روايات

رواية المنحوسة .com الفصل الثالث 3 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الفصل الثالث 3 بقلم عبير شوقي

رواية المنحوسة .com الجزء الثالث

رواية المنحوسة .com البارت الثالث

رواية المنحوسة .com
رواية المنحوسة .com

رواية المنحوسة .com الحلقة الثالثة

ــ عزيز. لا وانا هصدق
ــ رناا. انا اسفة والله متنعاد تاني اسكوزمي
ــ عزيز. اعتزارك مش مقبول وعقاباً عن اغلاطك كلها انتي.. لتقاطعه رناا
ــ رنا بدموع. بالله مترفضني من الشغل دانا مصدقت لقيت وكنت عايزة اشتغل بشهادتي وملقتش غيرها و ظيفة وقبلت بيهاا بالله مترفضني انا اسفة والله مهعيدهاا
ــ عزيز. ايييي اهدي اهدي رديو واتفتح انا كنت هقول انك مش هتقبضي راتب الشهر ده
ــ رناا. 🥺🥺شكراً لكرمك يا استاذ عزيز 🥺 بس مينفعش تديني ولو نص الفلوس 🥺🥺🥺🥺🥺🥺معلش
ــ عزيز. ضحك انا خلاص هغير رئي ويبقي شهرين ولو اتكلمتي تاني هتترفضي خالص
ــ رناا. لا لا وعلي ايه مش مهم الشهر الاول وماله ده حتي الفلوس بتميت النفوس اتفضل الملفات الي حضرتك طلبتهاا اهي
ــ عزيز. وريني كده وبص فـ عنوان كل ملف وبعدها مدهم ليها مرة تانية وقال. تاخدي الملفات دول وتدرسيهم كويس وتلخصيهم وتقوليهملي بالحرف
ــ رناا. حاضر الي حضرتك تشوفه واخدت الملفات وجت تمشي
ــ عزيز. واعمليلي قهوة سكر خفيف
ــ رنا. هو والله انا سكرتيرة مش خدامة
ــ عزيز. يبقي خصم شهرين
ــ رنا بفزع. لا لا دانا كنت بقول قهوة سادة ولا محوجه
ــ عزيز. قصدك يعني انا سمعي خفيف
ــ رنا. لا بس انا واحدة مجنونة وبتقول اي كلام فـ متحطش فـ بالك

 

 

ــ عزيز. ماشي اذا كان كده ماشي سماح المرة دي
ــ رنا. مش عارفين نودي كرمك فين يا استاذ عزيز تب عن ازنك بقاا اروح اعمل القهوة ومشيت
عزيز ابتسم بخبث😈😈. هاقد بدئنا جلسات التعذيب نيعههاا 😈
ـــــــــــــ بعد عدة دقايق
رنا عملت القهوة وراحت عشان توديها لعزيز، خبطت عـ باب المكتب
ــ عزيز بيتكتك في الابتوب. ادخل
ــ رناا. القهوة يا مستر عزيز
ــ عزيز بص ليها بطرف عينة ورجع للاب. حطيها هناا واشار بيده بجانبه
ــ رناا. اهي اتفضل وجت تمشي
ــ عزيز. استني ادوقهاا الاول ومن ثم امسك بالكوب وارتشف بضع من القهوة ثم بزقهاا علي الرغم من انها مكنتش سيئة. دي قهوة لا اعملي غيرهاا
لم تنطق رنا بحرف وامسكت الكوب وذهب لتعمل غيرها
ــــــــــــــ بعد شوية
رنا خبطت ع المكتب ودخلت بأذن عزيز. اتفضل القهوة يا مستر عزيز
ــ عزيز. حطيها هنا وبعدها امسك الكوب مرة اخر وشرب منه
ــ عزيز. لا لا القهوة دي انتي مش عملاها بنفس شكلك زعلانة مني
ــ رنا. والله عملاها بنفس، أبداً يا مستر عزيز لا زعلانة ولا حاجة
ــ عزيز. لا لا طعم القهوة مش بيقول كده اعملي غيرهاا
اخذت رنا الكوب ومشت وهي تحسبن فيه
ــ رنا. حسبي الله ونعم الوكيل ربنا ع المفتري
ــ لتراها زهرة. مالك يابنتي بتحسبني فـ مين بس
ــ رناا بهمس. هو في غيره استاذ عزيز
ــ زهرة. لي اي حصل
حكت ليها رنا الي حصلل وهي بتعمل القهوة
ــ رنا. وبس ياستي وعاملني فار تعذيب القهوة

 

 

ــ زهرة. ههههه ربنا يعينك السكرتيرة الي قبلك استقالت اول معرفت انه هييجي ياخد الشركة
ــ رناا. 🥺اسيبك بقاا عشان اودي القهوة ادعيلي ياخدها ويريحني لسه عندي ملفات عايزة القي عليها نظرة مش اليوم كله اقعد اعمل فيه قهوة اناا ومشيت
ــ رنا المرة دي دخلت من غير متخبط. القهوة يا مستر عزيز
ــ عزيز. فين الزوق اطلعي وخبطي الاول
خرجة رنا دون اي كلمة وخبطت ودخلت بأذنه
ــ رنا. القهوة يا مسترة عزيز
اخد عزيز القهوة وبداء يدوقها
ــ عزيز………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المنحوسة .com)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى