روايات

رواية بنت الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم شيماء

رواية بنت الأسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم شيماء

رواية بنت الأسد الجزء الثاني عشر

رواية بنت الأسد البارت الثاني عشر

رواية بنت الأسد الحلقة الثانية عشر

اسد فونه رن ورد
اسد بجمود: حصل اي
المتصل: ~~~~~
اسد ببرود: تمام خلي عينك عليهم واياك تغيب عنهم لحظه وقفل
اسد لحمدان
اسد ببرود: ابنك لو اتعرض لمراتي تاني اترحم عليه
حمدان: اسد انت بتهددني
اسد بثقه: انا مش بهددك انا بعرفك
حمدان: معلش ياملاك يابنتي حقك عليا
ملاك ببرود: وانت مالك بس ياعمي راجح الي غلط
راجح بغيظ: انا ماغلطتش
اسد بسخريه: وكمان ليك عين تتكلم
راجح بجنون: انت فاكرني هسبهالك انت بتحلم

 

 

اسد بغضب: ابقا بس حاول كده تقرب منها تاني وانا اوريك جحيم الاسد
حمدان بخوف علي ابنه: خلاص يا اسد راجح مش هيقرب من ملاك تاني
اسد: اتمني بجد
اسد: يلا ياملاك واخد ملاك ومشي
حمدان: انت اتجننت ياراجح ازاي تخطف بنت عمك
راجح: هي من حقي انا وانا عوزها
حمدان: خلاص دلوقتي هي مش من حقك انت هي خلاص اتجوزت الاسد
راجح بكره: والله مش هسيبه
حمدان بحده: رااااجح شيلك ملاك من دماغك وانسها
____________
اسد بهدوء: ممكن اعرف اي الي خرجك من البيت اصلٱ
ملاك بخوف: كنت زهقانه وعوزه اخرج
اسد بهدوء غريب: وليه ماقولتليش انك عوزه تخرجي خلاص بتتصرفي من دماغك
ملاك بتوتر: لا مش بتصرف من دماغي بس
اسد بغضب: بس اي ها وتخرجي مع ادم ليه اصلٱ
ملاك بدموع: انت ماكنتش فاضيلي وكنت مشغول
اسد بتحذير: اياك تتقرر تاني انتي سامعه
ملاك بخوف: حاضر
اسد وصل البيت
اسد: انزلي
ملاك بصوت مسموع: مش هتدخل
اسد بنفاذ صبر: ملااااك انزلي يلا
وبمجرد ما ملاك نزلت اسد مشي باقصي سرعه
ملاك دخلت
يوسف: ملاك حببتي انتي كويسه
ملاك: انا كويسه ياجوه اطمن
حنان بخوف: قوليلي حصلك حاجه
ملاك بمرح: والله ياحنون انا كويسه
ادم: خوفتني عليكي ياملاك
ملاك: لا ماتخفوش انا كويسه

 

 

سليم: مين الي عمل كده
ملاك: راجح ابن عمي
يوسف: الواد ده شكله مش هيجبعا لبر
سليم: انا هتصرف
حنان: امال اسد فين ياملاك
ملاك بحزن: مش عارفه وصلني هنا وقالي انزلي ومشي بسرعه
يوسف بتفهم: تلقي بس في حاجه في الشغل عشان كده
حنان: خلاص ياحببتي اطلعي انتي ارتاحي
ملاك: حاضر عن اذنكم وطلعت
_____________
اسد: ايوا ياخالد
خالد: ابو الاسود طمني
اسد: شكل اليوم الي احنا عوزه هيحصل النهارده
خالد بحماس: بجد طيب اجيلك بالقوه
اسد: لا مش دلوقتي بس خليك جاهز في اي وقت لما ارن عليك تكون هنا بالقوه فاهم
خالد بحماس: خلاص ماشي انا في انتظارك
اسد: طيب سلام وقفل ووصل المكان
اسد ببرود: تعملونا من غيري هذا لا يجوز
جاك: كنت متأكد انك ستعرف
ماكس: انه الاسد ياجاك ويعرف كل شيء
اسد بغرور: بالطبع اعرف كل شيء حتي مايحدث في بيتكم
جاك بتوتر: ماذا تعرف مايحدث في بيتي
اسد بثقه: نعم واعرف كل شيء يدور في عقلك
جاك: ماذا يدور في عقلي الان
اسد ببرود: لا تقلق ساتم هذه الثفقه

 

 

جاك باعجاب: اوووه حسنٱ كنت اقلق منك ان ترفض ان تتم هنا في مصر
ماكس: انه الاسد ياجاك وليس شخصٱ عاديٱ
وبعد مرور الوقت الجميع اطمن ان الاسد سيوافق علي اتمام هذه الشحنه وبداو يدبادلو السلاح والفلوس
اسد شاف ان دي اللحظه المناسبه لتدخل خالد بالقوه واخرج فونه ورن عليه
____________
هشام: خالد انت جاهز
خالد بحماس: ايوا يافندم ده اليوم الي كنت مستنيه
هشام: ربنا معاك يابطل
خالد: يلرب يافندم وفونه رن وشاف المتصل اسد
خالد بحماس اكبر: عن اذنك يافندم لازم اتحرك بالقوه دلوقتي
هشام: ربنا معاك خد عدد كبير من القوه عشان دي اكبر شحنه سلاح في العالم
خالد: تحت امرك يافندم
هشام: بالتوفيق
خالد خرج بسرعه كبيره جدٱ واخد قوه كبيره اوي واتحرك ناحيه اسد
وكان اسد يطول معاهم علي قد مايقدر لحد ما خالد يوصل بالقوه
جاك: اسد ما ننتظر هذا يكفي دعنا ننهي عملنا
اسد: ماكس اخبره انني اعمل كل شيء في الوقت المناسب
ماكس بإستغراب: حسنٱ لكن ما الامر
اسد لسه هكلم شاف خالد
اسد: حالٱ ستعرف ما الامر
خالد دخل بالقوه: كل يسلم نفسه
طبعٱ في سلاح كتير فقامت المعركه
اسد بصوت جمهوري: جاك ماكس سلمو نفسكو
جاك بصوت عالي: اسد لقد ختعدنا
اسد: كيف تفكر انني ساوافق علي هذه الشحنه ان تدخل بلدي
ماكس بخوف: كيف كنت تمثل علينا كل هذه الفتره
تسد بسخريه: كيف تفكر انت انا سانهي عليكم جميعٱ
وحصل ضرب نار كتير بين الطرفين ومات عدد كبير من رجال جاك وماكس
وبعد محولات الهرب لجاك وماكس قدر اسد وخالد يمسكهم

 

 

خالد بفرحه: انا بجد فرحان اوي اننا قدرنا نخلص منهم
اسد بفخر: الحمدلله
خالد: تمام اللواء هشام عوز بشوفك
اسد ببرود: تمام في المكان الي بشوف بعض فيه
خالد: تمام عوز حاجه
اسد بزهق: ياريت تبلغوني بالعمليه التانيه بسرعه عشان بزهق بسرعه
خالد بضحك: يابني هي العمليات دي حاجه مسليه
اسد بمرح: جدٱ انك تمثل علي شخص حاجه ويصدقه بتكون حاسس انهم كلهم اغبياء
خالد: طيب سلام ومشي واسد رجع بيته

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بنت الأسد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى