روايات

رواية حوريه الادهم الفصل التاسع 9 بقلم مريم عباس

رواية حوريه الادهم الفصل التاسع 9 بقلم مريم عباس

رواية حوريه الادهم الجزء التاسع

رواية حوريه الادهم البارت التاسع

حوريه الادهم
حوريه الادهم

رواية حوريه الادهم الحلقة التاسعة

ج_________________—-___________________
الخدامه دخلت وقالت بسرعه :الحق ي ادهم بيه المدام نيره اخما عليها وودوها المستشفي
ادهم بصدمه ٠:ازاي دا حصل وجري علي العربيه عشان يروح
المستشفا
عند حوريه ومازن
حوريه بحماس :هنروح فين يا مازن
مازن بحب :هنروح عند البحر
حوريه بفرحه :انا بحب البحر اووي
مازن بحب :ايوه طنط ايمان قالتلي
حوريه :اممم ماما هي الي قالتلك
مازن :ايوه عند مانع ولا اي
حوريه بمرح :وهيكون عندي مانع لي يخويا
مازن بضحك : بحسب
حوريه بهزار :احسب وترح هقهقهقهقهقهق
وصلو ومازن كان عامل جو رومنسي حوريه كانت فرحانه اووي البحر كان وحشها
حوريه بفرحه :الله ي مازن المنظر حلو اووي انا عاوزه انزل البحر
مازن بغيره :تنزلي فين ي ختي هنا في ناس احنا مش لوحدنا
حوريه بفرحه انو بيغير عليها :خلاص مش هنزل
عند ادهم راح عند مامتو
ادهم بخوف:في اي ي ماما اي الي حصلك
نيره بحب :متخفش ي حبيبي اصل مكلتش حاجه انهردا عشان كدا إغما عليا
ادهم بدموع :ي ماما انتي بعملي لي كدا انتي وبابا حتا علطول سيبني لوحدي باكل لوحدي اعد لوحدي أكن مش عندي أهل
نيره بدموع لأن ابنها شاف كتير اوووي منهم :خلاص ي حبيبي اوعدك أننا هنرجع زي الاول واحسن كمان
ادهم بيمسح دموعو :انتي وعديني فامتخلفيش بوعدك ماشي
نيره بحب:ماشي ي قلب ماما
عند مازن حوريه مازن وصل حوريه البيت بعد مخلصو
وادهم روح هو ومامتو
تاني يوم الصبح كل واحد صحي وراح المدرسه
حوريه ومازن كانو ومشين وبيتكلمو وبيضحكو
ادهم كان معدي من جنبهم وقال :شكلو وحش اووي ومش ليقين علي بعد يع
مازن :عاجبنا ملكش في خليك انت مع لارا ومتتدخلش في حياتنا
ادهم بغضب من الي ابن خالو عملو :ماشي ي مازن أما وريتك
حوريه لي مازن :مازن انت كسفتو مبين الطلاب كان شكلو وحش اووي
مازن بغضب :احسن يستاهل وكمل بغيره : وبعدين انتي مالك انا وهوه حرين مع بعض مدفعيش عن حد تاني ماشي
حوريه بضحك علي غرتو :ماشي بس هسال سؤال ممكن
مازن :اتفضلي ي ستي
حوريه :انت بتغير عليا
مازن بحب :ولو مغرتش عليكي هغير علي مين بس
حوريه بكسوف : ماشي يلا عشان ورانا حصه وقامت تمشي أو بالصح بتجري 😂
مازن بضحك :مجنونه انا حبيت مجنونه
عند ادهم وصحبو ادم
ادم :يبني متقول في اي روشتني
ادهم بغضب :البيه بيقولي في نص المدرسه ملكش دعوه
ادم بتفاجئ:ادا مين قدر يعمل كدا
ادهم :مازن بيه
ادم بي صدمه :مازن قالك كدا
ادهم :امال هكدب عليك
وخلص اليوم الحمد لله
عند حوريه في البيت
كانت بتكلم صاحبتها فيديو كول
حوريه :ايوه هو دا الي حصل بظبط
صاحبتها هاله :لا دا انا فتني كتير يبت ي حوحي
حوريه بغضب :هو انا مش قولتلك متقليش الدلع دا
هاله بضحك :بنهزو معاك اجدع
حوريه بشك :بت انتي بقيتي بتتكلمي كدا لي انتي اتصحبتي علي حد غيري
هاله :بصراحه اه
حوريه بفرحه :لا دا انا ازغرط بقا البت بقا ليها صحاب لوووووووولي
هنا دخلت لارا وقالت بغضب :اي الدوشه دي انا مش عارفه اتخمد
حوريه ببرود :والله ي حبيبتى انا في الاوضه بتاعتي اعمل الي انا عوزاه برحتي
لارا:لا ينام دكان عند امك الشحاته ابل متيجي هنا
حوريه بغضب :مسكت في شعرها ومرضتش تسيبو غير لما جه حازم وصل وسلكهم
لارا بغضب :انا مش عاوزه اعيش مع بنت الشحاته دي في مكان واحد
وهنا نزل الم من حيث لا تدري
حوريه بغضب :اي الي انت بتعملو دا هو انا جيت اشتكتلك
وهنا ضربها هي كمان ونزلت دموعها وقالت :مهو اكيد لزمن تضربني منتا مش معترف بيا ولا انا معارفه بيك ولا حسه من نحيتك أن في شعور أبوه
هنا حازم الكلام وجعو وقال ٠٠٠

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريه الادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى