روايات

رواية بنت مسترجله الفصل الثالث عشر 13 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الفصل الثالث عشر 13 بقلم بستان الورود

رواية بنت مسترجله الجزء الثالث عشر

رواية بنت مسترجله البارت الثالث عشر

رواية بنت مسترجله
رواية بنت مسترجله

رواية بنت مسترجله الحلقة الثالثة عشر

زهراء… انت مين. ياحيوان نزلني بقا ومره وحده لقت نفسها في عربيه انت ناوي تعمل اي الله يخرب بيتك
في المستشفى
زينه… حمدلله علي السلامتك ياحمد
احمد… الله يسلمك ياحبيبتي امال رحمه فين
زينه… رحمه في البيت ياحبيبي
احمد… ماشي هو الدكتور قال اني هخرج امته
زينه… بعد يومين ياحبيبي انشاء لله
احمد… ماشي بس خلي رحمه تيجي عاوز اشوفها
زينه… حاضر ياحبيبي هكلمها
في غرفه تاني
علي… حمدلله علي سلامتك ياقلبي
رحمه… احم. شكرا الله يسلمك
علي… حقك عليا كل ده بسببي
رحمه… ممكن تحترم نفسك شويه وبعدين ممكن تطلع برا
الباب خبط
الدكتور… حمدلله علي سلامتك
رحمه… الله يسلمك شكرا يادكتور
دكتور… بصراحه كل الشكر ل استاذ علي لي اتبرعلك بل دم
رحمه… في نفسها شكلي هحبك يالولا
دكتور… طب بعد اذنكم
علي… انا همشي دلوقتي
رحمه… لا اقعد انا اسفه
علي… اششش بحبك
رحمه… وشها احمر من الخجل ممكن بقا تحكيلي اي لي بيحصل ده وانت مين
علي… مش دلوقتي خليها بعدين كد كد هنتجوز وهتزهقي مني
رحمه… بعدم فهم… انت بتقول اي
علي… ولا حاجه قولت خليها بعدين
رحمه… لالالالالا لي بعدها
علي…. كنت بدعيلك
رحمه… انت رخم اوي
زينه دخلت… قلب ماما حمدلله علي سلامتك ياروحي
رحمه… الله يسلمك ياحبيبتي
زينه.. بدموع.. كنت هموت عليكي ياقلبي
رحمه… الف بعد الشر عليكي ياحبيبتي مانا زي القرده اهو
زينه… ديما ياعمري بخير هو انا ليه في الدنيا دي غيرك انتي وابوكي يانور عيوني
رحمه… تسلميلي ياقلبي انتي
علي.. احم نحن هنا
زينه ورحمه…ههههههههه
زينه… وانت بتعمل اي هنا ياحضرت
علي…. بطمن علي حبيبتي وكان بيبص علي رحمه وهو سرحان ف جمالها
زينه… انت ياض احترم نفسك بدل والله اولع فيك
علي… احم احم بعد اذنكم وطلع يجري 🏃
رحمه…. بابا عامل اي دلوقتي
ياماما
زينه…الحمدلله بخير متخفيش فون زينه رن
الووو
زينه…ازيك يام زهراء
ام زهراء…0000000
زينه….بصدمه اااااااي حصل امته ده
ام زهراء…. بنهيار بقالها يومين مرجعتش البيت وحسه انها جرلها حاجه
زينه…. طيب هكلم حد وهكلمك تاني ياحبيبتي
رحمه…. بخوف في اي ياماما
زينه…. مفيش ياحبيبتي دي زهراء تعبت بس شويه
رحمه…. هيه عامله اي دلوقتي هيه كويسه
زينه….. اه ياحبيبتي وخرجت من عند رحمه لي بتنهار من العياط علي صديقت عمرها ولا تدري ما حل بها
علي…. في حاجه ولا اي ياطنط
زينه…. في واحده صحبت رحمه مش عرفين عنها حاجه بقالها يومين
علي…. متخفيش ياطنط هيه دلوقتي شويه وهتكون ف البيت
زينه… بعدم فهم… ازاي
علي…. لي حصلل 00000000
زينه… يعني هيه كويسه بجد
علي اه ياطنط هيه كويسه وبخير والله
زينه…. طيب هكلم امها وطمنها
علي…. اوك
زينه…. الووو متخفيش ياحبيبتي زهراء شويه وهتكون عندك
ام زهراء…. يعني اي
زينه….. لي حصل 00000000
ام زهراء بصدمه…. ااااااااه يابنتي عملتي اي عشان كل ده يحصلك
زينه… خلاص بقا ياحبيبتي اهدي شويه
ام زهراء…. الباب بيخبط شكلها جت باااي
زهراء….بعياط ماما وحشتيني اووووي
ام زهراء…وانتي كمان ياقلبي كنتي فين ولا اي لي حصل حصلك حاجه حد عمل حاجه فيكي
زهراء…لا ياحبيبتي متخفيش انا كويسه وبلتلف.عشان تشكر لي وصلها لكن ملقتش حد
ام زهراء… هو كان في حد معاكي
زهراء…اه بس مش عارفه راح فين
ام زهراء…طب تعالي احكيلي اي لي حصلك
زهراء… حاضر هقولك كل.حاجه
في مكان تاني في امن الدوله

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت مسترجله)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى