رواية بعد الفراق الفصل الرابع 4 بقلم نور عصام
رواية بعد الفراق الجزء الرابع
رواية بعد الفراق البارت الرابع
رواية بعد الفراق الحلقة الرابعة
ديما. التفتت لقت حماتها رايحه عليها وبس وصلتها ضمتها لحضنها وباركتلها وقالت زي القمر يا حبيبتي
ماجد. ابتسم وامه باركتله
جد. ديما باركلها
ماجد. اخد ديما ورقصو وبعد شويه انضمو الاصدقاء يشاركوهم فرحتهم والكل ف حاله فرحه وبعد فتره انتهي الفرح
ديما. سلمت علي جدها وهي بتعيط
جدها طبطب عليها ودعالها ربنا يسعدها وطبعا وصي ماجد عليها
ماجد. طمنه وبعدين اخدها ومشيو وكان حاجز فندق ف شرم وطارو 🏃♀️🏃♀️🏃♀️🏃♀️ وبعد فتره وصلو
ماجد. نورتي حياتي كلها يا قلب ماجد
ديما بكسوف تسلملي ماجد
ماجد. بحبك
ديما. وانا
ماجد. وانتي ايه
ديما. بحبك بحبك ماجد
ماجد. ضمها لحضنه وووووو
رواية بعد الفراق بقلم نور عصام
وتاني يوم
ماجد. صباحيه مباركه يا قلبي
ديما. الله يبارك فيك حبيبي
ماجد. يلا يا كسوله خلينا ننزل
ديما. ببتسامه قالت ماشي وبعد شويه نزلو اتمشو ونزلو البحر واتفسحو وعاشو شهر عسل من الجنه بقلم نور عصام
ماجد. يااااه كان نفسي نقعد كمان شهر هنا
ديما. معلش حبيبي نيجي تاني
ماجد. ضمها لحضنه وباسها من خدها وقالها اكيد هنيجي كلنا
ديما. كلنا مين
ماجد. انا وانتي والكل اهو نغير جو
ديما. ابتسمت وبعدين قالت جدو وحشني قوي وهتجنن عليه
ماجد. اممم جدو بس اللي هتتجنني عليه
ديما. اتكسفت
ماجد. شدها عليه ووووو
وبعد فتره جهزو وراحو المطار وشويه ووصلو القاهره
ديما. حست بنقباض قلبها
ماجد. حبيبي مالك ليه ساكته
ديما. مش عرفه خايفه وقلبي مقبوض
ماجد. اخدها ف حضنه وقالها اهدي حبيبتي وبعدين قالها احنا لازم نروح البيت عندنا الاول نسلم عليهم وكمان ناخد باقي حاجتنا ونروح الشقه
ديما. ومالو بس الاول نروح عند جدو وحشني قوي ومش قادره استني اكتر من كدا
ماجد. ببتسامه تمام يا قمر
وبعد بعض الوقت
ديما. بتخبط عالباب بطريقه موسيقيه
جدها. فرح لانو اتوقع انها هي وراح فتح الباب وكان فرحان بيها حضنها بقوه وطبطب عليها وقالها وحشتيني ياقلب جدك
ديما. وانته كمان يا عيون ديما وروحها
ماجد. ايه يا جماعه هو انا مش موجود ولا ايه
جدها. هههههه ازيك يا ماجد يابني معلش فرحتي ب ديما نستني
ماجد. ولا يهمك ياجدو وسلمو علي بعض
جدها. ولاد حلال انا كنت لسه هتغده يلا بقا ناكل مع بعض
ديما. وحشني اكلك قوي ياجدو
جدها. الف هنا حبيبتي ثواني والاكل يكون جاهز
ماجد. معلش ياجدو لسه هنعدي عند بابا وماما
جدهم. قال اتغدو الاول وبعدين روحو مينفعش كدا
ديما. خلاص يا ماجد علشان خاطري
ماجد. ابتسم وقال امري لله
ديما. دا جدو عليه اكل تحفه ولا احسن شيف وبعد شويه قعدو عالسفره وقالت الله ياجدو الاكل يجنن تسلم ايدك حبيبي ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا بقلم نور عصام
جدها. ولا منك حبيبتي
ماجد. بجد تسلم ايدك ياجدو الكل حلو جدا
جدهم. بالف هنا حبيبي وبعدين قال ها طمنوني عليكم
ماجد. بص ل ديما
ديما. الحمد لله ياجدو
جدها. ربنا يسعدك حبيبتي ويريح قلبك يارب
ماجد. بعد شويه قال يلا يا قلبي
ديما. سلمت علي جدها ومشيت
وبعد بعض الوقت وصلو بيت اهل ماجد
ماجد. دخل ومعه ديما كان ماسك ايدها
ديما. دخلت لقت ام ماجد ومعها اتنين توقعت واحده فيهم تكون ريهام والتانيه جايز قريبتهم او من احدي اصدقائهم
نبيله. ودي ام ماجد بفرحه اهلا اهلا حبيبي وحشتني قوي وراحت عليهم وسلمت علي ابنها وبعدين علي ديما
ريهام. قامت وراحت علي ماجد وقالت حمدلله عالسلامه وقربت منه ماجد حضنها وقالها الله يسلمك
داليا. كمان راحت عليه وقالت وحشتني قوي قوي يا حبيبي وقربت منه وهو حضنها وقالها وانتي كمان
ديما. مش عرفه مين فيهم ريهام ومين التانيه
داليا. ايه يا حبيبي انته هتفضل واقف كدا
ماجد. اتوتر وبعدين قال تعالي ياديما
ديما. قالت مين دي وياتري مين ريهام فيهم
ماجد. قال دي ريهام
ديما. والتانيه مين علي حد علمي انك معندكش اخوات بنات
ماجد. قال داليا مراتي
ديما. انصدمت وبعدين قالت اييييه
ماجد. اهدي ديما وانا هشرحلك كل حاجه
ديما. …….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية بعد الفراق)