روايات

رواية انتي ملكي الفصل الثالث 3 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي الفصل الثالث 3 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي البارت الثالث

رواية انتي ملكي الجزء الثالث

رواية انتي ملكي
رواية انتي ملكي

رواية انتي ملكي الحلقة الثالثة

عند نادر راح القصر عن علته
مايا: اي ياندوري مش وحشتك ولا ايه
نادر: لا واللهي ياحبيبتي وحشتيني اووي بس كان عندي شغل
مايا: امممم طيب ياحبيبي تصبح على خير
نادر: وانتي من اهله ياحبيبتي …. لسه هيطلع لاقه
كرما: اي ياحبيبي كنت فين
نادر: كان عندي شغل واللهي ياماما
كرما: ربنا يعينك ويقويك ياحبيبي
نادر: يارب ياست الكل
كرما: عارف مين جاي بكره
نادر: لاااء مين جاي
كرما: مازن ومي
نادر: بجد طب لي الحيوان دا ماقليش
نادر: في سره.. مش عارف جايب زفته دي لي
كرما: بتقول حاجه ياحبيبي
نادر: لا ياحبيبتي تصبحي على خير عشان ورايا شغل بكره
كرما: وأنت من أهل الخير ياقلبي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نور دا يوم اسود واللهي الوحد يلبس اي بقا
نور: فتحت الدولاب وفجأة شهقت من الصدمه 😱😂 دا دا منح*رف الواط*ي دا اي دا بس طب اي حاجه الوحد يستر نفسه مش كده
نور ملقيتش غير بجامه من اللون الاحمر ودي اكتر احتشم في الدولاب البجامه بنطال مفتوح من تحت وشكله جميل جداً وتشيرت مفتوح الاكتاف
نور يالهوي عليا مفيش زي واللهي
( طبعا عرفين ان دا طبع برج الاسد ملناش فييه)
نور: يالهوي علي الجمال دا اي القمر دا اي الحلاوه دي بس خلاص خلاص انا بكرش عليا 😂😂 وراحت نامت تاني يوم الصبح
ــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
نادر راح عند نور اللي كانت نايمه
نادر دخل الاوضه لاقاها نايمه تنح من المنظر يالهوي اي دا بس يخربيتك انتي اي وبعدين رجع
نادر تاني المغرور
نادر: لنفسه اي مش عارف تتحكم في نفسك ولا اي…………….
نور فتحت عيونها بنعاس لتجده هوا بشحمه ولحمه 😂
نور: يالهوي عليا ياامحسن
نادر مقدرش يستحمل اكتر وفضل يضحك
نادر! يلا بدل معمل حاجة واللهي هموت واعملها
نور شهقت وجريت علي الحمام عشان تاخد دش نادر كان بره هيموت من منظرهاا
نور: في الحمام ياحبيبي دا وقته انسي الهدوم دا اصلا مش مضمون هاه.هعمل ايه يعني.. لفت بشكير علي جسمها و خرجت من الحمام… اخ الحمدلله مش هنا دا اصلا م*نحرف وواط*ي😂
نادر: من ورا.. انا واط*ي
نور يالهوي انت بتعمل ايه هنا
نادر قام وقرب منها وهيا بترجع ورا بخوف لحد لما لزقت في الحيطه
نادر: انا مش واط*ي اما منح*رف فادا لسه مقرارتش
نور وشها احمر من الخجل… ان انت قليل الادب
نادر ضحك عليها جامد وبعدين قرب من ودنها وهمس… انتي ملكيي وخرج وتركها في صدمتها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند
نادر: هوا انا بعمل كدا لي انا اتجننت ولا اي لالا انا نادر الجبالي مفيش وحده تعرف توقعني ورجع القصر عند العيله اول لما دخل اتصدم لما شاف مي
نادر: في سره هيا كانت ناقصه
مي وهيا بنت عمه بتحبه
مازن نادر اخيرا جيت
نادر: راح حضنه… وحشتيني اووي ياض
مازن: وانت اكتر ياحبيب اخوك
جاسر: وانا مليش حضن زيه
نادر: لا ازاي تعال
مي: عنيها لمعت.. ازيك يانادر عامل ايه
نادر:ببرود….. كويس الحمد لله
نادر: طيب ياجماعه تصبحو على خير
الكل وانت من اهل الخير
نادر طلع.وقال انا لازم اجبها هنا قريب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
بعد مرور أربع أيام
عند نور
نور انا ديما اقول واط*ي بس مش للدرجادي دا بقالو اربع ايام مجاش
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند نادر مكنش عارف يطلع من البيت بسبب امو طلع من البيت بعد ماتكد انو البيت كله نايم وراح علي الشقه اللي فيها نور
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نور
نور: بخوف.. دي ليله سودا هوا في اي هموت من الخوف
وهتموتي ليه وانا موجود التفت
نور لمصدر الصوت التجد نادر
نور: برقت وبعدين صرخت بصوت عالي….. عفريت ياماااا الحقوووووني طب بقولك اي ونبي ياعمو عفريت متجيب بوس*ه
نادر ضحك من المجنونه دي
نادر: يابنتي انتي اي
نور: انا قمر بس بس هوا انت نادر بجد
نادر: اه يابت في اي
نور: من جواها حسه ان هيا فرحت لما شافتو بس مش عارفه
نادر انا ماشي… ومشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
نور معقول انا احب لالا واحب مين نادر دا لالا مش معقول اي اللي انا بفكر فيه ذه وبعدين دا شخص مش طبيعي لالا انا اروح انام احسن راحت نامت علي سرير وفجاة دخل نادر
نور: اي دا مش بتقول قبل ماتدخل ليه
نادر: معلش بقا اصلي جوزك وكدا
نور: اه عارفه بس يعني
نادر: مبسش بصي عايز اتكلم معاكي شويه
نور: وانا مش عاوزه واتفضل اطلع بره
نادر: مش بمزاجك انا اتكلم مع اي حد فاهمه
نور: طيب عايز اي
نادر: انتي هتيجي معايا البيت
نور: هوا دا مش بيتك؟
نادر: لا بيتني بس انا اقصد بيت علتي بس هنمثل انا وانتي ان احنا زوج وزوجه حقيقي
نور: ليه هو احنا مش زوج وزوجه حقيقي
نادر: اقصد يعني بنحب بعض
نور: طب وانا هكسب اي
نادر: هنطلق
نور: بجد ونا اي ضمني
نادر: مفيش ضمان
نور: بتفكير…. ماشي
نادر هنروح بكره خليكي فاكره ان احنا زوج وزوجه
نور: هشششش خلاص فهمت تاني يوم الصبح نادر ونور طلعو علي القصر
نور من برا الله اي الجمال دا بس
نادر كتم ضحكته ودخلو القصر الكل لما شفهم اتصدم
خصوصا مي وجاسر مي من الغيره وجاسر عشان فاكر اللي حصل في الشركه كرما وخالد اي دا مين دي يانادر
نادر: بجمود… مراتي
كرما: مراتك ازاي يعني يانادر
نادر: اي ياماما مش كنت عايزاني اتجوز ولا اي
كرما: ايوه ياحبيبي بس
خالد: نادر انت متجوزها بجد ولا اي
نادر: ازاي يعني يابابا انا بحبها وهيا بتحبني عادي
خالد: طب يابني ماقلتش ليه
نادر: اللي حصل بقا كله بيتكلم
جاسر متنح وفاتح بقه من الصدمه وعمال يبص علي نور اللي عماله تبص علي مي وعرفت انها بتحب نادر
نور: في سرها اللعبه هتحلو
مايا: خلاص بقا ياجماعه اللي حصل حصل هتعمل ايه يعني
خلاص مادام بيحبو بعض خلاص
خالد: صح خلاص بس عايزين نتعرف عليها
نادر اه
نور انا نور محمد عبدالعزيز حسين وعندي 23
خالد: ماشاء الله
نور: بمرح.. الا ممكن سوال
خاالد: اتفضلي يابنتي
نور: هوا حضرتك قمر كدا ليه كل اللي قعدين ضحكو عليها
نور: طيب ياجماعه احنا كدا هننفع
كرما: حبيبتي بسم الله ماشاء الله عليكي قمر. ودمك خفيف
نور: ربنا يخليكي واللهي مافي احلي منك
نادر: طيب ياجماعه نطلع احنا بقا
كرما: طيب ياحبيبي تصبحو على خير طلعو الاوضه
نادر: انتي مجنونه يابنتي
نور: اي عملت اي
نادر: اي كنت بتعكسي ابويا
نور: اها قصدك عمو العسل اللي تحت
نادر: اتعصب منها …. انا رايح الشغل وسبها وطلع من الاوضه
نور في الاوضه قعدت تضحك عليه وتقول ياسلام عليا اما حكايه
نادر في نفسه.. البت دي هتجنني بليل
نادر رجع من الشغل وهوا تعبان
نور اي كنت فين
نادر انا مش شايف ومش قادر اتكلم
نور انت تعبان
نادر لا شويت دوخه بس.. وراح علي السرير ونام بعد شويه قعد يرجف جامد
نور قلقت عليه وقامت تشوف ماله وحتط اديها علي جبينه لاقت حرارته مرتفعه وخافت عليه وهوا كان بيهلوس
نادر: بهلوسه… انت ازاي تعمل كدا انا اخوك وانتي انتي حببت
نور مش فاهمه حاجه بس نزلت تجيب كمادات وطلعت وعملتلو كمادات لحد لما حرارته نزلت ونامت من العتب
نادر صحي الصبح حس بيها نامه علي الكرسي جمب السرير
نور حست بحركه فاصحيت.. اي اي اللي حصل حاجه بتوجعك
نادر كان مبسوط من جواه.. لا مفيش بس اي نيمك كدا
نور لا بس انت كنت تعبان
نادر افتكر وبعدين قالها شكرا
نور لا عادي ولا يهمك و دخلت تاخد دش
نادر ابتسم

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتي ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى