روايات

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الفصل السابع 7 بقلم ملك سمير

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الفصل السابع 7 بقلم ملك سمير

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الجزء السابع

رواية الصدفه التي غيرت حياتي البارت السابع

رواية الصدفه التي غيرت حياتي الحلقة السابعة

روضه: هعمل زي ما قولتلي بالظبط يا يوسف

يوسف: طب يروحي اكلمك بعدين

روضه: باي يحبيبي

يوسف بعد ما قفل مع روضه: هقتلهم الاول واخد اللي عايزو منك وارميكي لكلاب السكك عشان انتي واحده وس**

**************

بقلم سجده محمد وملك سمير🙈🌚

ف بيت الكيلاني

فارس: عامله اي يملوك دلوقتي

ملك: انا تمام

فارس: طب قومي البسي هخرجك

ملك بفرحه طفوليه: بجد طب هتوديني الملاهي

فارس: ياااربي حبيبتي طفله

ملك: انا حبيبتك؟

فارس: انتي روحي وقلبي وحياتي كلها ومقدرش اعيش من غيرك

ملك: ياااهه علرومانسيه

فارس: طب هاتي بوسه بقا

ملك: امشي يلا من هنا هنرش مايه واه صح انا هكلم ملك وعمر عشان يجو عندي خطه كدا عايزه اعملها ويارب تنجح

*******************

ملك نزلت الصالون لقت سجده وعمر كل واحد قاعد على فونه

ملك: احم

عمر: اهلا يملوكه

ملك: اهلا يعمر. بقولكو ما تيجو نخرج

عمر بتمثيل: لا لا مش فاضي

ملك: ونبيي تعالى بقا وسجده هتيجي صح يسجده ولا ايه

سجده:اه جايه طبعا

عمر: لو مكنتوش تحلفو بس

كلهم ضحكو

************

فارس: طب يلا بينا بقا والا ايه

سجده: يلا يا ملك عشان نلبس

ملك: يلا

في اوضه ملك وسجده

*******

ملك: انا مبسوطه اوي يا سجده

سجده: ربنا يبسطك كمان وكمان بحبيبي

ملك: وعمر مقالكيش حاجه

سجده: هو بينطق والا بيقول حاجه

بقلم سجده محمد وملك سمير🙈💗

ملك: هيقول قريب إن شآء الله

سجده: يا رب ياختي يقول بقا عشان انا تعبت يلا نلبس عشان منتأخرش عليهم

ملك: حاضر

سجده لبست بنطلون بوي فريند وتيشرت ابيض وسيبت شعرها ولبست كوتشي ابيض وحطت ميكب خفيف وكانت زي الملاك

ملك لبست سلوبته جينز وتحتيها هايكول اسود ورفعت شعرها ولبست كوتشي اسود وكانت قمر بعد ما جهزو نزلو علي تحت

سجده بفرحه: احنا جاهزين

عمر تنح من جمالها فاق علي فارس وهو بيهمس ف ودنه: شكلك وقعت يمعلم

عمر: لا علفكره انا عجبني شكلها بس

سجده: هنفضل واقفين كد كتير

عمر: لا ابدا يلا

دخلو العربيه عمر بيسوق وسجده جمبو وملك وفارس راكبين ورا بعد نص ساعه وصلو الملاهي

**************

روضه: ايوا يا يوسف انا روحت المكان ال قولتلي عليه وهنفذ

يوسف: احبك وانتي بتسمعي الكلام

روضه: حبيبي يا يوسف… شوفتهم اهو اقفل دلوقتي

فارس: اشكروني بقا عشان جبتكو هن..

روضه وهي بتحضن فارس: اي يا فارس وحشتني

فارس: روضه.!

ملك عيطت وجريت

سجده: استني يملك..

روضه بنظره انتصار وبعدين مثلت البراءه: مالها دي

******

سجده راحت ورا ملك

ملك: عايزه اي يا سجده

سجده: في اي يا ملك مشيتي ليه كدا

ملك: عيزاني اتفرج عليهم واسقف يعني واقولهم هاايل يا فنانين؟

سجده: طب كنتي فهمتي الاول يمكن تطلع حد من قرايبه او حاجه

ملك: انتي متعرفيش دي مين

سجده: لا مين؟

ملك: دي تبقى خطيبته القديمه يا سجده

سجده: وانتي عرفتي منين واحنا اصلا مكناش عايشين هنا الفتره ال فاتت دي؟

ملك: انتي متعرفيش انا من زمان وانا بحب فارس انا بحبه بجنون وبعشقه وكنت براقب اكونتاته وبراقبه وببعت ناس تيجي هنا تعرفلي كل اخباااره بيشرب اي بياكل اي.. اي حاجه كانت بتوصلي

فارس من ورا ملك: انا بحبك اكتر منتي بتحبيني بكتير متزعليش مني

ملك: وسع من وشيي

فارس: اهدي بالله عليكي انا ماليش غيرك انا مش ذنبي هي كانت خطيبتي واكيد هي بتعمل كدا عشان نسيب بعض بس والله من ساعت ما فركشنا ونا معرفش حاجه عنها صدقيني

ملك: انا مصدقاك بس انت ليه مزقتهاش ليه سبتها

فارس: انا اسف

ملك: انا عايزه اروح لو سمحت

****************************

روضه وهي بتكلم يوسف: نفذت يا قلبي والبت جريت تعيط بس راح وراها

يوسف: ملك بتاعتي انا بس فاااهمه مينفعش تتجوز الزفت دا الفرح بعد اسبوع لازم نتصرفف

*********************************

في بيت الكيلاني

ملك حبست نفسها ف الاوضه لساعات وفضلت تعيط: يارب انا حبيته ليه بس ال بيحصل دا

سجده: ملك افتحي وتعالي جدو عايزك

ملك: مش عاايزه اشوف حدددد

الكيلاني: ملك اطلعي لو بتحبيني

ملك وجدها صعب عليها: انا طلعت عشانك بس

الكيلاني: عينك وارمه اوي من العياط ليه كدا

ملك: بحبه

الكيلاني: ططب تعالي ننزل تحت

تحت في الصالون

فارس دخل البيت: اهلا اهلااا باعز الحبااايب اهلاا

ملك مردتش

فارس: الحب عامل اي دلوقتي

ملك مردتش

الكيلاني قومي يا ملك هاتي مايه والدوا بتاعي

ملك قامت حست ب دوخه

كلهم ف نفس واحد: ملك.!!!!!!!!!!!!!!!!

*************

يا ترا ملك هيحصلها اي؟

ويا ترا هتسامح فارس؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الصدفه التي غيرت حياتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى