روايات

رواية ترويض أرهق أنوثتها الفصل الخامس عشر 15 بقلم بثينة صلاح

رواية ترويض أرهق أنوثتها الفصل الخامس عشر 15 بقلم بثينة صلاح

رواية ترويض أرهق أنوثتها الجزء الخامس عشر

رواية ترويض أرهق أنوثتها البارت الخامس عشر

ترويض أرهق أنوثتها
ترويض أرهق أنوثتها

رواية ترويض أرهق أنوثتها الحلقة الخامسة عشر

طرقت الخادمه الباب ثم دلفت ما ان لبثت حتي شهقت بصدمه تتفحصها بعيونها بتعمق …. حركات خفيفه انتشلتها من غفوتها القصيره …. بصعوبه رفعت راسها تنظر أمامها لتشهق بخجل وحرج وهي تسرع بجذب الغطاء علي جسدها العاري لتهتف بتعلثم
_ آآ… أنا… آآ ثم صمتت حقا لا تعرف ماذا تقول او ستبرر لها
لتهتف بغضب مزيف وهي تحاول استجماع شجاعتها
_ انتي ازززاي تدخلي عليا كده من غير ما اقولت ادخلي…..
نظرت لها الخادمه بسخط وهي تدقق بتلك العلامات الظاهره علي عنقها الابيض وشفاها وشعرها المشعث وضعت السلسلة علي الكومودينو
لتهتف بحده جاهلتها الاخري
_ أدم بيه بيقولك الغدا جاهز…. ثم خرجت واغلقت الباب خلفها ثم بصقت عليها كانت تظنها مختلفه عن تلك الفتيات الآخرين بصلاتها وحجابها ولكن ليس كما يبدو اخرجت هاتفها بحثت عنه اسمها ومن بعدها وضعته علي اذنها تنتظر الرد ثواني واتاها الرد

_ هااا ايه الاخبار….
_ عندي ليك خبر يا ستي كارمن بس ايه فله….
هتف كارمن بحماس والسعاده تطلق من عينيها
_ طيب قولي بسرعه….
لتهتف بمكر وهي تخرج خصله من شعرها
_ طيب والمعلوم….

 

 

 

تأففت بنفاذ صبر لتهتف بضيق
_ في الحفظ والصون والمهم يكون الخبر المرادي يستاهل….
_ عيب عليكي يا ست هانم المهم انا كنت رايح اودي السلسله ل ستي روان وفضلت اخبط ومحدش رد قومت

قاطعها بغضب
_ اوووف أنجزي يا وليه انتي هتحكلي قصه حياتك مش فاضيه انا للكلام الفاضي ده….. كادت ان تغلق لتوقفها الخادمه مها بقولها
_ استني يا ست هانم البيه طلع علي علاقه مع ستي روان ….
_ اييييييييه….. هتفت بها كارمن بصدمه
_ اه والله يا ستي كارمن شوفتهم بعينيه اللي هيكلهم الدود دول….ثم حكت لها ما رات مع التزويد من عندها كأنها تؤلف سيناريو
حاولت كارمن التحكم بنبرتها لتهتف بجديه مزيفه
_ طيب يا مها انا مسافه السكه هكون عندك المهم اي جديد عرفيني بيه…
_ حاضر يا هانم بس متنسيش المعل آآ…..
قاطع كلامها انغلاق الهاتف لتهتف بغيظ وهي تمضغ اللبان بطريقه مقززة
_ شكل ادم بيه عطاكي استمارة 6 يا ست كارمن دانتي وليه بومه بصحيح ؟؟؟ طب وانا مالي…. بت يا لوزه استني انما انا عندي ليكي خبر انما أيه طازه…. قالتها وهي تحول الالتحاق بزميلتها في العمل

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

جلس أدم علي المائدة في انتظارها وما هي الا ثواني واتت بطالتها الخاطفه لانفاسه نظر لها بذهول من جمالها الفاتن التي اظهرته تلك الملابس لعن اخته في سره من اصرارها بتغيرها
ليهتف بحده ما ان اقتربت منه وهو يتجنب نظراتها
_ ايه اللي انتي لبساه ده…..
نظرت الي ملابسها لتهتف بتعجب
_ ماله….
هتف بغضب غير مبرر
_ وحش مش حلو …. ثم اخذ يدها الي غرفتها ثم فتح خزانتها ليخرج ملابسها واحد تلو الاخر يلقيهم بغضب علي الارضيه بعد ان تخيلها بهم ليفور راسه بغضب وغيره
أمسكت يده تمنعه من استكمال ما يفعله لتسأله بقلق
_ أدم انت كويس….
ابعد يدها عنه ليهتف بحده
_ ليه شايفاني مجنون وبقلع في شعري….

 

 

نفت براسها بسرعه كأنه يراها لتهتف بتعلثم
_ لااا… آآ ابدا… أقصد آآ
قاطعها بهدوء مزيف وهو يهم بالخروج
_ يلا تعالي ورايا علشان الاكل ميبردش وانا جعان ….
هااا…..
هتفت بها ببلهاء وهي تفتح فمها بطريقه مضحكه
اتسعت ابتسامته وهو يطالعها بخبث ليهتف بتسليه
_ هااا ايه…..

تأهت في ابتسامته الرجوليه لتنظر له بهيام
_ هاااا معرفش ….
قهقه ادم عليها بقوه ليرفع يده يمررها علي وجنتها
_ روان انا بكلمك…..
لتهتف بعفويه
_ روان ماتت الله يرحمها كانت بتحبك أوي…..
تصنم أدم موضوع وهو يتذكر عشق طفولته لتتحول ملامحه الي الوجوم ليهتف ببرود
_ ضحكنا وهزارنا بما فيه الكفايه واظن دلوقتي صار معاد الكل بعد اذن الهانم اذا مكنش عندها اعتراض….
فاقت من شرودها لتخفض راسها بحرج
_ انا أسفه…. أومأ برأسه بدون ان يتحدث لتهتف بغيظ
_ اما انك دريكولا بصحيح…..
هتف أدم بحده
_ روان بتقولي حاجه….
عبست شفتيها بمضض تهتف بابتسامه عابثه
_ لا ابدا دانا بقول ربنا يخليك ليا ياقلبي أموووووة 💋💋💋💋💋💋 ….
اخفي ابتسامته ليهتف بجديه مزيفه
_ اه بحسب….

 

 

 

لتهتف بخفوت وصل الي سماعه
_ابو شكلك وانت حلو كده ومسمسم اخخخخخ …
قاطع حديثهم دخول آسر وهو يجلس بجانبه وامام رهف ليهتف بمرح
_ انا حماتي بتحبني اه والله بتحبني المهم طبخين ايه…..

هتف أدم بغضب مكتوم
_ معندناش أكل ومش اتصلت ليه قبل ما تجي….
تجاهل آسر أدم ليذهب اليها ليهتف بإبتسامة بلهاء
_ معقوله ايه الجمال دا كله يا ارض انهدي معاليكي….
ارتعشت شفتيها بارتباك وهي تنظر ل أدم لتهتف بتوتر
_ ش… شكرا آآ…
ابتسم بسعاده وهو يشعر بتوترها وخجلها الفريد المميز
_ الله يخليهملك…..
_ هاااا…. هتفت بها ببلهاء وهي تنظر له قاطع حديثهم أدم عندما هتف بحده
_ ما أجيب ليكم اتنين ليمون وشجره….
وضع آسر يده علي قلبه ليهتف بهيام واضح
_ ياريت والله….
أخذ يده يدفعه بحده
_ طيب امشي دلوقتي الوقت اتأخر وعايزين ننام….
نظر الي ساعته بسخط ليردف بتهكم وهو يتخطاه ليعاود الجلوس مكانه
_ نوم ايه دلوقتي يا دومي داحنا لسه العصر…..
_ احنا بنام دلوقتي…. غمغم بها أدم باستعجال
_ طيب انا جعان مووووت عايز اكل يرضيك امشي واسوق وانا جعان يغمي عليه اعمل حادثه واموت طيب يرضيكي انتي يا كروان … غمغم بها أسر وهو يتشرب من وجهها الفتاك

 

 

_ ياريت ياخي تخلص البشريه منك الله…. هتف بها بغضب مكتوم
_ انا عارف انه من وراء قلبك يا دومي دانت حبيبي يا جدع ….. هتف بها اسر بمرح
_ ولا ايدك لقطعها اقعد اطفح وبعدها تغور علي طول ….. هتف بها بحده غير قابلة للنقاش
_ انت تامر يا بيبي…. قالها وهو يقلد صوت كارمن
تنهد ليهتف بخفوت
_ استغفرالله العظيم يا رب….
اخذ جزء من اللحم ليضعه في طبقه ليقطعه أجزاء ليضعها بفمه وهو ليهتف بإبتسامة عاشقه وهو ينظر لها
_ حلوه خااااالص…..

نظر له أدم بغضب مخيف وهو يرفع السكين الخاص به بلع آسر ما في فمه ليهتف بسرعه
_آآ.. اقصد الاكل تسلم ايدك يا داده….
ابتسمت تلك العجوز وهي تتابع أدم و روان كاشفه نظراتهم العاشقه لبعضهم واردات التدخل ولكن ينقصها تلك المجنونةج صاحبه الخطط راس المصائب ” رهف ”
وزي ما بيقول المثل يا ريت افتكرت مليون جنيه كان احسن قالتها في سرها عندما لمحتها اتيه نحوهم
لتهتف بمرح
_ اي ده اسوره انت عندنا وحشتيني يا راجل…… قاطعها أدم بغضب
_ رهف عيب اسمها أبيه…..
عبست شفتيها بطفوليه ليهتف أسر بغيظ
_ ولا يهمك يا قمر سيبك منه واد ده فقري اصلا انتي عاملة اية يا مزتي…
_ انا قولت ان مفيش حد مبوظ البنت دي الا الطخ ده …. هتف بها مراد بغيظ وهو يقدم منهم
هتف أدم بجديه وهو يري دخول كارمن من الباب
_ انا قولت ان اليوم ده مش معدي علي خير مجتمعين عند النبي يا جماعه ان شاءلله…. حيث كده سفره دايمه تصبحوا علي خير ومش تنسوا تغلقوا الباب وراكم …. ثم اخذ يد رهف وروان وذهب بهم الي أعلي غير غائب بنظراتهم المصدومه ليهتف أسر ببلهاء
_ هو كده ادم مش طردنا صح….
_ ياخي اتلغي…. ثم تركه ورحل وهو يتوعد لها
باغته بجلوس شخص مكروه بجانبه ليهتف بنفور وهو يضع السكين من يده
_ خير….

 

 

تجاهلت كارمن نفوره لتهتف بابتسامه ماكره
_ شكلك يا حرام يصعب عليه الكافر….
ليهتف بنفاذ صبر وهو يحاول تهدء نفسه
_ بقولك ايه جيبي من الاخر بلاش لف ودوران مبحبهاش….
وضعت قدم فوق أختها لتهتف بمكر وهي ترفع نظراتها الي أعلي
_ احنا مصلحتنا واحده انت روان وانا أدم لان طول ما أدم مش معايا عمره ما روان هتكون معاك …..
نظر له بتعجب ليهتف بجديه
_ مش فاهم ايه دخل ده في دي….
لوت شفاه بتهكم لتهتف بسخط
_ وبيقولوا عليك ابو المفهوميه علشان بتفهمها وهي طايره…
_ قولي اللي عندك من غير طولت لسان…. هتف بها بحده
هتفت بحقد وهي تغلي من الصميم

_ معقول أعمي لدرجه انك مش شوفت كميه المشاعر والحب اللي بينهم ولا نظراتهم فاضحهم من غير ما حتي يتكلموا…..
قهقه بصوت عالي لتسرع هي بوضع يدها علي فمه
_ اسكت هتفضحنا…
ابعد يدها عنه ليهتف بسخريه
_ أدم و روان هههه انتي الظاهر من كتر ما أدم سابك اتجننتي انا ماشي باي يا حلوه ……
هتفت بتوعد وهي تتابع خطوات رحيله
_ بكره تندم وتحفي علشان توصلي لما تعرف الحقيقة بس لازم يكون معايا دليل بس ازااااي…. قالتها وهي تجذب خصلات شعرها بقوه
_ اجبلك حاجه تشربيها يا ستي كارمن…..
ابتسمت كارمن بخبث وهي تنظر الي تلك الخادمه بغموض
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

 

_انتي مش معقول….
جلست بأريحية وهي تضع قدم فوق أختها لتهتف بمكر أنوثي
_ مش معقول ليه يا مرات ابني أقصد سابقا…..
جلست مكانها بصدمه لتهتف بعدم استيعاب
_ ط…. طب آآ… أزاي آآ…..
وضع النادل أمامها كوب من القهوه اخذته بين أناميلها لترتشف من القليل لتهتف بلامباله متعمده ذلك وهي تستمع بمذاق القهوه التي تعشقها منذ الصغر
_ ازاي دي يحكيلك زوجك عليها لانك عارفه انا مليش في القصص وقتي بفلوس ……
ابتسم سمير بتوسع ليهتف بخبث
_ علشان ده انا ساعدتك…..
ابتسمت بمكر وهي تضع الفنجان علي الطاوله تناولت منديل تمسح فمها من بقايه القهوه لتهتف بثقه
_ قصدك تعترف انك فاشل ومعرفتش تعمل حاجه فيه وانك بحاجتي ومحتاج مساعده مني انا بذات ولا مكنتش دفعت كل الفلوس دي كلها في واحده كلها سنه ولا سنتين وتموت…..
ارتبك نظرات نحوها ليضغط بأسنانه علي شفتيه السفليه يمنع سبه كادت ان تخرج ليهتف بغيظ
_ صحيح ابن الاوز عوام……
قهقت بخفه ثم التقطت حقيبتها لتضع النظارة علي عينيها لتهتف بغموض

_ استنوا مني اتصال الليله…. ثم رحلت لتغمغم بندم لما فعلته في الماضي
_ مستحيل اسمح انكم تدمروا ابني كفايه اللي انا عملته فيه بسبب طمعي في الفلوس……
فما فعلته بيه يا تري وهل تستطيع ان تنقذ ابنها ام لا 🤨🤨🤨🤨🤨
♤♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

 

تركها في غرفتها بعد ان اطئمن عليها ليذهب بعدها الي غرفته ليأخذ كتاب ليقرأ بيه قليلا قاطعه طرقات خفيفه ليأمره بالدخول دلفت بتوتر ملحوظ وهي تفرك أصابعها بعنف
_ لو حملت تنظيف الاصابع خلصت ممكن تقولي اللي انتي عاوزه علي طول….
ابعدت خصلاتها الثائره علي وجهها
_ ابدا يا دومي وحشتني وجيت اشوفك….
_ دا علي أساس اني مش لسه سايبك رهف ارغي ….
_ بصراحه فﯾيييييي آآ فأر في أوضتي وانا خايفه انام لوحدي…
ابتسم لها بحنان وهو يمد لها
_ طيب مش روحتي نمتي مع روان ليه….
نفخت خدها بغيظ لتهتف بمضض
_ لاااا روان لا دي قنبله متحركه الواحد مبيعرفش ينام يا شيخ ولا كميه الهمس تحس انها بتحضر عفريت…..
ابتسم ادم بمضض وهو يهتف بغيظ خافت

_ دا علي أساس انك ملاك يعني…
هتفت بها بتحذير
_ بتقول حاجه يا دومي…
_ بقولك تصبحي على خير ياقلبي…
انتظر نومها ليذهب الي تلك لكي يلقنها درس لانها تحدثت مع غيره
فتح الباب بخفه راها نائمه كالملاك تقدم منها مسلوب الاراده وترك الباب مفتوح ولم ينتبه له
ابعد خصلاتها عن وجهها بخفه لتفتح عينيها تطالعه بحب وفجأءه بدون اي مقدمات انحني ليتناول شفتيها بين شفاه يقبلها بشغف وجنون وهو يتذكر حديث أسر لها صباح بادلته بصدر رحب وبنفس مقدار حبه واكثر وهي تغرس اصابعها بخصلات شعره تقربه منها اكثر
ابتعد عنها عندما شعر بحاجتها للهواء ليقبل مقدمه راسها ليهتف بحب
_ تصبحي علي خير….

لتهتف بسرعه قبل ان يذهب
_ ادم انت بتحبني ولا لاء طيب ليه اتجوزتني اقصد زواجنا هستمر لامتي ولا هينتهي ….
حاول الهروب من أسالتها التي لا يعلم الاجابة له حاليا
_ هجوبك علي كل اسئلتك بس ممكن في وقت تاني…
أومأت براسه بمضض لتهتف بلهفه
_ طيب ممكن اروح اشوف تيتا بكره أصلها وحشتيني ….
أومأبرأسه ثم تركها لتسرع تهتف بلهفه دون ان تفكر وهي تمسك
_ طيب ممكن تنام معايا انهارده….
نظر لها بنظرات لم تفهمها….لتترك يده وهي تلعن نفسها بسبب غباءه الذي دايما يوقعها بالمتاهه اخفضت راسها بحرج لتهتف بتعلثم

 

 

_ آآ… انا… آآ.. اقصد…. آآ…..
أمسك يدها وطبع قبله عليه ليتركها ويرحل تاركا بها عواصف مختلفه هاجمتها فجأءه بسبب ࢪفضه وجرح انوثتها
ابتعدت الخادمه سريعا عن الباب بعد ان حصلت علي كنزها اغلقت الكاميرا بعد ان حفظت الفديو وهي تدندن بلحن يجعل جسدها يرقص من نغماته

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (روية ترويض أرهق أنوثتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى