روايات

رواية خطف قلبي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمة هاشم

رواية خطف قلبي الفصل الثاني 2 بقلم فاطمة هاشم

رواية خطف قلبي الجزء الثاني

رواية خطف قلبي البارت الثاني

رواية خطف قلبي الحلقة الثانية

وقالت: انت!!!!!
مازن: اتفضلي ياآنسه
ساره دخلت وهي مصدومه
كيان: انتي تعرفيه
ساره: هوا ده اللي حكتلك عليه من شويه
كيان: لا ربنا معاكي يسرسوره 😂
مازن: البنتين اللي بيتكلمو
ساره: احنا؟
مازن: مش شايف حد هنا بيتكلم غيركو
ساره كانت متعصبه منو
كيان ردت احنا متأسفين يادكتور
خلصت المحاضره وساره روحت
طلعت اخدت دوش واعدت تفكر ف مازن انها لازم تنتقم منو على اللي عملو واستسلمت للنوم
____________________

 

عند مازن فالبيت بيفكر هينتقم من ساره ازاي قال بس لا البت قمرر بس لسانها طويل وانا هعلمها ازاي تتكلم معايا بالطريقه دي
___________________
تاني يوم ساره قامت من النوم اخدت دوش ولبست فستان كشميري وكان سيمبل وحطت ميكاب خفيف ونزلت
ساره: صباح الخير يحبايبي
الكل: صباح الخير يسرسوره
جاسر: عاوزه اققولكو علي خبر حلو
الكل: قول
جاسر: انهارده عاملين حفله بمناسبه شراكتنا مع شركه البنهاوي وطبعا ده لي نفع كبير لينا
ساره وساندي: الف مبروك يابابي
ليلي: الف مبروك يحبيبي
جاسر: الله يبارك فيكو يحبايبي
عاوزكو تروحو تشترو فساتين عشان خاطر الحفله وانتي ياساره عاوزك تيجي معايا بعد الكليه بعد كدا عشان تشتغلي معانا فالشركه وتسلي وقتك

 

ساره: حاضر يابابي
يالا ساندي عشان نروح وهوصلك فطريقي
ساندي: يالا يروحي
ساره ركبت العربيه واعدت تفكر انا حاسه اني سمعت اسم البنهاوي ده قبل كده بس فين؟
ساند
نزلت ساندي قالتلها بعد الكليه ياقلبي هنروح نشتري الفساتين
ساره: ماشي يحبي بااي وخلي بالك من نفسك
ساره راحت الكليه وقالت يالهوي اتأخرت ودخلت
مازن: حضرتك متأخره ليه؟
ساره: معلش كان عندي ظروف
مازن: هوا اي اللي عندك ظروف ده مش بيتك دي الكليه يابابا
ساره اتعصبت وقالت انت ازاي بتبجح وتتكلم بالطريقة الزباله دي
مازن: لا ده انتي لسانك طويل ومحتاجه حد يقصهولك تعالي نروح عند المدير
ساره: ساره اتعصبت وقالت يالا انا بتكلم معاك ليه اصلا عشان 😒
مازن وساره راحو عند المدير..
مازن: الاستاذه بتتكلم بطريقه مش كويسه معايا
ساره: دلوقتي بقيت استاذه ومن شويه كنت ايه
حضرتك اللي حصل اني اتأخرت شويه عاكليه وهو عمال يزعق مع اني قولتلو كان عندي ظروف اخرتني
مازن: لا بعد اذنك اتصل بحد من عيلتها ييجي يشوف الوضع ده

 

ساره: حاضر من عنيا راحت اتصلت ببباها
وقالتو على كل حاجه قالها انا جايلك
دخل جاسر: وقال في ايه يحضرت المدير
وقال الاستاذ هيحكيلك
بص لمازن وقال ازيك عامل ايه يامازن
مازن: الحمدلله ياعمي بخير بس هي دي بنتك
جاسر: ايوه ليه عملت ايه تاني
ساره واقفه متفاجئه وقالت بابي تعرفو منين
قال ده ابن سليم البنهاوي اللي هنڪون شركاء معاه
ساره:اممم وبصت لمازن بقرف
مازن: خلاص ياعمي مفيش مشكله ولا حاجه بس هي لسانها طويل شويه
ساره: انا بردو اللي لساني طويل ولا انت اللي متكبر ومغرور وشايف نفسك 😤
قاعدو يتخانقو وقت…
جاسر: كفايه لحد هنا احنا متأسفين يامازن
ساره: بابا متتأسفلهوش
مازن: خلاص ياعمي حصل خير وبص لساره

 

ساره: يالا يابابا عشان نمشي.. وبصت لمازن ومشيت
ساره: بابا روح انتا وانا هروح مع ساندي عشان نجيب الفساتين
جاسر: ماشي يحبيبتي
ساره راحت عند ساندي الكليه
وبصت عليها واتفاجئت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خطف قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى