روايات

رواية جرحتني قسوته الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

رواية جرحتني قسوته الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم بسملة بدوي

رواية جرحتني قسوته الجزء الرابع والعشرون

رواية جرحتني قسوته البارت الرابع والعشرون

رواية جرحتني قسوته الحلقة الرابعة والعشرون

بـعد ساعتين كان نوح وامجد وعامر واقفين قدام مستودع مهجور
نوح اتسحب بهدوء وبحركه سريعه منه لوا راس الحارس ودخل وكل الي يقابلهم يضربوه لحد ما يفقد الوعي
فضل يدور يدور علي فريده لحد ما دخل اخر اوضه لحد ما لقى فريده مرميه على الارض هدومها متقطعه وجسمها كله دم وعليه اثار ضرب وتعدى عليها وقف بصدمه مافقش غير على صوت عامر وهو بيزعق فـ امجد وهو بيلف وشه.. ماتدخلش ياعامر امن المكان من برا
عامر استغرب من زعيقه ووقف فعلاً برا…. حاضر بس انجزوا
نوح ايده اترعشت برعب وهو بيلمس فريده .. فـ فريده
ولكنها كانت زي الجثه صرخ بقهر وهو بيهزها بجنووووووووون…… فرييييييييييييييده حط راسه على صدرها بتحسس النبض كان فيه بس ضعيف قلع قميصه وغطاها وشالها والدموع متحجره بغل في عنيه….. وقسما غظما لعيطهم زي النسوان واخليهم يعيطوا بدل الدموع دم ولاد الـ*****
في الجهه الاخرى
معاذ بزعر…. ايييييييييييه ياولاد ****** انا مشغل معايا بهايم نوح مش هيكست غير بموتي بعد الي عملته في مراته ومسك موبايله بسرعه يحجز على اول طياره لـ امريكا على اساس انه هيعرف يهرب من نوح ياعيني صعبان عليا من الي هيحصل فيه بس يستاهل
ازهار برعب…. مين عمل فيها كدا يانوح
نوح بشر….. وديني لقتله واشرب من دمه
ازهار بخوف….. مين دا فهمني وبعدين مين عمل فيها كدا فهمني يابني
ابتسم في وشها بسخريه…. ابنك متاكده … الي انتي بتكرهيها كره العما ضحت بحياتها عشاني طلعت نفسها خاينه عشان تحمي حياتي ياماااااااااااا اااااااااااااااه على حرقه قلبييييييي اااااااه
ازهار بصت على حرقه ابنها بحزن….. طب احكيلي طيب الي حصل تعال تعالى ياحبيبي وفتحت اديها ودموعها بتنزل بقهر على حرقه ابنها
نوح وقع على ركبته وفضل يعيط بحرقه وكسره….. انا السبب
ازهار باسته على شعره وحضنته وعيطت على عيطه… احكيلي يابني ومتوجعش قلبي عليك بالله عليك
نوح بعيون حمرا زي الدم حكالها الي حصل
ازهار بزهول….. ايييه هي عملت كل دا عشانك
نوح ببكا يخلي الي يسمعه يعيط معاه من كتر الحرقه الي في صوته….. ظلمتها يامااااا ظلمتها
..
صباح بغل… ازااااااااي هربت منك يا معاذ ياغبي
احمد بزهول….. انتي السبب في الي حصل لمرات نوح دا
صباح بفخر….. اه ولسا
احمد مسكها من شعرها….. انتي جنسك اي يابنت***** احنا متفقنااااااش على كدا
صباح زقته بعصبيه…… انت هتخيب ولا اي
احمد بزهول…. انتي اي يابت الشر دا كله دي مرا زيك
صباح بغل وعدم وعي….. اخدته منيييييييييي اخت نوح منييييي
احمد برق بصدمه
صباح هزت راسها بخوف…. انا انا انا وفجأه ابتسمت بشر….. وانت كمان هتخلص منك انا خلاص طهقت منك نهت كلامها وهي بتزقه بغل من الشباك المفتوح ورا ضهره بس هو مسك في ايدها بلفهه….. مش هسمحلك تأذيهم وشدها معاه وهما الاتنين وقعوا من الشباك لـ الشارع ودمهم سايح على الارض تحت صريخ وزهول اهل الحاره من المنظر الشنيع دا
نوح لمح اخوه بيقع هو وصباح اتنفض برعب…… اخوووووووويا
معاذ بزعر…. ايييييييييييه ياولاد انا مشغل معايا بهايم نوح مش هيكست غير بمۏتي بعد الي عملته في مراته ومسك موبايله بسرعه يحجز على اول طياره ل امريكا على اساس انه هيعرف يهرب من نوح ياعيني صعبان عليا من الي هيحصل فيه بس يستاهل
ازهار بړعب…. مين عمل فيها كدا يانوح
نوح بشړ….. وديني
ازهار پخوف….. مين دا فهمني وبعدين مين عمل فيها كدا فهمني يابني
ابتسم في وشها بسخريه…. ابنك متاكده … الي انتي بتكرهيها كره العما ضحت بحياتها عشاني طلعت نفسها خاينه عشان تحمي حياتي ياماااااااااااا اااااااااااااااه على حرقه قلبييييييي اااااااه
ازهار بصت على حرقه ابنها بحزن….. طب احكيلي طيب الي حصل تعال تعالى ياحبيبي وفتحت اديها ودموعها بتنزل پقهر على حرقه ابنها
نوح وقع على ركبته وفضل يعيط بحرقه وكسره….. انا السبب
ازهار باسته على شعره و.. ته وعيطت على عيطه… احكيلي يابني ومتوجعش قلبي عليك بالله عليك
نوح بعيون حمرا زي الډم حكالها الي حصل
ازهار بزهول….. ايييه هي عملت كل دا عشانك
نوح ببكا يخلي الي يسمعه يعيط معاه من كتر الحرقه الي في صوته….. ظلمتها يامااااا ظلمتها
صباح بغل… ازااااااااي هربت منك يا معاذ ياغبي
احمد بزهول….. انتي السبب في الي حصل لمرات نوح دا
صباح بفخر….. اه ولسا
احمد . انتي جنسك اي يابنت احنا متفقنااااااش على كدا
صباح زقته بعصبيه…… انت هتخيب ولا اي
احمد بزهول…. انتي اي يابت الشړ دا كله دي مرا زيك
صباح بغل وعدم وعي….. اخدته منيييييييييي اخت نوح منييييي
احمد برق پصدمه
صباح هزت راسها پخوف…. انا انا انا وفجأه ابتسمت بشړ….. وانت كمان هتخلص منك انا خلاص طهقت منك نهت كلامها وهي بتزقه بغل من الشباك المفتوح ورا ضهره بس هو مسك في ايدها بلفهه….. مش هسمحلك تأذيهم وشدها معاه
نوح لمح اخوه بيقع هو وصباح اتنفض بړعب…… اخوووووووويا
احمد بصوت عالي…… ساااااااااامحنيييييي ياااااااااااااااااااااانوووووووووووووح
نوح نزل جري حتى من غير شبشب وازهار بتصوت وبتلطم من
المشهد الي شافته هي كمان
احمد مرمي على الارض فضل فاتح عينيه لحد ما نوح جاله جري وهو بيحاول يشيله….. الاسعااااااف بسرعااااااااااا انتو وقفين تتفرجواااااااا
احمد دمعه نزلت من عينه وابتسم بكسره….. س سا سامحني
نوح عيط بحرقه…… ياااااااااااااااارب حرااااااااااااااااااام متغمضش اوعا
احمد ابتسم…. د. دي الن هايه س سام حني واد ع يلييي وعمض عنيه
ازهار اغمى عليها من المشهد
بعد عدت ايام
كان قاعد بياخد عزا اخوه
وازهار جوه قاعده على كرسي متحرك بتاخد هي كمان العزا ابنها وفريده قاعده جنبها
فريده بحنيه….. ياماما كولي بس حاجه خفيفه طيب
ازهار عيطت بحرقه ومسكت ايدها باستها.. وفريده سحبت ايدها بسرعه…. ايه ياماما الي بتعمليه دا
ازهار اخدتها في حضتها….. سامحيني يابنتي…. فاااااااانيه والله العظيم فااااانيه يااااااناااااس ابني رااااااح مين في لمح البصر ياااااناااااااس ياااحرقه قلبي عليك يااااضناياااااا ااااااااااااه
كلهم قاعدين يبصوا لفريده بحب وامتنان وبيدعولها على حسن تعاملها وحنيتها على ازهار الي لو واحده غيرها تشمت وتفرح ان ربنا جبلها حقها بس هي نسيت كل حاجه بعد ما ازهار طلبت متها تسامحها وتنسى الي فات وهي سمعت كلامها فعلا بطيبه قلبها
كانت واقفه ورا الستاره بتابعه بعيون تقطر عشق وحزن من حاله السكون والحزن الي اصابه نزلت جري تفتحله الباب بعد ما اخر شخص في العزا مشى
نوح اتفاجأ اما لقاها بتفتحله الباب…. لسا صاحيه لي
فريده بحزن على صوته الحزين….. نيمت ماما بعد ما ادتلها الدوا وعشتها والبنات نايمين من بدري وانا م مستنياك عشان تاكل انت ماأكلتش حاجه من الصبح و
نوح بجفاء…. مش عايز انا رايح انام
طلعت وراه ولسا بتقلعه الجاكيت بعد ايدها برقه…. نامي انتي وارتاحي
فريده قعدت على السرير عيطت بس من غير صوت بعد ما شافت نوح دخل الحمام سمحت لدموعها الحريه بس فتحتهم بخضه اما حست بايد حنينه بتطبطب … بټعيطي لي
فريده بدموع…. انت معتش بتحبني بعد الي حصل في اليوم الي اتخطفت فيه ومش عايز تعرفني اي حصل انا شربوني حاجه ڠصب عني ومش فاكره بس العلامات الي على جسمي دي مخوفاني ابوس ايدك ريحني وعرفني عملوا فيا ا.. ي حط ايده بسرعه والدموع في عيونه…. ماتقوليهاش
فريده پقهر…. يعني حصل
نوح بصدق…. والله العظيم ماحد لمسك يومها انا بس مكسور مكسور بعد ما ماقدرتش احميكي منهم بعد وضربوكي وانا مقدرتش احميكي ولا الحقك مكسور يافريده يحصلك كل دا وانتي على زمتي متعرفيش حجم الڼار الي جوايا من الي حصلك انا حسيت احساس بشع يافريده حسيت اني مش راجل حطت ايدها بلهفه …. قطع لسان الي يقول عليك نص كلمه انت سيد الرجاله كمان ورجلي وتاج راسي وضي عنيا
نوح.. بعزم قوته وفضل يعيط بصوت عالي يطلع كل حزنه ….. انا مكسور يافريده برغم اني وربنا اخدتلك
حقك تالت ومتلت منهم عيطهم بدل الدموع ډم
فريده.. وعيطت على عيطه….. عشان خاطري اهدى
نوح بدموع….. واخويا ماټ يافريده قلبي مش متحمل كل دا
فريده بدموع هي الاخرى….. الله يرحمهم يانور عيني انشاء الله هتتاقبلوا في الجنه ياقلب فريده قوم عشان امك يانوح قوم عشاني انا والبنات قوم عشان انت راجلنا بنستمد القوه منك ياقلب وعمر فريده
نوح بعشق والدموع بتنزل من عنيه…. انا بعشق التراب الي بتمشي عليه يافريده
فريده بعشق اكبر…. وانا بعشقك يانوح
اوف بقاااا عمو نوح ابنك دا كرهني في نفسي
نوح بضحك….. لي تاني ياريري
دخل شاب طول بعرض نشخه طبق الاصل من حلاوه فريده وواخد لون عين نوح وبشره نوح السمرا
عدنان بعصبيه…… مادلعهاش ياحج لو سمحت وانتي وديني وما اعبد يابت انتي لو لقيت شعرايه واحده برا الطرحه هحلقك شعري الي فرحانه بيه دا سااامعه ياريانا
ريانا بدموع…. اوف بقااااا انا اتخنقت وسابته ومشيت
خرجت فريده من المطبخ كان لابسه المريول وشعرها الاسود نصه بقا ابيض بعد تقدم العمر بس دا مايمنعش جمالها الي ازداد اكتر من الاول واول ما شافها نوح ابتسم باتساع وضربات قلبه زادت بعشق…. فريده قلبي
فريده ابتسمت بخجل…. الشاي بتاعك ياحج وثواني والاكل يكون جاهز
نوح …. بردوا بتتعبى نفسك ياقلبي
فريده بعشق… تعبك راحه بالنسبالي ي سيد الناس
نوح وفاقوا على صوت عدنان….. ها فقره العشق خلصت وبعدين ياحج انت كل ما بتكبر بتعشقها اكتر ولا اي اوعدنا يااااارب
فريده
عدنان بضحك…. لي بس يافريده قلبي
نوح بشخط…… ولد اسمها ماما فريده قلبي دي انا بس الي اقولهالها
عدنان بضحك…. وانا اقول جايب التملك دا منين ماهو وارثه منك اما اروح ارازي في البت ريانا شويه ومشا بضحك
ثواني ودخل شاب طول بعرض بس واخد عيون فريده وشكل نوح هو اخ عدنان التوأم بس توأم مختلف.. عثمان
عثمان بهدوءه الي بيميزه عن عدنان المتهور….. السلام عليكم
ه…. قلب ماما
عثمان بضحك….. كل دا وقلب ماما ضاعت الهيبه ينااس
ثواني ودخلوا بنتين في غايه الجمال والرقه وبقوا آنسات مقبلين على الزواج….. باباااا وجريوا على نوح باسوا ايده…. فين الحلويات بتاعتنا
نوح ضحك وطلع من الدرج الي قدامه على الطربيظه كل واخد كيس كاندي….. حبايب بابا الي عمرهم ماهيكبروا ابدا
جوري بحب…. بمۏت فيك كدا كدا
رودي هي الاخرى….. احلى بابا في الكون
عدنان. دخل واخد البنات في حضنه….. واخوكوا مالوش في الحب جانب
جامد بفرحه….. انت الحب كله
عثمان بضحك….. خودووني حبوني معاكو
كلهم ضحكوا بسعاده ونوح وفريده كانوا في غايه سعادتهم بحب وحنان الاخوات على بعض نوح عينه تلقائي جت على صوره امه واخوه الي جنبها
فريده فهمته ومسكت ايده …. ربنا يرحمهم يانوح قلبي
نوح بعشق….. بعشقك يافريده عمري كل يوم حبي ليكي بيكبر اكتر من الاول
….. وانا بعشقك فوق العشق عشق ياقلب فريده
انت كنت ليا الاب والاخ والصديق والحبيب والزوج الصالح واحتويت البنات وجبت منك رجاله افتخر بيهم خليتلي سند وضهر وكنت ليا الامن والامان والطمأنينه شكرا
نوح غمزلها…. لالا تعالي كدا الكلام الجامد دا عايز رد فعل اجمد
ابتسمت بكسوف اما سمعت صوت ولادها بيصفروا
عدنان…. ايوا ياباباااا ياجامد
عثمان بضحك…. ياااااارافع رااسنا ياااااحاج لساااا شباب ايوا
نوح ….. استعودا يجلكوا كمان اخين كدا وضحك
فريده بكسوف….. نوووووح
نوح بعشق… قلبه وروحه وعمره ودنيته كلها بعشق امك
فريده…. بعشقك يانوح قلبي…
النهايه

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جرحتني قسوته)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى