روايات

رواية غزل الفهد الفصل الثاني 2 بقلم دونا

رواية غزل الفهد الفصل الثاني 2 بقلم دونا

رواية غزل الفهد الجزء الثاني

رواية غزل الفهد البارت الثاني

رواية غزل الفهد الحلقة الثانية

مامت غزل .. منور يا فهد يابني والله ليك وحشه يا حبيبي
فهد بهدوء .. بنورك يا حبيبتي وصدقني وانتي جدااا بس انا كنت
غزل بتسرعع .. ماما فهد عاوز يتجوزني
فهد بصدمه واستغراب .. ايه
عزه بجمود .. اممم كملي كملي
غزل برعب دخلها ونظرات تراجي لفهد .. انا و فهد بنحب بعض من زمان تقريبا من و احنا صغيرين ف قررنا أننا هنتجوز فهو جاي يتقدم دلوقتي واتمناه متكسريش قلوبنا العشقانه
فهد الصدمه مسيطره عليه من كلامه وجنونها قدم امها
عزه بكتم غضبها .. قلوبكم العشقانه اهااا كملي كملي يا بج*حه كملي اشجيني وعرفني اني معرفت*ش اربي
فهد وسط صدمه ضحك جامد
غزل خافت من امها
( لا والبت واضح انها بتخاف اوي اهااا منك )
عزه برفع حاجب .. اهااا يا دكتور فهد اي ردك
فهد وبص لغزل اللي كل نظراتها تراجي أنه يساعدها في ابتسام .. غزل ممكن تعملنا اتنين قهوه لو سمحتي
غزل بقلق .. بس انا
فهد بهدوء ونظرات اطمنينه .. لو سمحتي
غزل بهدوء مشيت وهتم*وت وتعرف ايه اللي هيحصل
عزه بهدوء .. ممكن افهم ايه اللي بيحصل داا وايه كلام الهانم اللي قالته داا
فهد بابتسامه .. هو بعيد عن جنو*ن بنتك بس انا جاي علشان اطلب أيدها منك وخير البر عجله ولا ايه
عزه بهدوء .. ماشي يا فهد رغم اني مش فاهمه حاجه واتمناه اقرب فرصه توضحلي
فهد بابتسامه وطمنينه .. متقلقيش يا حبيبتي
عزه بهدوء .. انا عارفه انك بتحب غزل ومستحيل تاذيها علشان كده انا موافقه يا دكتور فهد
فهد بضحك .. والله العظيم انا مش عارف بنتك جابت الجن*ان داا كله منين بس صدقني هي في عينيه وان شاء الله فتره الخطوبه هتشوفي بعينك وبعدين مش هتقل عن سنه علشان كليتها
عزه بابتسامه وعيونها علي غزل اللي داخله بقهوه .. لا يا فهد كتب الكتاب بتعكم بكراا والفرح بعد اسبوع
غزل الصدمه حليت عليها وعيونها علي فهد
فهد بابتسامه .. موافق زي ما حضرتك شايفه
عزه بهدوء .. علشان متفهمش كلامي غلط اصلا مدام بتحبوا بعض وعارفين بعض من زمان ايه لازمتها اي الخطوبه
فهد بضحك .. صح عندك حق
عزه بحب وغيظ وهي بتحضن غزل اللي صدمه ماثره فيها .. عمري ما هقف في طريق حبك يا بنتي
فهد ضحك جامد عليهم وعلي جن*ونهم الاتنين بصوله .. انا اسف اسف وان شاء الله بكراا كتب الكتاب بعد اذنكم ومشي
غزل بتسرعع .. ماما انا داخله المطبخ وجريت وراه فهد
بغيظ .. فهد يا فهد
بضحك .. نعم
بعصبية .. نعمالله عليك يا خويا
بضحك .. لا ما خلاص بكراا بالكتير هكون جوزك رسمي فهمي نظمي فبلاش اخويا دي بقا
بغيظ .. انت ما صدقت بقا
بهدوء .. انتي اللي دبستيني يا غزل لاني كنت متفق معاكي اني هتكلم مع طنط علشان العريس اللي جاي
غزل بهدوء .. عارفه بس انت كنت طولت الخطوبه مش تخلي كتب الكتاب بكراا
بهدوء ..حاولت يا غزل بس جن*ون اللي انتي عمليته قدم امك هو اللي خليها تقول كده
غزل بزعل .. يعني كده خلاص كتب الكتاب بكراا
فهد لف نفسه ومشي وقال .. ايوه يا غزل ومشي من قدمها
عده اليوم وجه معاد كتب الكتاب وكانت المعازيم الموجوده هم المعارف ليهم وبس
فهد يتيم ومن صغره وهو متربي علي ايد جدته بس ماتت بعد الثانوية وكانت ضربه بنسبله و بس عزه مامت غزل كانت بتهتم بيه وبتساعده زي ابنها
غزل باباه مات وهي عندها خمس سنين ومنقطعه عن أهل باباه ومامتها فملهاش غير امها في الدونيا وفهد بس
المهم
تم كتب الكتاب فهد علي غزل ووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غزل الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى