روايات

رواية الواد عمري الفصل الرابع 4 بقلم فونا

رواية الواد عمري الفصل الرابع 4 بقلم فونا

رواية الواد عمري الجزء الرابع

رواية الواد عمري البارت الرابع

الواد عمري
الواد عمري

رواية الواد عمري الحلقة الرابعة

عمر بصدمه_ليلي
أنا شوفتها أسكت؟!!! إزاي ده يجيلي الحاله لو سكت قومت جريت عليها وجبتها من شعرها_يا بجاحتك يا شيخه ريلي نص بجاحتك بجد تعاليلي
عمر حاول يهديني عشان متعبش أكتر بس تجاهلته تماماً
_انتِ ايه جنس ملتك ايه يا شيخه
*سلمي حاولي بس تديني فرصه اشرحلك ارجوكي
عمر شال ايدي من فوق شعرها بالعافية وقعد يهديني لغاية مهديت ووافقت اسمعها بالعافيه
*بصي يا سلمي أنا عارفه إني عملت حاجه قذره بس صدقيني مهمي اعتذرت واتأسفت عارفه أن فات الأوان بس صدقيني أنا متهدده اني لو مخربتش حياتكم أنا أهلي هي*موتو
عمر_وايه دخل اهلك بحياتنا ومين اللي مهددك أصلا
ليلي بصتلي واتكلمت بتوتر_رحيم ابن عمك
والصدمه نزلت عليا كأن حد جاب جردل تلج ودلقه عليا _رحيم إزاي وليه
*كان بيهددني إني لازم ابوظ حياتكم واعمل أي حاجه والمسدچات اللي كنت ببعتهالك كانت جزء من الخطه بس المس*دس للأسف مكنش جزء من الخطه أنا مش عارفه أنا عملت كده إزاي مكنتش في وعي بس حقيقي أنا مكنش قصدي أمو**تك حقيقي أنا مكنش اتفاقي معاه كده
فلاش باك
رحيم_أنا هديكي مبلغ عمليه امك بس مقابل خدمه
ليلي بعياط_أكيد اي حاجه تأمر بيها بس ارجوك أمي تعيش
_تمام أنا عايزك تخربي حيات اتنين عايزك تفرقي بينهم ميبقاش في ثقه بينهم بسببك ولو معملتيش كده انا هئذي أهلك ومفيش فلوس
ليلي_حاضر بالله ملكش دعوه بأهلي
باك
ليلي بدموع_حقيقي حقكم عليا أنا مش عارفه اعمل ايه دلوقتي بس لو هضطر اني أسلم نفسي واحكي علي كل حاجه عشان أهلي ميحصلهمش حاجه هعمل كده
سلمي_اهدي طيب لغايه منشوف حل للمشكله دي
قعدت ابص لعمر وأنا مش عارفه اعمل ايه ولا اقول ايه دماغي وقفت خلاص
عمر_بصي يا ليلي دلوقتي أنتِ قدام البوليس هربانه وموقفك مش حلو فالأحسن دلوقتي تروحي تسلمي نفسك وأحنا هنيجي معاكي ونحكي كل اللي حصل واللي عايزه ربنا هيكون
ليلي_تمام وأنا موافقه
بالفعل نزلنا معاها وروحنا علي القسم وحكت ليلي كل اللي حصل وكان معاها تسجيلات لرحيم للي كان بيطلبه منها وبلغت عنه واتعمله محضر بالفعل واتقبض عليه
بعد مرور يومين استدعونا في المحاكمه عشان نشهد وبالفعل روحنا عمر كان معايا طول الوقت كان بيحاول يطمني بكل الطرق مسبنيش دقيقه حتي حقيقي أنا فخورة أوي بعمريييي
عدي اليوم بسلام وشهدنا علي رحيم وعلي أفعاله القذرة وبالفعل اتسجن واتحكم عليه ١٥ سنه ده غير أن طلع عليه قضايا تانيه كان هربان منها وحاجة في قمه القرف يلا خد الشر وراح
كانت حياتي مع عمر حياه لطيفه جداً كنت مبسوطه جداً بوجوده جنبي وفي يوم من الأيام
_سلمي وحياتك جعان أوي مش قادر
=بس أنا معملتش أكل يا حبيبي
_ليه يا سلمي
=أصل..أصلل
_مالك يا حبيبي في ايه تعبانه نروح للدكتور
=هو احنا بالفعل هنروح عنده بعد كده
قام مفزوع وجري عليا_مالك فيكي إيه
_عايزة أقولك حاجه
=قولي
غنيت بطفوله_يا لولو يا لولو في نونو
وقعدت أغني والدموع في عنيا
بصلي ومكنش مستوعب تقريبا بعد دقايق استوعب وكانت الصدمة علي وشه
_سلمي بتهزري صح الكلام ده مفهوش هزار
كملت بفرحه وعياط_في نونو جوا بطني يا عمر أنا مش مصدقه اني هخلف منك بجد
أتكلم والدموع ماليه وشه=سلميييي
_عيونها وروحها وحياتها كلها
=أنا بحبك
_ وأنا أكتر يا عيوني
كان يوم لطيف أوي لما عرفنا أن في نونو وحقيقي كان عمر واقف جنبي مسبنيش لحظه استحملني واستحمل هرمونات الحمل
بعياط_عمررررررر
=مالك يا عيون عمر
_جعانه يا عمر
=طب براحه طب بتعيطي ليه
_مش عارفه بس جعانه
=حاضر هأكلك
_عمررررررر
=قلبه
_أنتَ بتحبني صح
=بعشق التراب اللي تحت رجلك
_عمررررررر
=حياته
_عمرك مهتسبني صح
=محدش بيقدر يعيش من غير الأكسچين بتاعه يا قطتي
_بحبك
=مش أكتر مني
وبس يا كتاكيت دي حكايتي مع بابي يلا ننام بقي عشان عندنا مدرسه الصبح
حضنوني أنا وعمر وكل واحد راح علي اوضته
بغضب طفولي_أنا مش فاهمة بجد ليه الاتنين نسخه منك
بضحك_يمكن عشان كنتي علطول تتأملي فيا
_اقولك علي سر خطشير
=أوعي تكوني قتلتي موووفاسا
_بحب الواد عمررري
تمت♥️

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الواد عمري)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى