روايات

رواية حياة قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم العراقي

رواية حياة قلبي الفصل الحادي عشر 11 بقلم مريم العراقي

رواية حياة قلبي البارت الحادي عشر

رواية حياة قلبي الجزء الحادي عشر

رواية حياة قلبي
رواية حياة قلبي

رواية حياة قلبي الحلقة الحادية عشر

عدي الفرح علي خير وروحووا الشقه
دخل عمرو و حياه وقفل الباب جامد جداا
حیاه بخوف: في ايه ي عمرو
عمرو: هتعرفي دلوقتي كل حاجه
حیاه استغراب : اعرف ايه يا عمرو انا والله ماعملت حاجه هو في اي قالتها بنبره خوف
عمرو بضحك علي منظرها : في اي بس ياحبيبتي متخفيش مفيش حاجه انا بس كنت بشوفك هتعملي ايه
حياه بغضب : لا والله علي فكره انت رخم
عمرو بصدق: علي فكره بقا انا بحبك
حياه بفرحه شديده: اي بتحبني بجد من امتا
عمرو: ياااه دا من زمان اووي من ايام لما كنت قاعد سهرنا وقولتلي انك بت*نزفي
فلاش باك
عمرو قاعد في الصاله بيتفرج علي التلفزيون وفجاه خرجت حياه وهي بتعيط
حیاه بعياط: ابيه هي ماما فين

 

عمرو بقلق : مالك يا حبيبتي بتعيطي ليه بس في حاجه وجعاكي
حياه بوجع: اه فيه انا بنز*ف وبطني وجعاني اووي
عمرو بغباء: ايي بتنزفي طب دا من ايه احنا لازم نروح لدكتور
حیاه بخوف: لا انا عايزه ماما
عمرو : طب انتي بتنرفي منين
حياه بكسوف: منن تحت
عمرو بذكاء: اها فهمت طب بصي انا هنزل اجبلك حاجات من الصيدليه وهاجي ما تخافيش
حیاه:حاضر
نزل عمرو وجاب لحياه كل حاجه محتاجها وبعدين طلع وادي حياه الحاجه وبعدها. عرفت حياه من مامت عمرو ايي سبب النزيف
حياه بكسووف واحراج: يلهوي وانا هبص في وشه تاني ازاي بس
عمرو بحب: ازيك يا حياه عامله ايه دلوقتي
حياه بخجل واحراج: انا كويسه يا ابيه وبجد شكراا ليك علي كل اللي عملتو عشاني وطلعت تجري
عمرو لنفسه: وربنا مجنونه بس بحبها
نهايه الفلاش باك
حياه بكسوف: دا اليوم دا انا كنت هموت من الاحراج

 

عمرو بحب: عارفه ياحياه انا بحبك من زمان جداا مش بحبك بس انا بمووت فيكي
حياه بعشق دا انا اللي بموت فيك وبحبك جداا جداا اقسم بالله
عمرو بخبث: طب ايه
حياة: ايه!!
عمرو بوقاحه: ماتيجي طيب نلعب عريس وعروسه ايه رايك
حياه بخجل: ع فكره بقا انت قليل الادب
عمرو بضحك: عارف اقسم بالله عارف خلاص خلاص خشي يلا غيري هدومك
حياه : حاضر
عمرو: ممكن يحبيبتي تلبسلي دا
حیاه بتفكير: هشوف ودخلت تجري ع الحمام
بعد مرور بعد الوقت خرجت حياه وكانت لابسه قميص نوم اسود قصير وعليه روب طويل
عمرو تنحح: ايه دا يخر*ب بيتك دا انتي هتموتي النهارده
حياه بحب: انا هنام بقا ياحبيبي عايز مني حاجه
عمرو : نعم يارو*ح امك تنامي وماله مش عيب تعالي هناا
حياه حاضر وراحت له
عمرو : يلا بقا عشان تاكلي
حياه لا ماليش نفس
عمرو: لا مفيش الكلام دا
وقعدو ياكلووا
عمرو قاعد ومقعدها علي رجله بعد اصرار منه وبيأكلها بيده بسعاده واستمتاع من ملامسه انامله لها
وهي بتاكل من ايده وهي مكسوفه جداا من قعدتها
حياة بكسوف: كفايه كدا انت مكلتش حاجه خالص وقاعد تاكل فيا
من ساعتها يا ابيه

 

عمرو بحب وحنان : اولاا يحبيبتي انتي لما بتاكلي انا بشبع ويبقا مبسوط ثانياا بقا عمرك شوفتي واحده بتقول لجوزها ابيه
حياه بحرج : معلش والله مش بقصد بس انا متعوده علي كدا من زمان اووي
عمرو بهمس رجولي جذاب وهو مقرب منها اووي: بس دا كان زمان دلوقتي مفيش ابيه في عمرو سامعاني ؟
حیاه بحرج: حاضر
عمرو بهمس في ودنها بعد ما باسها علي خدها: شاطوره يا حياه طب يلا قوليها كدا
حياه بتوهان: اقول ايه
قولي عمرو يعمري
حياه برقه وحرج: ۔حاضرر یا ع عمرو
اهه قوليها تاني كداا
حياه بحب: عمرو
شالها عمرو وراح وجرى بيها على السرير وانزلها برفق وقبلها من مقدمه راسها واقترب منها اكثر ليذهبوا الى عالمهم الخاص عالم لا يوجد فيه سواهم (حياه وعمرو♥️)
وبعد مده عمرو بوقاحة وهو ينظر الى عيونها الجميله: حلوه قلة الادب صح
حياه اتكسفت قوي وما ردتش عليه…..
🕊🕊🕊

 

عند رحمة وادهم……
ادهم: مالك يا قلبي في ايه
رحمة:أدهم انا…. انا حامل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حياة قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى