روايات

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الجزء العاشر

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث البارت العاشر

العنيدة والشرس الجزء الثالث
العنيدة والشرس الجزء الثالث

رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث الحلقة العاشرة

꧁❤نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤꧂
فهد بجنون… ايه التخريف ده ابعد عنا احسن يا ديب اختك مراتي ومش هتط*لقها لو كان التمن حياتي
ديب ببرود… يبقي انت اختارت وسحب الزناد بتاع المسد*س بس انصدم من اللي وقفت في النص بينهم
ديب بجنون… بعدي من قدامي
تاليا بعند… لا لو انت عاوز تق*تل اخويا لازم تخ*لص عليا الاول
فهد بجنون… تاليا ابعدي ملكيش دعوه
تاليا بعند… لا هو عاوزك وانا مش هسمح لاحاجه تاذ*يك ابدا
ديب… بجنون… تاليا مش وقت عندك ده
تاليا…. بعند اكتر…. مش هبعد لو كان ايه التمن
لانا كانت واقفه وفرحانه وهيا شايفهم كدا بيقت*لو في بعض وكانت بتصور فديو من غير محد يشوفها
ادهم بغضب…. ديب نزل الهبباب اللي في يدك ده
ديب بغضب… يطل*قها وانا انزلو
تاليا بعند…. وغضب…. وانت كمان
ديب بعدم فهم… وانا كمان ايه
تاليا بقوه…. تتط*لقني
ريناد بغضب… ايه اللي بتقوليه دا انتي اتجننتي
تاليا بصت لديب المصدوم…. طل*قني ياديب
ديب بغضب… مفيش طلا*ق وواعلي مافي خيلك اركبيه
تاليا…. ببرود… انت مش راضي تتطل*قني وعاوز تخر*ب بيت اخويا واختك ليه
ديب… بغضب… عشان اخوكي اتجوز علي اختي ومكفهوش اكده راح د*مر نفسيتها ده اسمح لاختي تعيش معاه لا طبعا
وشد تاليا من وسطهم وحط المسد*س علي صدر فهد
….. طل*قها
فهد ببرود… انا قولت اللي عندي مفيش طل*اق
ديب طلعت طل*قه من مسد*سه
الكل صرخ….. تتتتااااااررررررااااا
❤❤❤❤❤❤❤
في شركه المحمدي
كانو في اجتماع مع الوفد الجديد
الكل كانو قاعدين وكانت في بنت بتشرح ليهم المخطط الجديد بتاع المشروع
كان راغب بيبص عليها بفخر وانها قدرت تكسب الصفقه الجديده عادي وبسهوله
بعد ماخلصت
البنت… ببتسمه… دلوقتي نقدر نمضي العقود صح
شاب رد عليها… اكيد طبعا
ومضو العقود وتم الاتفاق علي الصفقه
الشاب ببتسمه… انا اسمي كنان وانتي اسمك ايه حابب نتعرف
راغب مد ايدو ليه وضغط عليها اوي بغيره
… وانا اسمي راغب
البنت كانت واقفه تضحك عليه
كنان ببتسمه … اتشرفت بيك وبص علي البنت باعجاب اوي كمان ودا خاله راغب كان عاوز يق*تلو
راغب بغضب مكتوم…. احم احم
كنان اتعدل باحراج ومشي مع صحابه
البنت كانت بتبص عليه باعجاب
راغب خبطه علي دماغها
… بغيظ…. اتحشمي ابت
البنت باعجاب… هو انا كنت عارفه امسك نفسي قدامه فعلا دا مز
راغب بضيق… دانا
دانا ببمرح… بتغيري ياراغوبتي
راغب… دانا
دانا… خلاص هسكت
❤❤❤❤❤🥰
في مكان غريب
كان قاعد واحد وبيتفرج علي شاشه عرض وبيضحك
… هههههه تستاهلو ياولاد الصياد
كان شايفهم وهما بيتخانقوا سوي
… ولسا انتو شوفتو حاجه
جه عليه راجل…. من رجالتو…. ياباشا الباشا الكبير وصل
… فين هو
الراجل…. في اوضته بيستريح
…. تمام اني هطلع اشوفه
طلع عشان يشوفه لقاه قاعد وسرحان
… بحب…. وحشتني ياصحبي
الراجل…. بحب…. تعال في حضن اخوك
راح في حضنه
… كيفك ياخالد
خالد…. كويس بس هبقي كويس اكتر لما اد*مر ولاد الصياد
…. ماتخافش احنا دلوقتي سوي وهندم*وهم وبدا تدمر*هم من زمان قوي
خالد… تقصد ايه
… ههههه انت لسا صغير ياخالد واللي احب اقولوا ليك ان ديب الصياد بق تحت تحكمي
خالد بصدمه… ديب وكيف
…. ههههه لعبت في عقله وهو كان عاوز ينت*قم من فهد وانا لعبت علي الوتر ده
خالد…. بستغراب… بس ازاي ديب راضي يتعاون معاك وهو بيكر*ه عيلتنا
…. ديب مايعرفش اني انا اللي كنت بكلمه هو يعرف بس اني عاوز انت*قم من فهد وبس
خالد بشر…. يعني ابن الصياد معانا ونهايه فهد وكل واحد في العيله دي قربت
…. فعلا هههههه
❤❤❤❤❤❤❤
الكل صرخ….. تتتتااااااررررررااااا
تارا وقعت في الارض غرقانه في د*مها
وقعت في حضن فهد
فهد بدموع… ليه عملتي كدا
تارا بتعب…. لانه كان هياخد روحي وانت روحي يافهد
ديب بدموع…. انا بعمل كدا عشان مصلحتك بس
تارا وهيا بتاخد نفسها بالعافيه…. مصلحتي كانت معاه هو وهو خا*ني مع وحده تانيه
فهد بصلها بندم
تاليا صرخت فيهم…. حد فيكم يشالها بسرعه
فهد شالها وطلع يجري بيها علي المستشفى
بعد مده من العمليات
خرج الدكتور وبلغهم ان البقاء لله
الكل كانو مصدومين
ديب بص علي ايده ولق د*م اخته عليها
ديب صرخ….. تتتتااااااررررررااااا
بعدها بيوم
خلص العزا
وجه عليهم خالد
يعزوا ديب….
… البقايه في حياتك لازم تاخد تا*ر اختك
ديب بشر… هاخدها ومنه هو
وكان بيبص غلي فهد
بعد العزا ماخلص سافر وهو في الطريق طلع عليه عربيات كتيره
وقفتو ونزلو من العربيه
ونزلو ضر*ب فيه وكانو مكتفينو فهد مكنش بيقاوم لا كان عاوز يروح عند تارا
طلع من العربيه رجالين
كانو خالد وديب
فهد انصدم لما لقهم الاتنين مع بعض
خالد بشر… خد تا*ر اختك منه اهو قدامك زي 🐕
ديب كان معمي علي عيونه وكل اللي كان عاوزه الاتنق*ام وبس
طلع سلا*حو وضر*ب فهد بيه
خالد بشر… خههههه دلوقتي خلصت منك يابن الصياد دلوقتي دورك انت ياديب الصعيد
ديب بصدمه… اقصد ايه
خالد امر رجالتو انهم يكتفو ديب
بس ديب حط ايدوا في بقه وصفر
وظهرت الصدمه وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العنيدة والشرس الجزء الثالث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى