رواية خيانة بدون حروف الفصل الثالث 3 بقلم شيماء رجب
رواية خيانة بدون حروف الجزء الثالث
رواية خيانة بدون حروف البارت الثالث
رواية خيانة بدون حروف الحلقة الثالثة
في فلا نور…..
فاطمه…. نور يا نور اصحي
نور… ايه يا فاطمه. عايزه ايه
فاطمه… الساعه 9 اقومي يلا
نور… حاضر جهزيلي الحمام
فاطمه… الحمام جاهز انا هتزل احضرك الفطار
نور… لا مش هفطر هنا هاخد شاور وهنزل علي طول
فاطمه…. حااضر. بعد مرور الوقت
ثم تقف امام العربيه بعصبيه…. انت فينك يا زفت
يأتي رجل بسن الخمسين الغفير ابراهيم وهو يقف برعب… نعم يا هانم….
نور.. العربيه لسه زي ماهي
الغفير… مانا حضرتك كنت هقولك
نور… تقول ايه
الغفير…. ادهم بيه قال انا هجي اوصلك
نور… وهي تلتفت ثم تأتي عربيه سوداء وبها ادهم
نور…. هو يوم باين من اوله وثم تصعد العربيه بجوار ادهم
نور… اخلص يلا
ادهم.. حاااضر يا ست هانم ههههههه
في قصر خالد…
حسين… انا عايز كل المعلومات عن نور حبيب وملك يوسف خلال ساعه انت فاهم واغلق الهاتف بغضب
الهام… اهدي يا حسين مش كدا
خالد… اهدي ايه انتي مش حاسه بالي احنا فيه زمان الجرايد والاخبار مالهاش سيره غيرنا دلوقتي
الهام… اخبار ايه هو لسه اترحل علي النيابه ولا راح المحكمه…
حسين.. بغضب.. انتي عايزه كمان يروح المحكمه
انتي مش حاسه انو ابني
الجد… عمالين تتكلمه في كلام فارغ
مايا.. ياا جدي لسه سليم كلمني وقال خالد اترحل علي سريه النيابه عشان يبدا التحقيق
الجد بصدمه… ايه…………. واغمي عليه
الكل…. بصدمه……..
في القسم…. نور… انت مش هتتكلم بقا قتلتها ازاي انطق
خالد بعصبيه… انا مزفتش ماقتالتش حد
نور… يعني ايه مش هتعترف طب اكلم ممكن اساعدك حتي تشوف جدك اللي مارمي في المستشفى
خالد بصدمه….. ايه انتي بتقولي ايه جدي ماله انطقي
نور… دخل في غيبوبه
خالد.. قام مسك نور من رقبتها… قسمنا بالله لادفعك تمن اللي بتعمليه دا انتي سامعه ثم يبتعد عنها
نور…. عثماااان… خده من هنا
عثمان…. امشي قدامي
خالد بعصبيه… ماااشي
في المستشفى… حسين.. خاليك انت مع جدك وخد امك وصلها البيت انا هروح الشركه
سليم.. حاضر
في شركه الرفاعي
السكرتيرة… حضرتك الملف اللي طالبته
حسين… اخرجي انتي ومادخليش حد خالص فاهمه
السكرتيره… تمام يا فندم ثم تغلق الباب
حسين…. يفتح الملف ويتناوله… بصدمه… مش معقول ملك
وثم يتناول باقي الملف في قضيه اغتصاب…. تدعي ملك بنت من في العشرنات تردتي جامعه الهندسه جميله جدا وكانت تعيش وحيده في شقه في المعادي
حسين… مش معقول… دي كانت بتشغتل عندنا في الشركه يا نهار اسود عشان كدا قبضه علي خالد ثم يتناول ملف نور دي بنت مستشار يعني من عيله كبيره عيله حبيب…
الاسم.. نور حبيب الفقي
والدها.. حبيب الفقي . مستشار لكن طالع علي المعاش يعيش حاله نفسيه صعبه من بعد خروجه من المحمكه
والدتها… هيام محمود تعيش في لندن من 17 سنه لاسباب عملها لانها محاميه كبيرة لشركه في لندن
ليس لدي نور اخوات فاهي وحيده تكرهه امها جدا لانها تركتها وذهبت لاجل المال هذه الصور في عيون نور دايما
تعيش مع والدها والخادمه والغفير في بيت جدها الذي كتب االفلا بأسمها بعد موته
حسين…. حكايتك حكايه يا ست نور
في القسم… يترحل بكره علي النيابه
ادهم…. احنا مخرجناش بأي معلمومه مفيده
نور… النيابه هتحقق معه انا عملت اللي عليا وجبته لحد هنا
ادهم… وبعدين
نور… بتفكير… مش عارفه انا لازم اخد منه كل حاجه
في النيابه….
امرنا نحنو بوكيل النائب العام بحبس المتهم اربع ايام علي ذمته الحتقيق ويراعه اوراقه
… نور… ههههههههههههه
خالد… هدفعك التمن غااالي اووي
نور بثقه…. هنشوف يا حضرتك المتهم انت بقيت تحت رحمتي انا
فامتلعبش بعقلك لحسن اعورك يا باشا ثم تلبس النظارة بثقه عمياء وتمشي في فلا نووووور
فاطمه… حبيب بيه حبيب بيه… انت كويس
يا ابراهيم الحقني ساعد البيه مش بيرد عليا الحقني
ابراهيم اتصلي علي الهانم بسرعه انا هوديه المستشفى يمكن سكره عالي
نور…… انا جايه حالا
ادهم… في ايه
نور… بااااابا. في المستشفى وصلت نور وهي تراه فاطمه تبكي بشده وابراهيم كمان
نور… بابا ماله في ايه
ابراهيم… شدي حيالك يا مدام البقاء لله
نور بصدمه والدموع اتحبست في عيونها…. بااابا انت اتجننت انت بتقول ايه اوعي كدا اووعي
فاطمه… البيه مااات مااات
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خيانة بدون حروف)