روايات

رواية خبايا الفصل السابع 7 بقلم شروق السيد

رواية خبايا الفصل السابع 7 بقلم شروق السيد

رواية خبايا الجزء السابع

رواية خبايا البارت السابع

خبايا
خبايا

رواية خبايا الحلقة السابعة

مصطفي بشر: تيك تيك ساعة يتلحقها ياهتحصل اختهاا
زين بغضب: انت مستحيل تكون اب انت شي”طان انطق قولي هي فين
مصطفي بمكر: تؤ تؤ مش قبل متتنازل عن كل املاكك ياحلو
زين بعصبية: انت بني ادم حقي”ر مستحيل تكون اب انت
احمد مازال علي صدمتة
زين: عمي تعالي معايا
احمد: بصدمة قتل بنتي ههوو قت”لها قت”ل بنتي
زين بدموع: عمي اتماسك علشان خاطري احنا لازم نلاقي ملاك اهدي علشان خاطر بنتك
احمد بغضب فقد ادرك ما به ابنته الاخره: قسما بربي يامصطفي لو ملاك جرالها حاجة لهدفنك انت فاااااهم
زين بعصبية: انطققق بقاااا وديتها فين
مصطفي: ورق التنازل اهوو امضي تشوف حبيبة القلب وخلي بالك الوقت بيعدي
زين مضي علي الاوراق: الورق اهووو قولي ملاك فين يلاااا
مصطفي بخبث : كدا تعجبني بعد نص ساعة لازم تكون في المكان اللي هبعتهولك اتاخرت يبقا اقرائلها الفتحة
زين بصدمة: هي في ***

 

 

 

احمد: لازم نلحق المكان دا بيبعد عن هنا بحاولي ساعة
يلاااا لازم نتحرك
استقل سيارته وتحرك بسرعة مهولة وكانه يسابق الزمن وصل الي المكان المطلوب وكان قصرا مهجورا
‏زين بصوت عالي: ملااااااااك ملااااااااااك
‏احمد: ملااااااااك حببتي ملاااااااااااااااااااك رودي عليااااا
‏ملاك بدموع: باااابا
‏نظروا الي الاعلي وجدوها تقف بجانب مصطفي
‏مصطفي بضحكة خبيثة : عفارم عليك طالع لابوك وصلت علشان تشوف حببت القلب وهي بتتد”بح قدامك صح
‏زين بخوف: لا لا مصطفي لا اانت مش هتعمل كدا
‏ارجوك بس مرة حس ان انا ابنك لية بتعمل معايا كدا لييية
‏مصطفي بغضب: انت ابنها هي حبستني علشانها هي خا”ااااينة شوفتهاااا بعيني واحدة خاااا”ينه خليت ملك تحصلها علشان هي كمان زيها رخي”صة متستاهلش نص دمعة من عيونك وعلي فكرة انا اللي بعتلك الصور كانت كلها حقيقة للاسف
‏صدقني يابني انا مش وحش بس بس مقدرتش استحمل كل العذاب دا حتي صاحب عمري وقف ضدي علشان واحده خا*ينة
‏زين بصدمة: انت كداب امي مش خا”ينة مستحيل
‏مصطفي بدموع لاول مرة: وانت ياحمد انا مق”تلتش بنتك انا قولت كدا بس علشان تحس بنفس شعوري لما شهدت ضدي في المحكمة علي جريمة معملتهاش
‏ملك عايشة مماتتش وترك ملاك
‏مصطفي: روحي لابوكي
‏ملاك بحنية: لا ياعمو مصطفي انا متأكدة إنك مظلوم وإلا مكنتش انقذتي من الحادث ايوا صحيح كنت محبوسة عندك و عايزة افضل كل حياتي معاكي علشان افضل اسمعك صدقني انت مش وحش هي اللي مش تستاهل انت احسن اب شوفتة في الدنيا كنت هتضحي بنفسك علشان ابنك بس هو اللي مش مقدر كدا

 

 

 

ملاك: متستغربوش اووي كدا عمو مصطفي صحيح خلي زين يتنازل عن المستشفي دا علشان المستشفي متورط في تجارة الا”عضاء هو بس كان عايز يحميك حتي لو هيطلع اسواء واحد في العالم في نظرك ايوا بابا عمو مصطفي هو نفسة بتاع زمان متغيرش هو مش السبب في ق”تل خالتو هي اللي خا”ينة وتستاهل
احمد بدموع: سامحني يصاحبي انا صدقت الفيديو والصور سامحني حتي مفكرتش اسال عن السبب
مصطفي: انا مزعلتش منك يأحمد عارف لية علشان خاطر ملاكك ملاك دي فهمتني كل حاجه وكنت هغلط كتير وكنت هق”تل ملك فعلا هي اللي منعتني مع إنها متستاهلش ولا فرصة بسبب اللي عملتة
مصطفي بحزن: مش مصدقني يازين صح
زين بدموع: انا يامصطفي ااقصد يابابا بابا اانا اسف اسف وركض لاحتضان أبية اسف يابابا اسف سامحني علشان خاطري انا غلطت في حقك كتييير
احمد بتوتر: ههي ملك فين
ملاك وهي داخل احضان والدها: ملك فوق تعال معايا
مصطفي: استني هي هتنزل وبالفعل نزلت ملك وهي تنظر ارضا من خجلها
احمد بجمود: الصور كانت حقيقة فرطتي في نفسك
ملك بدموع: بابا انا
يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية خبايا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى