رواية تزوجتها غصب الفصل الخامس 5 بقلم كنزي محمد
رواية تزوجتها غصب الجزء الخامس
رواية تزوجتها غصب البارت الخامس
رواية تزوجتها غصب الحلقة الخامسة
بعد ما كتب الكتاب خلص
محمد. يلا يا أدهم خد مراتك وخارجها بس مش تأخرها
أدهم. يلا يا جميله
جميله. حضرتك موافق يابابا
احمد. روحي يابنتي ده جوزك
أدهم. يلا ياجميله
جميله. تمام يلا
في المطعم
أدهم. تاكلي اي
جميله. ممكن ناجريسكو
أدهم. تمام لو سمحت عايز ٢ ناجريسكو و٢ عصير برتقال
الجرسون. تمام يافندم
أدهم. عاملتي اي مع خالتك
جميله. سفرتها برا تتعالج واسامه معاها
أدهم. ربنا يشفيها
جميله. اللهم آمين
نروح عند ساره
يوسف. السلامه عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك ياساره
ساره. عليكم السلام ورحمة الله وبركاته الحمد لله اخبارك انت اي ومروان عامل اي
يوسف. انا الحمد لله ومروان كويس
ساره. يارب دايما عن اذنك انا لازم امشي
يوسف. تمام اتفضلي وساره مشيت
يوسف في سره. لأمتي هفضل احبك يا ساره اللي انا بعمله ده حرام انا لازم اطلب ايدك من أدهم بس قبلها لازم اتأكد من حاجه
نرجع تاني عند أدهم وجميله
المدير بتاع المطعم عرف ان النهارده كتب الكتاب بتاع أدهم وجميله النهارده فشغل ليهم اغنيه رومانسية
المدير راح عند أدهم وجميله. الف مبروك احنا النهارده عرفنا انو كتب كتاب حضرتكوا النهارده ممكن تقوموا ترقصوا علي الاغنيه دي
أدهم وجميله في نفس واحد. تمام
وقاموا يرقصوا علي الاغنيه (رومانسيه ااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
رومانسيه اااااااااااااااااااااااااااااااااااه
تعال سنيني من هواك تعالى تعالى
و عمري كلو اتمناك تعالى تعالى
تعال سنيني من هواك تعالى تعالى
و عمري كلو اتمناك تعالى تعالى
انا ما قدرش على بعدك
اكون عاشقه و منسيه
من زمان قلبي بيسال عليك
من زمان و انا مشتاقه اليك
من زمان يا حضن عمري اللي جاي
و اللي كان اااااااااااه2
تعال سنيني من هواك تعالى تعالى
و عمري كلو اتمناك تعالى تعالى
تعالى سنيني من هواك تعالى تعالى
و عمري كلو اتمناك تعالى تعالى
انا ما قدرش على بعدك
اكون عاشقه و منسيه
روحي فيك طول عمري بحلم
اكون بين ايديك
من نومي بصحى بدور عليك
يا حب عمري اللي جاي
و الللي كان2
تعال سنيني من هواك تعالى تعالى
و عمري كلو اتمناك تعالى تعالى
تعال سنيني من هوام تعالى تعالى
وعمري كلو اتمناك تعالى تعالى
انا ما قدرش على بعدك
اكون عاشقه رومنسيه
رومنسيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه.) والرقصه خلصت وبعد كده ميشيو علي الكورنيش وجميله اول ماشفت الدره قالت انا عايزه واحده دره
أدهم. يلا ياجميله احنا اتاخرنا
جميله. عيونها اتملت دموع وقالت يلا
ادهم شاف دموعهاوقال. يلا واول
ماوصلوا العربيه قال اركبي انتي يا جميله وانا هجيب حاجه وجاي
جميله. تمام
أدهم راح عند بتاع الدره وقال لو سمحت عايز ٢دره
بتاع الدره. حاضر يابني
وبعد خمس دقايق اتفضل يابني
أدهم. يزيد فضلك يا حج اتفضل الفلوس اهي وادي لبتاع الدره الفلوس ومشي
وصل العربيه
أدهم. اتفضلي
جميله. اي ده.
أدهم. دي دره
جميله. بجد والله مانا عارفه انها دره جايبها ليه
أدهم. ليكي
جميله. بجد وقامت حضنت أدهم وبعد كده استوعبت انها حضنت أدهم وقالت. اسفه مش كان قصدي
أدهم. لا عادي ولا يهمك
نروح عند سها
سها. ازاي اتجوز ازاي
المجهول. اتجوز زي الناس بس مراته جامده
سها. عرفت ازاي دي منقبه
المجهول. هكرت تليفونها
سها. اااه لازم تنفذ الخطه في أقرب وقت
المجهول. مش تخافي انا هنفذ قريب قوي تعال اقولك كلمه سر
ضحكت سها ضحكه خليعه وفعلوا ما حرمه الله
نرجع عند أدهم وجميله
بص أدهم لقي جميله نامت مش حب انو يروحها في وقت متأخر ذي ده خادها بيتو (مراتو ياجماعه عادي) ورن علي أحمد قال له
الصبح صحيت جميله لقت زين نايم جمبها وقاعد يعيط
جميله شالت زين. بس ياحبيبي بأس يخراشي علي العسل بس يازين ياحبيبي
جميله اول ماشالت زين سكت في حضنها ده كلو وادهم واقف
جميله شافت أدهم. أما اي اللي جابني هنا
أدهم. انا جبتك هنا
جميله. بابا هيقلق
أدهم. انا رنيت عليه وقولت ليه
جميله. ماشي انا هنزل احضر الفطار
ونزلت حضرت الفطار
يوسف رن علي أدهم
يوسف. أدهم انا طالب القرب منك
أدهم. متأكد يا يوسف وهل مروان هيقبل ساره تكون مامتو ولا لا (أدهم مش تعجب عشان كان عارف ان يوسف بيحب ساره وكان طالبها منو قبل كده)
يوسف. انا كلمت مروان وهو بيحب ساره اووي
أدهم. انا موافق بس الرأي رأي العروسه ولا اي ومحمد بيه
يوسف. انشاء الله هتوافق
أدهم. أنشاء الله
جميله نادت أدهم عشان الفطار وخلصوا فطار
ونكمل بكرا بقا.
تتوقعوا مين المجهول وهل جميله هتحب أدهم وادهم هيحب جميله ولا لا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجتها غصب)