روايات

رواية تزوجت طفلة الفصل الرابع 4 بقلم ندى خلف

رواية تزوجت طفلة الفصل الرابع 4 بقلم ندى خلف

رواية تزوجت طفلة البارت الرابع

رواية تزوجت طفلة الجزء الرابع

رواية تزوجت طفلة
رواية تزوجت طفلة

رواية تزوجت طفلة الحلقة الرابعة

ليل لبست بنطلون أحمر وقميص أسود ورفعت شعرها لفوق ونزلت
أدم بعد ما فطر وشاف ليل كدة .سألت عليكي الفت قالت فطرتي
ليل بدون مبالاة.ااه
أدم.هو أنتي خارجه ( ناديه خلف
ليل .ااه
أدم بعصبية.ردي كويس
ليل .اووف عاوز مني أي خارجه وانتاا مالك
أدم امسك ذراعيها بقوة.أناا مالي إزاي وأناا الوصي عليكي
ليل بوجع.ااه سيب دراعي
أدم سابها وبعد عنها وقال .رايحه فين يا ليل
ليل.غايره منطقتي القديمه(ناديه خلف
أدم أستغرب.ليه
ليل .رايحه أقعد مع صحابي شوي
أدم.ما أنتي بتشوفيهم في المدرسه
ليل.وأنتااا ناسي أننا في إجازة
،،،،،،،،،،،،،،ناديه خلف
أدم طول اليوم مش قادر يركز تفكيره عل حاجه في الشغل وزعلان من نفسه أنه اتعمل كدة مع ليل وحاول يرن عليها بس كان مغلق
لاقي تلفونه بيرن
الو يا شروق
دوومي عامل أي حبيبي
زهقان وزعلان اووي
ليه يا قلبي
(حكالها إللي حصل مع ليل )
هي بصراحه مستفزه اووي والله يا حبيبي بردو فضلت تقل مني جامد حتي أنها قالت عليك كلام مش كويس وعلشان كده أنا مكنتش طايقه
أدم مش مصادق بس قال . قالت أي
لا بلاش علشان متزعلش معها أكترر
متشغليش بالك
هي قالت أنك عصبي وبتاع بنات حتي أن عينك عليها وانها رافضة وطبعاً أنا مش صدقت وكنت عاوزه اقولك من ساعتها بس مامي زعلت عل
أدم.أنتي متأكدة
هو أنا هكدب ليه حبيبي.مش بيني وبينها حاجه
طب يلا سلام ) ناديه خلف
استني دومي ) قفل معها وهي بصت جنبها ل حنان.اي رأيك
حنان بتصفيق.تلميذتي
هههههه وواحدة وواحدة هخليه يرميها رمية الكلاب في الشارع
حنان بغل .ده أنا عوزكي تخلي كلاب الشوراع أحسن منها يا شروق
،،،،،،،
ليل قاعدة مع وعد صاحبتها وعامله تعيط ووعد تسكت فيها.هو بس مستني أنتي تكملي 18 ويتجوزك
ليل بسخط.وهو أنا هرضي أكون زوجة تانيه
وعد ضحكت بصوت مسموع.يا بنتي أحنا لسه أطفال أي الكلام ده
ليل .أنا خالص كبرت عل فكرة أنتي مش ملاحظة
وعد.عارفه أننا بقينا كبار بس مش هنبقاا قد مسؤليه خالص
ليل .أنا همشي علشان خالص المغرب هتأذن
وعد.ماشي هنزل معاكي
ليل.متغلبيش نفسك الشوفير مستني تحت
وعد.أوك ، بأي
وهي نزلة عل السلم قابلت سليم أكبر منها سنتين.ليلول
ليل بضحك.لسه بتقولها بردو
سليم.وهفضل أقولها
ليل.عامل أي
سليم اتنهد.أهي ماشيه
ليل.مالك بس
سليم.والله أنتي عارفه الثانويه العامه وهمها
ليل بمرح.يادي الإحباط
سليم ضحك.لسه زي ما أنتي يا ليل
ليل .يييس
سليم بهزر .عارفتي مين كان بيبعتلك الجوبات في الدسك
ليل.هههه لا ونفسي أعرف مين
سليم.هتعملي أي يعني هههه
ليل.هموته ، يلا باي علشان اتاخرت
بعد ما نزلت سلمتين نادي عليها .ليل
بصتله بعينها الجميلة.أي يا سليم
سليم .خلعتي الحجاب ليه
أوقع عليها جبل الان ، قالت بتعلثم.ا اص أصل
سليم قالها .اوعي تتخلي عن هوايتك
( هناك عينان كانت تراقبها)
سبها ومشي وهي روحت وأول دخلت ألفت كانت ماشيه.رايحه فين
ألفت.أدم بيه عطني 10 أيام أجازة
ليل يستغرب.أومال فرحه
ألفت.والله ما عارفه، أنا بصراحه ماصدقت بنتي قربت تولد ومحتاجني معها
ليل بستها.سلامتها يا عمري ابقااا طمنيني عليها
ألفت.ماشي يا بنتي،، يووووو كنت هنسي أدم قالي خلي ليل تستني في الصالون تحت
ليل.فكك منه
ألفت ملست عل شعرها.زي بعضه يا بنتي أسمعه كلامه هو قالي أنه رايح مشوار وجاي عل طول استنيه زي بعضه يا حبيبتي ده والله بيحبك
لمعت عيونها بالدموع.وأنا والله بحبه بس بعمل كدة علشان مبقش من حقي بقااا من حق حد تاني
الفت.اصبري يا بنتي
بعد منتصف الليل قد غفت تلك المسكينه وهي تنتظره وليتها لم تفعل
فاقت عل يدين تلمسه بشغف ، بخضة.في أيي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجت طفلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى