روايات

رواية امتلكت النمر الفصل العاشر 10 بقلم ملك شكري

رواية امتلكت النمر الفصل العاشر 10 بقلم ملك شكري

رواية امتلكت النمر البارت العاشر

رواية امتلكت النمر الجزء العاشر

رواية امتلكت النمر
رواية امتلكت النمر

رواية امتلكت النمر الحلقة العاشرة

نمر بعيون كالدماء: يعني ايههه دورتوا ف المدرسه كلها وملقيتوهاش ده انا اقلبها دم
المدير برعب من منظره: و والله يا يانمر بيه قلبنا المدرسه كلها عليها وملقينهاش
نمر بنظره مميته:حور لو مرجعتش خلال ساعه ساعه واحده اعتبر نفسك ميت انت وكل الي ف المدرسه
حسن برعب مسك الفون الارضي وطلب ان كل المدرسين يجوا قدامه دلوقتي
وفعلا خلال ربع ساعه كانوا كل المدرسين ف مكتب المدير
حسن: الي شاف حور الجديده عندنا انهارده نزلت من الكلاس او ف الجاردن يقول
الميس الي كانت ف الفصل: انا حضرتك
نمر بصلها بتركيز ولهفه
فاطمه: ال الداده طلعت وقالت ان في راجل تحت وقال انه تبع حور وحور قالت ان ممكن يكون تبع نمر بيه ف نزلت ولما شافته فضلت بصاله كتير اوي وهو مسكها جامد ومشي بيها وانا حضرتك لما لقيتها ساكته افتكرت انه تبعها فعلا ومش خاطفها
نمر بعيون حمرا: هو ال ف بالي

 

قام من مكانه بسرعه وخرج على برا وعمل مكالماته واتصل ب زين قاله الي حصل
ونرجع فلاش باك من مده طويله شويه
نمر: حور انتي كنتي ساكنه فين
حور:
نمر: اه تمام
بااااك
نمر بغضب حارق: لو هو الي خدها يترحم على نفسه
ساق بأقصى سرعه عنده ل درجه انه كان هيعمل حادثه كذا مره ولكن بيتفاداها بصعوبه
وصل تحت بيت حور القديم المتهالك وكانوا رجالته وصلوا وراه بسرعه ومعاهم زين وكانوا عربيتين BMW وفيهم بودي جردات كتير ووراهم عربيه زين ونمر واخدهم قاصد التهديد
طلع نمر جمبه زين ووراهم البودي جاردات وكان شكلهم يخطف الانفاس
طلع نمر بأقصى سرعه واول ما ضرب الباب ب رجله وقع لانه قديم شويه
دخل لقا علي قاعد بيشرب سجاره وبيتفرج على التلفزيون وجمبه مها
علي بفزع: ف في ايه ياجدع انت ازاي تكسر الباب كده

 

دخل نمر ومسكوا من هدومه وقاله: حور فين
علي بسخريه: وانت مالك
نمر بضحكه وراها مصايب: انا هعرفك انا مالي
لكمه نمر ف مناخيره وقعه ف الارض
نمر: ها عرفت مالي صرخ ف وشه: فين حور بقولك
مها: في ايه ياخويا مالك داخل حامي علينا كده ليه وبعدين وانت مالك بمقصوفه الرقبه دي
نمر: احمدي ربنا اني مبمدش ايدي على واحده ست غير كده كنت دفنتك هنا
زين: اهدا يانمر هنلاقيها هتروح فين يعني وبعدين متنساش ان ده ابوها بردو
حور جوا نامت من كتر العياط ولما سمعت صوت نمر صحيت بالهفه وندهت عليه بصريخ ومعرفتش تفتح الباب لانه مقفول عليها بالمفتاح
نمر اول ماسمع صوتها جري على الاوضه وحاول يفتحها واخر مازهق قال: ابعدي عن الباب ياحور
بعدت حور عن الباب وضربه نمر برجله وقعه في الارض
نمر اول ما شاف حور خدها ف حضنه بكل قوته
حور ببكاء: ا انا ل لما ش شوفت بابا ات اتصدمت ومعرفتش انده ع على حد وهو مسكني جامد وجبني هنا
نمر مسك وشها بين ايديه ولكن بعد بفزع لما صرخت
نمر بالهفه: مالك يعمري
حور: وشي بيوجعني

 

بص ناحيه خدها لقا صوابع معلمه عليه ودراعها عليه علمات ضرب
نمر بعيون حمرا كالدماء: هو الي عمل كده صح
حور هزت راسها ببرائه وعيون تتلئلئ بها الدموع
نمر مسك راسها ودفنها ف حضنه واتنهد بغموض
خرجوا من الاوضه كان زين واقف مع الحراس مستني نمر
زين بملل مضحك: خلصت ياعم الحنين اي متعودتش مش بعيد بكره يقولولك اتخطفت وهنلاقيها بعدها ب ساعه اتعود بقا
ضحكت حور: عندك حق والله
نمر: طب اظبط ياخفيف
اداله نظره فهمها كويس جدا وهز راسه بالموافقه
خرج نمر وهو شايل حور وزين شاور للرجاله ياخدوا علي ويسيبوا مها لانها ف الاول وف الاخر واحده ست
علي: سيبني بقولك دي بنتي واخدها ورايح على فين بنتي وبربيها سيبها بقولك
نمر وهو نازل على السلم: بنتك وبتربيها اه طب عايز بنتك تيجي تاخدها من عندي بس منصحكش كمل ببرود: اوفف نسيت هتاخدها ازاي مش لما تلاقي حد يدعيلك تخرج من عندي سليم
علي بخوف: ي يعني ا اي
زين: انت لسه هترغي

 

نزلوا على تحت وركبوه ف عربيه البودي جاردات وهو بيصرخ
نمر ببرود ل زين: يا اخي ده صريخه ميوزك بالنسبالي سيبه يصرخ سيبه
ضحك زين عليه: هتفضل طول عمرك كده ياصحبي
نمر: الي يقرب من حاجه تخص نمر الصاوي يبقا حفر قبره بأيده
اتحرك نمر متجهه للقصر وكل ده وحور ساكته
نمر: حوري ساكته ليه
حور باللامبالاه: اتكلم اقول اي
نمر: مم قوليلي عملتي اي واي الي حصل كان حلو اليوم ف المدرسه ولا لأ احكيلي متفضليش ساكته كده
حور حكتله الي حصل كله من ساعه ما سابها ف المدرسه لحد دلوقتي
وصلوا للقصر
نمر: حور مش عايزك تعملي اي حاجه غير لما تقوليلي ومتروحيش مع اي حد ف اي حتى غير لما اعرف وانتي راحه المدرسه انا هوصلك وهسيب قدام المدرسه اتنين بودي جارد وهاجي اخدك بردو
حور: ايهه كل ده
نمر: حوور اسمعي الكلام
حور: يوووه حاضر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية امتلكت النمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى