روايات

رواية جميلتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم نورا فريد

رواية جميلتي البارت الخامس عشر

رواية جميلتي الجزء الخامس عشر

رواية جميلتي الحلقة الخامسة عشر

جميلة بهمس.. انا حام*ل
و بعدت عنه و على وشها ابتسامة
اسر شرد.. ( اقولك ازاي انى مش عايز عيال مش مستعد ابني يقولي اونكل مروان بيشرح احسن منك مش مستعد انا اه حبيتك و كل حاجة بس مش لدرجة اطفال في حياتى )
جميلة بقلق.. اسر انت كويس انت مش فرحان
اسر.. ( مهمها حكتلك مش ها تحسي بيا ولا ها تفهمني )
اسر ش**ال جميلة و قعدت يدوخ بيها مقدرش اقول انو فرحان ولا اقدر اقول انو زعلان ممم نقدر نقول انو خايف من اللي جاي
جميلة.. يا مجنون نزلى
اسر.. انا بحبك اوى يا جميلتى
جميلة.. و انا كمان بحبك اووووى بس نزلى لانى دوخت
اسر نزل جميلة و قابل يدها بحب .. انا مش مصدق نفسي لحد دلوقتي
جميلة.. مش مصدق انك ها تكون اب ولا لانك اتجوزت واحدة من الصعيد
اسر .. لان امى ولادى الست اللي بحبها
جميلة بحب.. عارف انا الاول كنت مخنوقه من الجوازة دي كان نفسي اخلص بس من غير ما احس حبيتك من رغم ان من نسبة ليا كان مستحيل ( و تمسك جميلة ايد اسر و تقول بدموع) اسر انت لازم تتغير….. مش علشاني علشان ابنك بلاش تض*يع عمرك و صحتك في الش*رب و الحاجات دي يا اسر افهمني انا مش عايزة الشاب اللى البنات حواليه و الجو ده انا عايزك لوحدك من غير كل ده انا عايزك كده مش محتاج تثبتلي انك انك فخر انا والله العظيم فخورة بيك و فرحانة انك ابو ابنى انا فخور بيك لانك تغري انك مش مخادع مش بتاع مصلحتك….. انك راجل دخل البيت من بابه اسر اوعدني انك تسيب الطريق الضلمة ده و ها تمشي عدل
اسر نظر ليها
جميلة.. انك ها تلتزم في الصلاة و تقرا القران و تسيبك من السكة دى اوعدني يا اسر
اسر مسح دموعها.. انا اسف ان الدموع دى بسببي
جميلة.. الدموع دى لانى خايفه عليك من اللي بتعملو في نفسك
اسر حض**نها بفرحة ان اخيرا في حد شايفو و بيحبوا فعلا من غير ما يقول مروان و خيار و الجو ده حد قبلو بكل ما فيه
أما في غرفة مروان اميرة في التواليت
اميرة بصدمة و خوف.. ايه ده الد*م ده
اميرة حطت اديها على بوقها و بعدين نظرت لى اصابعة.. الد*م ده جاي منين….. مفيش حاجه مفيش حاجه تلقي لم اتعصبتي و كده
و خرجت اميرة من التواليت و بالصدفة كان مروان ات
مروان .. اميرة
اميرة غمضت عيونها و التفتت ليها.. نعم يا مروان نسيت قلم جاي دتهولي
مروان.. عايز اتكلم معاكي
اميرة بهدوء.. و انا مش عايزة اتكلم عن اذنك
مسك اميرة من خص**رها بقوا قريبين من بعض اوى
مروان حط ايدو على وشها .. انا اسف
اميرة.. مفيش حاجة ممكن تسبني
مروان.. مش ها سيبك يا اميرة لانى بحبك
اميرة نظرت ليها نظرة حب و وجع و عتاب نظرة غير مفهومة
اميرة بعدت عنه.. و هو اللي يحب حد يضربو يا مروان …. مروان انت اتعملت معايا على أساس الدادة بتاعتك مش مراتك و كل ده ليه علشان خوفت على ليليان
مروان.. و انكي تخرجي من غير اذني
اميرة.. يعني عايزه تموت و اسكوت
مروان جذبها ليها و ق**اب**ل جيبنها.. حقك عليا والله العظيم غصب عني… انا خايف يا اميرة خايف اوى حاسس اني بتخنق تعبي و خنقتي جت فيكي اميرة انا والله العظيم بحبك امتى و ازاي مش عارف بس حبيتك
اميرة بدموع.. انت قسيت عليا اوى يا مروان انت جرحتني و جرحت كرامتي
مروان قابل اديها .. انا اسف اول و اخر مرة سامحني
اميرة بابتسامة.. اسفك مقبول يا مروان والله العظيم مسماحك
مروان جذب*ها ليها و مسح دموعها.. حقك عليا يا قلب مروان
اميرة.. مروان لازم تتكلم مع ليليان ياخى ربنا سبحانه وتعالى بى سامح و بعدين احنا بشر و
مروان.. بس مفيش بنت متربية تعمل كده
اميرة .. وليه متقولش ان الزفت ده استغل بعد اهلها ليها
مروان.. ده مبرر لى عملتها متشغليش بالك يا حبيبتي تمام
و في اليوم التالي طبعا كل العيلة عرفت بى موضوع جميلة و الكل فرح جدا معادة مامت مروان
و في شركة بدران في مكتب اسر
السكرتيرة .. مستر اسر ممكن تمضي على ده كمان
اسر.. ماشى يا بسملة
بسمله اقتربت من اسر
بسمله.. انت ليه مش عايز تفهم انى بحبك يا استاذ اسر بحبك اوى
اسر بصدمة.. جميلة

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جميلتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى