رواية بنت مسترجله الفصل الثاني عشر 12 بقلم بستان الورود
رواية بنت مسترجله الجزء الثاني عشر
رواية بنت مسترجله البارت الثاني عشر
رواية بنت مسترجله الحلقة الثانية عشر
علي بصوت هز جميع انحا المستشفى .. ررررررررررحمه وبدا يضرب نار بعصبيه كبيره لحد ماوقع كل رجاله يوسف وجري علي رحمه وندا بعاله صوتو حد يجيييي هنا بسرعه
كل الدكتره والممرضين جري عليا وخدو رحمه ودخلو العمليات (هههههه دي اسرع حاله تدخل اوضه العمليات اي العظمه دي 😂😂😂)
يوسف قدر ينزل الدور الارضي في المستشفى لكن رجال الشرطه كانو في كل حته وتم القبض علي يوسف الاسيوطي
زينه…. رررررحمه جرلها اي ياعلي
علي. بدموع علي حبيبتو…. إنشاء لله هتقوم بل سلامه
زينه…. ليه ياااارب يحصل معانا كل ده ليه بس
في مكان اخر ايهاب الاسيوطي كان قعد علي مكتبو
تيلفونو رن الو وو
ايهاب قام من مكانو
انت بتقوووووووول اي ياحيوان ابني اتقبض عليه ازااااي
مجهول…. هو ده لي حصل ياباشا المستشفى كانت معمولها ليهم كمين
ايهاب… قعد مكانو من الصدمه
في مكان اخر
زهراء…. حد يرد عليا انا فين انتو يابهايم يالي هناااا
مجهول…. اخرسي بقا يابت انتي جبتيلي صداع اسكتي بدل مخليكي تعيطي بدل الدموع دم انتي فهمه ولا لا
زهراء… بخوف.. ح. ا ضر (حاسس انكم مستغربين زهراء هيه كمان مخطوفه ليه هتعرفو بعدين)
نرجع تاني المستشفى
الكل وقفين ومنتظرين الدكتور يخرج من العمليات
زينه… قعده ودموعها مثل الشلال ياااااارب انا مليش غيرها يارب
الممرضه خرجت تجري
علي… جري عليها في اي قوليلي حصلها اي عوز اطمن عليها
الممرضه… المريضه في حاله حرجه وعوزين دم وفصيلت دمها ندره جدا
علي… فصليت دمها اي
الممرضه… فصيلت دمها o
علي… بتسرع انا نفس فصيلت دمها
الممرضه…. طب اتفضل هنا
في مكان اخر
يافندم البنت معانا زي ماطلبت
ايهاب…. تمام خلي بالكم منها كويس لحد متصل بيكم
مجهول… تمام ياباشا
يلاه 🎬فلاش
ايهاب… يوسف لو خطتك فشلت المره دي مش هنعرف نوصل لبنت احمد العزايزي تاني
يوسف … لا متقلقيش انا رسم خطه متخرش المايه
وخرج من المكتب
ايهاب… مسك تيلفونو الوو تعالالي حالا
حاضر 5دقايق وكون عندك
بعد شويه باب مكتب ايهاب الاسيوطي بيخبط
ايهاب… ادخل
حسين الشيمي… وده دراع ايهاب الاسيوطي اليمين وتقرييا هو عارف عنو كل حاجه وديما بيحتاجو
ايهاب… تعال يا حسين شوف تعرف البنت دي ودالو. صوره
حسين… تقريبا دي صديقت رحمه لما كنت برقبها كانت دايما بشوفها معاها
ايهاب الاسيوطي… حلو اوي انا عيزك تجبلي البنت دي في المخزن لي في الفيلا القديمه
حسين الشيمي… اعتبرو حصل ياباشا
ايهاب… يلاه عيزك تنفذ في اسرع وقت انت فاهم
باااااك
في جهاز امن الدوله
الرائد عمر الصاوي
تمام يافندم حضرتك طلبتني
محمد السادات…. اقعد ياعمر شوف ايهاب الاسيوطي عمل مصايب كتير لحد دلوقتي والمشكله ان مفيش حد عارف يمسك عليا حاجه لزم نعمل خطه.نوقع بيها الاسيوطي هو وكل تجار السلاح لي معاه (ايوه متستغربوش ايهاب الاسيوطي تاجر سلاح ومخدرات)
عمر… تمام يافندم هعمل خطه وهرجع ارجعها مع حضرتك
محمد… تمام هو ابنو اتقبض عليا في عمليت اقتحام مستشفى وكان عوز يخطف بنت
عمر… تمام يافندم استاذن حضرتك
محمد… اتفضل
نرجع للمستشفى
الدكتور..خرج من غرفه العمليات
علي… وزينه جرو عليا
زينه… بنتي بنتي عامله اي دلوقتي يادكتور
الدكتور… احنا عدينا مرحله الخطر هي دلوقتي كويسه الحمدلله
زينه….احمدك يارب فضلت تعيط
علي… يعني هيه كويسه دلوقتي بجد يادكتور متاكد
الدكتور… ايوه بخير اطمن وتقدرو تشفوها بعد ساعه
علي… ربنا يطمن قلبك يادكتور يلا بقا ياطنط هيا بقت كويسه اهو روحي شوفي اونكل احمد عامل اي دلوقتى ومتخلهوش يحس باي حاجه تمام
زينه… ماشي يابني
في مخزن قديم
زهراء… انت ياحيوان يالي هنا عوزه اشرب هموت من العطش اي ده انتو حرميه بخله اوي
صوت… ههههههههههه ده انتي حاجه عجيبه ياشيخه مخطوفها لا وكمان بتهزري
زهراء… انت مين ياحيلتها اوعه تقرب مني بدل وربنا اولع فيك
…. طيب ماشي وشالها ومشي
زهراء… الله يخرب بيتك انا بهزر بهزر انا اصلان بخاف من الضلمه نزلني وحيات عيالك ياشيخ عااااااااا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت مسترجله)