايا تحسيني انك خايف عليا انا تعبت من غيرك ي كادر تعبت .
حضنه كادر بقوه كأنه بيعتزرله عن كل الي حصل كأنه بيتاسف علي أنه وصله الحاله دي ليتحدث بدموع وندم .
/انا اسف ي ادم انا اسف اوعدك اني مش هسيبك تاني ابدا اسف ي اخويا اسف .
تمارا بابتسامه متعبه /ربنا يخليكم لبعض .
*******************.
في معسكر البنات ..
كانوا ماشين ادم وكادر بابتسامه .

 

ادم بابتسامه/مشاء الله حبيتهم انت البنات دول جاي تسلم عليهم مخصوص .
كادر بابتسامه /طبعا انت كمان لما تعرفهم هتحبهم اوي انا متاكد.
ادم بضحكه خبيثه /لما اشوف .
بس الصدمه لما قربوا ووقفوا قصاد ادم وقدموا التحيه .
كادر بصدمه /ي عني ايه الكلام ده .
نور بابتسامه/ي عني احنا تلامذه ادم باشا بقالنا اكتر من سنه .
سماح بابتسامه/وخلصنا معسكر التدريب .
صابحه بابتسامه /بس ادم باشا مثلنا الاعلي .
مروه بابتسامه/وهيفضل كده علطول وهو الي طلب مننا أن احنا نكون جنب حضرتك هنا تحسبا لأي خطر .
كادر بغيظ شديد/حتي دول تبعك انت ايه مش عاتق حد خالص .
ادم بضحكه عاليه ساحره /ههههههه متنساش اني الدنجوان .

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دنجوان الداخليه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!