روايات

رواية حور ياسين الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم مي عبدو

رواية حور ياسين الجزء الثاني الفصل الرابع 4 بقلم مي عبدو

رواية حور ياسين الجزء الثاني الجزء الرابع

رواية حور ياسين الجزء الثاني البارت الرابع

رواية حور ياسين الجزء الثاني
رواية حور ياسين الجزء الثاني

رواية حور ياسين الجزء الثاني الحلقة الرابعة

في عربية ياسين
ياسين: في اي انتي كمان
حور: مفيش
ياسين: حور اوعي تكوني كلمتي سلمي في ان جودي بتقولي يا بابي
حور بعصبية: انا مقولتش حاجة هو كل حاجة قولت وزفتي انتو اي بقا
ياسين بعصبية اعلا: حوووور صوتك
حور بصويت: ياااااااسين حاااااااسب ياسين لف العربية بسرعة ووقفها
ياسين: حور انتي كويسة
حور: ايوآ كويسة
ياسين: متأكدة

 

 

حور: ايوآ متأكد انت كويس وبعدين مش تاخد بالك من الطريق بدل ما عمال تكلم وتزعق وخلاص
ياسين: والله ماشي يا حور وبص قدامو وساق ومشي
وبعد وقت وصلو وحور نزلت وطلعت على اوضتها
حنان: مالها حور يا ياسين انت زعلتها
ياسين: هو انا اتكلمت
حنان بسخرية: وانت بتكلم فين الباقي
ياسين: في الطريق جاين انا طالع انام تصبحي على خير
حنان: مش هتتعشو
ياسين: لا
حنان: بس
ياسين: معلش يا امي اليوم كان طويل انا هروح انام تصبحي على خير
حنان: ماشي يا ياسين وانت من اهلو
ياسين طلع
ــــــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــ
حور طلعت ودخلت اوضتها وخدت ترينج ودخلت الحمام تاخد شور وخرجت بعد دقايق
ياسين طلع الاوضة ملقاش حور وسمع صوت الدش شغال عرف انها في الحمام بعد دقايق حور خرجت
ياسين خد هدوم ودخل يا خد شور وبعد دقايق خرج
ياسين: حور ممكن اعرف مالك
حور: مليش يا ياسين انا هنام عشان محمد بكرا جاي ياخدني نخرج
ياسين: لا يا حور شوفي انتي عايزة تخرجي فين وانا هخرجك محمد بيبقا عندو شغل
حور: وانت اللي معندكش صح
ياسين: صح
حور: هبقا اشوف بكرا انا هنام
ياسين: نامي يا حور اتخمدي
حور: نهارك اسود بتقولي اتخمدي
ياسين: ايوآ ايه اللي هيحصل يعني
حور مسكت المخدة وحدفتها عليه بس ياسين بعد ووقعت في الارض
ياسين بمرح: مجتش فيا
حور: بقا كدا ماشي يا ياسين انا هنام قبل ما اقتلك
ياسين راح عندها ونام جنبها وخدها في حضنو
حور: يااسين امشي من هنا
ياسين: بس يا بت بلاش دوشة عايز انام
حور: مين دي اللي بت

 

 

ياسين: انتي ست البنات كلهم وحبيبتي وبنتي وكل حياتي ربنا يديمك ليا يارب
حور: ربنا يديمك ليا يا احلا ياسين في الدنيا
ياسين: حاسس اني بتعاكس
حور: لا متحسش تاني احساسك غلط
ياسين: طب نامي ياحور
ــــــــــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــــ
تحت بعد ما ياسين طلع وصلو الكل
حنان: مجتوش ليه كلكم مع بعض
سيف: ما احنا اهو مع بعض
حنان: ياسين وحور جاين قبلكم
سيف: كان بيسوق بسرعة كبيرة
حنان: طب يلا نتعشا
ادهم: انا همشي انا سلام
حنان: اقعد اتعشا وبعدين امشي
ادهم: مش قادر هموت وانام مرة تانية انشاء الله
حنان: انشاء الله مشي ادهم
جودي راحت عند حنان: تيتا فين بابي
سلمي بعصبية: تاني بابي يا جودي مش قولت اونكل
حنان: في اي يا سلمي بتكلمي مع جودي كدا لي وبعدين اي اونكل دي سيبيها تقولو زي ما هي عايزة
سلمي: معلش يا ماما بس لازم تقولو يا اونكل
حنان: سلمي انا قولت اي خلاص
جودي: طيب با.. قصدي اونكل فين
حنان: في اوضتو
جودي: اوكي انا هطلع عندو باي وجريت
حنان بستغراب: اومال انتو مجبتوش حاجة
ملك واسماء: لا جبنا بس الشنط في العربيات برا
حنان: تمام يلا عشان نتعشا
حمزة: طول عمرك كلامك صح

 

 

الكل ضحك عليه سلمي: وانت طول عمرك بتحب الاكل
حمزة: ملكيش دعوة يا بت انتي امشي من هنا
حمزة لي حنان: ها بقا قولتي السفرة فين عشان نسيت
حنان: هناك اهي يلا يا جماعة
ملك: اومال ياسين وحور مش هيكلو
حنان: لا
ملك: ليه
اسماء بمرح: كلو من غيرنا الخونا
سيف: ازاي وهما جاين قبلنا
ملك: عادي يا ذكي اكيد جابو اكلة سريعة وهما في العربية ومقلوش
حنان: باااااس انتو اي يلا عشان تاكلو
قعدو كلهم على السفرة
ـــــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــــــــ
عند ياسين كانو نايمين الباب خبط
ياسين: مين
جودي: انا يا بابي
ياسين قام فتح وشالها: قلب بابي مالك بقا
جودي: ماليش ممكن انام معاك النهاردة
ياسين: اكيد يا قلب بابي تعالي يلا وقفل الباب وخدها ونايمها على السرير جنب حور وهو جنب جودي الناحية التانية
جودي: بابي هيا حوري زعلت مني
ياسين: ليه
جودي: عشان…… وحكتلو اللي حصل في المول
ياسين: لا مزعلتش يلا بقا ننام
جودي حاضر وحضنتو ونامت
ياسين في نفسو: عشان كدا حور زعلت وبعد تفكير نام
ـــــــــــــــــــ بقلم مي ـــــــــــــــــــــــــ
تحت الكل خلص اكل وطلعو ينامو
ـــــــــــــ بقلم مي ــــــــــــــــــــــــــــ
تاني يوم الكل صحي ونزل حور صحيت ونزلت تحت وكان. ياسين وجودي لسه نايمين
تحت حمزة وايمان واسماء وملك وسيف وحنان وسلمي قاعدين حور نزلت
حور: صباح الخير
الكل: صباح النور
حمزة بص لي ايمان: وايمان قربت من حور

 

 

ايمان: حور انا اسفة
حور بستغراب: بصت حوليها مين انا
ايمان: ايوآ عارفة اني دايقتك كتير بس اسفة
حور: اسفك دا لنفسك مش ليا يا هبلة انا والله بحبك وعارفة انك بتعملي كل دا عشان طنط منال بتطلب منك دا وانا اصلآ مش زعلانة منك حور حضنت ايمان
ملك.: حد يفوقني عشان الحلم دا مش حقيقة
اسماء مسكت كوباية مياة وصبتها عل وش ملك
ملك بشهقة: يخربيتك يا زفتة هو اللي حصل دا بجد
ايمان: ايوآ واسفة ليكو كلكم الكل صدق ايمان وقعدو وفضلو يهزرو ويضحكو سوا وبعد شويا ياسين وجودي نزلو سوا ياسين: صباح الخير
الكل: صباح النور
ياسين راح قعد جنب حور وبصوت واطي: صاحية بدري يعني وكمان نزلتي ومصحتنيش
حور: عادي
ايمان فونها رن قامت: انا هطلع ارد على الفون بعد اذنكم يا جماعة وقامت طلعت اوضتها
ياسين: انا جعان مش هنفطر ولا اي
حنان: الفطار جاهز اهوو يلا وقامو كلهم ولسه هيقعدو

 

 

… حووور
الكل بص لي صوت حور وسيف: انتو /انتي
ــــــــــــــــــ بقلمي مي ــــــــــــــــــــــ
عند ايمان فوق ردت على الفون
ايمان: الو عملت اللي انت قولت عليه وكلو تمام لا وصدقوني فعلآ
…: تمام خليكي كدا معاهم يومين بس عشان نخلص بسرعة وانا فاضلي يومين واخلص الورق ووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور ياسين الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى