روايات

رواية جواز تحت تهديد السلاح الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة الرحمن

رواية جواز تحت تهديد السلاح الفصل الخامس 5 بقلم حبيبة الرحمن

رواية جواز تحت تهديد السلاح الجزء الخامس

رواية جواز تحت تهديد السلاح البارت الخامس

رواية جواز تحت تهديد السلاح الحلقة الخامسة

فريد نسمه ممكن نتكلم شويه

نسمه مسحت دموعها وقالت اتفضل

فريد ممكن اعرف بتعيطي ليه

نسمه ؛مفيش دي حاجه بس دخلت في عيني

فريد عيب عليكي تكوني مزمازيل كبيره كده وبتكدبي

نسمه ياعم اتوكس

فريد بضحك حتي وانتي بتعيطي هبله

نسمه عايزه اروح عند ماما وحشتني اوي يا فريد

فريد :ماشي بكره هروح الشركه وهرجع بدري ونقعد سوا طول اليوم ياستي

نسمه مش مطمنه للتغير ده 🌚

فريد نسمه احكيلي عن نفسك كده

نسمه اشمعنا يعني

فريد عايز اعرفك مش انا جوزك يعني

نسمه جوزي حصل بس بالإسم

فريد عايزك تصفي دماغك اعتربينا صحاب وانتي بتفضفضي كده

نسمه بص ياسيدي انا بنت عاديه اوي بحب اللعب مع اني كبيره مش بكاشه بس طبعتي اللماضه بحب الاطفال جدا حتي كده تلقيني بصاحب الأصغر مني دايما حطني جوا كرتون وسبني بجد بحب الكرتون اوي مش بحب التصنع بحب الطبيعه مش بحب الأوفر بحب البساطه في كل حاجة

فريد :شخصيتك طفوليه اوي

نسمه:مش حوار طفوليه ممكن تقول اني مش حابه اكبر الناس الكبيره بتشيل مسؤليات بس انا بحب اعيش حره من غير مسؤليات كتيره عليا

فريد بس مسيرك هتكبري ومسؤلياتك هتزيد

نسمه بس اكون عشت الي نفسي اعيشه تعرف انا ممكن يلفت نظري حاجة بسيطه هشرحلك لوفيه خاتم فضه وخاتم دهب وخاتم الماظ جنب بعض

فريد هتختاري اكيد الفضه

نسمه بضحك لاء هختاري حاجة رابعه اصلا هختار بنبوني بيبسطني اكتر

فريد ضحك وقال بصي قومي البسي تقيل وتعالي تحت الجنينه

نسمه لي

فريد حسك مخنوقه تعالي بس

نسمه ماشي ياعم

نزلت وفريد قالها كان قصدي تتقلي مش تلبسي الدولاب كله

نسمه ياعم احنا في شتا مش مهم الشياكه المهم اني ادفا الحق الدنيا بتبتدي تشتي

فريد مسك ايديها وقالها تعالي نتمشي شويه

نسمه مشيت معاه وفضلوا حبه ساكتين

نسمه احكيلي عن نفسك شويه يعني طلما احنا فاضين كده

فريد مفيش حاجه تتحكي

نسمه إزاي يعني

فريد كملي حكياتك الاول وبعدين احكيلك عن نفسي

نسمه يعم انا واحده هبله طموحاتي هبله تعرف مع كل مره الشتا بيمطر اطلع من الشباك واطلع لساني علشان اشرب مايه المطره قال يعني طعمها مختلف وحلو هي بصراحه بالنسبالي ولحد دلوقتي اه

فريد:ربنا يعينك علي المهلبية الي في دماغك

نسمه الله انت جايبني علي الكورنيش بليل شكله حلو اوي تعالا بقي نشرب حمص الشام

فريد :لو عملتك ك زوج هتحبيني

نسمه اي ياعم الصراحه دي

فريد يعني نتعرف علي بعض شويه بصراحه انا حاسس اني بنجذب لشخصيتك كل مره

نسمه يبني احنا ناس كلاس في نفسها حتي تلقيني نزيها حتي في طريقه كلامي

فريد تبا للتواضع ياشيخه

نسمه انت زمان يعني لما كنت بتفكر تخلف كنت نفسك في اي

فريد انا بحب خلفه البنات أوي بحب ادلع الأطفال الصغيره وخصوصا لو بنات

نسمه:انا بحب الاطفال عموما

فريد زمان صحابي كانوا بينادوني ب ابو كنزي من كتر م انا بحب الإسم ده

نسمه كانوا بيقلولي هتسمي ابنك اي اقولهم نوح انا بحب الإسم ده اوي اوي

فريد لو حبتيني في يوم هنبقي ابو نوح وأم نوح في يوم وغمزلها

نسمه اه يا سهُنه

فريد بتقولي حاجه يانسمه

نسمه لاء حمص الشام ياقلب امك بس ….؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جواز تحت تهديد السلاح

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى