روايات

رواية حب الطفوله الفصل الثالث 3 بقلم نعيمة علي

رواية حب الطفوله الفصل الثالث 3 بقلم نعيمة علي

رواية حب الطفوله البارت الثالث

رواية حب الطفوله الجزء الثالث

رواية حب الطفوله
رواية حب الطفوله

رواية حب الطفوله الحلقة الثالثة

شهد وصلت المكان وادم بيرقبها
شهد: انا. جيت سيب اختي
المجهول: المأذون جوه واختك هتكون الشاهد علي الجواز
شهد: نعمممم لا لا اكيد انت مجنون انا جبت الفلوس زي ما اتفقنا سيب اختي
للمجهول:لا انتي هتكوني مراتي
شهد: ياخي حرام عليك الي بتعمله ده هو انا عملتلك حاجه ولا اعرفك حتى
المجهول: حالا تعرفيني وهبقا جوزك كمان ولا انتي شكلك مستغنيه عن اختك المهم انا اسمي مراد
شهد مراد وحيات اغلي حاجه عندك سيبني انا وعيلتي في حالنا مش كفايه الي عملته في بابا
مراد اول مره اعرف اني اسمي حلو وبعدين يلا وبطلي كلام وسحبها من ايدها يلا اختك جوه
شهد بجد وراحت معاه
ادم سجل كل حاجه وبعته لواحد صاحبه ظابط

 

وشهد ومراد دخلو لقيت ناس مهدده الماذون باسلاح ودخلت بعديهم نور وهيه مربوطه شهد جريت عليها
شهد: وهيه بتفك الحبل انتي كويسه
نور: انا كويسه انتي ايه الي جابك
شهد: امال عوزاني اعمل ايه
مراد: خلصتو فلم الهندي الي عملينو ومسكها من دراعها
شهد: اه اه سيب دراعي
وبره ادم كان بيكلم الظابط
الظابط محمد: عشر دقايق واكون عندك
ادم: اول ما سمعها بتتالم مستحملش وهجم علي المكان
ادم: سيبها احسلك
مراد: ادم بيه بنفسه هنا ايه الي جابك يا ادم
ادم:سيبها وهجم عليه وافراد العصابه مسكوه وقعدو يدربو فيه ودخل البوليس
الظابط: كله يسلم نفسه
كله رفع ايده

 

مراد: خدعتيني والله هتندمي انتي وعيلتك وخدتهم البوليس وانت يا ادم لسه الحساب مخلصش
شهد: جريت علي ادم
شهد: ادم بيه انتي كويس
ادم: بيحاول يقومم ايوه كويس اه
شهد: مالك
ادم: داراعي وجعني
شهد: تعالي نروح المستشفى
ادم لا انا كويس مش محتاجه
شهد : من غير كلام يلا
ادم: ادم عرف انها بتردهالو و مشي معاها
🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤😍😍😍😍😍
بعد ما شهد وادم ونور وصلو المستشفي
نور: انا هروح اشوف بابا
شهد: ماشي انا هروح مع ادم بيه وهجيلك
ادم في اوضه الكشف

 

شهد: هو كويس يا دكتور
الدكتور: ايوه كويس بس عوزين اشاعه علي ايده
شهد حاضر يا دكتور
ادم: عطاء التلفون لشهد
شهد: اعمل بيه ايه
ادم: يعني هتعملي بيه ايه اتصلي بمالك
شهد: مين مالك
ادم: ده اخويا الصغير
شهد اتصلت عليه وعملت الاسبيكر
مالك بصراخ : ايوه اخيرا انتي فين يا خي من الصبح
شهد: متاكد ان ده اخوك الصغير
مالك: ايوه ياعم هيصه معاك انتي
ادم: مالك اخرص
مالك: ماشي ياعم مش تهزقني قدمها
ادم: مالك تعالي علي مستشفى 🏥………… عاوزك

 

مالك بقلق : مستشفى. ادم انتي فين مش تهزر هزارك بايخ علي فكره
ادم: انا مش بهزر وتعالي بسرعه
مالك: انتي مالك طيب
ادم: لما تيجي ابقي اقولك
مالك: حاضر ربع ساعه واكون عندك وقفل
شهد: هو انت متاكد ان ده اخوك
ادم: ايوه ليه هههههههه
شهد: علشان شكله غيرك خالص
ادم*ايوه هو طبعه غير طبعي
بعد ربع ساعه الباب اتفتح مره وحدا
مالك: ادم عامل ايه وايه الي جابك هنه
ادم: مفيش حاجه خلاص انا كويس
مالك ولما انت كويس جاي ليه هنا ومين دي
ادم دي شهد السكرتيره الجديده وايه الي جابك علشان وحكي له الموضوع
مالك هو مين ده

 

ادم مش وقته ولا مكانه يلا نروح نعمل اشاعه
مالك فهم انو مش عاوزه يتكلم قدام شهد
شهد استاذن انا ادم بيه
ادم روحي
شهد مشيت راحت عند ابوها
مالك مين بقا ده
ادم مراد
مالك نعم مرادددد عاوز اي ده واي الي رجعه تاني
ادم بنظره خبيثه. معرفش بس هنشوف

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب الطفوله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!