روايات

رواية حور ومازن الفصل الرابع 4 بقلم نوجا أحمد

رواية حور ومازن الفصل الرابع 4 بقلم نوجا أحمد

رواية حور ومازن البارت الرابع

رواية حور ومازن الجزء الرابع

رواية حور ومازن
رواية حور ومازن

رواية حور ومازن الحلقة الرابعة

في صباح يوم جديد
….
حور كانت نايمه ومازن كان بيلبس قدام المرايهه
خلص لبس وراح عندهااا بقا يزيح شعرهااا ويلعب بصوابعو فوشهااا ويضايق فيهاا
حور بضيق… مازن ارجوك سبني نعسانه
مازن باستمتاع…. ثوثوووو قومي
حور مردتش عليه
مازن بق يبوس فوشهااا ينفخ فوشها وينكش فيهااا
حور بصياح… مازن بق حرام عليك
مازن بحب… طب قومي
حور اتعدلت وبصتلو وقالت بهدوء…. اقوم اعمل ايي
مازن بحب…. عايزك
حور ضحكت برقه وقالت… طب م هتروح الشغل
مازن بخبث… ثوثو قاعدلك عايز اكل من ايدك
حور حاوطت رقبتو وقالت بحب…. ماشي تحب اعملك ايي يروحي
مازن بخبث…. مممم عايز مكرونه بشاميل وبيتزااا
حور بابتسامه وحب… حاضر حبيبي يامر ونااا انفذ
مازن بحب…. حضرلك الخير كلو ينور عيني
حور بهدوء… طب وسع خليني اقوم اخد دش وانزل اعملك
مازن وسع لها وهيا قامت لمت شعرهاا وعملتو كعكه فوضويه ولبست الروب ودخلت الحمام
مازن قام دخل البلكونه وبق يدخن وكان قاعد عالابتوب
بعد وقت
حور طلعت مالحمام ووقفت قدام المرايه بقت تسرح شعرهاا وراحت طلعت طقم ولبست
دريس واسع وطويل لونو اسود وخمار كافيه
ودخلت البلكونه ل مازن
مازن رفع عيونو من عالاب وبصلها بعشق وقال بتوهان فجمالهاا…. يجدععع عالقمر ايدااا طب ناا لبس واسع ولبستك خمار ولبستك اعمل ايي تاني بتحلوي كل حاجه
حور بخجل… يوووه ونا اعمل ايي
مازن قام وقربلها وخدها فحضنو وقال بعشق… متعمليش نا اللي هعمل يحبيبي
حور رفعت وشها وبصتلو وقالت باستغراب… هتعمل ايي
مازن بحب… هنقبك
حور بهدوء…. طيب ممكن لماا اقتنع بيه يمازن
مازن ببرود….هنشوف
حور اضايقت لانو عارفاه هيعملهااا غصب عنهااا وم بيسمع رايهاا ولا بيهتم
مازن بهدوء… بصي اعملي اكل كويس ع ناا عازم اسر وياقوت
حور بفرحه…. بجد
مازن بهدوء… اه
حور حضنتو جامد وقالت بفرحه…. طيب هنزل اعمل اكل بسرعه
كانت لسه هتمشي مازن مسكها من دراعها وقال…م عايز ازعلك انهارده وعديه على خير
حور قربت منو وباستو من خظو وقالت بحب… متخافش هيعدي كويس عن اذنك
وسابتو ونزلت تحت
ومازن قعد يكمل شغل
……………………………………….
اسر صحي مالنوم دخل اخد دش وخرج لبس تيشرت مينت وبنطلون اسود وشوز اسود وحط برفان ونزل
لاقه حور واقفه فالمطبخ
اسر بحب… بتعملي ايي
حور بزعل… مقولتش ليه انو ياقوت اختي جايه
اسر بهدوء.. والله جوزك هو اللي قالي اجبهاا هنا ع تشوفك وع تتعرف علينا
حور بهدوء… طيب روح هاتهاا اكون نا جهزت كل حاجه
اسر بحب…. ماتنسيش الحواوشي بتاعي هاا
حور بضحك… وناا اقدر يجدع روح يلا
اسر سابها وخرج ركب عربيتو ومشي
……………….
ساره بهوس…. اخيرااا هعيش معاه فنفس البيت
ماهر بخوف… ساره اللي بتعمليه ده غلط مازن م م النوع اللي نتي عارفه
ساره بهوس وجنون… هخليه يحبني وهتشوف
ماهر بضيق… دنتي عقلك ضرب نا همشي
وسابها ومشي
ساره بصت على صورمازن اللي محاوطه اللوضه بتاعتها كلها وقالت بحب وهوس… بحبك يمازن بحبك اوي
………………..
حور كانت واقفه بتضرب الطماطم فالخلاط وحست بايد حد بتحاوطهااا
دورك الطماطم وقع من ايدها بخوف
حور بشهقه… مازن حرام عليك
مازن بخوف… في ايي اهدي هو حد يقدر يدخل هناا غيري
حور برعشه وخوف…. مازن قولتلك ميت مره تعمل صوت ونتا داخل
مازن مسك وشها بايديه وقال بحنيه….. اهدي ششش متخافيش نا جمبك اهدي
وضمها لصدرو بحنيه كبيره
فضلو كد دقايق

حور بهدوء…. مازن ابعد ع اكمل باقي الاكل
مازن بعد عنهاا وقال بحب… حاضر قوليلي هتعملي ايي فالاكل
حور سابتو وراحت تحمر الارز وقالت بابتسامة… زي منتا شايف هعمل بيتزا عشانك وهعمل بشاميل وبانيه وهعمل حواوشي لاخوك ع بيحبو وطلبو مني
مازن بحده…. نتي اتكلمتي معاه
حور بخوف.. ها لا ده هو نزل سلم عليا وقالي انو ياقووت جايه وقالي اعملو حواوشي والله
مازن بصرامه…. اول واخر مره تحصل فاهمه
حور بخوف…. حاضر
سابها وراح قعد عالكرسي وبق يتابعهاااا وهياا بتعمل
الاكل
………………
اسر وصل عند بيت ياقوت وركن ورن عليهاا
اسر ببرود… اخرجي عايزك بره
…….
اسر ببرود تام…. نتي سمعتي ناا قولت اييي سلام
..
وبعد دقايق ياقوت خرجت وكانت لابسه اسدال وماسكت الفون وبتظبط طرحتها
راحت وركبت العربيه
اسر بصلها من فوق لتحت بعدم رضااا
ياقوت باستغراب… هو ناا لبسي وحش
اسر ببرود…. ادخلي الوقت البسي ع هنخرج
ياقوت بهدوء… هنروح فين
اسر ولع سجاره وقال ببرود…. هنقضي اليوم كلو عندي فالفيلا
ياقوت بلعت ريقها وقالت… طيب طيب نااا عندي درس دلوقتي
اسر ببرود… ونااا قولت نفيش جامعه
ياقوت بدموع… اسر ارجوك بلاش الجامعه
اسر بصوت عالي نسبيااا…. نتي حماره مبتفهميش قولت مفيش زفت يعني مفيش وصدقيني ي ياقوت لو عملتي عكس كلامي محد هيحوشك من تحت ايدي
ياقوت سكتت ومردتش عليه وكانت بتعيط
اسر ببرود… انزلي يلاا البسي وخمس دقايق وتكوني هنا يلاا انزلي
ياقوت سمعت كلامو ونزلت دخلت تغبر هدومهااا
….
بعد وقت ياقوت خرجت وكانت لابسه جيبه بلسيه سودا وشميز بنفس لون التشيرت بتاع اسر ولبست خمار اسود
وراحت ركبت العربيه
وقعدت منغير متتكلم واسر ساق
____________________________________
حور خلصت الاكل وكانت بتجهز السفره ومازن قاعد فالريسبشن بيعمل مكالمه
حور بهدوء…. مازن تعالى ثانيه
مازن قفل فونو وقرب عليهااا وقاال… ايي يحبيبي
حور بحب…. بقلك ايي متخرج تجبلي حاجه حلوه على بال ميجوو
مازن ضحك بصوت عالي وقال بحب…. اجبلك ايي
حور بفرحه…. مممم هاتلي شيبسي وعصير وشوكلاته
مازن قرب عليهاااا وحاوطها عند الحيطه وقال بخبث…. طيب نفيش مقابل
حور حاوطت رقبتو بتلاعب وقالت…. عايز ايي
مازن شاورلهااا بعيونو على شفايفهاا
حور بمحن… عايز بوسه
مازن بتوهاننن….. ممممم
حور قربت منو وباستو جمب شفايفو برقه وهو غمض عيونو باستمتاع
لسه هتبعد شدهااا وباسها من شفايفها بحب….
اسر من وراهم…. احم احم
حور بعدت بسرعه واستخبت ورا مازن
مازن ببرود… م فيه بابا يحيوان
اسر بغمزه… معلش قكعت عليك ينمس
مازن بحده… اسر
اسر بخوف مصتنع… خلاص يعم يلا ع ياقوت بره نو خارج وسابهم وخرج
حور بكسوف… يلهوي يمازن
مازن ضحك على وشهاا اللي بق زي الطماطم وقال بحب… تعالي ع نسلم على اختك يلااا
مسك ايدها وخرجو
ياقوت جريت على حور وحضنتهاااا
ياقوت بحب…. وحشتيني اويي اوي
حور بحنيه… ونتي اكتررر يقلبي
ياقوت بحب…. يعني م بتيجي
حور بهروب…. تعالى نحضر السفره
وخدتهاا ودخلت

ياقوت باستغراب… مالك يبت في ايي
حور بزهق… مفيش يستي بس نتي عارفه مازن م بيرضا يخرجني
ياقوت بزعل ودموع… حور اسر عايز يقعدني من الجامعه
حور بشهقه… يقعدك. م الجامعه كان مين هو ده هو حيالله خطيبك ملوش الحق اصلااا يقولك كد
ياقوت حضنتها وبقت تعيط فحضنهااا….
حور طبطبت على ضهرها بحنيه وقالتت… طب اهدي ونا هخلي مازن يتكلم معاه اهدي
ياقوت بخوف… لا لا متجبيش سيره لحد هيزعقلي لو عرف اني قولتلك
حور لسه هترد مازن واسر دخلو
مازن بهدوء…يلاا ع ناكل يجماعه
حور بحب… حاضر ثواني وهنحط االاكل
حور غرفت الاكل وياقوت ساعدتهااا
حور راحت نادمت مازن وجم قعدو عالسفره
وبق ياكلو فجو مليان حب وعشق
اسر بحب… تسلم ايدك يحور
حور بصت ل مازن وخافت ترد
مازن بهدوء… حلو
اسر بتمتع… اوي
وبص ل ياقوت لاقهاا بتلعب فالطبق بتاعهااا وسرحانه
ميل عليها وقال بهمس… متاكلي
ياقوت بهدوء… مليش نفس
اسر مسك الطبق وجابو لحد بوقها وبق ياكلها غصب عنها
ياقوت بصتلو بدموع وسكتت
حور بحنيه… كلي يحببتي ولا الاكل م عاجبك
ياقوت بحزن.. لا لا حلو والله بس نا مليش نفس
ساره من وراهم بخبث….. ازيكم شايفين البيت نور ازاي بوجودي
كلهم قامو م عالكراسي بصدمه
مازن بصدمه…. ساره

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور ومازن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى