روايات

رواية عشقه اثر قلبي الفصل الثامن 8 بقلم فرح

رواية عشقه اثر قلبي الفصل الثامن 8 بقلم فرح

رواية عشقه اثر قلبي الجزء الثامن

رواية عشقه اثر قلبي البارت الثامن

رواية عشقه اثر قلبي الحلقة الثامنة

فضلو ساكتين شويه و بعدين سمعو صوت رواهم بيبصو لقو واحد واقف موجه المسد’س في وشهم

فاطيما بخضه: سليم

سليم بصله: انت مين و عايز ايه

الشخص: روحك

سليم: خدها لو تعرف يلا مستني ايه

فاطيما بعياط: سليم

سليم جبها ورا ضهره: شش اهدي ي حبيبي

الشخص كشف وشه و سليم اتصدم: حازم

حازم بضحك: اااه مش قادر مش قادر والله يخربيتكم

سليم: فاطيما حبيبتي اطلعي فوق

فاطيمامسكت فيه اكتر

سليم: حبيبتي اطلعي مفيش حاجه دا حازم بيهزر

فاطيما هزت راسها و طلعت

سليم قرب منه و ضربه بالبوكس وقعه

حازم بوجع: يا غبي ايدك بتوجع

سليم بغيظ: انت دخلت هنا ازاي

حازم بالم: من البوابه هيكون منين

سليم: البواب الزفت ده فين

حازم: يا عم انا كنت جاي عادي و دخلني عادي بس عملت كده لما لقيتكم قاعدين قولت العب شويه

سليم جري وراه: دا انا اللي هلعب في وشك يا ابن ***

حازم بيجري: يا شبح اهدي قطعت نفسي

سليم وقف: والله لاوريك علي نظرة الخوف في عنين مراتي دي

حازم غمزله: يا وله يا واقع

المهم هتمشو امتا بكره

سليم بتنهيده: الساعه 8 يا حازم

حازم حضنه: ان شاءلله هتقوم بالف سلامه يا حبيبي

سليم بابتسامه: ان شاءلله

حازم: هروح اروح انا بقا و اطلع انت للمزه و طلع يجري

سليم: يا ابن ال *** ماشي و طلع لقي فاطيما قاعده سرحانه قعد قدامها

سليم: مالك يا حبيبتي

فاطيما: هاا مفيش حاجه

سليم: يا بت عايزه تقولي ايه

فاطيما: والله مفيش هنمشي امتا بكره

سليم: الساعه 8 ان شاءلله

فاطيما حضنته: ان شاءلله يلا ننامو بقا علشان نقومو فايقين

الصبح

فاطيما قاعده تلعب في شعر سليم علشان يصحي

سليم بنوم: حبيبي متعمليش كده عايز انام

فاطيما: تؤ قوم يلا الساعه 7 يدوب نلحق

سليم قام قعد و بصلها و هي مسكت ايده

فاطيما بحب: متخفش هتعدي

سليم حضنها: ان شاءلله

فاطيما طلعت من حضنه: طيب يلا قوم خد دش بسرعه

سليم: حاضر و قام

بعد شويه كان خلصو و حازم مستنيهم تحت

حازم بضحك: انا اسف يا فاطيما علي هزار امبارح

فاطيما: هو ده كان هزار منك لله

سليم واقف يبصلها بغيره: هاا و اي كمان

فاطيما اتخضت من صوته: في ايه يا سليم بهزر

سليم بغضب مكتوب: اركبي

وصلو المستشفي و سليم دخل و معاه فاطيما

كان نايم علي السرير و حاضنها

سليم: مفيش بو’سه قبل ما ادخل

فاطيما: يا قل’يل الاد’ب

سليم: والله منا داخل غير لما اخدها

فاطيما باسته بسرعه و رجعت حضنته

سليم: هعديها بمزاجي

الدكتور خبط و دخل: يلا يا سليم باشا

سليم: تمام اطلعي يا فاطيما

فاطيما: لا هفضل معاك

سليم: فاطيما اطلعي استني بره لما اخلص ادخلي

فاطيما بقلة حيله: طيب و طلعت

سليم: انت متاكد يا دكتور ان الاوضه عازله للصوت

الدكتور: متخفش يا سليم باشا

بعد كام ساعه

سليم رجع الفيلا و حازم كان سانده لحد السرير

سليم: متشكرين يا رجوله

فاطيما فضلت تعدل المخدات ورا ضهره لسه هتمشي سليم مسك ايديها

سليم بصوت واطي من التعب: رايحه فين

فاطيما: هنزل اعملك شوربه علشان العلاج

سليم: خليكي جنبي محتاج وجودك بس

فاطيما قعدت جنبه وحضنته

فاطيما بحب: انا جنبك علي طول

عدي شهر و سليم كمل فيه العلاج و فاطيما مسبتوش لحظه و كانت سنداه دايما لحد ما اتعافي

فاطيما بزعل: يعني خلاص هنزل الصعيد

سليم: ليه يا عيوني في حاجه بتزعلك هناك

فاطيما هزت راسها ب لا

سليم بحنان: اومال ايه بقا يا حبيبي

فاطيما حضنته:علشان انت هناك مش بتبقي معايا

سليم:مش هروح في حته ولا يزعل القمر بس يلا اجهزي بسرعه علشان الطريق طويل

فاطيما: حاضر و دخلت تحضر نفسها

بعد فتره كانو في الصعيد قابلهم منصور بالاحضان

سليم باس ايده: اتوحشتك قوي يا جدي

منصور: و انتو يا حبايبي

فاطيما: اخبارك ايه يا جدو

منصور: بخير طول ما انتو حولها يا قلب جدك

وفاء حضنتها: والله اتوحشتك يا مرت اخوي

فاطيما: و انتي كمان اوي

سلمو علي بعض و سليم خدها و طلع فوق

فاطيما حاسه بدوخه

سليم لاحظها: حبيبي انتي كويسه

فاطيما: اه كويسه يلا خلص علشان نزل

سليم: طيب انزالي انتي هخلص شغل و اجي

فاطيما هزت دماغها و نزلت خبطت علي وفاء

فاطيما: بتعملي ايه

وفاء: قاعده تعالي يا حبيبتي

فاطيما قعدت جنبها و كانت دايخه برضو

وفاء: مالك يا مرت اخوي

فاطيما: معرفش والله بس دايخه خالص

وفاء: ما يمكن تكوني حامل

فاطيما بفرحه: بجد

وفاء: والله بس علشان نتاكد قولي ل سليم و تعالي نروح نجيب اختبار و نيجي

فاطيما قامت بسرعه: حاضر هطلع اقوله و اجي بس متقوليش لحد احنا رايحين نجيب ايه

وفاء: حاضر يلا اطلعي بس علشان منتاخرش

فاطيما طلعت لقت سليم قاعد علي اللاب توب قربت منه و زاحت اللاب

فاطيما بدلع: بقولك يا حبيبي

سليم: قولي يا حبيبتي

فاطيما: انت عارف انا بحبك قد ايه صح

سليم: و انا بعشقك

فاطيما: طيب عايزه اطلب طلب بقا

سليم: اممم عايزه ايه من غير مقدمات انا قولت الداخله دي وراها حاجه

فاطيما: هنزل السوق مع وفاء اجيب حاجه ليا و اجي

سليم: حاجه ايه

فاطيما: اما اجي هقولك ممكن

سليم: لا خلي حد ينزل يجيب

فاطيما: مش ينفع والله و حياتي يا سليم و حياتي عندك

سليم بتنهيده: ماشي روحي بس نص ساعه و تكوني هنا

فاطيما باسته من خده: و عاوزه فلوس

سليم: اللي تعوزيه في الدولاب يا حبيبتي

فاطيما: ماشي يا حبيبي

و لبسو و نزلو السوق جابو اللي عايزينه و رجعو

وفاء: ادخلي يلا شوفي

فاطيما دخلت و بعد شويه طلعت

وفاء: هاا يا بت لقيتي ايه

فاطيما اداتها الاختبار و هي زرغطت

وفاء: مليون مبروك و قعدت تزرغت و كله طلع علي صوتها

سليم:..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقه اثر قلبي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى