روايات

رواية انا وظابط الفصل الثالث 3 بقلم دعاء تهامي

رواية انا وظابط الفصل الثالث 3 بقلم دعاء تهامي

رواية انا وظابط الجزء الثالث

رواية انا وظابط البارت الثالث

رواية انا وظابط الحلقة الثالثة

بس ي اسمك اي انا مش هركب معاك العربية تمام انت من طريق وانا من طريق تاني واتمنه منتقابلش تاني
شادي: علي اساس ميت عشان اقابلك بس تصدقي انا غلطان اني مقولتش لابوكي انك قابلت واتخا*نقنا ف الشارع
رولان: 🙄نينيني
شادي: قدامك حل من الاتنين ي تركبي اوصلك ي اما تطلعي تقولي لابوكي
رولان: دللني ابي حتي اصبحت فتاة عنيدة جدا لا تفعل الا ما تريد 🫤فمش واحد زي حضرتك يقولي اعمل اي وما اعملش اي انا هركب معاك بس بكيفي مش بكيفك 🫤
شادي: اهو ما هو واضح
رولان سابته ومشيت ناحية العربية ركبت ف الكرسي اللي من وراء جي ناحيتها بغضب وفتح الباب
شادي: انزلي
رولان: بقولك ي افندي انت انا مش فاضية لحورات حضرتك دي عندي مستشفي ولازم اكون علي الوقت
شادي: مهو مش سواق حضرتك انا انزلي اترزعي من قدام
رولان: 😒رزعه ترزعك بعيد معندش ذوق تعرف انا مش هتكلم معاك بعد كده زقته ونزلت من العربية وقفت تاكسي ومشيت
شادي خبط رجلوا ف العربية ومشي عشان عندوا مهمة
عند رولان ف التاكسي
قليل الذوق ولاخلاق معندوش دم مبيعرفش بتعامل مع البنات
_حضرتك بتكلميني انااا
رولان: لا مش عليك انت بقولك هو ف حد يتكلم بقلت ذوق مع بنت زيي
_زيك انتي
رولان: ايوه 🫤
_بصراحه ايوه دانتي من ساعة ما ركبتي معايا وانتي بتشتمي ف معرفش مين انتي ي اما مجنونة ي اما مجنونة
رولان: وانت مين عشان تديني رايك سوق وانت ساكت ولا اقولك نزلني المستشفى قريبه من هنااا امسك الفلوس اهي اصل انتوا نكد 😒😒😒😒😒😒
_لا حول ولاقوة الابالله ده اي البنت دي
ماشيه علي الشارع بتكلم نفسها رولان اععع ضغط دمي ارتفع ناس قليلة ذوق لازم احاول اهدي نفسي مينفعش ادخل وانا متعصبة كده عشان المرضي خدي نفس شهيق وبعدها زفيررر
دخلت المستشفى غيرت هدومها لبست الاسكراب وابتدا الشيفت بتاعها
رولان: ازيك ي عمو عامل اي دلوقتي
_بقيت احسن لما شوفت وشك
رولان: ☺️😹والله ي عمو ي قمر انت لو مكنتش كبير عليا كنت اتجوزتك
_😹😹اه ي بكاشة الواحد بيرتاح لما تكوني موجوده اي مكان بتخلي فيه بهجة وسعادة مش زيك زميلتك اللي بتدخل مكشره علينا. ده بتسد نفسي متخلهاش تيجي عندي تاني
رولان: 🤫🤫هوس تسمعك تيجي تاكلنا وبعيد ي عمو كلها كام يوم وتسبنا وتنساني ي جميل
_طب اي رايك انا هتعب تاني عشان اجي المستشفى دي بالذات
رولان: اشمعنا
_عشان انتي موجوده هنااا
رولان: ربنا يخليك ي قمر انت
_تعرفي انا هخليكي ممرضتي الخاصة وبكده مفيش حد هيعالجني غيرك اي رايك
رولان: 😹موافق طبعا بس وقت العلاج دلوقتي
_في حقن
رولان: اه واحده ف الوريد بس متخفش ايدي خفيفة 🤝
_مش بحس بيها والله امبارح زميلتك المكشره ادتهالي شوفي مكانها لسه ازرق
رولان: 😹🤫دي. مهارة ي عمو مش عند اي حد 😹بس اللي يخليك خليني اديك العلاج عشان اشوف الحالات التانيه اللي عندي وبعدها ارجعلك
عند شادي راح القسم واخد الفريق معاه وراح المكان اللي هيتم فيه التسليم
وصلوا وحاوطوا المكان من كل الجهات
شادي: عارفين هنعمل اي
_ايوه ي فندم
شادي: محدش يتحرك من مكانه غير باشارة
_تمام ي فندم
استخبوا بحيث محدش بشوفهم بعد شويه وصلوا عربيات كتير ونزلت ناس وابتدا تسليم السلا*ح والمخد*رات عشان تتهر*ب عن طريق البحر
اول ما ابتدا التسليم الحكومة حاوطت المكان وابتدا ضر*ب النا*ر بعد حوالي نص ساعة من الشجار تم القبض علي المجر*مين وف كتير منهم اتقتل وكمان فيه من الفريق اتصا*وب عربية الاسعاف جت واخدت المتصا*بين واجي دعم اخد المجر*مين
رولان: انزلني الاستقبال بسرعة ف حالات طواري جهزوا العمليات
نزلت غرفت اتعقيم وجهزوا العمليات بس اتصدمت اول ما شافت********

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انا وظابط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى