روايات

رواية دموع معاقة الفصل الثامن 8 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الفصل الثامن 8 بقلم صباح عبدالله

رواية دموع معاقة الجزء الثامن

رواية دموع معاقة البارت الثامن

رواية دموع معاقة الحلقة الثامنة

جنات٠٠٠٠٠٠بس مش بحبك يايوسف انا طول عمري مش بفكر فيك اكتر من اخ كبير ليا

يوسف٠٠٠٠٠٠٠يكتب انا عارفه ياجناات انك مش بتحبيني وانا مش هاغصبك على اي حاجة انا اها بحبك وبتمنكي انهارده قبل بكره بس مستحيل اغصبك على حاجة انتي فاهمه

جنات٠٠٠٠٠٠انا بوعدك يايوسف اني هاحاول اعمل كل حاجه بقدر عليها عشان تكون مرتاح بس مش اكتر من اخ انت اها بقيت جوزي بس انا لسه مش متقبلها فكرات الجواز وانت عارف ظروف جوزنا كانت ازي

يوسف ٠٠٠٠٠ياحط ايدي على راس جنات بحنان وانا قولتلك انا مش هاغصبك على اي حاجة لان حاجه زي دي مش بالغصب لازم لم اخد منك الحاجه دي تكوني موفقة وحب كمان انا بحبك ياجنات وعايزك تحبيني زاي مابحبك ومستحيل اغصبك على حاجة و. يلا بقاا مش هفطار انا اتاخرت

جنات٠٠٠٠٠يالهههو البيض على النار وتجري علشآان تشوف البيض

جنات٠٠٠٠٠الحمد الله لسه شوي ويستوا

يوسف٠٠٠٠٠٠ههههه ويكتب والله انتي اهبل بت انا اعرفها

جنات٠٠٠٠٠نعم ياخوي وانت تعرف غيري

يوسف٠٠٠٠٠يرفع حواجبو ويكتب تزعلي لو اعرف بت غيرك ويهميك الموضوع

جنات٠٠٠٠٠٠تمسك السكينة والله يايوسف لو اسمعك بس تجيب سيرة بت غير لكون قتلك انت وهي

يوسف ٠٠٠٠٠٠يامثل الخوف خلاص ياريس السلاح يطول

ياسمين ٠٠٠٠٠انتو بتعملو اي وتشوف جنات مسكها السكينه ورفعها في وش يوسف وبصوت عالي يالههههوي انتي عايزها تقتلي يوسف اخويا يامجنونه

الهام ٠٠٠٠٠تخرج من غرفة خير في اي ياسمين بصوتي ليه على الصبح كدا

ريتاج ٠٠٠٠حصل اي

والباب يخبت ريتاج تروح وتفتح الباب تلاقي الجران كلهم متجمعين قدام الباب

اَم محمد ٠٠٠٠٠٠خير يام يوسف في اي ليه في صوت صويت من عندك

ابوشهد ٠٠٠٠٠في حاجه يايوسف يابني

يوسف ٠٠٠٠٠٠واقف وعينوا على جنات ولو طال ياسمين هايقتلها

ياسمين ٠٠٠٠٠المجنونه عايزه تقتل يوسف اخويا ورفعها السكينة عليا

الكل يتصدم ويبصو على جنات

جنات٠٠٠٠٠بخوف من نظرتهم وتبص على السكينه تجي رمي السكينه على لارض وتروح وراء يوسف وتدرها فيا

الهاَم٠٠٠٠٠تكلام ياسمين انتي بقولي اي يامجنونه انتي

ياسمين ٠٠٠٠٠٠انا طلعط لاقتها مسكه السكينة ورفعها على يوسف

يوسف٠٠٠٠٠٠يبص على ياسمين بتوعد

ياسمين ٠٠٠٠٠تعرف انها عكت الدنيا وتخاف من نظرة يوسف وتبص في لارض

يوسف ٠٠٠٠٠٠يكتب انا اسف ياجماعه بس َمفيش حاجه دي جنات كانت بتهزر معايا بس ياسمين فاهمة غليط

ام محمد ٠٠٠٠٠ههههه عيب عليكي يابت ياياسمين افهمي لاول دول عرسان وأكدا هايهزار مع بعض عادي

ابو شهد ٠٠٠٠٠ربنا يسعدكم يابني يارب يلا احنا ياجماعة الكل يخرج من الشقه وريتاج تقفل الباب

الهام٠٠٠٠٠٠تقلع الشبيشب انتي عايزها تخدي علقها علشآان تركزي يابت انتي

بس كانت ياسمين طلعت جري على لااوضه بتاعتها وقفل على نفسها الباب

ريتاج ٠٠٠٠٠واقفها عايزه تضحك بس خايفها من امها ويوسف

الهام٠٠٠٠٠٠تبصلها اضحكي كدا ياريتاج وشوفي هاعمل فيكي اي مانا مش ناقصكي انتي كمان

جناات٠٠٠٠٠٠ويوسف يبصَوا لبعض ويضحكو بصوت عالي علي الموقف ده

الهام٠٠٠٠٠٠تبصلهم وهم بيضحكو وتعرف انهم اتصلحوا وجنات فاهمت يوسف عمل كدا ليه الهام في نفسها يارب اسعدهم وابعد عنهم العين الشر

ريتاج٠٠٠٠٠هي خلاص مابقتش قادره تمسك نفسها من الضحك الله يخربيتك ياحنات انتي والهبله ياسمين لاميتو الجران على الصبح علينا وويفضلو يضحكو على بعض

يوسف٠٠٠٠٠٠ يجي يمشي

جنات٠٠٠٠٠٠تمسكو انت رايح فين

يوسف٠٠٠٠٠يبص على جنات بكل حب ويبص على ايديها اللي هي مسكا بيها

جنات٠٠٠٠٠٠تتكسف من نظرة يوسف وتشايل اديها بسرعه جنات بكسوف ماتنزلش من غير فطار انا خلاص خلصت هاحطوا ونفطار كلنا

انس٠٠٠٠٠يطلع من الغرفه وبيدعك في عينوا مكان النوم هو في اي ياجنات ليه بتضحكوا

ريتاج ٠٠٠٠٠صباح العسل يانوسه ياحبيبي وتروح عندو عامل ايه يابطل ده كان في حاجة هبله كدا وبانضحك علىها وتجي شايله يلا يابطال تعال اغسلك وظبطك على ماالفطار يجهزي

انس٠٠٠٠ياحب ريتاج انا بحبك اوي ياريتاج زي جنات اختي بظبط

ريتاج ٠٠٠٠٠وانا كمان بحبك يانوسه وتخدو وتروح علشآان تغسلوا

جنات ٠٠٠٠٠٠٠حتيطة الفطار وكلهم قاعدين على السافرة وفي جو من الهزار وضحك على ياسمين والهام على اللي حصل الصبح

الهام ٠٠٠٠٠٠يابت انتي هاتكبري امته ينفع كدا لامتي الجران على الصبح

ياسمين ٠٠٠٠٠ههههه والله انا كل مافتكر اضحك بس ياختي كنتي عايزين اشوفها رفع السكينة على اخويا حبيبي وسكوت

ريتاج ٠٠٠٠٠٠ الله يخربيت عقلك ياياسمين مش كنتي فاهمتي الاول اي اللي بيحصل

ياسمين ٠٠٠٠٠تبص على جنات مهو انا مافكرتش بقاا بس ياجنات ليه كنتي رفعها السكينة على يوسف

جنات٠٠٠٠٠٠تبص على يوسف.ومش عارفه تقول اي. اصل هو أصل هو وتبص على الارض بكسوف كان بيضق فيا

يوسف٠٠٠٠٠٠يبص على جنات ويضحك ويكتب يلا انا نزل حد عايز حاجه اجبهلوا وانا جاي

ريتاج ٠٠٠٠٠٠انا معليش يايوسف هاتلي معاك وانتي جاي سندَوتش شورمها اصل من امبارح نفسي فيا

ياسمين ٠٠٠٠٠وانا كمان عايزه وبضحكها هاتلي شورمها والرجل اللي بيعملها كمان

يايوسف٠٠٠٠٠يبص على ياسمين ويجي ضرابه بخف

ياسمين ٠٠٠٠٠٠اها في اي انا بحب الشورمه وهاتلي معاك شوكولاتة كمان

يوسف٠٠٠٠٠يروح عند انس ويركع على رجلوا ويمسك انس بحب ويكتب والبطل عايز اي علشآان اجيبو وانا جاي

انس٠٠٠٠مش عارف بس انا بحب تشيزكيك وبحب البرجر

ياسمين ٠٠٠٠٠نعم ياخوي وهانجيب دول منين

جنات ٠٠٠٠٠تروح عند انس بس يانس انسي الحاجات دي علشان مفيش منها هنا مش انت بتحب الكيك بشوكولاته هعملك ماشي

يوسف٠٠٠٠يبص على جنات ويكتب وينسهم ليه بقاا ويحب انس بس كدا يابطل عايز برجر وتشيزكيك غالي وطلب رخيص هاجبلكك يابطل اللي انت عايزو وانا جاي

ويروح عند اموا ٠٠٠٠٠وست الحبيب عايزه اي

الهام٠٠٠٠تبوس يوسف عايزك ديما بخير يابني عايزه سلمتك ياحبيبي

يوسف ٠٠٠٠٠يحب ايد اموا وينزل

جنات ٠٠٠٠٠تزعل في نفسها علشآان يوسف مسألهش هي عايزه اي ونزل من غير مايبصلها حتي

جنات٠٠٠٠٠هو انا ليه زعلان كدا علشآان يوسف نزل

جنات ٠٠٠٠٠ياماما انا عايزه انزل

الهام ٠٠٠٠كلمة ماما منك حلوها اوي ياجنات

جنات٠٠٠٠٠بكسوف مش انتي بقتي ماما برضو علشآان انا ويوسف اتجوزنا

الهام ٠٠٠٠٠تروح عندها وبحنان وتمسك ايديها ايوا ياحبيبتي بس انا عايزك ياجنات توعدني انك تخلي يوسف مرتاح وتخليا مبسوطه على طول ده يابنت غلبان ويستاهل كل خير

جناات ٠٠٠٠٠اوعدك ياماما اني ان شاء الله هعمل كل حاجه اقدر عليها علشآان اخليا يوسف مرتاح بس انا عايزه انزل اروح الفلا علشآان اجيب حاجاتي انا وانس

في الفلا

ريهام ٠٠٠٠٠قاعده سرحانه

جني٠٠٠٠٠ماما انتي مالك من ساعات ما جنات طلعت من البيت وانتي مش علي بعضك

جان٠٠٠٠٠معقوله ياماما زعلانه علشآان الجربوعه دي طلعت من الفلا

ريهام ٠٠٠٠٠٠بس يامجنونه زعلانه اي وتقوم وتقف بس انس ماكنش لازم يطلع مع جنات انا لازم ارجع انس هنا وباي طريقة وباسرع وقت

جان٠٠٠٠٠٠بتحب انس ازي وبتكرهي جنات ليه ماهو انس برضو ابن الخدمه

ريهام ٠٠٠٠٠٠٠ولابحبو ولا نيله بس لازم امثل الحب إنا عايزه يحبني وانا اربيه وخليها يثق فيا اكتر من اي حد علشان مايتم 20سنه أخليا يكتب الأملاك ليا

وفجأه التلفون يرن

ريهام تروح وتفتح السماعها
الو

المتصل ٠٠٠٠٠الو ازيك عامله اي

ريهام ٠٠٠٠٠بصدمه انت انت في مصر

المتصل ٠٠٠٠٠٠ايوا انا نزلت مصر النهاردة بس في حاجه بين من صوتك انك مش علي بعضك

ريهام ٠٠٠٠٠٠تمثل الفرحه لاابدا بس اتفجاة انك بتتصل بعد الغيبه دي كلها وكمان نزلت مصر

المتصل ٠٠٠٠٠لوكدا ماشي بس ازيك ازي البنات عاملين إيه وجنات اي اخباره هي وانس

ريهام ٠٠٠٠٠٠تبص على جني وجان ومش عارفه ترد على التلفون

المتصل ٠٠٠٠٠الو رحتي فين

ريهام ٠٠٠٠تنتبه على التلفون اها انا اهو

المتصل ٠٠٠٠٠٠انا جاي اشوفكم بعد سبوع علي مخلاص شغال اللي معايا وهاكون عندكم ويقفل التلفون

ريهام ٠٠٠٠٠٠واقفه خايفه

جان وجني ٠٠٠٠٠مالك ياماما مين كان على التلفون

ريهام ٠٠٠٠٠تبص على بناتها ده سيف.؟؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية دموع معاقة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى