روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل الرابع 4 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل الرابع 4 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الجزء الرابع

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث البارت الرابع

العنيدة والشرس الجزء الثالث
العنيدة والشرس الجزء الثالث

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الحلقة الرابعة

꧁❤نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤꧂
ديب كان في الاجتماع وكان بشرب مره واحده
ايدوا رعشت ووقعت الكوبايه منه
اتك*سرت
الكل اتخضو عليه…
ديب بقلق… جاب منديل ونشف ايدوا بس كانت لسا ببترعش وقلبه وجعو
ديب مسك فونه وخرج من الاجتماع تحت صدمه الكل
فضل يرن علي تاليا كتير بس مردتش ودا قلقو اكتر
❤❤❤❤
عند تاليا
كانت اتقلبت بالموتسكل
ناس كتير اتلمو عليها واتصلو بالاسعاف وجات خدتها
فونها كان صامت
ديب فضل يرن كتير بس محدش رد عليه
راحو المستشفى
ودخلوها طوارئ علي طول
عملو ليها الازم كلو وبعدين نقلوها لاوضه عاديه
الدكتور… مين دي
الممرضه… منعرفش
الدكتور… مكنش مغاها اي حاجه تثبت هيا مين
الممرضه… كان معاها فونها بس معمول ليه باسورد ومش عارفين نفتحو
الدكتور… هيا كمان ساعه وهتفوق خالي بالك منها
الممرضه… امرك يادكتور
تاليا كانت نايمه وكان في جرو*ح كتيره في وشها ودراعها مكس*ور
❤❤❤❤
عند فهد وتارا
فهد بغضب اكبر… انا هوريكي اذا كنت راجل او لا ومسكها من شعرها
ادهم بغضب… فههد سيبها
فهد بغضب… انت مش سامعها
ادهم بغضب… بقولك سيبها
فهد ساب تارا وتارا حطته ايدها مكان ايد فهد بوجع… ااه
ادهم وقف قدام فهد واتكلم بهدوء… يعني انت اتجوزت
فهد نزل راسو في الارض بحزن… اه
ادهم بص علي لانا ورجع بص علي فهد
وهب قلم نزل علي وش فهد قدام الكل
كلهم شهقو بصدمه
فهد بص لادهم بصدمه وحط ايدوا مكان القلم
ادهم… بغضب… انا فعلا معرفتش اربي بنتي تضر*ب جوزها قدام الكل والمحروس ابني يتجوز علي مراتو
ياترا تارا الاوله ولا التانيه يابيه
فهد كان ساكت ومصدوم
ريناد كانت بتعيط علي عياط تارا
عليا كانت خايفه علي فهد من جنان ادهم
ادهم مسك فهد من هدومه بغضب… رد عليا ساكت ليه وفضل يضر*ب فيه بغضب
تارا كانت جسمها كلو بيترعش وفضلت تشد في شعرها وتعيط بهستريه وتصرخ
الكل فاق علي صريخها
الكل جريو عليها بخوف وكان اولهم فهد برعب… توته مالك تارا تارا اهدي
تارا كانت بتضر*ب فيه اوي ومكنش حد قادر يسيطر عليها ابدا
ادهم وفهد اخدوها في حضنهم اوي بس كان بلا فايده كانت حالتها بتسوء اكتر
فهد سابهم وطلع علي اوضتها جري وفضل يدور في كل مكان زي المج*نون
لحد مالق علبه البرشام اخدها ونزل جري علي تحت
ووزعق فيهم… حد يجيب مايه بسرعه
ريناد برعب راحت جابت ليه مايه
تارا ساعه لما شافت العلبه اخدتها منه وفتحتها وحطت البرشام كلو في بقها واخدت المايه وشربتها
فهد برعب… تارا انتي عملتي ايه
وراح جاب مايه بملح وشربها ليها غصب عنها
الكل مكنوش فاهمين حاجه من اللي بتحصل
تارا شربت المايه بس مجبتش نتيجه معاها
تارا كانت الرؤيه مشوشه قدامها وفجاء اغمي عليها
عليا برعب… تااارررا
فهد شالها وجري بيها علي بره بجنون
ادهم فتح ليه العربيه وراحو علي المستشفى
وصلو ودخلو بسرعه اوي
فهد بزعيق وجنون… دددكككتتتووووررر عاوز دكتور بسرعه
اللمرضين جهم واخدوا تارا ودخلة بيها علي اوضه العمليات
فهد كان مرعوب عليها اوي يمكن اكتر من ادهم
عليا وريناد جهم مع دياب اللي عرفوه وجه بسرعه
جوه
كانوا بيجهزوا تارا للعمليه
وبدوا
بره
ادهم بهدوء… ايه اللي بيحصل بلظبط
فهد مكنش قادر يسيطر علي اعصابه
دياب بخوف… تارا مالها يادهم
ادهم بخوف… تعبت وجبنها هنا
دياب بخوف… تعبت تعبت من ايه مالها بتي يادهم
ادهم… الدكتور جوه لما يخرج هيعرفنا فيها ايه وكمل بوعيد… واللي كان السبب اني بيدي هاخد روحو وهو بيبص لفهد
ريناد كانت خايفه علي فهد وعلي تارا اوي
فهد برعب وفي سره… انا السببب انا السببب مكنش لازم اعلي صوتي عليها
❤❤❤❤
عند تاليا
ديب كان بيرن تاني
الممرضه ردت عليه…. الو
ديب بغضب…. انتي فين ياهانم رنت عليكي كتير
الممرضه… حضرتك تقرب المريضة
ديب بخوف… مريضه
الممرضه… اه هيا عملت حادثه الصبح ونقلنها المستشفى
ديب برعب… اي مستشفى
الممرضه…**.*
ديب قفل معاها ونزل جري
الكل كانوالله مستغربين هو بيجري بطريقه دي ليه
ديب وصل لعربيتو وساق بسرعه لدرجه انه مكنش شايف قدامه
وصل ودخل جري علي الاستقبال
ديب برعب… فين البنت اللي جات انهارده في حادثه
الممرض… دي ديب علي الاوضه
ديب جري علي هناك دخل ولق تاليا نايمه والممرضه جانبها
ديب كان بيتقدم خطوه ومع كل خطوه قلبه بيت*مزق مي*ت حته
ديب برعب… ت تاليا
الممرضه… هو حضرتك اللي كلمتني من شويه
ديب هز راسو
الممرضه… هيا كويسه بس من تاثير المنوم
الممرضه خرجت وقفلت الباب وديب دموعه نزلت وقواه انهارت لما شافها كدا
راح عندها وباس راسها…. بدموع… لي لي
ديب مسك ايدها وفضل يبو*س بيها وايدها المك*سوره با*سها برضو
ديب… ايه اللي حصل معاكي
نزل راسو علي السرير وفضل يعيط
تاليا كانت فاقت وبتبص جانبها لقت حد ساند راسو علي السرير رفعت ايدها بتعب ووجع وحطتها علي شعروا
ديب رفع وشه ليها وفضل بيو*س في ايدها ولسا دموعه مغرقه وشه
ديب قوامها
تاليا بتعب…. ديب
ديب بدموع… عيونه وقلبه وحياتو كلها
ايه حصلك يانور عيني
تاليا… كنت جايه اشكرك علي الموتسكل الجديد وانا في الطريق ملقتش فيه فرامل وانق*لب بيا
ديب بستغراب… موتسكل
تاليا… اه مش انت بعتلي واحد الصبح
ديب… انا مابعتش حاجه
تاليا… ازاي بس عامل التوصيل قالي انك انت اللي بعتو
ديب… هبعتلك ازاي وانا معرفش اصلا
تاليا…. امال مين اللي بعتو
ديب..بوعيدوشر. متلقيش انا هعرف وهحسبه
تاليا… بوجع… اه
ديب بقلق… انادي الدكتور ايه بيوجعك
تاليا… هنا وشاورت علي دراعها
ديب با*سه بحنيه…. اسف ياروحي
تاليا بكسوف… وهنا كمان بوجع
وشاورت علي راسها
ديب… با*سها منها…. لسا بتوجعك
تاليا بكسوف… ولفت وشها الناحيه التانيه وابتسمت
وفجاء افتكرت انهم مطل*قين
فدموعها نزلت
ديب لفها ليه تاني… بحنيه… بتعيطي ليه
تاليا بدموع… قدرت تقولها
ديب… مش انتي اللي كنتي عاوزه كدا وانا بس نفذت رغبتك
تاليا… بسرعه… طيب انا هبله وانت ماصدقت
ديب ابتسم بخبث وقرب منها…. انا عن نفسي عاوزك بس انتي ايه
تاليا بتوتر… من قربه…. ابعد احنا في المستشفى مش لوحدنا
ديب بمكر… تيجي نروح البيت واهو هنكون لوحدنا
تاليا اتكسفت اوي ووشها احمر… حاولت تغير الموضوع… يعني افهم من كدا انك هترجع معايا البيت
ديب بمكر… توك
تاليا… امال بيت ايه اللي هنروح عليه
ديب بهمس جانب ودانها… البيت اللي كان فيه البو*سه فاكره
تاليا شهقت وضر*بتو وهو ضحك عليها
… بكبكسوف.. ياقليل* الادب
ديب قرب منها وبس*ها وهيا كانت مكسوفه اوي وخايفه حد يدخل عليهم ويشوفهم بالمنظر ده
ديب بهمس… محدش هيدخل علينا ماتخفيش
تاليا بصدمه… عرفت ازاي اني بفكر كدا
ديب بهمس… لاني عارفك يا لي لي
تاليا نزلت وشها في الارض وخدودها احمرت
ديب… رفع وشها ليه وعيونهم اتقبلت سوي
عيون ديب كانت بتمشي علي وشها كلو
تاليا… حرام علي فكره اللي بتعملو دا انا مش مراتك دلوقتي
ديب ضحك… للا مراتي وهتفضلي مراتي لحد ما امو*ت
تاليا حطت ايدها علي شفا*يفو… بلهفه… بعد الشر عليك
ديب باس ايدها بحنيه وحب… بحبك يا لي لي
تاليا… قربت منه وخطفت 😗
ديب… بضحك… في حد بيعمل كدا دا نا حتي جوزك مش شاقتك يعني
تاليا… بتوهان… امال بيعملو ايه
ديب قرب منها وبس*ها بطريقتو هو
تاليا رافعت ايدها السليمه وحطتها علي رقبتو قربتو منها
بس فجاء الباب انفتح…. بصدمه… بتعملو ايه
ديب بغضب
❤❤❤❤❤❤
عند تارا
عملو ليها عمليه
وخرجت
الكل راحو عليها الدكتور… لازم نتعرض علي دكتور نفسي بسرعه
دياب بصدمه… نفسي
الدكتور… اه لان حالتها مش مستقره وممكن تحاول تم*وت نفسها تاني
هيا هتخلص المحلول وتقدر تخرج الف سلامه
الدكتور مشي
تارا خلصت المحلول وراحو البيت
لانا كانت قاعده مستني فهد
فهد كان شايل تارا وطلع بيها اوضتها
ريناد وعليا كانو معاها
فهد ننزل
ادهم… عاوز افهم تارا مالها
فهد بحزن… تارا عندها اكتئاب وبتتعالج منه
دياب بصدمه… اكتئاب
فهد… دي الحقيقه لانها شافت حبيبها بيخو*نها
وهيا متقبلتش دا وتعبت اوي
ادهم بصدمه… ومين بقا حبيبها
صوت من وراهم…. انا
ادهم ودياب بصدمه…. خالد
خالد بقوه
ووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى