روايات

رواية حطمت قلبي الفصل العشرون 20 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي الفصل العشرون 20 بقلم لولا

رواية حطمت قلبي البارت العشرون

رواية حطمت قلبي الجزء العشرون

رواية حطمت قلبي
رواية حطمت قلبي

رواية حطمت قلبي الحلقة العشرون

عشق بدموع اولا كده انا لسه بنت بنوت وهشام ملمسش شعره واحده مني
الجميع بصدمه ايييه
عشق بدموع اه وقعدت علي الارض واكملت بوجع اليوم اللي مامت ياسمين تعبت فيه هشام هددني باني ابعد عن مراد خلال شهر والا هياذيه ولما معملتش كده وعدي الشهر وانا كبرت دماغي بس كنت خايفه اوي وبفكر وبعد الشهر مراد فاجئني انه حدد معاد فرحنا قريب اوي اتحججت وقولتله واكملت باحراج انه يعني مش مناسبني لاسباب معينه كده
ادهم بفهم تمام كملي
عشق بدموع كنت عايزه اطول المده علي قد ماقدر لحد ماافكر بس مراد قالي انه مش مهم نتجوز وناجل اي حاجه لبعدين اني مش هطير يعني فخوفت اوي وخصوصا ان هشام ااتصل بيااا وقالي بسبب اني مسمعتش كلامه فا فك فرامل العربيه بتاعت مراد
ايمان بشهقه يالهوي
ادهم بتركيز علشان كده عرفتي ان مراد عمل حادثه وكلمتيه

 

عشق بدموع اه فلما حدد معاد الفرح انا كنت مبسوطه اني هبقي مراته بس خايفه عليه اكتر وانا بحط ميكاب كلمت نفسي اني خلاص هقوله كل حاجه بس جيه حد حط مخدر علي مناخيري ونمت صحيت لقيت نفسي في فيلا هشام وقالي اني لو متجوزتوش هيقتل مراد بنفسه وهياخد املاكه
ادهم ياخد املاكه ازاي
عشق بدموع ماهي عزه بنت خاله هشام وخلت مراد مضي علي تنازل بكل املاكه من غير مايقري لانه بيثق فيها وقالي انه هيولع فيه لو اتجوزته وحصل ولع فيه بعد كتب الكتاب
ادهم يابنت ااكلب انا هربيكي كملي يا عشق
عشق بدموع فخوفت اوي وقبلت اضحي بنفسي مقابل اني ابقي مطمنه علي مراد ولما مراد جيه حاولت باخر فرصه عندي ووقعت حاجه في الحمام ومراد سمعني بس هشام قاله انها بنت خالته وفعلا عزه كانت مسكاني وهي اللي اتكلمت واكملت بدموع والزباله حاول يفرض نفسه عليا كذا مره وكنت دايما قاعده قدامه بلاسدال للامانه مشفش غير شعري واكملت بدموع وهو بيمد ايده عليا وكان بيساومني علي شرفي وبيذلني يا ادهم وفضلت متماسكه ومره طلع ليا متعصب وقالي اني غلطت مع مراد علشان كده بمنع نفسي عنه روحت اتعصبت عليه وشتمته ومسكت السكينه وفتحت شرايين ايدي
الجميع بصدمه يالهويي اكمل ادهم بعصبيه انتي ازاي تعملي كده
عشق بدموع ووجع تعبت تعبت يا ادهم وبعد كل ده بدل ما مراد يعوضني جيه عليا انا عارفه انه غصب عنه واني بنفسي قولتله ان ده حصل بس كان تحت تهديد هشام وخوفي عليه بس نا بحبه اوي بحبه يا ادهم حتي اني قولتله كلام يفهم منه اني غصب عني بس ضربني بلقلم وفتح شفايفي واكملت بانهيار وعايز يتجوز غيري كمااان انا نفسي اموت نفسي اروح لماما وباباا تعبببت اووي
ادهم بدموع ممكن تهدي انا اسف لكل حاجه حصلتلك ومراد انا هربيه ومش هيتجوز غيرك ده بيغيزك
عشق بدموع وغلاوه ندي عندك ماتجيب سيره لمراد ولا حتي انتوا منيفعش يعرف منكم
مازن بدموع انا اسف
حسام بدموع حقك عليا معرفناش نحميكي

 

عشق حضنتهم وفضلت تعيط كتير اووي واكملت هسامحكم لانكم متعرفوش اللي مريت بيه وانا مليش غيركم
حسام باس راسها واكمل حقك علينا بجد
ندي وياسمين واسراء حضنوها واكملت ندي لازم مراد يعرف
عشق مراد مش بيرجع في قرراته ومش هيسمعني بس ساعدوني يعني اقنعوه يسمعني. بس مينفعش يعرف من حد غيري
ادهم تمام معاكي
ايمان بدموع حقك عليا يابنتي هربيه علي ضربه ليكي
عشق بدموع لا يااماما متقوليش كده هو مش سبب انا قولت كلام صعب اوي
ادهم خلاص ارتاحي ضغطنا عليكي كتير نامي شويه
ايمان خدتها في حضنها وطبطبت عليها لحد مانامت وكلهم نزلوا تحت
———————————-
في الشركه
ادهم دخل المكتب وكانت عزه جوا
ادهم بعصبيه مسك عزه من دراعها واكمل برا الشركه كلهااا ومشوفش وشك هنا تااااني يا زباله
مراد في ايه يا ادهم ايه الطريقه دي
ادهم انا هنا صاحبك ولا صاحب مكان
مراد صاحب مكان طبعاا

 

ادهم خلاص سبني اتعامل
عزه بخوف هو انا عملت ايه
ادهم بحده اصل عشق رجعت بيتها ومش حابه وجودك ها عشق
عزه بخوف فهمت قصده واكملت دكتور ادهم انا
ادهم بعصبيه انتي تمششيي من هنا واحمدي ربنا علي كده ومشوفش وشك هنا تاني مفهوم
عزه مفهوم مش هتشوفني تاني ومشيت
مراد برفعه حاجب خيير وايه داخل عشق
ادهم لولا انها حلفتني كنت قولت بس عموما انت هتخسر عشق لو فضلت راكب دماغك ومش عايز تسمعها
مراد بص في اللاب واكمل كده كده هتجوزها مش فارقلي شكلها دلوقتي هي خانت وخلاص
ادهم بعصبيه اسمعها وبطل غباء بقي
مراد بحده ادهم انت شوفت ندي مع واحد بيحبها بيمسح دموعها مستحملتش ومديت ايدك عليها انما انا شوفتها مع اكبر اعدائي في بيت واحد. ومع ذلك قولتلها اتكلمي ده كداب وانا هصدقك انتي صممت وقالت انه جوزها وانه سمحتله يلمسها يبقي كتر الف خيري اني سايبها عايشه وده في حد ذاته واجعني اني مش عارف ااذيها واكمل بدموع لاني للاسف بحبها وبحبها اويي بس مش هسامحها ولا هسمعها كسرتني يا ادهم ومحدش فاهمني ولا حاسس بيا
ادهم بحزن انا فاهمك اللي حصل مفيش راجل يقبله بس اسمعها
مراد لما اهدي هبقي اقولها تتكلم يا ادهم بس مش دلوقتي خاالص
ادهم ربنا يهديكم يا صاحبي
في المساء في فيلا السيوفي
مراد قاعد بيشتغل علي اللاب واكمل بصوت عالي اسراء اعمليلي قهوه
عشق كانت ماشيه من جمب الباب وسمعته وشافت ان اسراء نامت راحت نزلت عملتها هي وخبطت عليه
مراد ادخل
عشق بحب اتفضل ااقهوه يا حبيبي
مراد بصلها بحده واكمل انا مش حبيب حد ومش عايز منك حاجه

 

عشق بدموع وهي بتديهااله بس انا عملتهالك علشان اسراء
لما تكمل الكلمه حتي زق مراد القهوه من ايديها فاحرقتها وغمضت عنيها بالام وهو اكمل بحده وهوماسك ايديها اللي اتحرقت وبيضغط عليها انا قولت اسراء مش انتي
عشق بوجع نايمه
مراد يبقي مكنتيش تجبيها تجنبيني احسنلك
عشق بوجع مراد ايدي
مراد بص علي ايديها ادرك ان القهوه حرقتها فساب ايديها بهدوء ورجع قعد قدام اللاب وعشق خرجت بتعيط وراحت في حضن ايمان
ايمان حصل ايه ده مال ايدك
عشق بوجع حرقت نفسي ياماما المايا السخنه جات عليا
ايمان بعتاب خدي بالك يابنتي
عشق بدموع مش هتكون اكتر من وجع قلبي ايمان خدتها قي حضنها وطبطبت عليها واكلمت ربنا يهدي وجه قلبك يا بنتي يارب ويهديك يا مراد
بعد شويه مراد خبط ودخل
مراد بصوت منخفض هي نامت ?
ايمان اه ياحبيبي
مراد دخل. ومعاها مرهم حروق ومسك ايديها وحطلها منه
ايمان بحب ربنا يخليكم لبعض يابني
مراد بحده ماما انا السبب فصعبت عليا فبصلح غلطي مش اكتر
ايمان بستغراب انت السبب ازاي يعني
مراد بحزن طلبت من اسراء قهوه كانت نايمه هي عملتها ليا فزقتها ادلقت عليها وزعقتلها وانا ماسك ايديها جامد فاتوجعت
ايمان بحده اخص علييك وعلي تربيتك هي مش خدامه عندك ولا جاريه. مره بلقلم ومره تحرقها في ايه يابني بقيت قاسي كده ازاي
مراد برفعه حاجب الله هي اشتكت للبيت كله علي اني ضربتها بلقلم ماشي كده كده الحساب يجمع
ايمان بعصبيه علشان البيت كله عرف انها غصب عنها الا انت فوق يابني فوق لنفسك
مراد طلع وقفل الباب بعصبيه
—————————–

 

تاني يوم الصبح عشق صحيت ولقيت ايديها شكلها احسن ومش واجعها اوي واكملت قومتي ليه ياماما
ايمان تعاالي يا عشق انا في البلكونه
عشق صباح الخير يا حبيبتي
ايمان بحب صباح الفل ايه اخبار ايدك
عشق الحمدلله احسن
ايمان ده علشان مراد صلح غلطه وحطلك مرهم وانتي نايمه
عشق بصدمه انتي عرفتي
ايمان بعتاب اه بتكدبي عليا ليه خايفه عليه يتهزق
عشق بدموع علشان محدش يزعله بسببي يا ماما مش هقدر اشوفه زعلان بسببي تاني
ايمان حضنتها بس تعرفيني اجبلك حقك عموما انا هزقته واد قليل الادب عايز يتربي
عشق ضحكت
ايمان بتضحكي علي ايه
عشق بضحك مش متخيله شكل مراد لو انتي زعقتيله كانه لسه صغير
ايمان بكره تبقي ام وتعرفي ان مهما عيالك يكبروا هتفضلي شايفهم لسه عيال صغيره
عشق بحب هو ممكن??
ايمان هو ايه
عشق بدموع ممكن مراد يسامحني ونتجوز ونخلف فعلا
ايمان. مراد بيحبك حبه بس سهوكه بنات هتلاقيه سامحك علطول
عشق يارب يا ماما
بعد مرور 3 شهور كان مراد يتجنب عشق علي قد مايقدر وعشق حزينه لتجاهله ليها وهشام اللي اتعذب فعلا واتمني الموت خلال ال3 شهور دول وحلف انه مش هيقرب لمراد تاني واخيرا جيه يوم فرح مراد وعشق
في المخزن
مراد انهارده فرحي ووعدتك اني هخليك تشهد عليه واكمل هاني
هاني نعم ياباشا
مراد كفاياه كده استوي علي الاخر خلوه يطلع ويلبس ويجي الفرح الساعه 7 تمام
هاني تمام
في بيت السيوفي
ندي عشق بت يا عشق
عشق بنوم اممم

 

اسراء قومي يا مقتوله انهارده فرح مراد
عشق قامت بصدمه واكلمت نعممم
ايمان اه يابنتي فرحه انهارده
عشق بدموع ماما انتي قولتيلي مش هيتجوز غيري
ادهم ومين قال هيتجوز غيرك
عشق يعني ايه
ادهم يعني انتي العروسه يا عشق
عشق بدموع بتهزرررر صح
ادهم لا مش بهزر يا حبيبتي بس في مشكله
عشق ايه هي
ادهم هو مسامحيكش هو هيتجوزك علشان محدش يقدر يكلمه لما يكون بيخلص بيعاقبك علي اللي حصل او دي الحجه اللي هو بيقولها علشان تكوني قريبه منه يعني
عشق بدموع انتقام يعني
ادهم حاجه زي كده واكمل بضحك بس ده ابن جزمه كداب هي حجه
ايمان تشكر يا متربي
ادهم بضحك حقك عليا ياست الكل بس خلفتك خلفه وسخه مفيش اوسخ من دماغه
ايمان بضحك في دي عندك حق عنيد اووي واكملت لعشق انتي استخدمي اسلحتك الانثويه. هينسي المواضيع اللي في دماغه دي
عشق باحراج ماااما
ادهم بضحك طب انا هخرج خدوا راحتكم في الكلام
ايمان بضحك ايه يا حبيبتي ده هيبقي جوزك
عشق بفرح مش قادره اصدق حقيقي
ندي مراد بيحبك ودي فعلا حجه انتي اكسبيه تاني
عشق هعمل كل اللي عليااا
بعد شويه جهزت عشق كانت لابسه فستان ابيض بكم مطرز ومطرز من عند الصدر وكله لامع وحجاب الفستان وتاج عليه وميكاب هادي وفعلا كانت اميره
ايمان بدموع قمر قليله يا حبيبت ماما

 

عشق حضنتها واكملت حبيبتي يخليكي ليا شكرا علي كل حاجه بجد
ايمان بحب انتي بنتي يا عشق يلا شدي حيلك بقي عايزه عيل يقولي يا تيته قبل ما اموت
عشق بعيد الشر عنك يا حبيبتي وادعيلنا
ايمان بدعيلكم يا نورعيني
ندي بدموع قمر قمر مفيش كلام
ياسمين بدموع اختنا عروسه قمر
اسراء حقيقي ربنا يحميكي يابخت يا مراد
عشق بضحك حبيبتي والله. بس ده يابخت مازن
اسراء حضنتها وشويه رمراد خبط
دخل ببدليته السودا وعيونه الرائعه وشعره اللي كان مهندب بشكل رائع وحقيقي كان جذاب جدااا ولف وراخ ناحيه عشق وغصب عنه لما شافها عيونه دمعت من الفرحه ان اخيرا بقيت مراته ومعاه
مراد حضنها وعيونه بتدمع واكمل في سره لو مكنتيش بعتيني يا عشق برغم كل اللي عملتيه فرحان انك هتبقي ملكي خلاص مبالك لو لا
عشق بدموع. في سرها فرحانه انك هتبقي جوزي وسندي من انهارده عارفه انك زعلان بس هحاول بكل اللي اقدر عليه اعرفك اني محبتش غبرك يا مراد
البنات زغرطوا وخدها وراح القاعه ودخلوا وقعدوا واافرح بدا وجيه لحظه كتب الكتاب
مراد مضي وعشق مضت وجيه الشهود يمضوا
مراد اول شااهد يمضي انت طبعا ياهشام
بصت عشق لقيت هشام واقف وباين عليه التعب وبيمضي علي عقد جوازها فمسكت ايد مراد جامد استغرب مراد لكن خبط علي ايديها بمعني متخافيش
مراد لنفسه ليه عشق اترعبت لما شافته كده واضح اني فعلا في حاجات كتير معرفعاش
المأذون بارك الله لكم وبارك عليكم وجمع بينكم في خير الف مبروك يا عرساان
مراد بحب الله يبارم فيك يا مولانا
هشام مطلوب مني حاجه تاني

 

مراد بحده تغور ومشوفش وشك اظن اتعلمت الدرس كويس اووي
مشي هشام وعشق تنهدت براحه وبعدين حضنت مراد واكملت بدموع مبسوطه اني معاك وحلالك وبقيت علي اسمك يا مراد
مراد غصب عنه لقي نفسه بيحضنها وبيضمها ليه اكتر وهو ساكت
وتعالت الزغاريط والمبركات وانتهي الفرح وروحوا علي بيتهم وتحديدا في اوضتهم اللي ادهم كان زينها هو وندي حلو او وحطوا ليهم صورهم
مراد مين ده اللي عمل كده
عشق معرفش هو مش انت
مراد لا مش انا فرحان بيكي اوي يعني
عشق سكتت في وجع فهي تعرف ان هتتعرض لكل ده واكملت ممكن اطلب طلب
مراد اممم
عشق معلش افتحلي سوسته الفستان
مراد فتحلها وسابها ومشي بصت عليه لقيته خرج من الفيلا كلها
عشق بدموع للدرجه دي مش طايقني وراحت خدت دش ولبست قميص احمر حملات قصير مطرز بشكل رائع وفوقه الروب وفردت شعرها الطويل الرائع وحطت ميكاب هادي اوي وفضلت قاعده مستنياه لحد مانامت
مراد رجع علي الساعه 2 بليل وسكران ودخل وقفل الباب وشغل النور
عشق وهي بتفتح عنيها ايه ده فتحت النور ليه
مراد بتوهان هو مش المفروض ان انهارده فرحنا بردو
عشق قامت وقفت واكملت بصدمه ايه ده انت سكران يا مراد
مراد وهو بيقرب منها وهي بترجع لحد ماحاوطها بايده واكمل اه شارب بس فايق اوي متقلقيش
عشق بخوف مراد ابعد عني لما تكون فايق نبقي نتكلم ورايحه تمشي مراد شدها من وسطها وقربها ليه اكتر وباسها وعشق كانت بتتجاوب معاه بعدين جسمها اترعش وبعدت عنه شويه واكملت حبيبي انت مش في واعيك ارجوك سبني
مراد فك زراير قميصه ورماه علي الارض
عشق غمضت عنيها واكملت بخوف ارجوك ابعد انت مش فايق
مراد بحده فتحي هو انتي اول مره تشوفي راجل كده واكمل بدموع منتي مطلقه وعارفه
عشق بدموع ارجوك كفايه وجع. فيااا وابعد

 

مراد وهو بيقرب منها اكتر وابتدي يبوسها بغضب غصب عنها وهي بتحاول تقاومه بكل قوتها
عشق وهي بتبعده مراد علشان خاطري بلاش كده انا مراتك متعملش فيا كده انت مش فايق سبني وخلع روبها عنها
عشق بدموع مراد علشان خاطري انت مش في وعيك هكرهك يا مراد لو اذتني بلشكل ده متفرضش نفسك عليااا ارجوك بكره نتكلم
مراد بعصبيه ايه هو هشام عجبك للدرجه دي مخليكي مش طايقه قربي منك ده يا هانم
عشق بدموع وانا مقولتش كده ربنا يعلم انا قولت انك الوحيد اللي تستاهلني اصلا بس ارجوك انت سكران ومش في وعيك
مراد بعصبيه لا يا عشق انا اه بشرب بس في وعي وفايق اوي للي بعمله وقرب منها
عشق بدموع وصراخ مرااد انا بنت بنوت
مراد. بصدمه بعد عنها واكمل ايه قولتي ايه
عشق بدموع بنت بنوت وانت خوفتني بطريقتك دي انا هشام ملمسش شعره مني
مراد بصدمه نعممم!!!!!!!!!!!!!

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حطمت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى