روايات

رواية حوريتي الجميلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الفصل الحادي عشر 11 بقلم خلود

رواية حوريتي الجميلة الجزء الحادي عشر

رواية حوريتي الجميلة البارت الحادي عشر

رواية حوريتي الجميلة
رواية حوريتي الجميلة

رواية حوريتي الجميلة الحلقة الحادية عشر

كنان بغضب شديد وهو يقوم من علي الارض
ليه كده يا امي
وينظر الي الام
فريال تنظر الي الارض سامحني يا ابني وتنظر اليه تبتسم ابتسامه خفيفه
كنان وهو ينظر بنفس الابتسامه
كنان بغضب اسمحك على ايه ويقوم وينظر الي حسن انا نازل اجيب المأذون وينظر الي امه ويخرج من الشقه ويغلق الباب بغضب شديد يرعب من في البيت
حور بدموع يله سبتنى في الاوضه امبارح وحدي
يا حسن
ينظر حسن الي فريال بغضب شديد ويذهب الي حور ليه بتبكي يا قلبي حسن ويخد حور في حصنه
حور علي شان انا نمت وحدي امبار وتبكي انا كنت علي طول بنام مع ماما امال او معاك بس انتا امبارح سبتني وحدي اهي اهي اهي
ينظر الي فريال بغضب وياخذ حور في خصنه ويمشي
تعالي معايا يا قلبي
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺في الشغل عند احمد
ترت ترت ترت
احمد حبيبي قلبي الغالي
يوسف وحشتني اووي يا ابو حميدو
احمد انتا كذب يا يوسف
يوسف ليه بس

 

 

 

احمد بخزن . لو صح وحشتني تعاله
يوسف بخزن انا اسف ما انتا عارفه من يوم الحادث وانا مش قادر انزل مش مستحمل ادخل البيت وماما مش فيه
احمد بس حسن وانا وحور مش كفاية عليك ولا ايه
يوسف في نفسه . ده حوريتي الجميله وحشتني اوي بس قريب اوى هرجع تاني علي شان هي بس
احمد الو انتا يا وخش رحت فين
يوسف معاك يا قلبي
يوسف بفرح ليك عندي خبر اي عسل ها يخليك تاجي طاير من الفرحه
احمد. اوعه تقول
يوسف ايوه
احمد بفرح شديده انا حاي علي طول علي اول طياره هكون عندك انا وحور وحسن
يوسف بلاش حور يا احمد
احمد ليه بس ده هتفرج اوي
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡عند حسن
حسن وهو ياخد حور في خضنه
حسن بتفكر فى اكيد حاجه غلط انا متاكد من كده
انا مستحيل اعمل الي الست المجنونه دي بتقول عليه
انا بحبك امال ومستحيل اخون حب عمري ده انا اموت نفسي فبل ما افكر اعمل كده
حور حسن انا بكلمك انتا زعلانه منى
حسن. حور حبيبتي انتي امبارح نمتي فين
حور
• 🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎
في الخارج تستمع اليهم فريال
لاهوي. يا لاهوي
تتصل علي كنان
كنان نعم يا ماما
فريال بغضب شديد الخقني يا كنان
كنان بخوف ايه حسن عرف حاجه
فريال لا بس هو مع حور في الاوضه ولو حور قالت انها نانت في الصالة امبارح هنتكشف
كنان. انا في الطريق اهو انت بس اتصرف وطلع حسن من عند حور بسرعه
الام بس انتا تعاله
كنان. 10دقيقة بكتير واكون عندك سلام
♥♥♥♥♥♥♥♥♥عند حنان في البيت
حنان هو في ايه ماما وكنان مش في البيت راحو فين
انا عايزة اعرف في ايه تخرج من البيت
🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

 

 

 

حورانا امبارح كنت
تصريح فريال بشده تفز حور وحسن حور ايه ده يا حسن
يقوم حسن حور حبيبتي الغالية خاليكي هنا اوعى تخرجي من الاوضه تمام يا عمري
حور خاضر
يقوم حسن ويخرج من الاوضه
فريال تره حسن وهو يحرج.
فريال في نفسها الحمدلله
حسن ايه في
فريال ليه عملت كده يا حسن ده انا كنت بعملك
انتا وحور علي اساس اخويا
تعمل كده فيه
اوري وشي ازاي للناس بدل ما اجوز ولادي اتجوز انا وتبكي وتنظر اليه بخزن
حسن استغفر الله العظيم واتوب اليه
حسن اكيد انتي مجنون انا متاكد اني عمري ما اعمل اللي انتي بتقولي عليه ده
يقطع عليهم الكلام دق الباب بعنف شديد
يدخل كنان وهو غضبان 😡
ادخلى على جوه اكيد مش هتقبلي الناس المننظر ده
تدخل فريال في الاوضه وهي في قمه الفرحه
فريال اخيرا يا حسن بقيت ليه وترقص بسعاد انا من يوم ما شفتك مع مراتك وانتا بتعملها بحب وانا بتمنا اكون مراتك وفي بيتك
كفايه عليا اني اكون انا وانتا في بيت واحد
يقطع عليها التفكير الباب وهو يدق
يدخل كنان.
أمضى هنا يا ست الكل انتي ويخضن امه
فريال انتا مبسوطه يا ابني
كنان اووي يا ماما انا مش مصدق اني هكون انا وحور في بيت واحد واخرج انا وهي
يا يا امي اخيرا
الام بخزن مصطنع اهم حاجه إنك تكون مبسوط يا قلبي
كنان انا بحبك اوى اوى اوى يا ماما ويخضن امه ويبوس على راسها
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷عند احمد
ليه يا يوسف مش عايز حور تاجي معانا
يوسف الطريق صعب عليها جدا

 

 

 

وانا عايز تكون مفاجأة ليها
احمد انا رايح اقول لي عمي وهاجي علي طول
سلام
يذهب احمد الي حسن وهو مبسوطه وفرحانه أخير يا ربي
يدق الباب
كنان بخوف امضي يا ماما بسرعه
الام ده اكيد احمد
كنان وبعدين
فريال ما خلاص ما فيش حاجه وانا وحسن اتجوزنا
انتا بس اخرج من هنا وانتا متعصب ورحي علي الشقه علي طول ما تديش فرصه لحد يتكلم معاك تمام
كنان تمام.
في الخارج احمد عمي انا كنت جاي اقولك
……. يقطع عليهم الكلام خروج كنان من الاوضه وهو عإض
اب
احم ايه في وليه كنان كان في الاوضه جوه
حور فيها حاجه
حسن لا يا ابني
احمد كنان ايه في ليه كنت جو في الاوضه
كنان بغضب اسال عمك
ويخرج كنان ويغلق الباب بشده
احمد ايه في وفين حور
حسن الي حصل يا ابني…………….
بس والله انا مش فاكر حاجه
احمد بخزن علي عمه
احمد. عمي.بعد اذنك انا عايز. حور
حسن. لا….
انا. مستحيل. اديك. حور. ده. انا. اموت. فيها
احمد. بس. انتا. يا. عمي. خلاص. أتجوز وتعيش حياتك
حسن. حور هي حياتي يا احمد كفايه امال سبتنى ويوسف
احمد. عمي. انا. مسافر بكره. عند. يوسف
حسن. يوسف في حاجه ولا اخويا
احمد. لايا. عمي هم بخير الحمدلله
بس انا مدايق شويه ومحتاج يوسف
العم تمام سلم عليه وقولو ابوك محتاجك
احمد خاضر
فين حور أسلم عليه فبل ما امشي

 

 

 

حسن في الاوضه جوه
يدخل احمد علي حور
حور بفرح احمد وتجري تترمي غر خضن
احمد قلبي والله وحشني وحشني وحشني وحشني
حور احمد هو فين بابا وماما
هما مش بيحبوني صح
احمد بسرعه ليه لتقولي كده
حور علي شان هم مش راضين باجو
احمد هيجوا يا قلبي
حور انتا بتكدب عليا هم راحو عند امال
احمد مين قالك كده
حزر انا سمعت كلام الدكتور مع حسن
احمد لا بابا وماما بخير الحمدلله
احمد حببيتي انا مسافر بكره عايزك تسمع كلام عمك وما تعمليش مشاكل مع فريال
حور هي فريال هتعيش معانا انا وحسن
احمد اه
حور بس دي وحش هي وعيالها انا مش بحبها
احمد حور حبيبتي اسمع الكلام وانا اول ما اجي هخدك نعيش مع بعض تمام
حور وحسن معانا
احمد بخزن وحسن
احمد يلاا بقاا سلام 👋
حور سلام
يخرج من البيت وهو خزين
يدخل حسن علي حور
حبيبتي بتعملي ايه
حور بلعب
حسن حور انا شويه وجاي ماشي
حور ماشي
يخرج حسن ويذهب الي فريال انتي بتعملي ايه هنا
فريال . يعنى ايه بعمل ايه
حسن يعني تمشي تروح علي بيتك
فريال ما ده بيتي
حسن لا يا ماما
وايمسكها من شعرها يالا من هنا يا بابا وانا بكتير بكره ادوب استحملك علي ذمتي غور من هنا وانا هعرف الكلام اللي انتي قولتي اني انا عملتو غوري ويرميها
خارج البيت ويقفل باب الشقه في وشها
فريال بغضب شديد منو. ايه انتا ايه يا اخي ولا حاجه نافع معاك خاصر
لصبر انتا عليه

 

 

 

………….
في شقة كنان
طق طق طق
كنان مين
فريال انا يا اخر صبري افتح
كنان. ماما ايه في
فريال الزفت الي اسمو حسن رماني بر الشقه وقالي بكر بكتير هيطلقني
كنان. بخوف يعني ايه حلمي اني اكون مع حور راح خلاص
فريال في نفسها. بغضب شديد من ابنها وحسن ما تغور انتا وحور في داهيه
ده انا خت حور طريق علي شان اوصل لحسن
كنان ماما. انتي معايا انا بكلامك
فريال. سبني افكر
فريال بخيت شديد. لقيته يا كنان
فريال………
كنان تمام
…………………
في البيت عند حسن يلا بقا يا حوريتي علي شان ننام حور خاضر اهو انا جيت
حسن حبيبتي انتي يا حور
حسن وانا بحبك اوي يا حسن نفسي نرجع زي الاول وبابا وماما ويوسف واحمد
حور تبكي اهي اهي
حسن مالك ليه بتبكي بابا
كور علي شان مش هيكون في ماما امال
حسن بحزن علي حبيبي عمري حسن بضحك علي شان يخففةعلي هذه الصغير
حور يلا ننام علي شان بكره نروح الملاهي
ولا انتي مش عايز
حور بفرح اطفال بجد يا حسن هروح الملاهي
حسن حور حبيبتي انتي كبرتي وبقا عند 13سنه
انتي مش صغيره
حور بزعل لا انا صغير مع حسن وبس صح
حسن صح يا قلبي حسن

 

 

 

……… عند حسن الجرس يرن بشده والباب بيدق
حور ايه ده ليه الجرس والباب حسن خير يارب
يفتح حسن الباب
كنان . بغضب شديد خدي دي ما عديتش تهمني
كنان يرمي فريال علي حسن بغضب شديد
كنان غوري من وشي انتي اللي اخترتي
فريال . بتصنع الزعل ابني كنان
كنان ما تقوليش ابني انا امي ماتت من الساعه الي شفتك فيها مع حسن عمر ما هنسي الموقف ده
انسي انا عندي ولاد اعتبر ان ولادك ماتو
فريال بعد الشر عليك ليه يا ابني
حسن بغضب . انتا بتقول ايه انا مش عايزها غور من هنا انتا وامك وانم بكره هتكون ورقتها
عندها خد امك وامشي من هنا
كنان. لا يا حبيبي ده كان قبل ما اشوف امك منظر اللي شفتها بيه
دي بقت مراتك وانتا خر قيها تخليها عند ترميها في الشارع تموتها
دي مشكلتك انتا مش انا
تحري فريال وتجلس علي رجلها كنا ابني حرام عليك وتمسك ايدو ابوس علي ايدك ما تعملش كده ده انا امك فريال تضغط علي ايد كنان وتنظر اليه تبتسم ابتسامه خفيفه وهمي اليه يلا امشي
كنان انا مش عايزك يرمي فريال علي الارض ويمشي
فريال لا يا كنان ما تسبنيش
تبكي فريال عل الارض وهي تنظر الي حسن من تحت لتحت
حسن اسمع انتي بكره وتغوري
من هنا مش عايز اشوف وشك ويتركها علي الارض
ويدخل الاوضه علي حور
حور

 

 

 

يلاقي حور نايمه حبيبتي نامت ويجلس بدور حور اه يا امال ليه بس سبتيني يا رتني كن انا ولا انتي،
انت سبتني وحدي واخويا مش راضي يقوم من الغيبوبه ويوسف كمان مش راضي يرجع اعمال ايه انا وحدي ويبكي متل الطفل الذي تاه من امو
حسن انتي اللي مصبراني علي فرق الكل يا قلبي وينام ويخذ حور في حضنه. وينام
……
عند فريال تقول من علي الارض وهي تضحك بشده وتدخل الاوضه وترقص بسعاد من الفرحه
انا هعرف ما اتحكم فيك يا حسن
……………….
فلاش باك
فريال انتا مستعد تستغني عن حور
كنان بسرعه لا يا ماما ده انا اموت لو حور بقيت لحد غيري
كنان اهي هيا يا ماما انا ممكن اتجنن لو حور راحت من
فريال اسمع انتا تقوم دلوقتي وتروح علي شقه حسن وانا معاك وتزعق في حسن وفيا وبصوت عالي
وتقول انتي اللي اخترتي انك تكوني مع حسن وتسيبي، عيالك وترميني عند حسن وتقول مش عايز اشوفك وشك تاني وان من الساعة دي ان امك ماتت
وانا اترجاك واقولك اي كلام انتا ترميني وتمشي سامع اوعا اي كلام تسمع من او من حسن وترجع
تقول ان امك ماتت من الساعه اللي اخترت فيها حسن تمام
كنان تمام 👌
💕💕💕💕💕
عود من الفلاش
فريال بفرحه انا بقيت مراتك يا حسن وعرفت انا هعمل ايه علي شان انتا تحبني
وتنام وهي مبسوطه
🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎

 

 

 

فق الصباح في عند حسن
تقوم فريال وهي مبسوطه وتخد شور وتلبس وتجهز.
نفسه علي احسن شكل . وتنظر الي نفسها في المرأة عسل يا بت يا فريال
وتصبع بوسه علي المراه وتخرج وتنظر الفطار لحسن وحور انا اهتم بحور وحسن من اهتمامي بحور اكيد طبعا هيحبني
عقل فريال. انتي اكيد بتحلمي حسن مش بيحب غير امال مستحيل يحبك
قلبي فريال . لا حسن لمه اهتم بحور اكيد هيحبني
العقل بضحك عليكي ههههههه دي انتي بتحلمي بلنهار ههههه ده حسن بيموت علي امال
يحبك انتي ده ما كانش يقف معاكي علي السلام يقوم يحبك
القلب اكيد هيحبني بس انتا سبني في حالي امشي بقا
العقل بضحك سلام مع نفسك انتي اللي هتخسري
.
حسن يقوم من النوم علي رنين المنبه
حسن حور يالا علي شان نروح الملاهي ونفسي من اول اليوم
حور تقوم بسرعه يالا انا جاهزه يا حسن اهو
وتجري علي الحمام
بعد مده قليل يخرج حسن وحور
فريال . الفطار يا استاذ حسن
فريال تعالي يا حور افطري
حسن بسرعه لا انا ماشي وياريت اجي ما تكونيش هنا
فريال بخزن يعني اروح فين ما انتا شفت ابني امبارح رماني
حسن دي مش مشكلتي
يخرج حسن وهي تفطر ببرود
بعد مده يخرج حسن مع حور وهو مبسوطه
حسن في نفسه يا رب تكون غارت من البيت
يفتح حسن الباب يجد فريال في الصاله وهي تشاهد التلفزيون
تقوم فريال أهلا وسهلا حمد لله على السلامة .
دقيقه ويكون العشاء جاهز
حسن انتي ليه قاعد هنا مش انا قولت ارجع مش عايز اشوفك
فريال ببرود يعني اروح فين ما عنديش مكان اروح فيه
يخذ حسن كور وهو غاضب 😡 ويدخل الاوضه
في الصباح
حسن يالا يا فريال علي سان نروح المأذون علي شا اخلص
فريال ببكاء وبعد ما نطلع انا اروح فين سبني علي زمتك واعتبرني خدمه في البيت
فريال ببكاء وبعد كنان مش هيخليني ادخل البيت وهروح فين
حسن وانا مالي مطرح ما تروحي تروحي
انا مالي
فريال ابوس علي ايدك سبني انا مش عندي مكان اروحه
حسن يو
غوري من وشي
فريال ببكاء ودخل الاوضه وهي مبسوطه اخيرا الحمدلله اهي عند مرحلت الطلاق

 

 

 

وتستمر الايام وفريال
تهتم بحور تحت نظره حسن
وعند خروج حسن من البيت
تطرب فريال حور
فريال انتي يا زفته يالي اسمك حور
حور بخوف نعم
فريال غوري خطري الاكل واغسلي
حور حرام عليك والله لا اقول لحسن اول ما ياجي فريال انتي بتقولي ايه سمعيني صوتك الحلو ده علي شان انا مسمعتيش
حور بخوف هقول لحسن
فريال تطرب حور عارف لو حسن حس بس احساس انا هعمل فيكي ايه وتطربها
والله العظيم المره دي طرب المره الجايه هيكون حريق بلنار انتس سامح وتشد حور من شعرك
انطقي حور خاضر
فريال يلا غوري اعملي اللي قولتلك عليه
تذهب خور الي المطبخ وتجهيز الطعام
فريال يا زفته خلاص
حور اهو خلاص
فريال يالا علي الغسيل اخلاص
تذهب وهي تبكي انتا فين يا احمد تعالي خدني من هنا….
فلاش باك
احمد عمي انا هاخد حور
حسن بخزن يا احمد
يقطع احمد عمه في الكلام ما عليش يا اعمي انا هرتاح لمه حور تكون معايا وهجيب حور ليك علي حتي لو عاوزه كل يوم بس حور هتسكن عندي
حسن. الي تشوفه يا ابني
يذهب حسن الي حور
حسن حور حبيبتي احمد عاوز ياخدك معاه
حور لا يا حسن انا هقعد معاك انتا واتحصن
حسن بشده وتبكي لا يا احمد ونبي سبتي مع عني حسن
احمد بس يا حور

 

 

 

حور بسرعه وهي تبكي لا انا هقعد مع حسن
احمد براحتك يا خور بس لو في اي وقت عاوزه تاجي تاجي علي كول مش
حور بسرعه ماشي
وتقوم وتبوس احمد من خده انتا اخويا وحبيبي الغالي
……………… عود من الفلاش باك……..
فريال انتي با زفته
حور نعم نعم
فريال عور خشي جوه علي الاوضه بتاعتك مش عايزة اشوف وشك تمام
حور تمام
تدخل حور الاه وهي تبكي
بعد نصف ساعه يعود حسن من الشغل
حسن اول ما يدخل البيت
حسن كور يا حوريتي انتي فين
فريال بغضب شديد
حور نايمه يا حبيبي
يبص حسن الي فريال ويدخل الي غرفه النوم بتاعت حور
حور معي تتصنع النوم
ينظر اليها حسن حور حبيبتي ويبوسها علي رأسها ويطلع من الاوضه ويدخل الاوضه التانيه ويغير الملابس ويرجع تاني الي حور وينام بجوارها
فريال بغضب شديد وبعدين معاك يا حسن
عند يوسف بفرحه
يتصل على احمد
يوسف الو احمد
احمد الدكتور قال ان عمي بقا بخير وهو وفاتن
احمد بجد
اه وبتحس علي العلاج
عمي فق امبارح وبيسال عليك انتا وحور وبابا
احمد سلام انا جاى
يذهب احمد بدون اخبار حسن ولا حور
احمد دي هتكون اخلي مفاجأة لعمي وحور
يوسف ايه الاخبار يا دكتور

 

 

 

الدكتور تمام بش هم محتجين فترة علاج علي شا الغيبوبه الي كان فيها دي كانت سنين مش يوم ولا شهر
يوسف بس الحمدلله انهم بخير
يصل احمد وييخبرو
يوسف بي كلام الدكتور
يوسف احنا هنحتاج وقت علي بال عمي ومراتو ما يبقي بخير
انا لازم اقول لحسن
يوسف بابا
حسن ابني حبيبتي
يوسف اخبارك انتا وحور ايه حسن الحمدلله بخير
يوسف ليك عندي خبر عسل زي عسل انتا
خسن بسرعه محمد فاق صح يوسف صح تعاله انتا وحور حسن بسرعه لا حور معملها مفاجأة
اناهاجي علي اول طياره
في الخارج تستمع اليه فريال
فريال يعني حور خلاص ده كنا ن كان يقول علي كل حاجه
بعد يوم
حسن حور انا مسافر يا قلبي يوم او اتنين بكتير وهرجع تمام حور خدي معاك يا حسن
حسن معلش ياقلبي انتي هتتعبي من الطريق
يسافر حسن
حسن في المطار
ايه ده ده انا نسبت اخد الملف لاحمد بتاع الشعل في البيت
ويعود الي البيت
في البيت عند حسن
فريال بغضب عمري خشي جوه مش عايز اشوف وشك
حور خاضر تدخل حور وهي تبكي
كنان يعنى ايه محمد فاق وحور هتروح تعيش معاه صح
ده انا اهد المعبد علي اللي قيه واقول لحسن ان دي حطه من الاول علي شان انا اخد حور
واقول علي الحادت
انا اخنا السبب فيه
في الخارج حسن بصدمه ايه ده حور بتبكي ليه ويمسك بابا غرقت حور
حسن ايه الصوت العالي ده ويترك الباب ويروح عند عرفت النوم فريال ويسمع الحوار من الاول
يا ولاد الكلب 🐕
ويخرج بسرعه من المنزل

 

 

 

يروح عند البحر ويصرح بعلو صوت ليه كده انا عملت ايه حرام عليك وبعد مده من الوقتي يهدي ويتصل علي يوسف يوسف خير يارب
وينظر الي الساعه ده الساعه اربعه خير يارب
الو بابا مالك
حسن ببكاء الحقني يا يوسف
يوسف بفزع ويقوم من علي السرير خير
حسن يوسف
حور في نصيبه

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حوريتي الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى