رواية الزهرة المفترسة الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم ديدي
رواية الزهرة المفترسة الجزء الثالث والثلاثون
رواية الزهرة المفترسة البارت الثالث والثلاثون
رواية الزهرة المفترسة الحلقة الثالثة والثلاثون
كوثر بغيظ في الهاتف:ايوة…لأ مش هقدر اجي اليومين دول..
المتصل:………………
كوثر:مشاكل حصلت في البيت مش هينفع اخرج..
المتصل:………….
كوثر بغل:حفيد كاظم هشام..محبوس..
المتصل:……………
كوثر بحقد:ايوة جوز زفته..ادآب..
المتصل:………….
كوثر بتغنج:لأ..مش مضايقة ولا حاجة..بعدين انت عندي وبتظبطني..
المتصل:………..
كوثر بضحكة ركيعة:ههههههههه..اشوفك بعدين…سلام..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
في الحجز
هشام لنفسه بغيظ:كدة يالين..بقي تفقعيني المقلب ده..
اتاريكي مدياني الدلع والحب..وانتي بترقديلي خازوق..
وحياه امي ماهسيبك..اطلع من هنا وانا اوريكي..
لا وببجاحتها جايه تزورني..وقال ايه مش انت اللي قولتلي
اغير عليك..وبغل..وجيبالي سجاير هو انا بشرب سجاير بسببها..
وحياه امك ماشي يابنت المغربي..بقي انا تعملي فيا كدة..
وبضحكة..بس وربنا مجنونه..وبرفعة حاجب وتفكير.. شكلها كده
هتلين والحياه تبقي اشطة..ويتجهم مرة اخري ويكمل بتوعد..
بس مش هعديهالك..هوريكي يالين..عماله تدلعي مع الظابط ابن ال…
وانا هتشل وابن ال… ماصدق يغني عليكي وربنا لولا اني كنت
ماسك نفسي بالعافيه كنت قتلته..بس اطلع واوريكي وهوريه…
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
استطاع المحامي اخراج هشام بعد عدة ايام وذلك
عن طريق احضار اوراق تثبت ان تلك الفتاه
كانت زوجته وتم اطلاق سراح هشام بكفاله..
بعد ان خرج هشام وذهب الي الفيلا اسرع الي لين..
هشام وبصوت جهوري غاضب:لييييييين..وحياه امك ماهسيبك..
لتركض لين مبتعده وبضحكه مستفزة:حمدلله
علي سلامتك يااتش..انت طلعت منها..
هشام بغضب وهو يحاول الامساك بها:ايه كنتي فاكراني
مش هطلع..لا ده انا هربيكي..انا هدخل فيكي اللومان..
لين بإستفزاز وهي تركض من امامه:
شكل الحبسة عجبتك.. وعايز ترجع ليها..
هشام بغضب وهو يركض خلفها:يابنت ال…تعالي هنا..
كاظم بغضب:ايه..انت لحقت تطلع.. عملتلك ايه
لين..مش كفاية راحتلك القسم وزارتك..
لين بمسكنه:قوله ياجدي..انا…
هشام بعصبيه:انا هقتلها..بقي انا تخليني
اترمي في التخشيبه ..وكمان ظابط ابن…
يشتمني..وعماله تتمايصي معاه..بصي
انا هقتلك وارجع هناك اقتله..
كاظم بعدم فهم:انت بتقول ايه مالها لين..
هشام بغيظ:هي اللي بلغت عني..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
سامي بضحكة:وربنا كنت حاسس بكدة..
صافي بدهشة:مش معقوله تبلغ عنه..طب ليه..
سامي:دماغها ضاربه..توقعي منها اي حاجة..
صافي:بس مش للدرجادي..افرض مكنش طلع منها..
سامي بترقب:لااااا..مش ابن المغربي اللي يفضل في
الحبس..بس اصبري..هيروقوا بعض..هشام ولين يامغيث..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كاظم بدهشه:ايه..انتي اللي بلغتي
عنه..وبغضب.. ليه..انتي بتستهبلي..
لين بتبرير:الله مش هو اللي قالي
عايزك تغيري عليا..اهو..غلطش انا..
كاظم بغضب:تغيري عليه تسجنيه..لييين..انا..
هشام بغيظ:سيبني عليها بقي
ياجدي..انا هطلع علي جتتها البلا..
لين بتقزز:ابعد عني..اكيد انت اتمليت براعيت وحشرات..
ياااااااااي..انت المفروض تتنقع في البانيو سنه..
هشام وهو يجذ علي اسنانه غضبا:انا هوريكي البراغيت ديه..
كاظم بصرامه:بسسسس..انت وهي..ويلا من هنا بقي..
لين بتعجب:نروح فين..
كاظم بنفاذ صبر:بصوا انا تعبت منكم انتو الاتنين..
يلا علي شقتكم ومش عايز اشوف خلقتكم هنا..
وان شالله تولعوا في بعض..
هشام بتذمر:وانا مالي مش هي اللي بلغت عني..
كاظم بحنق:ماهو من عمايلك وسرمحتك ورا النسوان..
وانتي ياختي لو كنتي زي النسوان مكنش عمل كدة..يلا برا..
هشام بإستنكار:قصدك ايه ياجدي..انت بتطردنا..
كاظم بنفاذ صبر: ايوة.. وهو يدفعهم للخارج..
ويلا برا بيتي ياولاد المجانين..ويغلق الباب في وجههم..
لين وهي تدق الباب بعتاب:افتح ياجدي عيب كده..
هشام:طب نتفاهم..مينفعش..
لين بقلة حيلة:هنعمل ايه يااتش
الوقتي..الراجل اتجنن وطردنا..
هشام بغل وهو يمسك لين من ياقه فستانها:
ماهو كله منك..ده انا هنفخك الوقتي..
لين وهي تبعد يده بقرف:ابعد كده..اووف..
ده انت عايز تتنقع.. وبجدية..وبعدين استني
مش وقت خناق..احنا هنسيب كاظم لكوثر..
هشام وهو يضيق عينيه وبإنتباه:قصدك ايه..اهاااا..عندك حق..كوثر
ممكن تاكل بعقله حلاوة ونطلع من المولد بلا حمص..طب هنعمل ايه..
لين بقرف:اول حاجة نعملها انك تستحمي يااتش..
هشام بغيظ:اتلمي احسنلك..استني..ليدق الباب..
كاظم:يانعم..انا قلت مش هتدخلوا..
هشام بحيرة:طب هنروح فين ياجدي طيب..
ليلقي مفاتيح في وجهه ويكمل:علي شقتكم ياخويا..
انا صلحتها..ولبسكم هيوصلكم لهناك..وعربيه
واحده ليكم..مشفش وشكم هنا تاني..
لين:طب والشغل ياجدي..
كاظم:ملوش دعوة ..تعالوا الشركه..بس قسما عظما
ان مااتعدلتوا لاقطع عنكم المصروف..ويغلق الباب في عنف..
هشام وهو يلوي شفتيه بتهكم: المصروف ..
ايه المعامله ديه..ديه التخشيبة كانت ارحم..
لين بقرف وهي تمسكه من ياقه قميصه
باطراف اصابعها وتاخذ المفاتيح:يلا تعالي معايا..
ليركبوا السيارة ويذهبوا الي شقتهم..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كاظم بتفكير:مفيش غير ده يمكن تتعدلوا شويه..خليكم مع
بعض في شقتكم..بس ياخوفي تقتلوا بعض..ربنا يستر..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ذهبت نور الي الفيلا لزيارة لين..
نور:ازيك يام جميل عامله ايه..
ام جميل:الحمد الله يابنتي..انتي اخبارك ايه..
نور بإبتسامه:زي الفل..امال لين فين..
ليأتيها صوت كوثر بتعوج:مش هنا..مشيت من الفيلا..
نور بدهشة:ايه..مشيت راحت فين..وليه..
كوثر وهي تلوك علكة في فمها:ابدا كاظم طردها هي
وهشام..وراحوا علي شقتهم..عايزاها روحليها هناك..
نور بعدم تصديق:مش ممكن..طب ليه..
كوثر بحدة:معرفش..اسئلي اختك..انا مش فاضية..
لترحل نور وتكمل بتعجب:هشام
ولين..وراحوا شقتهم..مش ممكن..
لتتصل بلين..وتخبرها بصحة الامر..
لين بضحكة:ايوة يانور في شقتي..
نور بدهشة:طب ازاي..انتي وهو..
لين بضحكة:متستغربيش كدة..ايوة..
نور:بس هي مش ولعت..مش ولعتي فيها يالين..
لين وهي تلوي شفتيها:جدي صلحها واحنا فيها الوقتي..
لتسمع صوت هشام بإستغاثة:حرام عليكي
اديلي اربع ساعات منقوع لغايه مابوشت..
لين ضاحكة بقوة:ههههههه..سلام
دلوقتي يانور..اشوف اتش بدل ما يدوب..
نور بعيون متعجبه:وكمان تشوفيه..لااااا..انا مش مصدقة..
هشام بتوسل:مش كفايه كدة..الرحمة
حلوة..ده ناقص تجيبي كلور وترشيني بيه..
لين بضحكة:مش علشان تنضف..يلا يلا..كلها
ساعتين وتكمل ست ساعات..ومتنساش الديتول..
هشام بوجه باكي:ربنا ع المفتري..
هههههههههههههههه..مش قولتلك احذر من
البراغيت..هههه..اشرب يامعلم..كلها شويه وتنضف ..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
كانت لين نائمه لتستيقظ مفزوعة
علي يد هشام وهي تلمس وجنتاها..
لين بخضة:انت.. يااخي..خضتني..
جاتك البلا صحتني من احلي نومه..
هشام بضيق: ياشيخة لمي لسانك ده
شويه..حتي وانتي لسه صاحيه من النوم..
لين برفعة حاجب وترقب:عايز ايه ياهشام..
هشام بمسكنة:ايه يالين..ماتفكيها بقي..راعي
اني لسه طالع من حبس..ومنقوع ست ساعات..
لين بضحكة: اهااااا..مش انت اللي
طلبت كده يااتش..وبعدين انا بنفذ اوامرك..
هشام بسهتنه: طب ماتحني عليا يالينو
بقي حرام عليكي..ده انا غلبان ويتيم..
لين ضاحكة بقوة:ههههه..يتيم..امال
امك وابوك اللي في المزرعة دول ايه..
هشام بتعوج:مايتحسبوش..
انا يتيم..حني عليا واكسبي فيا ثواب..
لين بشرود:فعلا مايتحسبوش..
ههههه..يعني انا يتيمه برضو يااتش..
هشام بضحكة:ايوة يالينو..انا وانتي ايتام..
تعالي نلم يتمنا علي بعض واشكيلك وتشكيلي..
لتضحك لين ضحكه عالية وهي تحيط رقبة
هشام بذراعيها:تصدق عندك حق..انت صح..
هشام بغمزة:ايوة بقي يالينو..خليكي
معايا..وبهمس..ده احنا هنشكي للصبح..
تباً لك أيتها المشاعر المتمردة ، تجعليني
أتصرف على العكس تماماً مما يمليه على عقلي..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
مازن:ايه يانوري..مالك متنحة من ساعة ماجيتي..
نور:مفيش..بس اصل لين وهشام مشيوا من الفيلا..
مازن:ليه..
نور:معرفش..بس لين اكدتلي..
وكمان قاعدين في شقتهم..
مازن بضحكة وديه فيها ايه..عادي..
نور:اصلك مش فاهم..لين وهشام..وهدنه..مش ممكن..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
هشام:بصي ياقمر احنا هنعمل هدنه انا وانتي..
لين بتعجب:يعني ايه يااتش..
هشام:يعني انا وانت يالينو هنكون
زوجين حلوين..من غير عفرته..
لين بضحكة:ازاي يعني..
هشام:يعني زي الناس…من
غير مقالب ولا طوله لسان يالين..
لين برفعة حاجب:اهاااا..زوجه لسي السيد ياهشام..
هشام بتنهيدة:مش سي السيد يالين..ارحميني شويه..
لين:طيب انا موافقه..بس انت من
غير ضرب ولا سرمحة ولعب بديلك..
هشام:موافق..بس مفيش شغل ليكي..
لين بإعتراض وحدة:نااااعم..ليه ان شاء الله..
هشام:انا راجل البيت..
وهشتغل..وانتي تقعدي تراعيني..
لين بغيظ:وكاظم هيوافق..
هشام بجدية:ملكيش دعوة بكاظم..هااا..قولتي ايه..
لين بتفكير:ماشي..بس لو مقدرتش
ع الشغل ياهشام..وبوظته انا هرجع..
هشام بغرور وثقة:موافق..
يبقي هتفضلي في البيت علي طول..
لين بمكر:مادام مفيش شغل..مفيش مصارعة ليك..
هشام بإعتراض:اييييه..لااااا..كله الا كدة..
لين برفعة حاجب وترقب:ده اللي عندي..هااااااا..قولت ايه..
هشام وهو يلوي شفتيه بضيق:ماشي..موافق..
لين بعيون متوعدة:هنشوف ياحبيبي..بس هتقدر تتحمل..
هشام:نجرب ياقلبي..
لين بتحذير:بس قسما برب العزة ياهشام ان خنتني لاوريك الويل..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الزهرة المفترسة)