رواية جحيم العشاق الفصل السابع 7 بقلم شروق مصطفى
رواية جحيم العشاق الجزء السابع
رواية جحيم العشاق البارت السابع
رواية جحيم العشاق الحلقة السابعة
صدفه بدموع رافضه تماما أنها تقبل منه اي اعتذر حتي لو قالها انه بيحبها هو دمرها حرفيا من جوه
سليم:ارجوكي يا صدفه ومسك أيديها وصدفه شدتها
سليم بدموع:انا اول مره افهم يعني حب الحب كلمه وعد مش اي كلمه بتقال الحب هو افعال مش كلام لما حسيتك هتروحي مني حسيت ب إحساس ان حياتي هي الي هتضيع وشوفتك في الارض سايحه في دمك جالي نغزه في قلبي ولما كنتي بين الحياه والموت كنت حاسس اني مش داري بالي حواليا حرفيا حسيت ان روحي رجعتلي واترددت فيه لما الدكتور قال انك بقيتي كويسه لما كنت اشوفك ضربات قلبي كانت بتزيد بس انا كنت بكدب الحب ده كنت بشتقلك اوي وببقي عايز اشوفك ب أي حجه او اكلمك ب أي حجه كنت لما بشوفك بفرح اوي
صدفه بصتله بصه اخيره وققرت انها تتجاهله تمام هو رفض حبها واهانها كرامتها ب كلامه
في قصر الچبلوي
أسيل بعياط :لاء انا عايزه اتفرج على السمكه نيمواا هاتهولي
زين: قلبنا قنوات الكرتون كلها مفيش
أسيل :هتهولي من علي تليفونك او تديلي تليفوني
زين :اه اديكي تليفونك وتهزري مع ده ومع ده
أسيل بعياط اطفال :متكلمنيش تاني يا زين وطلقني ونامت وحطت البطنيه علي وشها وحضنت المخده
زين :الصبر الصبر يارب يا سوسو سوسو
أسيل :اوعا مخصماك
زين :طيب هجبهولك علي تليفوني
أسيل :طيب انا جوعانه خالث 🐣ممكن لو مش هيضر كام سندوتش لحمه ببصل كده ريقي جري عليها وعصيره منجا انا نفسي في المنجا يازين زين هاتلي مانجه ونبي
زين:اخر قرار
أسيل :ورنجه
زين :يادي العك
أسيل :يرضيك ابننا يطلعلوه رنجه في وشوا
زين :لاء ازاي
أسيل :واه نفسي في بيست تفاح وكوكتيل اوي اقولك نفسي في اندومي
زين :اقفل مسجل الصوت ولا كده خلاص
أسيل :لاء تعالا قرب هات بوسه
زين طيب ياستي وقرب اديته بوسه في خدوا
زين :مين حبيبه بابا
أسيل :انا
زين :بس مش انتي انا قصدي علي روحي الي هنا
أسيل : لاء ولد
زين :بنت
أسيل :ولد
زين : طيب لو جه بنت انا هسميها لو ولد انتي هتسميه
أسيل :هسمي ايه لسه مش عارفه
زين :انا هسميها سيلا
اسيل : يخربيت الاسم الي مش هينقرض ده امي سيليا وانا اسيل وبنتي سيلا ايه هو طقم العيد ياابن الجدعه بتوهني اجري جيب الحجات وربنا هعيط
زين : الطيب احسن ونزل راح يجيب الحجات
في المستشفي
إلين :الف سلامه عليكي يا سوسو
صدفه:ابتسمتلها
قاسم: الف سلامه عليكي يا بنت عمي
صدفه هزت راسها
إياد :محسدوه انتي محسوده بقي تتجوزي القمر ده مش عايزه تتحسدي يااه لو كنت بنت
سليم :اعدل يا خفه مالك
إياد :طلقنيي يا وِلد عمي لو مش عجبك طلقنييي
كله ضحك علي هبله اظاهر كده هبل أسيل ده وراثه
قاسم كان ماشي وخبط. في كتف إلين بالغلط
إلين :يبن ال متحاسب يا طور كتفي ده انا عامله في عمليه
قاسم : اتكلمي عدل
إلين :وه وه يا وِلد عيله غيث
قاسم : مالك يا بنت الچبلوي
إياد :طلاق تلاته منتوا متخانقين زياره مريض واجب مش نيجي ننكد عليها هش بره بره
قاسم بصلها وعملها بوشه نينيني
إلين :سمج عيل سائيل
جاسر:ما محبه بعد عداوه
ملك :وانا شاهد
إياد :بس يا موكوسه بقالي سنتين عمال احيال وادادي فيكي واقولك خليكي متمسكه بكرامتك البت ملهاش غير كرامتها ده خاين وبصباص بتاع بنات وسفاح نساء اتجوزيتي وسامحتيه بعديها ب تلات ايام
ملك :طب مهو مظلوم وجاب دليل برئته قصادنا كلنا يا عيل اسود ياحقود
جاسر :يعني بقي انت الي كنت م قويها عليا امممممم
ملك :مليش صالح بالحديد الماسخ ده يا سي دوني
فلاش باك
جاسر :طب لو جبتلك دليل هتسامحيني
ملك :علي حسب
جاسر : خلال تلات ايام هجبلك الدليل
ملك : خلال التلاته دول متتعملش معايا نهائي ماشي
جاسر :طيب ماشي
جاسر : الوا يا محمد
محمد :كيفك يا صحبي
جاسر : انا بخير المهم عايزك في مصلحه
محمد: انت تؤمر ياصحبي
جاسر:عايزك تجيب رقم فايز
محمد:الصاحب الوس*ده مش ليه اي أثر في حياتي ده كان بيحاول يوقعنا في بعض ياصحبي
جاسر :اسمع بس ده الحل الوحيد علشان اجيب الدليل وملك تسامحني
محمد :طيب بص انا هعمل معاك خدمه انت كلم أوميم وهو هيتصرف
جاسر :طيب ماشي هقابلك بليل بقي
محمد:طيب سلام
وفعلا كلم اوميم وجاب رقم فايز ورجعوا يتكلموا تاني وفي خلال يوم واحد بس راح شقته وشرب فايز مشروب وحطله حبوب هلوسه وفضل يسأله ويسجله وجاب كمان الفلاشه الي فيها الدلايل
باگك
طه :طيب يا حسين هنمشي احنا بعد م تخرچ صدفه من المستشفى هنيجي نزوركوم يله ياشباب
عيد : سلام يا حچ حسين
سليمان:مع السلامه يا غالي
حسين: تسلمولي يا ولد عمي يا خواني ومشيوا
سليم :جدو روح انت انا هبات الليله ديه مع صدفه
حسين :طيب ماشي سلام
ومشيي
سليم جاب كرسي وفضل قاعد قصاد صدفه بيحاول يكلمها او يخليها تبصله لكنها بصه قصادها ومش راضيه تبصله ودموعها بس الي بتنزل 😥
تاني يوم الصبح
أسيل : زين الحقني يازين دم فيه دم …..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم العشاق)