رواية حوريتي الجميلة الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم خلود
رواية حوريتي الجميلة الجزء الرابع والعشرون
رواية حوريتي الجميلة البارت الرابع والعشرون
رواية حوريتي الجميلة الحلقة الرابعة والعشرون
تجلس حنان في السياره وهي تنظر الي محمود بقرف
حنان انا عمالت اي انا عملت ايه في نفسك انا وديت نفس 60 داهيه كنت طمعان في الفلوس ولا اخذت فلوس ولا اخذت حاجه ما خسرتي غير نفسك
محمود وهو ينظر لها بيقول لها انت عرفت انت عروستي انت عروستي
ينظر اليها السواق وهو يضحك عليها وعلى محمود السواق هو يقول لها يلا وصلنا تنظر من شباك السياره لقت نفسها في حاره شعبيه
…… حمر يا أوطأ
…… يلا ورور يا الجرجير
يالاا حمرا وخلاوه وعلي السكينه يا بطيخ 🍉
يمسك يدها محمود يالا يا عروسه
ام احمد تنظر الي حنان
محمود يا ابني مين دي
محمود بسرعه دي عروسة محمود
السواق يلا يا محمود
يسحب محمود حنان من يديها
محمود خاضر خاضر
يدخل من عماره متهالكه
حنان بقرة ايه المكان ده
محمود دي بيتي
حنان بقرف وهي تنظر الي الاوضه
انا حنان هانم اقعد هنا ده انتو اكيد مجنين
وتتجه الي الباب
السواق يجلس علي الكرسي ويقول براحتك انا هقول لي عمار باشا
حنان بغضب
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂عند زينه في الكليه
مروه ايه يا زينه انا ليه مش بشوف حور
زينه وهي تضحك بشده
زينه بخبت وانتي مالك بيها
مروه عادي بسال اصل هي بقالها كام يوم مش بشوفها
زينه . مش حور دي اخر مره زعلت منك صح
مروه . بس ده كان سوء تفاهم بسيط
زينه ههههههه
يزن من بعيد زينه
زينه يزن
مروه بستغرب مين ده
زينه ده ده ده قربي من بعيد بس
مروه بشك ام
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐عند حور في البيت
حور وهي بتقوم من علي السفره
حور انا لازم اتكلم مع اللي اسمه ادم ده وتترك كوب البن علي السفره
ادم هههههههه تمام بعد نص ساعه كده
…. تمام انتا اديت حور المنوم
ادم اه حطيتو المنوم في البن زي ما انتا قولت
حور وهي علي الباب وتسمع ادم
حور بصوت واطي منوم ليه
وتجري علي السفره وتمسك كوب البن وتجري علي المطبخ وتسكب البن في الحوض وترجع بسرعه الي السفره
حور بخوف ليه بيحط منوم عايز مني
ايه بس
عقل حور اكد هيبعك اعضاء امال ليه اشتراكيّ
القلب لا ادم طيب ما يعملش كده
العقل . لو طيب ليه يحط منوم
القلب اكيد بيشوفك نش بتنامي فا حط منوم
العقل هههههه يا حنين انتا
حور بس كفايه
ادم حور انتي كويسه
حور بسرعه اه ليه بتسال
ادم لا عادي يلا علي النوم
حور خاضر
تقوم حور بخوف وتذهب علي الاوضه وتجلس علي السرير وتفكر
بعد 10دقايق ياتي ادم ويفتح الباب
حور بسرعه بتعمل نفسها نايمه
يجلس ادم وينظر اليها ويجلس بحوار حور
ادم وحشتني يا حور اوي وينام وايخد حور في حضنه
ويملس علي شعر حور بحب انا بحبك اوي اوي يا حور
يقوم ادم لي حور
لو كنت أنا الحب ..♥ فأنتى الحبيبة التى أهــــــواها
لو كنت أنا الجسد .. ♥فأنتى الروح التى تســــــــكنه
لو كنت أنا القلب … ♥فأنتى نبضاته التى تحـــــــييه
لو كنت أنا العروق .. ♥فأنتى الدماء التى تسرى فيها
لو كنت أنا العين … ♥فأنتى الرموش التى تـــــعلوها
لو كنت أنا المشاعر … ♥فأنتى روعــــة أحـــــساسها
لو كنت أنا الزمن … ♥فأنتى أرتــــحال عقــــــــــاربه
لو كنت أنا الماضى … ♥فأنتى أحــــــلى ذكريــــــاته
لو كنت أنا البحر … ♥فأنتى خــــفايا أعـــــــــــــماقه
لو كنت أنا القمر … ♥فأنتى شــــعله نـــــــــــــــــوره
لو كنت أنا الشمس ..♥. فأنتى حــــــــــرارة إشاعتها
لو كنت أنا العذاب …. ♥فأنتى كل راحـــــــــــــــــته
أما لو كنت أنا الموت … ♥فأنا من يموت فى حبك أمــــــــــــــيرتى♥
حور في نفسها ادم مش شرير 😈
حور. انتا بتعمل ايه هنا
ادم حور انا تعبانه نامي وانتي سكته
حور وهي بتحول تقوم
ادم بصوت خشت حور بس
حور بخوف لا قوم من هنا
ادم وهو يتمسك بيها لا يا حور
بعد مده يمثل ادم النوم
حور وهى تتسحب
من جوار ادم بشويه وتخرج برد الاوضه وتجلس في الصاله وهي تبكي
حور اهي اهي اهي اهي تعاله بفا يا يوسف انا تعبت والله
ادم وهو يقوم ويخرج وراء حور
ادم وهو علي الباب وينظر حور ويضحك عليها
ادم هانت يا قلبي والله بس اعرف مين اللي عمل كده
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 كنان
وهو يكسر في البيت يعني انا اجيب مت فين 6مليون دلوقتي
آه انا هتجنن يا ترا دلوقتي وبتعملي ايه يا حور
العقل اكيد ادم بيتسل
القلب لا خور بتخبي
العقل انتا هتكدب علي نفسك ولا ايه ده انتا كنت عامل زي العفريت بتخوفها
القلب لا حور بتحبني دي كانت بتسمع كلامي علي طول
العقل . هههه يعني انتا بتزعق ليها في الرايحه والجايه ومش عايزها تخاف منك
يقوم ويكسر البيت ويجلس علي الارض من التعب
كنان والله لا تندم
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂عند مروه بعد مده تاتي الي التربيزه
معلش يا زينه الشنطه بتاعتي وتخذ الشنطه وتمسك بيها وتبتسم وتمشي
تجلس مروه علي البحر وتمسك التلفون وتقول يا ولا الكلب
وتتصل علي حسن
🤎🤎حسن وهو ويوسف 🤎🤎
حسن انتا بتقول ايه
ادم وهو يضحك اه والله اول ما دخلت ونمت جمب حور كانت صحيه
حسن ههههههههه اكيد حسن بحاجه
ادم اكيد سمعتي في التلفون ويحكي لهو
تلفون حسن يرن يخرج حسن التلفون من جيب البنطلون وينظر اليها
يوسف مين حسن دي نمره غريبه
يفتح حسن
حسن الو مين معايا
مروه انا يا عمي مروه زميلت حور
حسن وهو يعلي الميك
حسن بس انا ماليش اي علاقة دلوقتي بحور
مروه بسرعه عمي انا عايزاك في موضوع حي او موت تعالي علي البحر
حسن ينظر إلى يوسف
يوسف تمام
حسن تمام انا جاي
بعد ربع ساعه يصل حسن الي مروه
مروه وهي تسلم علي حسن
ازيك يا عمي حسن انا مروه
حسن اهلا وسهلا بحضرتك اتفضلي
مروه خد اسمع ده وارجوك من غير تهور يمسك حسن التلفون بستغرب من مروه
حسن ايه ده ويقو بغضب
مروه عمي ارجوك بس اهدي
حسن وهو يمسك مروه تعالي معايا
مروه بخوف ليه انا عملت ايه
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)