روايات

رواية بيان العشق الفصل الخامس 5 بقلم سلمى ابراهيم

رواية بيان العشق الفصل الخامس 5 بقلم سلمى ابراهيم

رواية بيان العشق الجزء الخامس

رواية بيان العشق البارت الخامس

رواية بيان العشق الحلقة الخامسة

سابت نفسها بيان ومسكت وشو بين ايديها وباس”تو بحب ..وبعدها بعدت عنو….
بيان والدموع ماليه عنيها..عمرو نا بحبك اوي بجد……
عمرو فضل باصصلها كدا مش عارف يقولها اي ولا يعمل اي…معرفش يرد عليها فضل ساكت وباصصلها وهي باصاله مستنيه ردو
عمرو ..احم…انا بصراحه مش عارف اقولك اي…بس انا….مبحبكيش…….
بيان دي كانت سك”ينه في قلبها دموعها زادت اضعاف ومتكلمتش…..
عمرو..بيان انا بحبها ….انا مبحبش في حياتي غير حبيبه..
بيان صوتها طالع بالعافيه وسط دموعها الشديده..حبيبه..طب لي كل يوم تبو”س خدي وتهزر..ولي قربت مني كدا
عمرو كان قاسي فالكلام ومش حاسس انو كدا بيجرحها..لا نا بهزر معاكي عادي كأنك اختي..ونا لما قربت منك انهارده مكنتش في وعي..انا بحب حبيبه وبس ..وبصلها بقلة حيله..انا آسف بجد…..
حطت بيان ايديها ع دماغها وحست ان الدنيا بتلف بيها…..
عمرو بصلها بقلق..بيان..مالك في اي…..
بيان مقدرتش تتمالك نفسها ..اغم عليها وقعت في حضنو…..
عمرو بقلق شديد ورعب عليها..بيان..بيان…وشالها حطها عالسرير ..وراح جري رن علي اختو برعب عليها….
رغد بنوم..الو…اي يعمرو…
عمرو صوته كان مرعوب..رغد…الحقيني بسرعه…..
رغد بقلق..اي يعمرو..قلقتني اي حصل…
عمرو بقلق شديد..كنت بتكلم مع بيان..فجأه اغم عليها ونا مش عارف اعمل اي…تعالي بسرعه….اصلا رغد في تمريض
رغد قامت بسرعه..طيب طيب..ابعتلي السواق بسرعه…ومتقربش منها لحد ماجي……
عمرو..ماشي ماشي..متتاخريش بالله عليكي…..واتصل علي السواق يروح بيجيبها….
راح قعد عالسرير جنبها ومسك ايديها لقاها متلجه …ومش بتتحرك خالص….
عمرو. بندم..قسيت عليها اوي…..
بيبص علي فونه لقا حبيله بعتالو…قفل الفون وحس انو مش عاوز يقوم من جنب بيان..والنص ساعه دي عدت عليه بصعوله شديده…
وصلت رغد ورنت الجرس…قام جري عمرو عالباب…
عمرو بقلق شديد..بسرعه يا رغد…انا خايف عليها اوي…
رغد قل”عت ححابها..اهدي يا عمرو …ودخلت الاوضه لقت وشها اصفر ومسكت ايديها لقيتها متلجه…
رغد بصتلو بخوف..نت عملت فيها اي……
عمرو برعب اكتر..مالها با رغد متلعبيش باعصابي….
رغد..طب ثواني…..قربت منها وجابتلها حقنه ..فوقتها….بعد دقايق….
رغد..بسبس….بيان حبيبتي فوقتي…..
بيان مسكت بطنها وعيطت اوي..بطني بتوجعني اوي يا رغد…….
رغد بصتلها..هي؟؟
بيان ..تقريبا….
رغد..طب قومي معايا للحمام……
عمرو كان قلقان جدا..في اي يجماعه طمنوني……
بصتلو رغد كدا وهي مش طايقه تشوفو ….
رغد..خليك هنا يعمرو…ودخلتها الحمام وبعدها خرجت
عمرو جري عليها..بالله عليكي طمنيني يا رغد…..
رغد..هي شكلها زعلانه من حاجه اوي ..غير كدا نازلها بير”يود…ونت عارف بقا الهرمونات
عمرو..يعني هي كويسه دلوقتي….
رغد..نت مزعلها لي عمرو..اي حصل…..
عمرو اتنهد..هبقي احكيلك يا رغد..بس طمنيني عليها بس….
رغد..بص يا عمرو هي مش كويسه..اعصابها تعبانه لازم توديها بكرا لدكتور مخ واعصاب لانها مش قادره تتمالك نفسها اصلا عضمها فيه حاجه..غير كدا متخليهاش تتحرك انهارده خالص…هي تعبانه فعلا …..
عمرو..طيب يا رغد متقلقيش عليها….
بيان من جوه الحمام..يا رغد…
رغد..هجيب اللبس وجايه اهو متتحركيش يا بيان….
وراحت رغد جابت لبس ليها ودخلتلها….قرب عمرو شويه عالباب يسمع…
بيان بوجع شديد وعياط اوي..بطني يا رغد مش قادره..ومش قادره عضمي كله بيوجعني
رغد بتهديها..معلش يا حبيبتي حاولي تتسندي عليا……
بيان بعياط..نا خايفه اوي الوجع بيزبد…..
رغد..هو نتي كان عندك مشكله في عضمك قبل كدا…..
بيان..اه..كان عندي التهاب في(تعب في العظام يعني)
رغد..طب سندي عليا بالراحه…واخدتها وخرجو وهي مش قادره تمشي…..
عمرو قرب عليها..سيبيها يا رغد هشيلها للسرير….
بيان..متقربش مني انا بقولك اهو…..مكملتش كلامها لقيتو شايلها وحكها عالسرير….
رغد..بقولكو اي اهدو كدا مع بعض..نا لازم امشي يا عمرو قبل ما بابا يصحي ويسال عليا…يلا سلام…وغمزتلو انو يخلي بالو منها
بعدها مشيت رغد………
كانت ماسكه ببان بطنها اوي بتعب
قرب عمرو عليها..عامله اي دلوقتي
بيان بتعب..بقولك اي ملكش دعوه بيا تاني…فاهم..ويومين بالظبط وهتطلقني……

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بيان العشق)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى