رواية تحرش طفله الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندى حجازي
رواية تحرش طفله الجزء الثاني عشر
رواية تحرش طفله البارت الثاني عشر
رواية تحرش طفله الحلقة الثانية عشر
وعد بزعيق:بقول الحقيقه بقول انو هو بيتحرش ب ذكره من سنين طويله وبداء يقرب مني زيها لما كبرت واحلويت في عينو بقول اللي جابر بابا سندي بيتحرش بينا في غيابك انت وماما بقول اللي مصدر اماني وقوتي بياذيني نفسيا وجسديا يا سليم
جابر استغل صدمت سليم وانهيار وعد وخد السكينه اللي كانت محطوطه قدامو وبص لسليم اللي بيبصلو بغل
جابر:لو قربت مني هموتك انت فاهم
سليم :مسكلي سكينه ماهي مش جديده عليك اللي يتحرش ب بناتو يعمل اي حاجه فدنيا
سليم اتهجم عليه وابداء يضرب في وهو حطط فكره انو اخواتو بيتاذو وهو كانت مش عارف
وعد راحت استخبت عن صوتهم العالي
ذكره كانت واقفه تعيط بس فرحانه انو حقها بيرجعلها
مريم كانت خايفه ع سليم من السكينه اللي اللي في ايد جابر
جابر حاول يدافع عن نفسو معرفش ضرب سليم بسكينه في ايدو وطلع يجري
مريم لقت سليم بيجيب دم فضلت تصوت هي وذكره
سليم بتعب :انا كويس يا ماما كويس جت في ايدي
&&&&&&
بعد ما يوسف وروح ومازن وساره رجعو مصر
يوسف وده روح البيت ورجع لي ساره ومازن اللي واقفين قدام المصحه
ساره بخوف:متسبنيش يا مازن انا والله مش هعمل اي حاجه غلط تاني
مازن قرب منها بدموع :لازم تتعلجي يا حبيبتي علشان ترجعي كويسه
ساره بصت ع المصحه:مش هعرف اقعد هنا انا خايفه
مازن:هجيلك انا وبابا علطول مش هنسيبك
مازن بص لي يوسف
ويوسف كمان هيجيلك
ساره بصت لي يوسف بدموع يوسف لف وشو الناحيه التانيه
ساره بدموع حضنت مازن :انا اسفه اسفه ع كل حاجه انا دمرتكوا ودمرت نفسي
مازن حضنها بشتياق:المهم انك ندمتي وبتصلحي غلطك يلا روحي مع الممرضه وانا بكره الصبح هجيب بابا واجيلك
ساره بصت لي يوسف بصه اخيره ومشت
يوسف كان واقف بثبات
مازن بصلو :ليه عايزها
يوسف :مش عارف
مازن :ساره اتغيرت ودا واضح جدا لو مش هتقدر سبها يا يوسف انا مش حمل اخسر حد من عيلتي تاني
يوسف فضل بصص ع المصلحه بعد كدا مشي من غير ولا كلمه
مازن بص بتعب عليه ومشي هو كمان
&&&&&
طارق قاعد سرحان وماسك صوره منيره
طارق:ليه عملتي كدا ليه وصلتي اولادنا لكدا خليتي مازن ميقوليش انك موتي وضيعتي ساره ليه يا منيره دانا حبيتك من قلبي
مازن دخل ع طارق
مازن :بابا
طارق:ساب الصوره وبصلو فين ساره
مازن قعد قدامو:في المصحه
طارق:مصحه
مازن :اه يا بابا بكره نرحلها
طارق:ليه تروح المصحه
مازن ساكت
طارق:كانت بتش
مازن قطعو:هتتعالج وهترجع احسن من الاول
طارق بندم :انا اسف اني مش حافظت عليكم اسف يا مازن سامحني
مازن :متقولش كدا يا بابا ساره هتبقا كويسه صدقني
مازن بضحك :اي النكد دا قولي بقا ليه طلعت محامي وخلتني انا كمان محامي
طارق:علشان انا بحبها
مازن :يراجل طيب ما انا مش بحبها
طارق:لا والله من امتي دا
مازن :لا من زمان خدني بس جنبك ع سريرك الحلو دا اصل الواحد تعبان اوي
طارق :تعالي تعالي مش هتلاقي زي السرير دا خد في بالك
مازن :ايوا بق مش سريرك
طارق ومازن بعد متكلمو كتير
مازن :قولي يا بابا اي قضيه مسكتها قبل كدا وندمت أنها نجحت
طارق بتفكير:اه زمان جدا عمري ما هنساها ابدا ومش هنسه نظره البنت ليا ابدا
مازن :احكيلي
طارق بيفتكر
&
طارق:في اي ليه الدوشه دي
جابر بدموع:مراتي خدد عيالي مني ومش عايزاني اشوفهم حتي انا نفسي اشوف عيالي ناس كتير قالتلي عليك انك انت اللي هتكسب القضيه
طارق:طيب ما انت ممكن تكسبها من غير اي حاجه انت بس عاوز تشوف عيالك مش اكتر
جابر :ماهو انا غلطان
طارق:فهمني
جابر :انا كونت بشرب مخدرات
طارق:انا مش همسك القضيه دي ما اكيد عندها حق ازاي هتقعد عيالها مع واحد بيشرب
جابر :حضرتك انا بطلت لما هما بعدو عني حتي تعالي الحته عندنا واسال انا مبطل من خمس شهور وعيالي وحشوني عايز بس اشوفهم الإنسان بيغلط يا باشا وانا غلطت وندمت وكمان بطلت
&&
مازن :حلو هو بطل المفروض يشوفهم ممكن يكون ندم ع اللي عملوا
طارق :لا انا روح فعلا واتأكد الاول انو بطل ووقفت معاه والقضيه نجحت انو يخد الاولاد كمان ويقعدو معاه
ساعتها كان فرحان بس الولاد كانت نظرتهم غير الام كانت بتبكي بحرقه
بعدها ب فتره عرفت انو الام رجعت علشان مش استحملت ولادها يبعدو عنها وعرفت انو رجع للمخدرات تاني لما اسالت كل الناس قالو أنو لما كانو اولادو بتيجي كانو بيشغلهم علشان يجيبو فلوس ويروح يجيب بيها المخدرات ومراتو رجعت علشان مش استحملت تشوف ولادها كدا وتسكت
مازن:محاولتش توصلها تاني
طارق:معرفتش بس مش هنسه نظره البنت ساعتها
مازن :ربنا معاهم
طارق:يارب
&&&&&
مريم قاعده وبتنضف جرح سليم
وذكره قدامهم
سليم بتعب:وعد فين
مريم بتركيز:اكيد مستخبيه من الصوت العالي
سليم بص لي ذكره:ذكره ممكن تلمي هدومنا كلها وكل حاجتنا
مريم بصتلو:هنروح فين
سليم:هنمشي ولا حضرتك هتستني اي اكتر من كدا هتستني يحصل اي اكتر من اللي حصل
مريم بدموع:مافيش حته تاني نروحه والفلوس اللي معانا مش هتك
سليم قطعها:انا جبت بيت لينا يا ماما
سليم بص لذكره :يلا يا ذكره
مريم:جبت فلوسو منين اوعا يا سليم تك
سليم :بس انتي مربتنيش ع كدا يا ماما
مريم بصلو
سليم :بقالي سنين بحوش تمنو كونت مستني بس افرشو
مريم بدموع:حاولت والله حاولت كتير ابعدكوا معرفتش ع عيني اشوفكوا بالمنظر دا
سليم حضن مريم :كل حاجه هتتعدل والله
&&&&
ذكره دخلت وفضلت تلم في الحاجه ونسيت وعد
ذكره فضلت تلم في الهدوم لحد ما لقت شريط برشام في دولاب وعد
ذكره مسكتو بستغراب وافتكرت وعد فضلت تدور عليها في الاوضه لقتها نايمه تحت السرير
ذكره بصدمه :وعد!!
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تحرش طفلة)