روايات

رواية خيانه مشروعه الفصل الرابع 4 بقلم مي أحمد

رواية خيانه مشروعه الفصل الرابع 4 بقلم مي أحمد

رواية خيانه مشروعه البارت الرابع

رواية خيانه مشروعه الجزء الرابع

خيانه مشروعه
خيانه مشروعه

رواية خيانه مشروعه الحلقة الرابعة

جاسر بتوتر انا نويت انها العلاقه
مليكه بصدمه/ ايه انت بتقول ايه علاقه ايه احنا اللي بينا مش مجرد م”تع”ه ولا جن”س احنا اللي بينا اكبر من كده بكتير وانت فاهم كده كويس وعارف ان انا مستحيل اتخلى عنك انا بحبك ليه مش راضي تفهم
هنا جاسر اتخلى عن كل البرود اللي متحل بيه وانفجر فيها بغضب
افهم ايه افهم ان كل ما ابص في وش مراتي اشوف عينيها نظره حب لواحد خاين زيي افهم ان انا بسببك بقيت انا ومراتي محرمين على بعض
افهم ان انا بسببك خسرت ديني بقيت راجل زاني وبعمل الافعال محرمه عايزه تفهميني ايه ولا ايه انت لا يمكن تكوني انسانه انت مش شايفه انك بتدمريني وبتدمري نفسك
مليكه وهي بتسقف بايديها 👏👏لا برافو
دلوقتي انا الشيطانه انا اللي غويتك انا اللي خليتك تعمل علاقه معايا لا يا حبيبي انت كنت مستمتع وكنت راضي بكل اللي احنا عملناه انا مضربتكش على ايدك انت كنت عارف وفاهم ايه عواقب ده كويس قوي يعني انا ما كنتش محتاجه اغويك اوشرابك حاجه صفراء
وقربت منه اكثر ومسكت وشه بين ايديها
واتكلمت بجنون وهوس
انت اللي بتعمل معايا كده ليه مش فاهم ليه انا بحس بيه وانا شايفاك معاها ليه عايز
تنهي على علاقتنا احنا ليه ما تنهيش علاقتك بيها هي انا بحبك وانت عارف وانا مش هتنزل عنك لاي حد
وفجاه وبدون اي مقدمات قربت من شفايفه وبسيته بوسه عميقه كان بيحاول يبعدها عنه لكن هي كانت بتعلق فيه اكثر
واخيرا قدري بعدها بس شاف عينيها نظره حزينه نظره مليانه بالعتاب هو كان واضح معاها من اول علاقتهم بس هي دلوقتي ذنبها ايه ذنبها ايه ان هو يسيبها وكمان ملاك ذنبها ايه ان هو كان يسيبها بص لها
وقال لها خلاص ما تزعليش انا وانت هنفضل على العلاقه دي لغايه ما تخف ملاك هي الاسبوع الجاي رايحه تعمل عمليه الاسبوع ده اخر اسبوع في علاقتنا بعد كده كل واحد يرجع لحياته الطبيعيه انت هترجعي اخت مراتي وانا هرجع جوز اختك فاهمه
بصيت له بصه غريبه وهزت رسها وجريت عليه وحضنته وهي بتخطط لحاجه ما حدش عارف هي ايه بعدت عنه
وقالت له خلاص اتفقنا بس انا عايزك النهارده تجيلي في الشقه انا عايزه الاسبوع ده يبقى اخر اسبوع بينا اقضيه كله معاك وانا وفقت على اللي انت قلت عليه يبقى انت كمان لازم توافق ماشي
جاسر بتنهيده ماشي
*********************
في نفس الوقت في القصر
كانت ملاك قاعده مع الدكتوره الفيزيائيه بتعمل تمارين عشان تمشي على رجليها وكانت حاسه بامل جواها ان هي ممكن تمشي على رجليها وتعيش مع حبيبها اللي باقي من عمرها
بعد ما خلصت التمارين الدكتوره ابتسمت لها وقالت
الحمد لله حالتك اتحسنت جدا يا ملاك واقدر اقول لك ان العمليه ومع التمرين ان شاء الله هتمشي على اقرب وقت
ملك بحب صادق/ يا رب يا دكتوره انا بتمنى ده من كل قلبي
الدكتوره سعاد ان شاء الله كتبت لها على ادويه وخرجت وملاك كانت منتظره يوم العمليه بفارغ الصبر علشان تمشي على رجليها وتقدر تعوض
جاسر عن كل اللي شافه
وفي بيت فدوى ونارين
كانت فدوى قاعده مبسوطه بعد ما كلمتها مليكه وقالت لها ان جاسر قبل ان هو يديها المبلغ اللي هي عايزاه اتنهدت وان هي بتتخيل ان هيبقى معاها فلوس كثير تشترى بيها كل اللي نفسها فيه وما حدش يقول لها جبت ده ليه ما جبتيش ده ليه
قطع حبل افكارها دخول زوج نارين اللي مستغرب من حالتها
نارين بستغرب/ في ايه يا فدوى مالك بنادم عليك من الصبح مش بترد ليه
فدوى عادي /سرحت شويه كنت عايز حاجه
نارين/ لا ما كنتش عايز حاجه كنت عايزك بس تقومي تحضري لنا نتعشى وتكوي لنا طقم كده عشان اطلع مع اصحابي
فدوى حاضر
بص لها باستغراب ان هي ما اتخانقتش زي العاده اه هم عيله متوسطه الحال بس فدوى ما كانش عاجبها الحال ده على طول وكانت دايما بتتخانق معاه اللي جدد دلوقتي وخليها ترضى بالحاله االلي هم فيه نفض الافكار دي من دماغه المهم انها اتعدل حالها وراح ياخد شاور عشان يرتاح من عناء الشغل بتاع اليوم
في نفس الوقت في شقه المعادي
كانت مليكه وجاسر مع بعض في لقاء محرم وكانوا فعلا غارقين في المتعه
بعد ما فاقوا من العالم اللي هم فيه كانت مليكه نايمه على صدره العاري
جاسر كان مغمض عينيه وكان بيعاتب نفسه ليه بيمشي ورا شيطانه ليه بيمشي ورا رغبات ونزواته فين حبه ليها فين اخلاصه ليها ليه ان انجر وراء الشيطانه دي
لكن فوقه من حبل المعاتبه بتاعه نفسه صوت مليكه وهي بتقول له
“جاسر انا حامل ايه رايك في المفاجاه دي انا ما رضيتش اقول لك في المكتب قلت اعملها لك مفاجاه هنا في الشقه بتاعتنا ايه رايك فيها
جاسر قام بسرعه كان لدغته عقرب وقام وبص لها بحده وقال انت بتقولي ايه حامل حامل ازاي يا روح امك وراح ضاربها بالقلم وقعت على الارض
مليكه بخوف جاسر اهدى
جاسر قسوه وصوت عالي الحمل ده لازم ينزل فاهمه
مليكه لا رد
رد عليا فاهمه
مليكه بخوف ورعب/ لا انا مش هنزل البيبي ده
جاسر بوشه احمر من كتر الغضب راح عندها
وعمل!!!!!!!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خيانه مشروعه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى