روايات

رواية حوريه الاحمد الفصل الثالث 3 بقلم سارة مازن

رواية حوريه الاحمد الفصل الثالث 3 بقلم سارة مازن

رواية حوريه الاحمد الجزء الثالث

رواية حوريه الاحمد البارت الثالث

رواية حوريه الاحمد الحلقة الثالثة

حازم : بصراحه عندك حق البت حلوه اوي

حور بغيره علي احمد : والله طب تمام و مشيت راحت مع شله بنات و فضلو يهزرو ويضحكو سوا

احمد ضحك في نفسه والله ووقعتي ي حور عيني بس والله لخلكي تيجي و تقولي الي في قلبك وفضل بيبص عليها لحد ما انصدم من الي شافه. لقي واحد جي علي حور و بيسلم عليها احمد جري عليهم

 

احمد بهدوء عكس الي جواه : انتي مين ياض انت

حور بسرعه : دا كان زميلي ي احمد

ماجد : مين دا ي حور

حور بتوتر من احمد : دا احمد ابن عمي ي ماجد الي حكتلك عنو فاكر

ماجد بخبث : اه فاكر ي حبيبتي

احمد مسكه من قفاه و طلعه بره الفرح

 

حور مسكت احمد : استهدي بالله ي احمد

احمد بزعيق : اسكوتي انتي و حسابك معايا بعدين

حور اتخضيت : دا اتهبل خالص و الله لنبسط انا و اسبني منه وراحت ترقص مع العروسه و اصحابها

-و طبعا احنا عرفين حازم مشغول في اي بيشقط بنات 🤭

عند احمد …

ماجد بعصبيه : اي ي عم في اي هوا اي قلت الزوق دي

احمد و النار هتطلع من ودانه حالا : انت ازاي تجرئ انك تقول لي حور كدا و فضل يضرب فيه

ماجد بوجع : يعم انا عارف انكم بتحبو بعض من زمان بس حبيت اشوف بتحبها قد اي اهدي بقي فرهتيني

 

احمد باستغراب : نعم نعم لا تعالا بقي احكيلي كل حاجه تعرفها

ماجد :…….

———- عند حور

نانسي بسهوكه : امال فين الچنتل مان الي كان معاكي دا جامد موت بعضلاته دي

حور برفعت حاجب : راح يجبلي العربيه علشان هنروح مشوار رومانسي اصله حبيبي عقبالك ي صفرا

 و سبتها و مشيت وفجاه لقت احمد واقف في اخر القاعه عيونه عليها و بيبتسم

حور في نفسها : يالهوي ياني دا هدوء قبل العاصفه دا ولا اي انا متاكده ان الواد دا ملبوس

بس تاهت كدا في ابتسامته هوا بقي حلو كدا ليه ي جدعان ارحمني يارب بقي انا معنتش قادره اكتم اكتر من كدا خايفه بجد لفيكون كان حب واحنا صغيرين و اتنسي خايفه اقوله و ميكونش عنده نفس المشاعر اتجاهي و اخسره لا لا انا عمري ما هروح اقوله اني بحبه ابدااا

 

حازم هوا الجميل سرحان في اي

حور : ي مامي اي ي ابني خضتني

حازم : الساعه بقيت 1 اي مش هنروح انا فرهت من كتر البنات

حور : يخربيتك ي جدع اعتق بقي شويه و اعقل

حازم بحب : بس انتي احلا البنات ي حور

حور :طب يلا ي خويا علشان نروح احمد واقف هناك اهو تعالا يلااا

 

راحو عند احمد و ركبووو العربيه علشان مروحين

احمد طول الطريق ساكت و مش بينطق

حور في نفسها يالهوي هوا ساكت كدا ليه يارب استررر و ميكونش عمل في الغبي الي اسمه ماجد دا حاجه

وبعد مده وصلو البيت لقو ملك اخت حازم جت و قاعده مستنياهم

ملك جت جري علي احمد

ملك : احمد حبيبي وحشتني اوي و حضنته

( ي ستي هوا احنا نقصينك مهي مولعه خلقه )

 

حور مسكت ملك بسرعه و قلتلها : ملك حبيبتي وحشتني

حازم بزعل : مش هتسلمي عليا ولا اي

ملك اتكسفت : حبيبي ي حازم وحشتني والله و حضنته هوا كمان

احمد كان في صدمه من الي ملك عملته و طلع علي طول لي غرفته

ملك فضلت تبص عليه بهيام لحد ما طلع

حور : جيتي امتي ي ملك و فين عمو و طنط

 

ملك : لسه جايه من ساعه و بابا و ماما هيجو الاسبوع الجاي

هاني : كويس ي ملك جيتي بدري علشان تقعدو انتي وحور سوا و تونسو بعض

ملك : حبيبي ي عمو والله جيت بدري علشان كلكو وحشتوني وبصت علي غرفت احمد

حور كانت هطق من الغيره : بعد ازنكم انا طالعه غرفتي

 

حور دخلت غرفتها و فضلت تفكر اي الي ما بين احمد و ملك و استنت بعد ما الكل دخل علشان ينام وراحت غرفه احمد و اتصدمت من الي شافته

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريه الاحمد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى