رواية حور العاصي الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم ولاء ابراهيم
رواية حور العاصي الجزء الحادي والثلاثون
رواية حور العاصي البارت الحادي والثلاثون
رواية حور العاصي الحلقة الحادية والثلاثون
حور بحب: وااحشتيني اوووي ياادهم
أدهم: حووور انتي فين ياقلبي طمنيني عليكي
حور بحزن: انا هارجع يااادهم
أدهم: هترجعي طب طب عا…
حور قاطعته بقوه: هارجع عشان بنتي وبس وعشان مش عايزه ابعد بنت من أبوه
أدهم: منتظرك ياغاليه ومعاكي وفي ضهرك.
حور: ربنا يخليك ليا ياسندي انت الوحيد الـ كنت معايا في كل حاجه انت اجمل اخ في الدنيا.
ادهم: يدميكي في حياتي ياارب وأقدر أعوضك وآخد حقكك من الأذاكي.
حور: ادهم قولي عاصي هو هو
ادهم: كويس ياحور وعايش بس هااقولك هو بيحبك ياحور وبكره تتأكد بنفسك.
حور بتوتر: طب انا عايزه انام هاكلمك بكره. وقفلت.
وقتها قلبها دق جامد ودموعها نزلت بوجع فضلت تبكي كتيير اووي وفضلت كده اكتر من نص ساعه قامت اتوضت وصلت ركعتين وإشتكت لربنا كتيير اووي وبعدها نامت بكل راحه وطمأنينيه وعرفت هي هاتعمل إيه
ـــــــــــــــــــــــــ
عند أدهم
نور: كلمت حور
ادهم: اه ياحبيبتي كلمتها وهترجع
نور: تفتكر لما يقابلو بعض إيه الـ هيحصل
أدهم بشرود: مش عارف مش عارف يانور ربنا يستر.
نور حضنته جامد اووي وبصتله: هو انت ممكن تخوني في يوم ياأدهم؟؟
أدهم رفع حاجبه بإندهاش: في إيه يانور هنرجع في نفس الموال.
نور: رد ياادهم زي ماسألتك وريحني
أدهم: هرموناتك بدأت أهي’) مسك إيديها وقعد علي السرير وهو قعدها علي رجله وبصلها: عارفه يانور
نور: امممم
أدهم بحب: انا لو شووفت بنات العالم كله من جمال ودلال بس مايمليش عيني غير واحده بس هي انتي تغنيني عن كل ده هما مصتنع يشيلوا بس الـ علي وشهم هتلاقيهم جعفر اما إنتي بدر منور نضيفه من جوه وجواكي بيااض يساع العالم كله يانور انتي أول حب وأخر حب ليا انتي النفس الـ بتنفسه انتي الـ شايله حته جواكي مني انتي النجوم وانتي القمر وانتي النهار واليالي انتي الشتاء وانتي الصيف انتي كل حاجه في حياتي عارفه كل راجل بيضعف قدام الستات الـ بتبين جسـ”مها للرجاله بس إنتي بضعف لما بس بشوف نظره عيونك مش بضعف قدام أي واحده ست قد ماابضعف قدام دمعتك بحبك وهاافضل أحبك لااخر نفس فياا.
نوور حضنت أدهم بحب: وناا بحبك ياادهم وهافضل أحبك طول العمر ومستحيل حد يفرق مابينا.
أدهم باسـ*هاا بشوووق ولسه رايح يتمادي أفتكر كلام الدكتوره بعد بضيق.
نور: إي ياأدهم
أدهم طلع البلكونه
نور حضنته من ضهره وباسته من عنقه بحب: مالك ياحبيبي
أدهم بعدها عنه وبصلها.: بصراحه كده انا بنفذ كلام الدكتوره لازم ابعد فتره عشان الـ في بطنك.
نور رفعت حاجبها: وانت من إمتي بتسمع كلام حد هاا
ادهم: ضروري ياانور أسمع كلامها طالما ده بيخصك انتي وبيخص حياتك.
نور: طيب.
ادهم: اووماال فين إياد مش سامعله صوت.
نور: ناام من بدري
أدهم: طب تعالي احنا كمان ننام وخدها في حضنه ونام.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في صباح يوم جديد
بعد خمس سااعات
الطياره هبطت أرض مصر ووصلت لوطنا العزيز.
كانت حور مااسكه إيد بنتها تسنيم وبتشم الهواء النقي الـ إفتقده من سنه (آخيييرا رجعت) “وعابد كان بيبص لحور وشايف في عينيا فرحه انها رجغت بصلها بحزن وسكت.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند عاصي في الشركه.
كان قااعد وهو بيراجع ملفات فاجأه قلبه دق جاامد مسك قلبه كده
وقال في سره “معقول رجعت”
_ في حاجه ياأستاذ عاصي
عاصي: لا مافيش حاجه إتفضل.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ.
تالين كانت قاعده ماسكه تليفونها بتقلب فيه بملل بس فاجأه جيت لها رساله إنصدمت لما شافتها 😟😳
يتبع……
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حور العاصي)