روايات

رواية العشق الممنوع الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم مارلي إيهاب

رواية العشق الممنوع الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم مارلي إيهاب

رواية العشق الممنوع الجزء الثامن والعشرون

رواية العشق الممنوع البارت الثامن والعشرون

رواية العشق الممنوع الحلقة الثامنة والعشرون

حورية روحت البيت و يدوب دخلت شافت عمار يجلس و عينه حمراء ومعه والدتها التي تنتظرها
حورية بتوتر… عمار
عمار قام بسرعة ومسك ايديها بعنف
انجي قامت بسرعة وقالت بغضب… انت اتجننت انت بتعمل اية
عمار بغضب وعيونه فيها دموع قال…. اه اتجننت واستني يا طنط الاكيد اني مش هأذيها ابدا
بس انا جاي دلوقتي اتكلم معاها
حورية بتوتر… في اية بس يا عمار
عمار بدموع وقهر وقال بضعف…. ليه يا حورية انا عملت كل حاجة علشانك
لغيت لقب عيلتي علشانك و علشان متبعديش عني
اتنزلت داريت اني ابن ناس اغنياء علشانك و اشتغلت في الشركة بتاعة ابويا في فرع غير الفرع الرئيسي علشانك وانا مش محتاج شغل
بقيت اسيب عربيتي واركب مكروباص علشان ابقي قريب منك
ونزلت معه قهر منه… استحملت رخمة بيجاد و رزلته عليا علشانك وعلشان ابقي قريب منك كنت بحاول اخفف عنك حزنك و اكون صديق ليكي واحاول احببك فيا بس انتي انهاردة جاية تقولي انك بتحبي ليه يا حورية انا معملتش حاجه اقسم بالله حورية ردي ساكتة ليه اتكلمي
انجي عيونها دمعت من وجعه الظاهر
حورية بدموع… مش ذنبي يا عمار الحب ده حاجة
مش بايدي انا مقدرتش احبك ده غصب عني يا عمار اسفة وانت خبيت عليا كل ده انا مش قادرة اعتذر مش لقيه طريقة اعتذر بيها و اعبرلك عن اسفي انا مقدرة كل اللي انت عملته بس يا عمار ده مش في ايدي
عمار بضعف و دمعه اخرى نزلت بوجع وقهر… اعتذرك مش هيداوي قلبي اللي اتكسر انا مستحقش منك كدة مستحقش اتوجع كدة يا حورية طيب اديني فرصة اديني فرصة واحدة اثبتلك فيها حبي اثبتلك فيها اني عمري ما هزعلك ولا هضايقك هعملك اللي انتي عايزة لو مش عايزني اكون ابن ناس اغنياء هسيب الفلوس وكل حاجه وهعيش معاكي هنا في الحارة حورية بس اديني فرصة واحدة يا حورية واحدة
هنا اني مستحملتش نبرة الضعف والقهر اللي في صوته وكانت تبكي
حورية كمان دموعها نزلت بوجع وقالت.. مش بايدي يا عمار صدقني
عمار قام بضعف… هو حد اعرفة اللي بتحبيه
حورية بخوف… ليه.
عمار ابتسم. بسخرية… متخفيش بس عايز اعرف هو مين لو سمحتي
حورية بتردد… ايهم
عمار بصدمة… مين
حورية بتوتر… ايهم
عمار بجنون… ازاي يعني قوليلي ازاي مش ده اللي هانك وضربك مش ده اللي كنتي بتكرهية ازاي حبتيه ازاي اصلا كنتوا بتتكلموا ردي
حورية بتوتر و دموع…… فاكر لما جيت اسالك علي حوار الرسايل كان هو اللي بيبعت الرسايل دي بس من زمان وكلها كانت عبارة عن حب وكلام انا اتعلقت بيه وحبيته بس من غير ما اشوفه ولا اتكلم معه
عمار بجنون… هو كان متحدني انه هيخليكي تحبيه و تسبيني هو بيكدب عليكي
حورية بتوتر… هو قالي علي الحوار ده و مكدبش عليا وقالي انه حبني و اتعلق بيا
عمار بجنون وهزها بهسترية… تعرفي ايهم ده اية يا حورية هانم ده ابن خالتي اللي هي اصلا كانت السبب في موت ابوكي يا هانم حبيه كمان روحي اتجوزي اللي امه كانت السبب في موت ابوكي
امه السيدة شاهندا يوسف السيوفي
حورية اتصدمت
ياتري اية هو رد فعل حورية علي اللي سمعته
.،..،.،.،.،.،.،..،.،..،،..،.،
في البيت عند وجية كان يقف قلقان و مستني ابنه يجي الساعه 12 عمره ما اتاخر بالمنظر ده
نور بهدوء.. اهدي يا بابا وهو هتلاقيه قاعد ما حد من صحابه
وجية بقلق… عمره ما اتاخر بالمنظر ده يا نور قلبي وجعني عايز اطمن عليه لو بس يرد عليا واطمن طيب اخرج ادور عليه
نور بهدوء.. يا حبيبي انت تاعب نفسك هو مش عيل صغير اهدي بس واقعد انت واقف علي رجلك بقالك ساعة تعالي وهو شوية و هايجي تعالي
وجية قعد وهو قلقان علي ابنه اللي اتصل عليه اكتر من خمسين مرة ولكن لا رد
اتصل علي الشركة وقالوا انه خرج من الساعه سابعة طيب راح فين.
مقدرش يستحمل خرج برة و نور وراه
وقف قدام عمر وقال… عمر معلش خد اي. عربية وروح دور علي عمار في اي حتة هقولك علي الاماكن اللي بيحب يقعد فيها و انا هتصل بصاحبه لو قاعد عند حد
عمر بهدوء… حاضر يا فندم
وجية قاله علي الاماكن اللي بيحب يقعد فيها وهو ابتداء يتصل علي صحابه واحد واحد يسالهم وكلهم نفس الاجابة مش موجود
.،.،.،.،…،،..،…..
عمر راح كل الاماكن اللي وجية قاله عليهم ولكن مش موجود فيهم رجع تاني علي الفيلا بعد ما اتصل علي وجية وقاله
.. .،.،.،.،.،.،..،.،.،.،
في البيت عند زياد كان يجلس في غرفته حزين بشدة بسبب معاملة حورية معه
دخل والده معه و هو مبتسم… مساء الخير اللي مصحيك لغاية دلوقتي يا واد يا زياد
زياد حاول يبتسم… مفيش مش جايلي نوم
سيد بخبث…. مش جيلك نوم ولا بتفكر في اللي شاغلة بالك و مش عارف تنام من كتر التفكير فيها
زياد بحزن… تعبت منها ومن اسلوبها معايا حاسس ان كل مادا بتقفل في وشي
سيد بهدوء… شوف يا زياد الحب يا حبيبي مش بالعافية يعني انا حبيت امها واتقدمت بدل المرة عشرة وهي ست اصيلة مش عايزة تتجوز بعد جوزها وعايشة علي ذكره وهي كمان الحب مش بالعافية يا بني لو محبتكش خلاص بكرة تدخل الجامعة و تشوف بنات اشكال علي الوان وتحب و تتحب من تاني اوعي تفكر ان الدنيا ممكن. تقف علي بنت انجي لا يا زياد لا كمل يا بني طريقك وربنا هيوفقك
زياد ابتسم… معاك حق
سيد بحب.. يلا نام علشان وراك دروس وحاجات كتير بكرة
زياد ابتسم.. حاضر تصبح علي خير

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية العشق الممنوع)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى