روايات

رواية حب غير مشروط الفصل الثامن 8 بقلم لولا

رواية حب غير مشروط الفصل الثامن 8 بقلم لولا

رواية حب غير مشروط الجزء الثامن

رواية حب غير مشروط البارت الثامن

حب غير مشروط
حب غير مشروط

رواية حب غير مشروط الحلقة الثامنة

حب غير مشروط
البارت التامن
حاتم اتخض ولف شافها فاكمل بصدمه جيسي
جيسي بصدمه ودموع انت ايه اللي قولته ده يا حاتم
حاتم احم طب سلام انت يا عمي دلوقتي
كمال بحده سلام صلح اللي هببته ده
حاتم بهمس متقلقش سلام
كمال سلام
جيسي بدموع ووجع وصلت بيك تعمل كده في بنت عمك لو مش عايزاك انت ازاي كده ده مفروض انك تحمينا مش تعمل فينا كده
حاتم راح ناحيتها واكمل بتمثيل جيسي حبيبتي انا بهزر انا بضغط علي باباكي بس علشان يخليها توافق وتعرف انها لياا مهما عملت انما انا مقدرش اعمل كده طبعا
جيسي بحده ودموع انت كداب وبعدين هو ايه ياخي الحب بلعافيه هي مش عايزاك مش طيقاك افهم بقي انت مبتحسش ليه هاا ليه عايز تدي واحده مشاعر بلعافيه هي مش عايزاها ولا طيقاك اصلا ولا بتحترمك
حاتم بحده جيسي احترمي نفسك وانتي بتتكملي معايا ومتنسيش اني اكبر منك عيب طريقتك دي
جيسي بدموع وسخريه لا مش ناسيه يا كبير بس ياريت انت متنساش اننا بنات عمك يعني اخر حد تفكر تأذيه واول حد تفكر تحميه ولو تشوفنا متعرين تغطينا مش تبص علينا ربنا يهديك يا حاتم وتعرف ان منه متنفعكش
حاتم بحده لا هتنفعني انا مش عارف اشوف غيرها ولا هشوف هي لوحدها جوايا ومش هيكون في غيرها مهما يحصل
جيسي بدموع بس ده تملك مش حب انت لو بتحبها مش هتحب تفرض نفسك عليها .. استني بس وبعدين ايه موضوع شغلك مع بابا ده وايه حكايه طبيعه شغله ومش عارف ايه وكلام غريب كده
حاتم بتوتر انا اقصد اني عارف طبيعه شغله انه صعب ومش بيعرف يرجع غير لما يخلصه منتي عارفه شغلنا مشترك فاهو بيقولي بهزار هتذلني علشان بطول برا يعني فبقوله لا منا عارف طبيعه شغلك .. ومتخافيش يا جيسي انا مش هجبر منه يا حبيبتي مهما كان دي بنت عمي بس انا هخليها تحبني ايه رايك كده
جيسي بدموع لو كده تمام عن اذنك
حاتم صح هي مرجعتش معاكي ليه
جيسي جيت قبلهم عندي محاضرات مهمه هي هتيجي انهارده المفروض
حاتم باس جبينها واكمل تمام يا حبيبتي خلي باالك من نفسك
جيسي تمام وطلعت
وحاتم بص لاثرها ونفخ بضيق
————————————
بعد شويه في دهب كلهم متجمعين علشان يرجعوا
ادم قولت لا يعني لا هو رغي
منه يا حبيبي انا جيت معاهم هرجع معاهم عادي بقي وبعدين مينفعش انتوا هنا اربعه وهما هناك هيبقوا ناقصين واحد هنزنق نفسنا ليه يعني
ادم عمر
عمر ايوه يا غالي
ادم بضحك جمب تاليا اخلع يلا
عمر طلع من العربيه واكمل بضحك والله انت صاحب جدع
ادم بضحك بص لمنه واكمل اتحلت اهي هيروح هو مكانك وانا وانتي ورا ومالك وذياد قدام
منه بضحك مشكله انت بجد يا ادم
ادم مسك شنطتها وحطها ورا مع شنطته وفتحلها الباب واكمل بضحك اومال انتي فاكره ايه عيب عليكي
منه دخلت وادم جمبها فاكمل ادم يلا يا ذياد كده تمام عمر راح لتاليا
مالك بضحك هو حد قدك انت وعمر
ادم بضحك خليك في حالك يا مهزق واسكت خالص علشان مش طايقك
مالك بحزن حقك عليا عارف غلطت بس والله غصب عني
ادم مش ناوي تقولي هي مين
مالك بتستغراب هي مين علي ايه مش فاهم
ادم بغمز اللي عامله فيك كده
مالك بابتسامه لالا مفيش حد
ادم بضحك يا واد عموما هشوف انا الحوار ده بعدين
مالك تنهد بحزن واكمل بجد مش حابب اتكلم في الموضوع
منه طب قول يمكن نساعدك تعرفها وتبقوا مع بعض بدل منتا مهموم كده
مالك بتنهيده لالا معتقدش ان ممكن نكون سوا في يوم من الايام ونا متقبل حاجه زي كده
ادم طب عموما يا مالك بردو لينا قاعده سوا
مالك بابتسامه حزينه طيب يابرو
ذياد ادم استناك تطلع منه وتنزل ولا هطول
منه بصتله باحراج واكلمت ويطول ليه انشاء الله هينزل طبعا
ادم بضحك مالك يابت في ايه مش عايزاني للدرجه دي اقعد معاكي اخص عليكي
منه باحراج مش كده بس.. خلاص يا ادم
ادم فضل يضحك واكمل لذياد امشي انت انا هشوف هجبلها طلبات ايه وافهمها الدنيا بعدين هروح
ذياد بضحك ماشي يا برو
مالك بضحك مش قادر علي البعد للدرجه دي حتي بعد ماسافرت معاها يومين لسه هتعد معاها بس صحيح قعدتها مختلفه بردو
ادم بضحك يابني اتلم واحترم نفسك علشان مش عايز امد ايدي عليك
منه باحراج خليهم يسكتوا بجد
ادم باس جبينها واكمل بضحك ملكيش دعوه بيهم دول متغاظين مننا مش اكتر
ذياد بضحك متغاظين ايوه حكم انت ودعت حياه السنجل واحنا لسه محشورين فيها
مالك بضحك ولا اي حشره شكلنا مش طالعين يا واد يا زيزو
في الاتوبيس
تاليا مالك يا عمر
عمر بانتباه ها لا مفيش كنت سرحان شويه بس
تاليا بابتسامه انا مبسوطه اوي ان علاقه ادم ومنه بقيت احسن
عمر بحب انتي جميله اوي بجد فرحانه لمنه كانها انتي
تاليا بحب منه دي اختي واكتر مشوفتش منها غير كل خير ربنا يسعدها هي وادم يارب
عمر بحب يارب ونفرح بيكي انتي بقي
تاليا بحب يارب
عمر قوليلي بقي يا تاليا انتي عندك اهل ايه
تاليا بحزن انا بابا توفي من سنتين وماما من سنه مفيش غير عبدالله اخويا اللي عايشه معاه وده مخلص هندسه
عمر الله يرحمهم يارب وعلي كده عبدالله بيتشغل طول اليوم وبتفضلي لوحدك صح
تاليا بحزن ياريت انما هو بيعتمد علي شغلي انا اللي بشتغله في الشركه بجانب الكليه
عمر نعم وده ليه انشاء الله
تاليا بتنهيده هو كده اتعود علي السهل وانا لما بيطلب فلوس بديله وبكبر دماغي
عمر بس ده مينفعش هو معلش مين فيكم الراجل
تاليا بضحك انا .. انت مستغرب اه والله اانا .. وانا اللي شايله هم كل حاجه مقابل راحتي وسلامي
عمر بستغراب بمعني ايه
تاليا بتنهيده انا بنت حلوه و هو
عمر بماقطعه قمر مش حلوه بس
تاليا ابتسمت بحب واكملت وهو بقي كل شويه يشوفلي واحد من صحابه ملهمش لازمه وعايز يجبرني عليهم فانا بقي لما بديله فلوس بيسكت
عمر اتعصب بس اتحكم في عصبيته واكمل بشئ من الحده اه وحضرتك هتفضلي تتمرمطي وتديه علشان ميجبركيش علي حد ??
تاليا بتنيهده لازم اعمل كده انا مليش حد يوقفلي وتنهدت بحزن واكملت لحد بقي ما ربنا يريد ويجي الشخص اللي يستاهلني
عمر بحب قريب هيعوضك يا تاليا قريب اوي
تاليا بابتسامه حب يارب يا عمر بجد بتمناها
في عربيه ذياد
مالك يلا يا ادم انزل انت ومنه وصلنا
ادم يلا يا منون
لا رد
ادم منه انتي يابت وبيبص علي كتفه لقاها نايمه ومستغرقه في النوم فاكمل بضحك دي نامت
ذياد بضحك ياحزن الحزن هيفضل يصحيلنا فيها سنه بقي علشان ميزعجش الاميره
ادم بتحدي طب ايه رايك مش هصحيها خالص وعلشان مزعجش الاميره صح هشيلها واطلعها
مالك بضحك كينج اقسم باالله كينج بردو حرقت دمه
ادم وهو بيشيل منه بين ايديه اكمل بضحك عيب عليك وطلع بيها من العربيه واكمل لمالك معلش هات الشنط دي ورايا
مالك حاضر
وطلعوا
في شقه رامز المطله علي النيل فتح ادم الباب ودخل اوضه النوم وحط منه بهدوء علي السرير وخلعلها الكوتش وشغل التكيف وغطاها بغطا خفيف وطلع
مالك اهي الشنط عايز حاجه تاني
ادم لا تسلم يا حبيبي هات بس اي فلوس لو معاك ولما اروح اديهوملك علشان اجيب لمنه طلباتها
مالك امسك وبطل عبط احنا اخوات ايه اديهوملك دي
ادم لالا الموضوع بنسبالي مينفعش فيه نقاش منه انا اللي اجبلها مسئوله مني مش منك لو هي فلوس ليا انا تمام انما دي هجيب بيها حاجات لمنه فمن غير وش ورغي كتير هتروح تاخدهم من دولابي مخدتهمش انا هجيبلك بيهم حاجه مفيش نقاش
مالك بضحك ده ايه يا شيخ التناحه دي بطل عبط بجد يا ادم من امتي في بينا كده
ادم معلش انا تنح وقولتكلك لاني هجيب بيهم طلبات منه وانت عارف هي بنت ااكابر واكيد ليها اكل معين وانا مش عايز اجبلها اكل من اللي هي مش متعوده عليه هجبلها زي مابتاكل بلظبط المهم انت هتروح تاخد الفلوس اللي اديتهاني دي من دولابي انا معايا بس في البيت ولو ماما سالتك قولها صاحبه تعبان بيسال عليه لحد منا اجي
مالك حاضر يا حبيبي يلا عايز حاجه
ادم سلامتك يا غالي
وقفل
وراح قعد علي الكنبه بتعب وغمض عنيه واكمل في سره طب ايه ياتارا اللي جاي ايه انا لازم اشتغل بجانب كليتي علشان اسرع وقت استعد اتقدم لمنه لازم
عند عمر وتاليا
عمر وصلها لحد تحت بيتها
تاليا بحب تعبتك بجد يا عمر شكرا
عمر ولا اي حاجه متقوليش كده
تاليا يلا باي
عمر باي
وفضل واقف لحد ماطلعت ومشي بلعربيه
في شقه تاليا
تاليا طلعت ودخلت شنطتها
عبدالله بحده مين ده ياروح امك اللي وصلك لحد هنا
تاليا بتوتر مين يعني ده شوفير اوبر انا طلبته
عبدالله مسكها من شعرها واكمل بحده وشوفير الاوبر. بتقعدي معاه قدام انتي بتستعبطي
تاليا بعياط اه فيها ايه وانا هكدب ليه اصلا اوعي كده وابعد عني
عبدالله زقها وقعها علي الارض واكمل بحده ماشي يا تاليا ماشي بني ادمه زباله ومش محتررمه وهتجيبلنا العار انا عارف علشان كده اقرب عريس هيجيلك هرميكي قبل ماتفضحينا
تاليا بحده ودموع انت اتجننت انا انت ازاي تقول عني كده انا اشرف منك ومن اللي يعرفوك نفر نفر احترم نفسك بقي انا ياما سكتلك بس لحد عند شرفي ومش هسكت انا مبعملش حاجه غلط ولا انت ولا غيرك تقدر تجبرني علي حد مش عايزاه
عبدالله بحده انتي كمان بقيتي تعلي صوتك لا حلو عال والله وخلع حزامه وضربها علي كتفها وضهرها وفضل يضربها تحت صراخها واكمل بعصبيه تاني مره اكون بتكلم مسمعش حسك اتفو عليكي جتك الارف وانا هشوف يا تاليا كلامي هيتنفذ ولا لا
تاليا بعياط يارب تعبت اوي يارب يارب ارحمني منه بقي وفضلت تعيط
في بيت ساميه وابراهيم
ساميه بحزن طب والعمل اديهم مشوك من الشغل هتعمل ايه
ابراهيم بتنهيده والله منا عارف يا ساميه هروح شركه الامن انهارده وادور
ساميه بحزن مالك قالي انه لقي شغل في صيدليه وان ادم قاله يدورله بس انت مش راضي تخلي عيالك يساعدوك
ابراهيم بحده ساميه الموضوع مفيهوش نقاش عيالك رجاله وكبروا خلاص كل واحد يشيل شيلته ويشوف حاله بكره وبعده يتجوزوا منين دول لو خدت منهم منتي عارفه البير وغطاه
ساميه بحزن طب علي الاقل اخلي حد منهم يجبلك دوا القلب يا حج مينفعش كده
ابراهيم بحده قولتلك لا وانا هشوف شغل متقلقيش هنزل ادور تاني
ساميه ربنا معاك يارب يا ابو ادم
ابراهيم يارب يلا عايزه حاجه
ساميه بحزن سلامتك
ونزل
وفضلت هي تعمل الاكل
وبعد شويه سمعت صوت الباب فراحت تشوف مين
ساميه بفرح مالك حبيب امك واحشتني يا نورعيني وحضنته
مالك باس ايديها واكمل بحب انتي اكتر ياست الكل والله
ساميه بقلق حبيبي اومال فين اخوك يا مالك مش معاك ليه اوعي يكون زعل وساب البيت تاني
مالك بضحك لالا ياست الكل هيجي بس هيتاخر شويه لان صاحبه تعبان بيسال عليه
ساميه تنهدت براحه واكملت طب اذا كان كده الحمدلله يلا اقعد عملت مكرونه وبانيه هجيبلك
مالك ايوه كده ياست ااكل وغمز واكمل بس عملاها ليا ولا لادم دي
ساميه بضحك ليكوا انتوا الاتنين يا ابو لسان طويل بس هو من كام يوم قالي نفسي فيها من ايديك يا ماما فقولتله عنيا ياحبيبي هعملهالك
مالك بحب ربنا يخليكي لينا يا ست الكل
ساميه بحب ويخليكم ليا يا نورعيني وافرح بيكم واشوف عيالكم
مالك بحب في حياتك يا غاليه
ساميه يلا هروح اجبلك تاكل
مالك ماشي يلا مستني بس مش هتاكلي معايا
ساميه لا اكلت ابوك قبل ماينزل ف هستني ادم وناكل سوا
مالك بضحك لا انا هاتيلي لاني واقع
ساميه بضحك حاضر الف هنا يا حبيبي
———————————-
في بيت رامز
ادم كان قاعد علي الكنبه وبيكلم رامز
رامز طب وبعدين هتعمل ايه بعد كده
ادم بتنهيده سايبها علي الله يا رامز والله وحاليا بدور علي شغل فكل حته وموصي مالك يدورلي لحد ماتخرج واشوف هعمل ايه
رامز اي حاجه تعوزها قولي احنا اخوات ها
ادم بحب تسلم يا غالي بجد
منه صحيت وفضلت تدعك في عنيها وراحت جمبه واكملت بنوم ااادم
ادم بخضه بسم الله الرحمن الرحيم يخربيت اهلك علي المسا
رامز بضحك ايه ياض قلبك خفيف كده ليه شوفت عفريت
ادم بضحك مش كده صاحيه قمر والله بس نسيت انها هنا مش متعود ان حد بيقعد هنا معايا
رامز فضل يضحك عليه
منه ضربته في كتفه واكملت غور كده ومتكلمنيش تاني
ادم بضحك طب اقفل معاك واروح احايل في نصيبي الاسود
رامز بضحك روح يا حبيبي باي
ادم باي
ادم بحب ها اميرتي مقموصه ليه
منه بقي انا يا ادم تشوفني تتسرع كده بجد اخص عليك
ادم بضحك شدها قعدها في حضنه واكمل انا اتخضيت لاني مندمج في الكلام ولقيتك في ودني انما مش منك انتي يا عمري ده انتي زي القمر ولا اكنك صاحيه من النوم وباس خدها
منه كل مره تاكل بعقلي حلاوه
ادم بضحك وكل مره بيحصل ايه
منه بضحك وكل مره بيتاكل بعقلي حلاوه فعلا
ادم بضحك لا والله بتكلم جد المهم
منه ايه يا حبيبي
ادم شوفي بقي عايزه طلبات ايه اجبهالك قبل ما امشي
منه بحزن انت هتمشي ?
ادم اومال هفضل يا حبيبي يعني اكيد همشي
منه بحزن طب ماتخليك شويه بجد يا ادم
ادم حاضر هجبلك الاكل وهفضل شويه وهمشي المهم عايزه اكل اي من برا
منه مش عارفه مفيش حاجه في دماغي وقامت جابت شنطتها وطلعت الفلوس واكملت امسك وهات انت اي حاجه تتحط في ااتلاجه ولما اجوع اكل منها
ادم برفعه حاجب امسك ايه ?
منه بستغراب الفلوس هيكون ايه يا حبيبي
ادم بحده طب شيلي فلوسك يا منه علشان مهزقكيش
منه ادم انا اللي
ادم بمقاطعه وحده طب انا قولت فلووووسك تتشااال يا منه علشان بجد مقلبش عليكي مش شيفاني مش راجل علشان اخد منك اجبلك تاكلي ليه للدرجه دي مش عارف اكلك
منه ادم انا مقصدش كده ابدا يا عمري انا عارفه انه طبعا معاك فلوس بس انا وجه نظري ان دي طلبات ليا انا فانا بطلب منك تجيبها بس انما متدفعش تمنها
ادم بحده خلصتي هري شيلي فلوسك بقي
منه يا ادم
ادم بحده منه الكلام خلص خلاص ولو اتكملتي في الموضوع ده تاني هنزعل من بعض انتي دلوقتي في مسئوليتي وانا اللي اعرف مكانك ومقعدك هنا وانا بردو اللي هجيبلك كل طلباتك لحد عندك لحد مانشوف ابوكي هيرجع امتي ساعتها بس ترجعي الفيلا
منه تمام يا حبيبي
ادم ها اجيبلك ايه بقي
منه لا هات اللي اتجيبه عادي جبن لانشون اي حاجه
ادم تمام ده فطار غدا وعشا ايه
منه يوه يا ادم اي حاجه بقي بجد مبعرفش افكر
ادم خلاص هنزل انا اجبلك كل حاجه وجاي
منه ماشي متتاخرش
ادم حاضر ياحبيبي
وبعد شويه جيه ادم ودخل وحط الطلبات علي الارض كانت منه غيرت ووقفت عملت اكل كان موجود في التلاجه
منه بضحك حماتك نوال الله يرحمها كانت بتحبك يلا تعالي سليني بقي وكل معايا
ادم بابتسامه انا عايز جوزها يحبني دلوقتي هي الله يرحمها
منه بحب باذن الله يا عمري هيحصل وبصت للحاجات واكملت ايه كل ده يا ادم يالهوي هو انا هقعد سنه
ادم كلي اللي انتي عايزاه والباقي اهو في التلاجه هيروح فين يعني انا بنسبالي يكون موجود ويفيض احسن من انه تحتاجي حاجه متلاقيهاش
منه بحب ربنا يخليك ليا يا حبيبي بجد يلا تعالي كل بقي معايا
ادم بحب تمام اما نجرب نفسك في الاكل
منه. بضحك جرب يلا اقعد مش هتندم
ادم قعد جمبها وبدا ياكل معاها واكمل بحب طب وربنا فعلا زي العسل ومسك ايديها باسها واكمل بحب تسلم ايدك يا ست البناات
منه بحب الف هنا يا حبيبي ومسكت منه فونها بعتت لجيسي انها عند تاليا وهتبات كام يوم
————————————
في الفيلا
حاتم اه يعني هي قالتلك كده
جيسي اه هكدب ليه يعني ووريتله الفون
حاتم بغضب تمام يا جيسي
حسن انتي كنتي في النادي انهارده يا جيسي ?
جيسي بستغراب اه يا عمو بس عرفت منين يعني
حسن بضحك ابدا بس ابن صاحبي شافك وطلبك مني فقولتله شوفتها فين قالي في النادي
جيسي اااه لا سوري مش بفكر في الارتباط قوله اني مش موافقه
حاتم وطلما انتي رايحه النادي كدبتي عليا ليه وقولتيلي عندك محاضرات مهمه
جيسي بسخريه سوري نسيت اتصل بيك واقولك صافي قالتلي متجيش المحاضره اتلغت
حاتم بحده جيسي اتكلمي عدل
جيسي انا بتكلم عادي انت اللي بتزعق فيا من ساعه ماعرفت ان منه مش هتيجي البيت
حسن بس انتوا الاتنين وبعدين يا جيسي انا اقول لصاحبي ايه متحرجنيش يا بنتي
جيسي بحده قول اللي تقوله انا مش بفكر اتنيل وخلاص علي كده خلصنا
وطلعت ورزعت باب اوضتها
حاتم بغضب في سره بقي كده يا منه فاكره نفسك بتهربي مني ماشي اما خليتك انتي تتحايلي عليا وتوافقي بمزاجك مبقاش انا حاتم
بعد شويه في بيت ادم
ادم فتح ودخل واكمل مساء الخير
ساميه بفرح حبيبي وقامت حضنته واكملت بحب واحشتني يا نورعيني الف حمدلله علي السلامه
ادم بادلها الحضن وباس جبينها واكمل بحب انتي اكتر والله يا حبيبتي
ساميه بحب تخيل عملتلك اكل ايه
ادم بضحك متقوليش مكرونه وبانيه
ساميه بضحك صح علشان تعرف بس اني بحبك يلا اقعد علشان تاكل
ادم مش قادر كلت مع صحابي شويه يا ست الكل عنيا وهاكل
ساميه اخص عليك يا ادم ده انا مرضتش اكل ومستنياك
ادم لا لو كده هاكل معاكي معلقتين بس علشان خاطرك بس حقيقي انا مش جعان
ساميه بضحك هتشوف اكل امك هتجوع يلا هروح احضر
ادم بحب ماشي يا حبيبتي تسلم ايديكي يارب تعبتك
ساميه بحب الف هنا يا حبيبي ومفيش تعب ولا حاجه يا عمري
وفعلا حطت الاكل وبدائو ياكلوا ودخل ابراهيم باين عليه التعب
ساميه بحزن ها عملت ايه يا حج
ابراهيم بحزن لسه ربنا يسهل
ادم ليه هو في ايه يا ماما
ساميه بتوتر ها لا مفيش هيغير مكان شغله بس
ادم بستغراب ده اشمعنا
ابراهيم عادي يابني مرتحتش فهغير المكان
ادم بابا كبر دماغك بقي واحنا موجودين
ابراهيم انا مش اللي هعيده ازيده يا ادم قولت لا يعني لا خلاص
ساميه بتنهيده كل يابني كل يا حبيبي هو مش هيقتنع مهما تعمل
مالك طب يا بابا احنا ممكن
ابراهيم بحده قولت لا يا مالك وياريت نخلص لما اعجز كده ابقوا اصرفوا عليا
ادم بحزن بعد الشر يا حبيبي
ساميه بحزن بعد الشر عنك يا حج متقولش كده وباذن الله خير وهتلاقي شغل في مكان كويس
————————————
بعد مرور اسبوعين كانت الاوضاع عاديه الي حد ما ادم بيروح يطمن علي منه كل يوم بس بقاله 4 ايام مش بيروحلها ولا بيشوفها في الجامعه بسبب انه اشتغل في صيدليه بجانب الجامعه فمبقاش فاضي زي الاول وتاليا وعمر بيقربوا من بعض اكتر وعمر قرر انه في اقرب وقت خلاص هيتقدملها وجيسي بتعيش حاله الحزن وحاتم مش ساكت وبيتحايل علي عمه يرجع بكل الطرق واخيرا جيه اايوم اللي هيرجع في
كمال بخوف متقلقش يا بيه هرجع تاني بس اخلص الدنيا في مصر واقرب وقت هحاول ارجع
عزام مش عايز اي غلط يا كمال حتي وانت في مصر تتصرف في الشغل وتهتم بيه كانك هنا
كمال اكيد يا فندم اكيد
عزام انت عارف انا اللي بيهزر معايا في الشغل بيحصل فيه ايه انا مبهزرش ومبرحمش حد واهم حاجه نفسي وشغلي
كمال طبعا يا فندم طبعا
عزام عملت اي في موضوع حامد الهواري
كمال قتلنا طبعا يا فندم زي ماحضرتك طلبت انت بس تؤمر
عزام بابتسامه خبيثه عفارم عليك يا كمال يلا روح شوف طيارتك
كمال سلام يا بيه
عزام سلام
وبعد عده ساعات بيرجع ااقاهره وبيفوت علي شركه الامن يجيب كام جرد للحراسه وللفيلا
في الشركه
ابراهيم بحزن يعني مفيش امل اتوظف ده انا بقالي كتير رايح جاي والله تعبت وانا راجل صاحب مرض
العامل يا فندم لو جيه طلب هنعرف حضرتك هو مش بمزاجنا
ابراهيم بحزن ماشي يا بني تشكر ورايح يطلع خبط في كمال
ابراهيم انا اسف اسف يا فندم
كمال بستغراب ابراهيم
ابراهيم بتسغراب كمال بيه اهلا وسهلا
كمال بابتسامه ازيك عاش من شافك ايه اخبارك انت وعيالك
ابراهيم بخير زي الفل
كمال ايه اللي جابك هنا انت بتعمل ايه
ابراهيم والله بدور علي شغل يا بيه
كمال خلاص شغلك عندي تعالي فيلتي انا
ابراهيم لالا فيلت حضرتك مسئوليه كبيره اوي يا فندم
كمال بضحك ولا مسئوليه ولا حاجه تعالي بس اخدك في طريقتي وابدا من دلوقتي لو عايز
ابراهيم فضل يفكر وشاف ان معندوش فرص تاني فاكمل تمام يا بيه هاجي اشتغل عندك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب غير مشروط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى