روايات

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الفصل الرابع عشر 14 بقلم رنا سعيد

رواية اوقعت في حب مجنونة الجزء الرابع عشر

رواية اوقعت في حب مجنونة البارت الرابع عشر

رواية اوقعت في حب مجنونة
رواية اوقعت في حب مجنونة

رواية اوقعت في حب مجنونة الحلقة الرابعة عشر

مالك واقتر”ب منها اكثر

جنا بزعيق وبدموع وبتحاول تبعده بس مش قدره عليه: انت واحد زبا”له و”سخ انت اقذ”ر انسان شو”فته في حياتي يامالك انا بكر”هك يامالك بكر”هك

مالك:تؤ تؤ القلوب عند بعضها اسكتي بقا وخليني اركز

مالك واقتر”ب منها

جنا بصريخ:مممممممماااااااااااللللللللللللك لاااااااااااااااااااا

مالك قام واقف ولبس قميصه تاني وجنا قامت وعدلت نفسها واعقدت تبكي علي سرير

مالك بضحكه:مالك خايفه ليه متخافيش دي بس كانت مجرد تهو”شيه عشان تغل”طي في الكينج تاني وانتي بقا عايزه تترفدي من الشغل الصح انا يستي اريحك انتي مرفوده عشان انا كمان مش عايز واحده قل”يله الاد”ب والتر”بيه معايا في الشغل

جنا بدموع وبقهر:منك لله يامالك منك لله انا بكر”هك يامالك بكر”هك

مالك بضحكه:هو انا قولتلك حبني يلا اقومي عشان هنمشي

جنا وقامت ومشيت معه ونزلوا من العماره

مالك:يلا اركبي عشان تمضي علي استقالتك وتاخدي حاجاتك وتمشي عشان مش عايز اشوف وشك تاني

جنا وراكبت العربيه معه وراكبت في المقعد الخلفي

مالك:حد قالك ان السائق بتاعك تعالي اركبي جمبي هنا

جنا:بس انا مرتاحه هنا

مالك بعصبيه:بقولك تعالي اركبي هنا انا مش السائق بتاع حضرتك

جنا وقامت ونزلت وراكبت جمبيه ومالك مشي بالسياره

وهم ماشيين فجاء العربيه عطلت في طريق الصحاري

مالك ونزل يشوفها

مالك وحاول يتصال بسيف بس مفيش الشبكه جايه هنا

جنا ونزلت من العربيه وبتمسح دموعها

جنا:العربيه مالها

مالك وخبط كوتشه العربيه بعصبيه برجله

مالك:العربيه اتعطلت الكوتشه اتخرم

جنا:طب اتصل بسيف يجبلك عربيه غيرها

مالك:مفيش الشبكه هنا

جنا:طب اي الحل

مالك بعصبيه:ممكن تسكتي شويه وخليني اركز

جنا والدموع بدات تجمع في عينها:ح حاضر

وسيبته ومشيت واعقدت علي صحراء في مكان بعيد عنه شوي واعقدت تبكي فيه بصمت

مالك وجه اعقد جمبيها

مالك:جنا اسف

جنا وبصت لي ومسحت دموعها:علي اي

مالك:عشان اتعصبت عليكي وكده

جنا ببتسامه وجع:عادي ولا يهمك

وبصت قدمها تاني بسرحان ومالك فضل ببص علي وشها

الورام بطريقه بشعه بسببه

مالك:هتقولي اي لاابوكي وامك علي وشك دها

جنا وبصت عليه:متخافش مش هجبلهم سيره الا انت عملت كده

مالك بستغرب:اومال هتقوليلهم اي

جنا:هقولهم اي حاجه بقا وخلاص

مالك بستغرب اكثر:طب وليه مش هتقوليلهم علي الحقيقي

جنا بتوتر:عشان بابا ميزعلش منك ويحصل خلافات بينكم

وابوك كمان هيزعل منك وانا مارضش اسباب زعل بين الناس

مالك ببتسامه:شكرا

جنا وبتحاول تبتسم بالعافيه عشان وشها بيوجعها

جنا:العفو

مالك ولحظ دها

مالك:وشك بيوجعك صح

جنا مردتش

مالك:انا اسف بس انتي غلطتي في حقي ياجنا واي شخص لو مكاني هيعمل اكتر من كده بس انا عايز اعرف انتي ليه عملتي كده انا عارف ومتاكد ان دي مش شخصية ولا اخلا’ق جنا بنت دكتور احمد الشرقاوي

جنا مردتش

مالك:مردتش ليه

جنا بتعب وبعياط زاي الاطفال وارتمت في ح’ضنه

ومالك استغرب من حركتها دي

في مكان اخر

جنه:حاول اتصل بيها تاني يامستر سيف انا قلقانه عليه اوي

سيف:حاضر

وسيف اتصل

سيف:مغلق

جنه بدموع:انا خايفه احسن من الحيو”ان دها عمل فيها حاجه

سيف بضيق:طب ممكن متغل”طيش في مالك عشان منزعلش من بعض

جنه بضيق وقامت واقفت ومشيت من مكتب سيف

في مكان اخر

مالك بستغرب:مالك بتعيطي ليه دلوقتي

جنا وبعدت عنه:وشي بيوجعني اوي مش قدرها اتحمل الوجع وبصريخ اعااااااااااااا

مالك بندم وقام واقف وذهب عند عربيته

مالك واتصل بسيف وشبكه بقت حلو

مالك:الو ياسيف

سيف بعصبيه:انت فين

مالك:ابعتلي عربيه بسرعه في العنوان دها——————-

سيف بستغرب:ليه

مالك بنرفزه:العربيه اتعطلت بينا واحنا راجعينا

سيف:تمام دقايق وتلاقي العربيه عندك

مالك:تمام

ومالك قفل السكه واتجاه ناحيت جنا

وفجاء واقف مصدوم ووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اوقعت في حب مجنونة)‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى