روايات

رواية انتي ملكي الفصل الرابع 4 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي الفصل الرابع 4 بقلم رحمة العقبي

رواية انتي ملكي البارت الرابع

رواية انتي ملكي الجزء الرابع

رواية انتي ملكي
رواية انتي ملكي

رواية انتي ملكي الحلقة الرابعة

نور: خرجت بعد شويه ونادر دخل ياخد دش هوا كمان
نور: قعدت علي السرير ونادر خرج وهوا لافف بشكير علي خصره
نور: برقت في سرها يانهار ابيض اي الجمال دا ياخربيت طنط كرما اي دا بس
نادر: اقفلي بقك عشان الدبان
نور: اتكسفت وبصت في الارض
نادر: حس انو في حد بيحول يفتح الباب فاراح بسرعه ووقع علي نور وقرب منها وهيا قلبها كان هتفجر
نور: بتعثلم…. ان انت بتعمل ايه ياعم انت
نادر: هششش اسكتي
مي دخلت وشافت الوضع
مي: اوه انا اسفه بس الجماعه تحت عايزينكو عشان الافطار
نادر: بعد اهتمام…. تمام
مي: جات تمشي

 

نور: بعد كدا يامي لما تيجي تخشي الاوضه ياريت تخبطي عشان انتي عارفه اتنين متجوزين
مي: اه حاضر انا اسفه بجد
نور: ولا يهمك ياقلبي
مي طلعت وهيا هتنفجر من الغيظ
مي: شكلي كدا لازم اعمل اللي عملته من زمان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ، بقلمي رحمه العقبي
في الاوضه عند نادر ونور
نور: اوعا ياعم كدا اي دا بس
نادر: لا بجد ابهرتيني
نور: امال
نادر: بس انتي قولتيلها كدا ليه
نور: اتلغبطت اصل هوا هوا مش انت قولت هنمثل فانا حبيت ابين ان احنا زوج وزوجه
نادر: بشك اممم وبعدين قال بخبث طب عادي احنا ممكن نبقا كداحقيقي ههه
نور: عاااا اي ياعم انت روح استر نفسك روح
نادر: مات من الضحك
نور: بتوهان.. انا بحب ضحكتك اووي
نادر: ابتسم. بخبث.. لا بجد
نور احم اقصد حلوه يعني
نادر: اممم نادر في سره ياتري انتي حاسه بلي انا حاسس بيه
نور: مش عارفه انت كمان حاسس زي ولا اي
نادر في الوقت دا تلفونه رن
نادر: في اي

 

الشخص: احنا عرفنا علتها ياباشا
نادر: اي بجد
نور: في اي
نادر: لالا مفيش دا شغل عادي
طب بقولك انا جاي وبعدين مشي وبعد شويه وصل عند الشخص
الشخص: والله ياباشا زي مابقول كدا هيا دي علتها حته هما بيدورو عليها
نادر: كان مصدم معقول؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
يوم جديد عمر وسلام في المطار بعد وقت كبير وصلو خلاص
عمر: احنا هنروح عند بيت عمي عشان نسلم عليهم وبعدين هنروح البيت
سلام: اي ماشي
عمر وسلام وصلو القصر عند بيت نادر دخلو القصر الكل اتصدم في اللي مبسوط وفي اللي متغاظ العيله كلها كانت مبسوطه الا مي ونادر اللي اول لما شافو اتصدم
نادر: انت بتعمل ايه هنا ومين دي
خالد: بصوت عالي… نادر احترم نفسك عيب
كرما: اهدا بس ياخالد
عمر: دخل وسلم عليهم
نادر: راح الشركه وقال لي جاسر يجي ورااه
عمر: عرفهم علي سلام اللي كلهم حبوها

 

عمر: طب نمشي احنا
خالد: لي بس يابني خليكو شويه
عمر: معلش ياعمي مره تانيه
عمر وسلام مشيو
جاسر: مشي بس وهوا ماشي في الطريق شاف بنت جميله نزل من العربيه وعكسها. صوت من وراه… انت ياحي*وان ياواط*ي ياقليل ال*ادب
جاسر: بص للصوت اللي وراه لاقه
بنت جميله
وفاء: انت ساف*ل وقليل ال*ادب علي فكره
جاسر: انتي اتجننتي يابت انتي اما انك ناقصه تربيه وانا هربيكي علي ايدي
وفاء: بتحدي…. لو راجل اعملها
جاسر: طيب.. لسه بيمسك اديها راحت ضرباه بلقلم
….. انتي يومك اسود
وفاء: بصوت عالي… الحقوني متحرش متحرش الكل اتلم
جاسر: اتخض من منظر النااس وبصوت واطي لوفاء هتندمي
وفاء: ههههه يلا يابابا العب بعيد

 

جاسر: ركب العربيه ومشي وهوا هيولع من الغيظ
وبعد شويه وصل عند نادر الشركه
جاسر: اي ياعم في اي
نادر: اي عايز اي
جاسر: كان لازم تعمل اللي عملتو لازم تكلم ابن عمك كدا
نادر: زعق وقال متقولش ابن عمي انا معرفوش
جاسر: انت هتفضل كدا كتيير يمكن يكون سوء تفاهم
نادر: جاسر كلمه زياده وهزعلك
جاسر: ياعم انت حر
نادر: امال مين ضربك. كدا
جاسر: دي وحده بنت.** يلا المهم هوا انت مسافر فين
نادر: رايح الشرقيه نور عايزه تشوف اهلاها
.

 

جاسر: وطبعا انا اللي هولع هنا ولا ليه مش عمر شريك بنص في الشركه يجي يشتغل ولا عندك. مانع
نادر: انا عارف انت عايز ايه بس يلا انشاء الله تولع انت وهوا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نور لبست زي مانادر قال وقعدت علي السرير تستناه بعد شويه
نادر: وصل القصر
مي: نورت يانادر
نادر: شكرا انا طلع اشوف حبيبتي
كرما: اتفضل ياحبيبي
مي: في سرها قريبآ هكون انا حببتك وبس
نادر: دخل الاوضه لاقه نور قعده علي السرير وجهزه
نادر:ايه اللي انتي لابساه ده فستان احمر لييه ها
نور: عادي يعني يانادر في اي
نادر: لا مش عادي ولو عاوزه تشوفي اهلك البسي حاجه تانيه
نور: في اي انت هتمنعني ولا اي
نادر: لا بس الفستان ده ضيق
نور: نفخت بضيق ودخلت غيرت الفستان
كدا حلو
نادر: اه كدا تمام اووي
نور: طب يلا
نادر: يلا

 

نادر ونور سلمو علي. العيله ومشيو
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند عمر وسلام
سلام: بدك تاكل
عمر: ببرود… لاا
سلام: طب بدك اعملك شي تشربو
عمر: بنفس البرود.. لاا مش عايز حاجه
سلام:بصوت عالي…. خلاص عن جد اتعبت انا شوفيني اعمل لك انا جد تعبانه كتيير ليش انت ماعم تحس فيني ليش، بس لانو بحبك عم تعمل معي هيك لك ليش انت كتيير بادر وقاسي ليش انت بتكرهني مو هيك انا عن جد مخنوقه كتيير يالله ليش هيك بس
عمر: حس بيها وان هيا ملهاش ذنب بس هوا مش قدر ينسا الماضي
سلام: خلاص بيكفي لااا هون انا راح روح عاسوريا بس قبل راح طلقني وبعدين انت روح عيش حياتك متل مابدك ماشي يلا طلقني يلا انا ماعد بدي عيش معك
عمر: من دون اي ردت فعل سبها ودخل الاوضه
سلام: اخدت هدومها ومشيت علي المطار ووصلت المطار

 

 

سلام: في سرها كان لازم اعمل هيك منيح اني حجزت من امبارح خلاص شكل كلشي رح يخلص هون وافتكرت اول لقاء ليها هيا وعمر وقد اي هيا اتعذبت معاه بس هيا خلاص تعبت ومش قدره تستحمل وعنيها اتملت دموع وبعدين ركبت الطياره
سلام: انا كتيير بحبك بس اول شي لازم اتكد انك بتحبني،
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي 🤎✨
عند جاسر في المكتب
السكرتيره: الجديده مستر جاسر محتاج اي حاجه مني
جاسر: لسه هيرد بس افتكر كلام وفاء فاسكت وبعدين قال لا شكرا
جاسر: في سره اي اللي بيحصل ده
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند نادر ونور بعد سعات وصلو ونزلو بس اتفجو ان في ميتم في الشارع
نور: اي دا في اي
نادر: شوفتي بقا اني انا الصح كنت هتيجي هنا ازاي بالاحمر
نور: اه اه صح فعلاً صح
دخلو البيت لاقو كله بيعيط
نور: اي دا في اي
نادر: في اي يامراد
مراد: امي الله يرحمها ماتت
نور: هنا اتصدمت مقدرتش تستحمل واغمى عليها
نادر: نور نور فيكي اي ياحبيبتي …. شلها وهحطها علي السرير وحاول يفوقا وبعدين محاولات فاقت
نور: فين ماما انا عايزه ماما يانادر انا لسه مقلتلهاش انها وحشتيني اووي مقلتلهاش اني بحبها اووي واني دورت عليها
نادر: اهدي يانور مش كده

 

نور: لا انا مش هستحمل تروح مني تاني انا عايزه ماما لا وانبي يارب ماما ماما لا وبعدين صرخت بنهياار ماامااا انا قلبي وجعني ونبي ونبي ارجعي
نادر: كان اول مره يشوف نور كدا خدها في حضنه وهيا حضنه جامد بعد شويه
نادر: حس انها نامت بص لقاها فعلاً نامت وفي وسط صدمه من الجميع راح حطها علي السرير وقفل الباب وطلع
مراد: ومؤمن ممكن نفهم في اي
نادر: انا هفهمكو كل حاجه وحكلهم كل حاجه
مؤمن: كان مصدوم
مراد: مكنتش مصدق ان هوا خلاص بعد التعب دا كله. لاقه اخته اللي اموه كانت هتموت وتشوفها
حور واسراء كانو بيعيطو بس كانو فرحنين انهم خلاص لاقو اختهم
نور: صحيت وطلعت برا اول لما شوفوها مراد ومؤمن خدوها في حضنهم وقعدو يعيطو وكمان حور وسراء حضنوها جامد وبسوها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
بليل
عند نادر ونور
نور: ممكن اطلب منك طلب
نادر: بجمود اتفضلي

 

نور: ممكن نقعد كام يوم هنا عشان مشبعتش من ماما الله يرحمها وعايزه اشبع من اخواتي
نادر: طيب بس هما يومين
نور: شكرا
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي 🤎✨
عند سلام: وصلت سوريا وراحت البيت
رحاب: ام سلام….. شو يابنتي شو رجعك ووين زوجك
سلام: ماما معلش انا مو قدره احكي تعبانه كتيير اذا سمحتي ممكن روح نام
رحاب:بقلق خلاص روحي حبيبتي
سلام: دخلت الاوضه وقعدت تعيط وبعدين نامت من كتر العياط والتعب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند عمر صحي من النوم
عمر: سلام سلام انتي فين افتكر كل حاجه اتعصب و رن عليها
سلام: كانت نايمه ومردش
عمر: طيب ياسلام برحتك اللي انتي شايفاه
ـــــــــــــــــــــــــــــــ

 

عند جاسر: كان نايم بس امو تعبت فجأه وصحي ورح يودها عند الدكتور
الدكتور: مافيش حاجه بس دي غيبوبة سكر من الضغط ياريت تحولو لو في مشاكل ولا حاجه تبعوها عنها
جاسر: حاضر يادكتور وخدها وطلع
جاسر: اخ نسيت التلفون ماما خليكي في العربيه
كرما: ماشي ياحبيبي
جاسر: دخل عند الدكتور بس اتصدم لما شاف
وفاء في وشه
جاسر: معلش لو عطلتك بس نسيت التلفون
سيف: لا عادي
سيف: تليفونو رن وطلع يرد عليه،
جاسر: بخبث… اي دا مانتي اهوا دا حته في الشغل هههههه عمله فيها الش*ريفه
وفاء: بعصبيه.. اخرس ياحي*وان انت
جاسر: بت انتي انا استحملتك كتيير وشكلي كدا هزعلك جامد
وفاء: بستفزاز … هههههههه اه هموت ولا انت اسكت بقا اسكت ياخربيتك انت متسكتش
جاسر: هنا اتعصب وكان هيمد ايدو بس رجع في كلامه
سيف: دخل… اي ياجاسر لاقيت التلفون،
جاسر: اه عن اذنكم اسبكم انا بقا وطلع
سيف: دا بني ادم غريب
وفاء: بتكتم ضحكتها…..اه اه فعلاً صح
ـــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي

 

عند نادر ونور في الشرقيه كانو قعدين
مؤمن: اخد نور في حضنه وبسها من خدها
نادر: شد نور من حضنه…. في اي ياعم هوا انا اخدها من دا الاقيها مع دا .
مؤمن: مالك ياخي دي اختي
مراد: اه صح في اي يانادر احنا اخوتها
نادر: صح بس انتو لحد امبارح كنتو ناس غريبه فامش سهل من يوم وليله كدا
حور: الاستاذ نادر معاه حق
نور.: بصت لحور اللي كانت هتموت من الضحك
حور: اهدي اهدي انا بهزر معاه
نور: اه لا عادي هوا انا اتكلمت،
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلمي رحمه العقبي
عند سلام صحيت
سلام: لك هادا داققلي بس مارح رد عليه لحته يعرف قيمتي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتي ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!